Translate

środa, 21 października 2020

Bielenda Vegan Muesli, nawilżający krem na dzień i na noc.

Ostatnio naszła mnie chęć na wypróbowanie kosmetyków nawiązujących do różnych zbóż, dlatego możecie się domyślić, że dzisiaj zaprezentuję Wam jeden z takich kosmetyków. Będzie to krem do twarzy na noc, ponieważ mój poprzedni krem skończył się już, a taka jest kolej rzeczy, że musiałam go zastąpić innym i tym sposobem padło właśnie na Bielenda Vegan Muesli, nawilżający krem na dzień i na noc.



Bielenda Vegan Muesli, nawilżający krem na dzień i na noc.

Bielenda Vegan Muesli, nawilżający krem na dzień i na noc kupiłam w Rossmannie za 14,99 w promocji. Pojemność tego kremu to 50 ml. Na jego opakowaniu znajduje się wiele ciekawych informacji o tej ciekawej linii Vegan Muesli oraz o jego składnikach aktywnych. Zresztą zobaczcie sami!


OPIS PRODUCENTA

 


Bielenda Vegan Muesli, nawilżający krem na dzień i na noc.

Z racji, że jesienią i zimą moja skóra (i na pewno większości osób też) potrzebuje większego nawilżenia niż latem, czy wiosną, dlatego zdecydowałam się na krem przeznaczony do skóry suchej i odwodnionej, mimo że ogólnie mam cerę mieszaną.  Bardzo lubię w kosmetykach mleczko kokosowe, które zawsze świetnie nawilża moją cerę. Z kolei z olejem z kiełków pszenicy i ekstraktem z owsa spotkałam się pierwszy raz więc byłam bardzo ciekawa działania tych składników aktywnych.

Belenda Vegan Muesli, nawilżający krem na dzień i na noc.


Oprócz tego możemy się dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy o linii Vegan Muesli, a także jak stosować ten krem.


SKŁAD



Bielenda Vegan Muesli, nawilżający krem na dzień i na noc.



OPAKOWANIE


Bielenda Vegan Muesli, nawilżający krem na dzień i na noc.

Zajrzyjmy zatem do środka tego bardzo zachęcającego i ciekawie opisanego opakowania. Zobaczmy w czym znajduje się Bielenda Vegan Muesli, nawilżający krem na dzień i na noc.

Bielenda Vegan Muesli, nawilżający krem na dzień i na noc.

W środku znajduje się słoiczek o pojemności 50 ml. Jest on biały, szklany oraz ma plastikową zakrętkę koloru brązowego. Zakryty jest srebrną folią, którą trzeba oderwać, aby dostać się do kremu.


KONSYSTENCJA


 
Belenda Vegan Muesli, nawilżający krem na dzień i na noc.

Konsystencja Bielenda Vegan Muesli, nawilżający krem na dzień i na noc jest gęsta, lekka i  kremowa. Ma biały kolor o zapachu muesli, jest on bardzo delikatny  i przyjemny. 


MOJA OPINIA



Bielenda Vegan Muesli, nawilżający krem na dzień i na noc.

Bielenda Vegan Muesli, nawilżający krem na dzień i na noc ma piękną szatę graficzną nawiązującą do owsa i pszenicy. Opakowanie jest bardzo wygodne w użyciu, dzięki wygodnemu słoiczku łatwo się go nakłada. Bardzo mi się podoba jego lekka konsystencja, która łatwo się rozprowadza na skórze, nie lepi się, nie zatyka porów, ani nie obciąża skóry.  Zapach przyjemny, choć bardzo delikatny i ledwo wyczuwalny, kojarzy mi się z pysznym  muesli, który jada się na śniadanie. Bielenda Vegan Muesli, nawilżający krem na dzień i na noc idealnie nawilża skórę i odżywia ją. Używam tego krem tylko na noc, bo na tę chwilę na dzień mam już swojego ulubieńca. Jako krem na noc sprawdza się świetnie i mam dzięki niemu gładka i promienną skórę rano. Planuję również wypróbować inne kosmetyki z serii Vegan Muesli.

A Wy znacie Bielenda Vegan Muesli, nawilżający krem na dzień i na noc?
Lubicie kosmetyki tej linii Vegan Muesli?

120 komentarzy:

  1. I love this cosmetics! Thank you very much for yor interesting review!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam z tej serii maskę i nie przekonała mnie do siebie, ani do sprawdzenia innych produktów z tej serii. Pewnie temu, że zapach wydawał mi się mega męczący, więc na bank miałabym go dość po czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy mi ta maska przypadłaby do gustu, bo krem sprawdza się u mnie świetnie, a jego zapach jest łagodny i przyjemny 😊

      Usuń
  3. Mam próbkę tego kremu i musze niedługo w końcu go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Good review. I do not know this product.

    OdpowiedzUsuń
  5. .. w stosowaniu kosmetyków najważniejszy jest efekt końcowy i nasze zadowolenie :) ..jesteś zadowolona, więc myśle, że warto wypróbować ;)

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A new beauty product...thanks for the great review!

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesting product, thanks for your review
    Xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. kosmetyki tej firmy jakie miałam są naprawdę ok więc chętnie i skuszę się na ten krem
    świetny post pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo go polecam, świetne są kosmetyki z tej marki 😊 dziękuję 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  9. Qué curioso! Me gusta el envase.
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam, jednak właśnie jak byłam w rossmanie, patrzyłam na podobne produkty od bielendy, muszę się z nimi bardziej zapoznać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam tą serię, a szczególnie ten krem 😊

      Usuń
  11. podoba mi się skład i działanie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to trzeba zatem kupić mówię sobie xd

      Usuń
    2. Też tak sobie mówiłam od dłuższego czasu, aż w końcu zebrałam się w sobie i go kupiłam, a teraz jestem z niego bardzo zadowolona ;)

      Usuń
  12. Znam ten krem. Moja skóra bardzo sie z nim polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Opakowanie faktycznie ładne, ale jeszcze bardziej cieszy satysfakcjonująca jakość kremu. Sama go nie używałam, ale może też się zdecyduję, skoro jesteś zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo go polecam, nie tylko ma ładne opakowanie ale też świetnie działa 😊

      Usuń
  14. A co gdyby położyć owsiankę na twarz? xD

    OdpowiedzUsuń
  15. I believe it is convenience cream....
    have a great day

    OdpowiedzUsuń
  16. Pewnie spodobałby mi się zapach, lubię musli:) Ale nie znam tego kosmetyku;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc musisz koniecznie poznać, myślę, że Ci się spodoba 😊

      Usuń
  17. Mam ochotę wypróbować jakiś kosmetyk z tej serii. Bielendę bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię tę Bielendę, a ta seria jest świetna 😊

      Usuń
  18. Interesting, I didn't know this brand. Have a good day

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam coś już z tej serii, ale tego kremu nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przypomniałaś mi, że mam kilka próbek tego kremu, chyba go przetestuję w najbliższych dniach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że Ci o nim przypomniałam, bo to świetny krem 😊

      Usuń
  21. Z tej linii lubię balsam do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aparenta ser um produto maravilhoso!
    Ótimo poste!
    Beijos.
    http://vinteedoisdemaio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Hola guapa, conozco la marca porque he utilizado varios productos de ella y me han gustado. Esta crema no la conozco pero tiene muy buena pinta. Feliz día. Besos

    OdpowiedzUsuń
  24. it's always worth to know a good moisturizing product!

    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Czuję się mocno zachęcona do przetestowania produktów tej serii. 😊

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam żadnych produktów z tej serii, ale krem mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Brzmi naprawdę ciekawie a mam taki sam rodzaj skóry:) :**Buziaczki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie musisz go przetestować 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  28. Moja przyjaciółka uwielbia tą owsianą/zbożową serie :) Ja miałam tylko maseczkę, ale średnio mi się sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że krem sprawdziłby się o wiele lepiej 😊

      Usuń
  29. Jeszcze nie próbowałam tej serii ale mnie kuuuuuuusi

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie słyszałam o tej serii :) Ogólnie markę Bielenda bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Słyszałam o tej serii, ale jeszcze nie próbowałam. Myślę, że ten krem mógłby się u mnie sprawdzić. Przy okazji go kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny jest ten krem, więc myślę, że na pewno się z nim polubisz ;)

      Usuń
  32. nie miałam go jeszcze :D ale i tak na razie w zaoasach mam mnóstwo innych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam go jak zmniejszą się Twoje kremowe zapasy:D

      Usuń
  33. Tego kremu nie miałam, ale ogólne lubię firmę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię tę firmę, a ten krem bardzo polecam ;)

      Usuń
  34. Looks so lovely and healthy for your skin. Great review!

    OdpowiedzUsuń
  35. I thought this is something to eat. 😂 😋

    OdpowiedzUsuń
  36. That seems like a great product. At first I also think that it is something for eat.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/10/madison-look-up-makeup-mirror.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This product is very similar to something for eat :D

      Usuń
  37. Nie miałam go jeszcze, ale chyba spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Looks really interesting!

    Hope you are having a good weekend :)

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
  39. Ładne opakowanie 😍
    Tego kremu nie miałam ,ale z tej serii Bielenda miałam balsam do ciała i z racji tego że nie zrobił on na mnie wrażenia nie wiem czy ten krem wypróbuję
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się co do opakowania:) Szkoda, że ten balsam nie zrobił na Tobie wrażenia, bo czytałam o nim wiele dobrego:P Pozdrawiam ;)

      Usuń
  40. W okresie jesienno-zimowym też sięgam po bardziej treściwe kremy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym okresie skóra potrzebuje większego nawilżenia ;)

      Usuń
  41. Podoba mi się ten produkt.
    Ponieważ ten krem ​​nawilżający jest przeznaczony do skóry suchej, takiej jak mój typ skóry.
    I zrobiony z owsa.
    Lubię to. ciekawy artykuł.
    Dzięki za udostępnienie ...
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam ten krem, świetny jest :) Dziękuję ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts