Translate

wtorek, 17 listopada 2020

Perfumy damskie Calvin Klein Euphoria Deep

Jakiś czas temu do mojej kolekcji perfum dołączyły kolejne, którymi mam zamiar dzisiaj Wam się pochwalić. W tych chłodniejszych dniach możemy pozwolić sobie na nieco bardziej intensywne zapachy, tak więc postanowiłam, że sprawię sobie któreś z perfum Calvina Kleina, których nie miałam wcześniej. Tym sposobem padło na zapach Euphoria Deeep. Czy okazały się one równie piękne, jak inne perfumy z tej marki, które wcześniej miałam okazję poznać? Zapraszam do recenzji.


Perfumy damskie Calvin Klein Euphoria Deep

Perfumy damskie Calvin Klein Euphoria Deep kupiłam na Allegro za niecałe 120 zł. Jest to zapach należący go grupy zapachowej kwiatowej oraz szyprowej. Bardzo lubię perfumy należące do tej pierwszej grupy zapachowej, dlatego między innymi zdecydowałam się na nie.  Szyprowa grupa zapachowa była mi mniej znana, więc chciałam dowiedzieć się, czy perfumy należące do niej przypadną mi do gustu.



 OPAKOWANIE



Perfumy damskie Calvin Klein Euphoria Deep

Perfumy damskie Calvin Klein Euphoria Deep, mieszczą się w szklanej, przezroczystej buteleczce koloru ciemno-fioletowego o pojemności 50 ml. Posiadają plastikową zakrętkę w takim samym kolorze. Flakonik ten wyposażony jest w spray, który bardzo ułatwia aplikację tych perfum. 


Perfumy damskie Calvin Klein Euphoria Deep

Kształt buteleczki z okrągłym spodem dopasowuje się do kształtu dłoni, co bardzo ułatwia aplikację perfum, unikając ześlizgnięcia się z dłoni. 



SKŁAD



Nuty głowy: gruszka, grzybień północny

Nuty serca: czarna róża

Nuty podstawy: piżmo, nuty drzew




SZCZEGÓŁOWY SKŁAD



Perfumy damskie Calvin Klein Euphoria Deep
 


MOJA OPINIA



Perfumy damskie Calvin Klein Euphoria Deep

Perfumy damskie Calvin Klein Euphoria Deep, jak napisałam na wstępie, zdecydowałam się wypróbować ze względu grupy zapachowe, do których należą. Oprócz tego bardzo lubię perfumy Calvina Kleina, ale niestety muszę stwierdzić, że ten zapach podoba mi się najmniej z zapachów tej marki, które do tej pory miałam okazję użyć. Wydaje mi się, że pasuje on dla dojrzalszych kobiet (według mnie zapach ten jest trochę „babciny”). Ale za to pasuje on na każdą okazję, myślę, że jest odpowiedni na rano oraz na wieczorne wyjście. Utrzymuje się na skórze przez wiele godzin. Jest on bardzo intensywny, dlatego chyba bardziej pasuje na chłodniejsze pory roku taka jak ta. Jak już wspomniałam wcześniej, jego flakonik jest wygodny w użyciu. Oprócz tego jest bardzo ładny, w moim ulubionym kolorze, na pewno będzie pięknie się prezentował na każdej toaletce.

 

A Wy znacie Perfumy damskie Calvin Klein Euphoria Deep?

Jakie są Wasze ulubione perfumy?


133 komentarze:

  1. Nie znam ale opakowanie ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam ich ale wydają się być ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten zapach :) Moje ulubione perfumy to Mugler Alien :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Yes I know that perfume it's very good!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiścide ich nie znam, ciekawe jak pachną. :) Moje ulubiony to Black Opium YSL.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że Black Opium też są ładne 😊

      Usuń
  6. Nie znam tego zapachu co prawda widuję, ale nie wąchałam nawte.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh, I would definitely love to try this. Great post!

    OdpowiedzUsuń
  8. I love Calvin Klein. This is on my wishlist!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh, so great to find this. Wow, I would love this stuff!

    OdpowiedzUsuń
  10. Me encanta el frasco seguro es un genial perfume. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  11. Euphoria od Kelina to moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ohh not into grandmas perfumes but someone might like it as a gift.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cute perfumes and amazing review! Thank you very much for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się akurat nie podoba flakonik, ale niuchałabym :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam ten zapach i bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam i bardzo lubię ten zapach, myślę, że jest uniwersalny i wiele osób go pokocha :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Que perfume chic!
    Aparenta ser maravilhoso!
    Beijos.
    https://vinteedoisdemaio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobre perfumy to jednak rzecz nie na moją kieszeń. Jeszcze pytanie czy naprawdę dobre, bo stwierdzenie "babciny zapach" też nie zachęca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie brzydkie nie są, ale nie kupię ich już drugi raz ;)

      Usuń
  19. Zazwyczaj wole bardziej delikatne zapachy, ale ten też bardzo lubię :)

    Pozdrawiamy 🙂
    www.twinslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. I have the classic Euphoria but it's too strong for me.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  21. Wydaje mi się, że te perfumy mogłyby przypaść mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. never tried CK perfumes but sound pretty nice!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam tą klasyczną Euphorie wiec ta pewnie też by mi przypasowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta klasyczna Euphoria jest o wiele ładniejsza ;)

      Usuń
  24. Lubię te perfumy, podoba mi się także opakowanie, jest takie ponadczasowe :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tego zapachu, czas nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. dla mnie zapach za bardzo znany:) co druga osoba nim pachnie:D ale śliczny jest

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię kilka zapachów Calvina także chętnie sprawdzę ten w jakiejś perfumerii 💗💗 Buziaczki!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedyś też często sięgałam po zapachy od Calvina Kleina, ale Euphorii w żadnej wersji nie było mi dane wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Znam jedynie klasyczną wersję Euphorii i ją uwielbiam. Ta mnie bardzo intryguje i chętnie poznam. Flakon mnie zauroczył.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam klasyczną wersję Euphorii, flakonik świetny ;)

      Usuń
  30. O tym zapachu nie słyszałam, ale skoro jest dosyć babcijny, to zdecydowanie nie moje klimaty. Ja gustuje w ysl Mon Paris, oraz Tommy Pear Blossom :) Polecam bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę koniecznie wypróbować te zapachy :)

      Usuń
  31. Calvina Klein is a good brand ... not all fragrances suit.

    OdpowiedzUsuń
  32. Tych perfum nie miałam, ale zapach na pewno jest przepiękny :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Tych perfum jeszcze nie testowałam, ale uwielbiam perfumy Calvina Kleina :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    https://girlsinmadworld.blogspot.com/2020/11/skrecenie-kostki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam perfumy Calvina Kleina 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  34. mam klasyczną wersję, tej nie znam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Używałam perfum Calvin Klein, które dała mi moja siostra.
    I rzeczywiście przyznaję, że te perfumy od Calvina Kleina są bardzo trwałe, zapach trwa. Musimy tylko spryskać
    trochę, a aromat utrzyma się godzinami.
    Nigdy nie próbowałem tego typu opakowań.
    Dziękuję za recenzję i udostępnienie informacji.
    Miłego dnia
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię perfumy Calvina Kleina bo są trwałe i piękne 😊 dziękuję i również pozdrawiam 😊

      Usuń
  36. Ciekawy zestaw nut zapachowych, musze powąchać te perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Hola guapa, muchas gracias por la reseña del perfume. No me gustan las fragancias fuertes, soy de fragancia más fresca y dulce, así que no creo que la pruebe. Feliz día. Besos

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapach Euphoria jest mi dobrze znany, ale wersji Deep nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Znam wersje klasyczną i lubię ją :)

    OdpowiedzUsuń
  40. o wow świetne i nie są aż takie drogie!
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo lubię klasyczną Euphorię, tego zapachu nie znam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam inny wariant i jest fajny. Gdybym ten odbierała tak jak Ty, to raczej by mi się nie spodobał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, ale za to inne zapachy Calvina są piękne 😊

      Usuń
  43. Dla mnie troszkę za słodkie, ale zapach bardzo ładny :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Miałam klasyczną Euphorie - jak dla mnie idealny zapach na lato ,taki świeży 😊
    Tej Euphori nie miałam
    Aktualnie używam Strawberry Kiss ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna jest ta klasyczna euphoria 😊 perfum strawberry miss jeszcze nie miałam 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  45. Ładny zapach, ale zdecydowanie wolę zapachy białych kwiatów np konwalii :)

    OdpowiedzUsuń
  46. I wish you a wonderful weekend.

    OdpowiedzUsuń

  47. Najpierw spróbowałem tych perfum z magazynu i byłem uzależniony od zapachu i czasu jego trwania. Kupiony dla mojej siostry. Powiedziała, że ​​to nie może być prawdziwa euforia, ponieważ mija w ciągu godziny. 😏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że spodobały Ci się te perfumy:) Niestety nie wszyscy są zadowoleni z tych perfum...

      Usuń
  48. Wyjątkowy kształt butelki! Uwielbiam to… zastanawiam się, jak wygląda butelka perfum dla mężczyzn. Pozdrowienia z przyjaźni 🤗.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo mi się podoba buteleczka, do tej pory miałam tylko styczność z buteleczką dla kobiet;)

      Usuń
  49. Flakonik bardzo ładny, nuty podstawy dla mnie. Ciekawe, czy mi też ten zapach wydałby się trochę babciny :)

    OdpowiedzUsuń
  50. That fragrance is amazing. I like scent of it so much.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/11/declare-caviar-perfection-luxury-anti.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo ładna buteleczka. Szkoda, że nie można tutaj powąchac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo tego żałuję, że nie mogę wąchać kosmetyków recenzowanych przez innych ;D

      Usuń
  52. Miałam już klasyczną wersje tych perfum, jest ładna ale i tak ciężka dlatego na tą na pewno się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro klasyczna wersja Ci nie podpasowała to ta nie nie podpasuje Ci tym bardziej :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts