Translate

sobota, 21 listopada 2020

Zakupy ze sklepu eButik.pl

W końcu przyszedł czas na „małe zakupy”, czyli jedną z moich ulubionych rzeczy. Ostatnimi czasy nie po drodze mi do różnych drogerii stacjonarnych, dlatego tym razem zdecydowałam się na zakupy w jednej z drogerii internetowych, z których już od jakieś czasu zamawiam różne produkty (aż dziwię się samej sobie, że dopiero teraz Wam o niej piszę). Tak więc zapraszam do oglądania moich zakupów.


Tak więc dzisiaj zaprezentuję Wam zakupy ze sklepu internetowego, jakim jest eButik.pl. Można w tym sklepie znaleźć wiele fajnych ubrań, akcesoriów dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Oprócz tego sklep ten posiada również drogerię i to o niej, a raczej produktach z niej zamierzam dzisiaj napisać. Tak więc nie przedłużając, zapraszam do dalszego czytania!


ZAKUPY Z DROGERII EBUTIK




1. ZIAJA Liście ManukaTONIKZWĘŻAJĄCY PORY


ZIAJA Liście Manuka TONIK ZWĘŻAJĄCY PORY


Uwielbiam toniki z Zaji i od jakiegoś czasem są one stałym elementem mojej codziennej pielęgnacji twarzy. Mój obecny tonik już powoli będzie mi się kończył, dlatego przy okazji tych zakupów kupiłam ZIAJA Liście Manuka TONIK ZWĘŻAJĄCY PORY. Kosztował on 7,76 zł. Jednak zanim go użyję, tonik ten będzie jeszcze trochę czasu czekał w moich zapasach.


2. MASKA DO TWARZY OCZYSZCZAJĄCA ZIAJA



MASKA DO TWARZY OCZYSZCZAJĄCA ZIAJA

Ostatnio moja cera przechodzi kryzys, bo pojawiają się na niej niedoskonałości, dlatego właśnie zdecydowałam się na MASKĘ DO TWARZY OCZYSZCZAJĄCĄ ZIAJA. Była ona tania, bo kosztowała 1,74 zł, dlatego nie mogłam jej nie kupić, Mam nadzieję, że moja cera będzie po niej w lepszej kondycji.



Joanna JEDWAB Odżywka w spray'u ułatwiająca rozczesywanie


Po każdym umyciu włosów mam problem z rozczesaniem ich, więc nie obejdzie się od odżywek. Żeby nie niszczyć moich włosów podczas rozczesywania zdecydowałam się na Joannę JEDWAB Odżywkę w spray'u ułatwiającą rozczesywanie. Kosztowała ona 8,28 zł. Wiele pozytywnych opinii słyszałam o niej i mam nadzieję, że moja opinia będzie również taka.


 

4. Joanna KERATYNA Szampon


Joanna KERATYNA Szampon

Marzy mi się keratynowe prostowanie włosów, ale jakoś nie drodze mi do fryzjera, dlatego stwierdziłam, że kupię sobie namiastkę, czyli Joanna KERATYNA Szampon. Kosztował on 6,33 zł. Może nie będę miała idealnie prostych włosów jak po zabiegu, ale mam nadzieję, że chociaż będę miała po tym szamponie ładne, lśniące i wyglądające na zdrowe włosy. 

 


5. Bielenda Black Sugar DetoxMaska+Peeling 2w1 detoksykująco-oczyszczająca



Bielenda Black Sugar Detox Maska+Peeling 2w1 detoksykująco-oczyszczająca

Wspominałam już wyżej, że moja cera przechodzi kryzys, więc oprócz powyższej maseczki zdecydowałam się na Bielenda Black SugarDetox Maska+Peeling 2w1 detoksykująco-oczyszczająca, która kosztowała mnie 3,08 zł. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z tej linii, ale bardzo lubię tą markę, więc jestem pewna, że po tej maseczce moja cera będzie ładna i oczyszczona, bez żadnych niedoskonałości. 



6. PILATEN Maska na usta kolagenowa



PILATEN Maska na usta kolagenowa

Nie miałam wcześniej styczności z tą marką ani z tego typu kosmetykami, dlatego z ciekawości wypróbowałam PILATEN Maska na usta kolagenowa. Nie mogłam jej nie wypróbować, tym bardziej, że kosztowała mnie tylko 2,32 zł. Zobaczymy, czy moje usta będą po niej w lepszej kondycji.


Bielenda Vegan Muesli Maseczka + Peeling 2w1 nawilżająco - oczyszczająca

Wspominałam już wyżej, że lubię tę markę oraz tę linię (TU znajduje się recenzja do kremu do twarzy z tej linii), więc nie mogłam nie wypróbować Bielenda Vegan Muesli Maseczka + Peeling 2w1 nawilżająco -oczyszczająca. Kosztowała mnie 2,79 zł. Myślę, że po tej maseczce i po tych dwóch wyżej opisanych, na mojej cerze nie pozostanie już najmniejszego śladu po żadnych niedoskonałościach. 


 

8. Bielenda Smoothie Care Kremowa Pianka do mycia twarzy energetyzująca - Banan i Melon



Bielenda Smoothie Care Kremowa Pianka do mycia twarzy energetyzująca - Banan i Melon

Coś czuję, że Bielenda Smoothie Care Kremowa Pianka do mycia twarzy energetyzująca - Banan i Melon będzie moim ulubionym kosmetykiem z tych wszystkich opisanych przeze mnie. Kupiłam ją za 13,93 zł. Miałam już okazję testować maseczkę z tej serii i byłam z niej bardzo zadowolona, świetnie działała na skórę i miała piękny zapach. Kosmetyki o konsystencji pianki uwielbiam, więc nie pozostaje mi nic jak tylko codzienne mycie twarzy tą cudowną pianką!

 

To będzie na tyle. Spodziewajcie się recenzji tych produktów.

 

I jak Wam się podobają moje zakupy?

Znacie drogerię sklepu eButick.pl?


155 komentarzy:

  1. Z linii Bielendy Black Sugar miałam żel do mycia twarzy i też był bardzo fajny:) Super zakupki :**Buziaczki, udanego weekendu!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że byłaś z niego zadowolona, też muszę się za nim rozejrzeć 😊 dziękuję, również życzę udanego weekendu 😊

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy zestaw zakupów. Nigdy jeszcze nie robiłam zakupów w tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą odzywkę Joanny jest nawet niezła.
    U mnie zmiany ba blogu wizualne zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, myślę że będę z niej zadowolona 😊

      Usuń
  4. You bought some beautiful products, I haven't bought anything for a long time. Happy weekend! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego sklepu. Widzę, że mają też ubrania. Na pewno się tam rozejrzę

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych kosmetyków, wszystkie mnie zainteresowały. Czekam na recenzję. Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będę zadowolona z tych rzeczy 😊

      Usuń
  7. Znam oba produkty Ziaji i bardzo je lubię. Tonik fajnie się rozpryskuje, na taką drobniutką bryzę. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupilam Ziaji maseczke oczyszczajaca ,jest swietna,fajnie sciaga pory i oczyszcza,kupilam ja juz kilka razy,mam nadzieje,ze bedziesz zadowolona,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję, że polubię te maseczkę 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  9. Ciekawa ta maska na usta :) w dodatku ładnie wygląda. Większość produktów nie dla mnie bo mam cerę sucha .

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne ceny, aż mnie kusi, żeby też sobie zrobić tam małe zakupki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne są takie małe zakupki, więc nie czekaj i bierz się za nie😀

      Usuń
  11. Znam maski z Twojego postu i Bielenda niestety w obu wypadła słabo, ziaje kiedyś lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że Bielenda wypadła słabo, dobrze chociaż, że takie są te maski 😊 ja Ziaje bardzo lubię 😊

      Usuń
  12. Na bananową piankę też się skusiłam ;) A maseczkę Ziai lubię, bardzo fajnie oczyszcza cerę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo fajnie, ja kupiłam, myślę, że będę z tej maski zadowolona:)

      Usuń
  13. NIe wiedziałam, że taki sklep istnieje jednak kilka pozycji jużkiedyśwpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zakupy. Kusi mnie chociażby ta pianka do twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz ją koniecznie kupić żeby już Cię nie kusiła ;)

      Usuń
  15. Bananowa pianka najlepsza, sama też chętnie bym ją poznała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już od jakiegoś czasu chodziła za mną ta pianka ;)

      Usuń
  16. Good haul and interesting products. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziekuje za odwiedziny,byl taki spiacy dzien i GROSZEK tak spiaco wyglada,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Always in need of the face mask! Great post!

    OdpowiedzUsuń
  19. Już kilka razy kupowałam ten tonik ziaji i tą maskę z glinką ziaji. Lubie te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już miałam kilka razy ten tonik ale tej maski z glinka jeszcze nigdy nie miałam, mam nadzieję, że tez ją polubię ;)

      Usuń
  20. Super zakupy :D Kolagenową maskę na usta z pilaten kiedyś miałam i nawet fajnie się sprawdziła :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że sprawdziła się u Ciebie, mam nadzieję, że u mnie też się sprawdzi 😊

      Usuń
  21. Buenas compras yo también tengo la mascarilla bucal y la de azúcar. . Te mando un beso y gracias por las recomendaciones

    OdpowiedzUsuń
  22. У нас никогда не заказывала в магазине eButik.pl. Хорошие покупки, Мартина!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja kojarzę tylko ten szampon z Joanna :)
    Fajne zakupki poczyniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem ciekawa, jak sprawdzi Ci się 4-daj znać koniecznie! Jedynkę i dwójkę miałam- całkiem ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. 4 narazie czeka na swoją kolej ale na pewno dam jak już użyję. Fajne, że tamte produkty się u Ciebie sprawdziły:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Całkiem udane zakupy :) Ja odkąd wybuchła pandemia wszystkie zakupy poza żywnością robię online. Ale tej konkretnej drogerii nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bezpieczniej jest teraz robić zakupy:) bardzo polecam tą drogerię, fajne i przydatne rzeczy można w niej wyrwać 😊

      Usuń
  27. attractive collections.....and reasonable prices.

    Have a great weekend

    OdpowiedzUsuń
  28. I am following your blog please click advertisement on my blog please

    OdpowiedzUsuń
  29. Spodobała mi się ta kremowa pianka.

    OdpowiedzUsuń
  30. Przypomniałaś mi o tych płatkach na usta.... Pamiętam, że mi się sprawdzały! Muszę kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że u Ciebie się sprawdziły, myślę, że u mnie też się sprawdzą 😊

      Usuń
  31. Great choices for the holiday gifts!

    OdpowiedzUsuń
  32. Powiem Ci, że zakupy bardzo fajne, kilka rzeczy sama bym wypróbowała. Podoba mi się, że tonik Ziaji ma atomizer.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem zadowolona z tych zakupów 😊 uwielbiam ten tonik😊

      Usuń
  33. Ciekawi mnie ta maska na usta, ostatnio mam bardzo spieczone :P
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Słyszałam o tym sklepie, ale nic jeszcze z niego nie kupowała.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam zakupy w tym sklepie, bardzo fajne rzeczy można w nim wyrwać 😊

      Usuń
  35. Tonik z ziaji nie do końca się u mnie sprawdził. Reszty kosmetyków nie znam ale jestem bardzo ciekawa tej maski na usta 😁💋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że tonik się nie sprawdził... Też bardzo zaciekawiła mnie ta maska ;)

      Usuń
  36. Używam tego toniku z Ziajii już od dłuższego czasu jest bardzo dobry :)
    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już moje któreś opakowanie tego toniku, bo bardzo lubię toniki z Zaji😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  37. All products look very interesting.

    OdpowiedzUsuń
  38. Very interesting products! I love Bielenda ))

    OdpowiedzUsuń
  39. Hola! Buenos productos la marca Ziaja me gusta mucho. Besos

    OdpowiedzUsuń
  40. dobre niskie ceny:D podoba mi się ta strona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, na pewno nie jedną fajną rzecz z niej wyrwiesz:)

      Usuń
    2. ech a miałam ograniczać zakupy;p

      Usuń
    3. Ja też, ale w końcu stwierdziłam, że życie jest za krótkie, żeby odmawiać sobie takich przyjemności 😊

      Usuń
    4. haha podejście akuratne :D

      Usuń
  41. Ziaja ma super toniki i mgiełki, bardzo lubię kupować od nich. Aktualnie mam tonik/mgiełka z GdanSkin i pachnie niczym morze :)
    Ale tanie są produkty na tej stronie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam toniki z Zaji:) Koniecznie musze sobie sprawić tonik GdanSkin, bo uwielbiam morze!:) Bardzo opłaca się robić zakupy w tym sklepie ze względu na te niskie ceny:)

      Usuń
  42. Boa tarde minha querida amiga. Parabéns pela matéria.

    OdpowiedzUsuń
  43. ooo a ja nawet bym nie skminila ze na ebutik sa kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  44. How many products, here!
    I know pretty well Ziaja e Welenda brands and I think that they're both good, but I'd like to try even the other brands here! :)
    Great deals!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. All od these products from these brands wre very good 😊

      Usuń
  45. I love Ziaja products, good post!
    https://chicniceandcool.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Pamiętam czasy kiedy Liście manuka były na topie ;p

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne zakupy, miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Tę maseczkę do ust dostałam w prezencie urodzinowym, ale jeszcze jej nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Miałam tę maskę do ust Pilaten i naprawdę fajnie mi się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Cute review! I like Bielenda cosmetics )

    OdpowiedzUsuń
  51. Jestem szczególnie ciekawa Smoothie Foam, ponieważ uwielbiam tę markę. Tak miło słyszeć o tych produktach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam tą markę, na pewno pojawi się recenzja tego produktu ;)

      Usuń
  52. Everything looks very nice, i am sure it is good brand. Thanks for sharing review.
    New post on My Blog | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo dobrze wspominam glinki Ziai. Tonik też był fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, mam nadzieję, że też będę zadowolona z tych produktów ;)

      Usuń
  54. Interesting products!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Sklepu nie znam, ale zajrzę na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno spotkasz w nim wiele ciekawych rzeczy :)

      Usuń
  56. Z serii keratynowej od Joanny mam serum i bardzo sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, z czasem też zaopatrzę się w to serum ;)

      Usuń
  57. Great shopping, great stuff!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  58. All of these products seems great. Enjoy using them.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/11/magical-words-pay-yourself-first-beauty.html

    OdpowiedzUsuń
  59. black sugar detox sounds excellent...
    Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts