Translate

niedziela, 8 listopada 2020

Be Beauty, mgiełka do ciała piwonia i sól morska

Patrząc na tytuł mojego wpisu, na pewno każdy już się domyślił, że byłam na zakupach w Biedronce i wcale nie były to zakupy spożywcze... Oczywiście moje nogi same poniosły mnie do działu z kosmetykami i tym właśnie sposobem ma do zaprezentowania dzisiaj jedną z mgiełek do ciała. Do tej pory stosowałam tylko mgiełki z Avonu, które były dla mnie najlepsze, ale tym razem postanowiłam to zmienić. Czy mgiełka z Biedronki przebiła mgiełki z Avonu? Zapraszam do dalszego czytania.


Be Beauty, mgiełka do ciała piwonia i sól morska

Be Beauty, mgiełka do ciała piwonia i sól morska kosztowała mnie niecałe 10 zł, tak jak napisałam na wstępie, kupiłam ją w Biedronce. Było wiele pięknych dostępnych zapachów, jednak ten spodobał mi się najbardziej, więc postanowiłam go przetestować, mając nadzieję, że będzie długo się utrzymywał na mojej skórze, włosach i ubraniach. 


OPIS PRODUCENTA


Be Beauty, mgiełka do ciała piwonia i sól morska 


SKŁAD


Be Beauty, mgiełka do ciała piwonia i sól morska 


OPAKOWANIE

 


Be Beauty, mgiełka do ciała piwonia i sól morska 

Be Beauty, mgiełka do ciała piwonia i sól morska mieści się w plastikowej przezroczystej buteleczce o pojemności 200 ml ze srebrną główką. Jest ona wyposażona w spray i przezroczystą plastikową zakrętkę.


MOJA OPINIA



Be Beauty, mgiełka do ciała piwonia i sól morska 

Be Beauty, mgiełka do ciała piwonia i sól morska ze względu na to, że jest wyposażona w spray, jest bardzo wygodna w użyciu. Pryskam ją włosy ciało i ubrania. Bardzo podoba mi się jej zapach! Jest on egzotyczny, orzeźwiający, słodki. Może nie koniecznie pasuje on na jesień, tylko bardziej na lato, ale zapach ten jest tak piękny, że mimo to psikam się tą mgiełką o tej porze roku. Jak na tak tanią mgiełkę zapach utrzymuje się bardzo długo na skórze, nawet przez wiele godzin. Na włosach i ubraniach utrzymuje się jeszcze dłużej. Nawet powiedziałabym, że utrzymuje się on dłużej niż nie jedne droższe perfumy. Bardzo jestem zadowolona z tego zapachu i cieszę się, że wypróbowałam mgiełkę z innej marki niż Avon.


A Wy znacie  Be Beauty, mgiełkę do ciała piwonia i sól morska?

Jakie są Wasze ulubione mgiełki do ciała?

147 komentarzy:

  1. Ja kocham melonową mgiełkę z Biedry to zdecydowanie mój ukochany zapach, a nieczęsto wracam do tych samych perfum. Ogólnie jestem wybredna jeśli chodzi o zapachy, Twoją wąchałam, ale coś mi w niej nie pasowało. Zapamiętałam ją jako bardzo mocną, a Ty piszesz, że jest tropikalna, więc hmm nie wiem może coś źle kojarzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Melonowej mgiełki chyba nie widziałam wśród mgiełek z biedry, ale powącham jak rzuci mi się w oczy. Bardzo mocny, słodki i egzotyczny jest ten zapach ale ja takie lubię 😃

      Usuń
  2. O nawet nie wiedziałam, że w Biedronce można kupić takie cudo :) Ja miałam tylko mgiełki z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj byłam w Biedronce i zerkałam w stronę mgiełek, ale moje zakupy były typowo spożywcze i walczyłam, aby nie brac :D Widzę jednak wiele pozytywnych opinii, wiec myślę, że przy najbliższej okazji wybiorę jakiś zapach dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze muszę coś wziąć z kosmetyków jak jestem w Biedronce, nawet jak próbuję z tym walczyć 😃 bardzo polecam tę mgiełki, są świetne 😊

      Usuń
  4. Niska cena nie zawsze jest równoznaczna z dużo gorszym produktem, więc sama też daję szansę takim korzystnym cenowo ofertom. Tej mgiełki akurat nie miałam, ale skoro jesteś zadowolona, to może też się kiedyś skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele fajnych produktów można wyrwać po niskich cenach 😊 świetne są mgiełki z tej marki bi jestem bardzo zadowolona, że sama się na nią skusiłam 😊

      Usuń
  5. Niestety nie czuję zapachów, więc nie używam tego rodzaju kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesting product, sounds comfortable and easy to use, thanks for sharing your review.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This product is very comfortable and easy to use😊

      Usuń
  7. Sounds lovely! Awesome review!

    OdpowiedzUsuń
  8. This looks and sounds good! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej mgiełki, kiedyś używałam jakieś z Avonu, ale nie byłam zadowolona. Jak będę w Biedronce, to rozejrzę się za tą mgiełką, o której piszesz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z mgiełek z Avonu jestem bardzo zadowolona, ale ta mgiełka jest jeszcze lepsza 😊

      Usuń
  10. Nie znam tego zapachu, ale po opisie sądzę, że by mi się spodobał. Moja ulubiona mgiełka to Red Berry z BeBeauty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo go polecam, ja z kolei muszę poznać zapach Red Berry😊

      Usuń
  11. Mam tą mgiełkę i bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. It seems to be an excellent product.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądałam niedawno ta mgiełke ale ostatecznie jej nie kupuje i teraz żałuję :D Mam nadzieje, że jeszcze ją dorwę w mojej biedronce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nadarzy się jeszcze okazja żeby ją dorwać 😊

      Usuń
  14. Jestem ciekawa zapachu. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne opakowanie:) Jestem ciekawa jak pachnie

    Pozdrawiamy 🙂
    www.twinslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Me encanta esa marca y ese perfume. Te mando un beso y ten una buena semana

    OdpowiedzUsuń
  17. Przy okazji wizyty w Biedronce sprawdzę testery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostrzegam, że można się w tych zapachach zakochać 😊

      Usuń
  18. Ja bardzo lubię przeróżne mgiełki, ale ten produkt mnie zaskoczył, a mianowicie piwonia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, to musi być zapach morza. Zapach dodaje nastroju, aby być bardziej podekscytowanym.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny jest ten zapach przypominający morze 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  20. Scent must be amazing. I like combination of notes. Thank you for review.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/11/ysl-rouge-volupte-shine-oil-in-stick.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę że zapach jest ładny, sprawdzę przy najbliższej okazji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostrzegam, że możesz się w nim zakochać 😊

      Usuń
  22. This body mist looks really great. It must smell very good.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  23. Słyszałam o tej marce, ale nic jeszcze z niej nie miałam.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna jest ta marka, kosmetyki z niej są świetne 😊

      Usuń
  24. Nie miałam tej mgiełki, będę w Biedronce to się rozejrze za nią 😀
    Fajnie że ma taki przyjemny zapach 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny ma zapach, bardzo ją polecam 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  25. It looks like a great product!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja kupiłam w wakacje taką mgiełkę ze złotymi drobinkami i ją uwielbiam, pięknie mienią się te drobinki w słońcu i ładnie pachnie :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też muszę sobie latem kupić taką mgiełkę 😊

      Usuń
  27. Z BeBeauty miałam maseczki. Bardzo je lubię :)
    O tej mgiełce nie słyszałam. Ale jestem w szoku, że za taką cenę tak długo się utrzymuje, no i jeszcze ten piękny zapach! ;) Muszę się skusić.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię maseczki z Be Beauty. Też jestem zdziwiona, że taka tania mgiełka tak pięknie pachnie i długo się utrzymuje 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  28. Very interesting! And your photos are beautiful.
    Stay well!

    OdpowiedzUsuń
  29. dziękuję za ciekawy wpis, używam mgiełek różnych producentów, lubię je bo są lekkie i mają fajne kompozycje zapachowe. Zaintrygował mnie ten zapach, na pewno wypróbuję , pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny jest ten zapach, bardzo go polecam 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  30. Piwonia to bardzo ładny zapach, myślę, że pasuje na każdą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Your review of this product is great.

    OdpowiedzUsuń
  32. fajne są te mgiełki:) na lato mi się ich najlepiej używa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio lubię je używać o każdej porze roku 😊

      Usuń
    2. a widzisz a mi teraz jakoś tak nie pasują:D xd za słodko;p

      Usuń
    3. Fajne są takie słodkie zapachy 😀

      Usuń
  33. Piwonia pięknie pachnie, lubię jej zapach :) A mgiełki z biedronki oczywiście kojarzę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja bardzo lubię takie mgiełki do ciała <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak zobaczyłam tytuł to od razu sobie pomyślałam, że podoba mi się połączenie piwonii i soli morskiej. Co prawda nie stosuję za często mgiełek, ale podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kiedy stosuję tą mgiełkę to bardzo polubiłam to połączenie ;)

      Usuń
  36. I can imagine the nice perfume it leaves :)
    fiftyshadesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ciekawy produkt :) Musi pięknie pachnieć!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Hi I'm a friend of Regine over at R's Rue. You responded to her post about her pain and scars with "very nice". I realize a language barrier gets in the way but maybe a more sensitive comment that shows you actually took time to read what she was saying. Thank you.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wrote "very nice" because she wrote also about immunity which is a good thing. Thank you.

      Usuń
  39. good product...
    beautiful and simple package....love it.

    Have a great day

    OdpowiedzUsuń
  40. This looks wonderful!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam zapach piwonii. Pewnie tą mgiełką wypsikałabym nie tylko siebie, ale i całe mieszkanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kiedy mam te mgiełkę to też zaczęłam lubić piwinię, mieszkania jeszcze nią nie psikałam ale chyba niedługo zacznę:😊

      Usuń
  42. Sprawdzałam ten zapach w Biedronce i jakoś mi nie wchodził :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie używam mgiełek do ciała, jednak fajnie, że się u ciebie sprawdziła. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że trafiłam na tą mgiełkę 😊

      Usuń
  44. Muszę koniecznie sprawdzić tę mgiełkę, moja mi się właśnie skończyła :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Maarkęznam.. kosmetyku już nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Kojarzę markę, mgiełki używam tylko latem, wolę jednak perfumy❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta mgiełka jest tak intensywna jak perfumy, dlatego lubię ja też używać jesienią 😊

      Usuń
  47. Ciekawa kompozycja zapachowa! Na lato faktycznie wydaje się być idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Aparenta ser um perfume maravilhoso.
    Ótima resenha!
    Beijos
    http://vinteedoisdemaio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam mgiełki, ale tej nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja do mgiełek w ogóle nie jestem przekonana. Mam jedną z Avonu ale wolę perfumy. Ogółem uważam, że Biedronka ma dobre kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio bardzo polubiłam mgiełki. Trzeba przyznać, że świetne ma kosmetyki Biedronka 😊

      Usuń
  51. Ooo, nie wiedziałam, że marka Be Beauty posiada w swojej ofercie mgiełki.
    Interesujący wpis! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 ma mgiełki i to jeszcze jakie 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  52. Nie byłam przekonana, co do kupowania kosmetyków w Biedronce. Zawsze mnie to w jakiś sposób przerażało, ale skoro mgiełka okazała się być aż tak dobra, to będę musiała kiedyś spróbować i nie pomijać ich tak szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś kosmetyki z biedronki wydawały mi się dziwne, ale na szczęście przełamałam się, zaczęłam je wypróbowywać i nie żałuję 😊

      Usuń
  53. Ja po mgiełki sięgam raczej latem, jesienią i zimą wolę ciało nakarmić jakimś dobrym balsamem czy masłem do ciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory też używałam mgiełek tylko latem, ale zmieniło się to od czasu kiedy zaczęłam stosować te mgiełkę 😊

      Usuń
  54. Jestem ciekawa tej wersji zapachowej, bo mam jedynie melonową ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. No miałam inną wersję i super nawet jak z ate pieniądze.

    Zapraszam do mnie przy okazji i zostaję u Ciebie:)

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że te mgiełki są takie tanie i jednocześnie świetne ;)

      Usuń
  56. nie sostuję za bardzo mgiełek, może miałam 3 w życiu, jednak uwielbiam jedną z bershki - bodajże obsession night czy coś takiego, jest mega i dobrze mi się kojarzy. p.s. może się na nią pokuszę, lubię piwonnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się na nią pokusić, bo to naprawdę piękny zapach;) Tej mgiełki z bershki jeszcze nie miałam ;)

      Usuń
  57. Boa tarde. Parabéns ficou muito bela e boa a maquiagem.

    OdpowiedzUsuń
  58. Muszę kiedyś kupić taką mgiełkę z Biedronki, bo wiele osób poleca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne są te mgiełki, aż jestem zdziwiona 😊

      Usuń
  59. Miałam do tej pory dwie mgiełki z BeBeauty: melonową i zieloną herbatę, i na 100% sięgnę po kolejną, bo według mnie są o niebo lepsze niż te z Avonu. Cena podobna, ale z Biedronki mają znacznie większą pojemność i o wiele lepszą wydajność. Aktualną mam parę ładnych miesięcy i nadal jeszcze z 1/5 butelki, a te z Avonu ledwo wystarczają mi na miesiąc. Chociaż nie mówię, czasem kupuję i te z Avonu, bo jest bardzo dużo ciekawych zapachów, ale jednak bardziej zadowolona jestem z BeBeauty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać, że mgiełki z Be Beauty mają większą pojemność niż z te Avonu i są trwalsze, dlatego, chyba chętniej będę sięgać po mgiełki z Biedronki, mimo, że z obu tych firm mają pięknie zapachy mgiełek. Koniecznie muszę następnym razem przetestować mgiełkę melonową ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts