Translate

czwartek, 27 kwietnia 2023

Gift Of Nature wzmacniający szampon do włosów pięknych, choć cienkich i delikatnych

Dzisiaj opowiem o produkcie pochodzącym z marki, którą już od dłuższego czasu chciałam poznać, ale jakoś nie było mi z nią po drodze. W końcu udało mi się wypróbować pierwszy jej produkt, który jest przeznaczony do włosów. Zobaczmy zatem co to za produkt i jak się u mnie sprawdza.


Gift Of Nature wzmacniający szampon do włosów pięknych, choć cienkich i delikatnych 
Gift Of Nature wzmacniający szampon do włosów pięknych, choć cienkich i delikatnych kupiłam w Hebe w promocji za 9,99 zł. Normalnie można go spotkać w wielu drogeriach, jego cena waha się w okolicach 10-20 zł. Jego zadaniem jest nawilżenie, odświeżenie i wzmocnienie włosów oraz nadanie im puszystości. Jest to produkt naturalny, który jest testowany dermatologicznie. Może go stosować każdy, głównie przeznaczony jest dla włosów cienkich.

OPIS PRODUKTU 


Gift Of Nature wzmacniający szampon do włosów pięknych, choć cienkich i delikatnych 
Gift Of Nature wzmacniający szampon do włosów pięknych, choć cienkich i delikatnych zawiera:
  • ekstrakt z czarnuszki, który nawilża włosy, a także zmniejsza ich skłonność do łamliwości,
  • kompleks ekstraktów z bawełny i lnu, które działają zmiękczająco oraz kondycjonująco na włosy,
  • emolienty, które tworzą na powierzchni włosów delikatny, ochronny film i tym samym przyczyniają się do regeneracji ich oraz do wzmocnienia naturalnego nawilżenia skóry głowy i włosów,
  • witaminę E, która zabezpiecza włosy przed szkodliwymi działaniem czynników zewnętrznych.

W efekcie włosy po umyciu Gift Of Nature wzmacniającym szamponem do włosów pięknych są skutecznie oczyszczone i wzmocnione, a skóra głowy nawilżona.

Sposób użycia: Należy na dłoni rozcieńczyć z wodą odpowiednią ilość szamponu. Następnie trzeba nanieść na głowie i spienić, a na końcu spłukać.

Skład: Aqua, Ammonium Lauryl Sulfate, Coco-Glucoside, Glycerin, Glyceryl Caprylate/Caprate, Glyceryl Oleate, Nigella Sativa Seed Extract, Heptyl Glucoside, Gossypium Herbaceum Extract, Linum Usitatissimum Seed Extract, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Tocopherol, Citric Acid, Lactic Acid, Cocamidopropyl Betaine, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Parfum, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate

OPAKOWANIE 


Gift Of Nature wzmacniający szampon do włosów pięknych, choć cienkich i delikatnych 
Gift Of Nature wzmacniający szampon do włosów pięknych, choć cienkich znajduje się w plastikowej buteleczce o pojemności 300 ml. Posiada zakrętkę, którą należy nacisnąć, aby ukazał się otworek, przez który wydobywa się szampon na zewnątrz. Jest on bardzo mały, ale też można odkręcić tę zakrętkę, wtedy otwór jest większy.

Gift Of Nature wzmacniający szampon do włosów pięknych, choć cienkich i delikatnych 

KONSYSTENCJA I ZAPACH


Gift Of Nature wzmacniający szampon do włosów pięknych, choć cienkich i delikatnych 
Gift Of Nature wzmacniający szampon do włosów pięknych, choć cienkich ma nie za rzadką ani nie za gęstą konsystencję, która jest przezroczysta. Szampon ten ma delikatny i bardzo przyjemny zapach, czuć w nim jego naturalność.

MOJA OPINIA 


Gift Of Nature wzmacniający szampon do włosów pięknych, choć cienkich i delikatnych 
Gift Of Nature wzmacniający szampon do włosów pięknych, choć cienkich tak jak inne kosmetyki z tej marki ma bardzo fajną nazwę. Bardzo podoba mi się w jej kosmetykach to, że w ich nazwach zawsze zamieszczony jest przymiotnik "pięknych, choć...", dzięki nim każdy, mimo swoich niedoskonałości może poczuć się pięknym. Wracając do tego szamponu, podoba mi się w nim jego konsystencja, którą bez problemu nakłada się na włosy oraz spłukuje się z nich. Po kontakcie z wodą tworzy się lekka pianka. Lubię jego bardzo przyjemny zapach, jednak na włosach już później w ogóle go nie czuć. Odpowiada mi jego opakowanie, którego mały otworek w pełni wystarcza, aby wygodnie nanieść szampon na dłoń. Oprócz tego dokładnie on oczyszcza włosy ze wszystkich zabrudzeń. Niestety po umyciu włosów zawsze mam problem z rozczesaniem ich, bez wspomagania się odżywkami nie mam żadnych szans, żeby je rozczesać. Włosy po tym szamponie ogólnie wyglądają po prostu dobrze (jak już oczywiście je jakoś rozczeszę) są świeże i tyle, nie ma ani większej objętości, ani większego połysku. Ten szampon może i wzmacnia włosy, bo nie zauważyłam, aby mi się łamały, rozdwajały i ogólnie niszczyły. Co do świeżości włosów i skóry głowy to nie ma żadnego przełomu. Tak jak po poprzednich szamponach, na drugi dzień włosy już zaczynają mi się przetłuszczać. Tak więc szampon ten nie spełnił w pełni moich oczekiwań i nie planuję do niego powrotów.


A Wy miałyście Gift Of Nature wzmacniający szampon do włosów pięknych?
Jaki jest Wasz ulubiony szampon do włosów?

38 komentarzy:

  1. Looks like a good one from your post. Thanks for sharing
    https://www.melodyjacob.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że do końca nie spełnił Twoich oczekiwań.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie się sprawdził. Co prawda wolę vis plantis, ale i tak był fajny :) Ale ja mam mało problematyczne włosy - mogłam na luzie stosować go bez odżywki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że się sprawdził. U mnie to bez odżywki ani rusz 😀

      Usuń
  4. Mam taki sam typ włosów co ty. Chciałam zakupić ten szampon, ta nazwa skusiła mnie chyba najbardziej. :D ...ale skoro nie daje super efektów, to nie sięgnę po niego, też niestety mam problem z przetłuszczaniem się i szukam czegoś w tym kierunku. Z pękami też mam problem, ale już mam na to patenty. Przede wszystkim rozczesuję włosy przed myciem, nie moczę ich, gdy mają choć małego pęka. Nie szoruję głowy podczas mycie i przy wycieraniu ręcznikiem. Dzieki temu włosy w końcu mi się nie plączą przy myciu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też najbardziej skusiła nazwa 😊 Przed myciem włosów chyba też muszę się bardziej skupiać na rozczesywanie ich, może później też będę miała mniejszy problem z rozczesaniem ich po umyciu 😊

      Usuń
  5. Fajna grafika na etykiecie, szkoda że działanie bez szału

    OdpowiedzUsuń
  6. Gracias por la recomendación.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze okazji używać kosmetyków do włosów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Black Cumin is great for the muscles, but I didn't know it was used in hair products now. Thanks so much.

    OdpowiedzUsuń
  9. Looks so interesting. Oh, I wouldn't want to get it in my eye.

    OdpowiedzUsuń
  10. So interesting to know. Thanks so much!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie spotkałam się wcześniej z tym produktem, ale chętnie bym przetestowała :D Pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. It's a shame that the shampoo didn't live up to expectations.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam serdecznie ♡
    Brzmi super, szkoda, że szampon nie do końca spełnił twoje oczekiwania. Wygląda naprawdę fajnie ale wiadomo, że w kosmetykach najważniejsza jest zawartość :) Może kiedyś go wypróbuję :) Świetna recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie szkoda, że sprawdził się u mnie lepiej. Może akurat Tobie przekładnie on do gustu 😊 pozdrawiam

      Usuń
  14. Jeszcze nic od nich nie miałam 😀

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobno kosmetyki z czarnuszką dobrze się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe jakby się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja lubię szampon Organic Biotin & Collagen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze szamponu z tej marki 😊

      Usuń
  18. Jakoś nie polubiłam się z tą marką... A tak właściwie moje włosy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts