Translate

sobota, 10 października 2020

L'Oreal Paris Elseve, Magiczna moc glinki

Bardzo lubię maseczki, które posiadają glinkę, dlatego tym razem skusiłam się na odżywkę do włosów z tym właśnie aktywnym składnikiem. Nie miałam nigdy odżywki z glinką, więc byłam bardzo ciekawa jej działania. Nie trafiłam jeszcze na taki szampon do włosów, po którym moje włosy idealnie by się rozczesywały po umyciu, dlatego nie obejdzie się w tym przypadku bez odżywki. 


L'Oreal Paris Elseve, Magiczna moc glinki


Dzisiaj mam do zaprezentowania odżywkę do włosów, którą przypadkiem spotkałam podczas zakupów spożywczych w Kauflandzie, czyli L'Oreal Paris Elseve, Magiczna moc glinki. Kupiłam ją, ponieważ była w promocji i kosztowała niecałe 5 zł. Czy unikalne połączenie glinek poradziło sobie z moimi trudnymi do opanowania włosami? Zapraszam do dalszego czytania, począwszy tradycyjnie od opisu producenta.


OPIS PRODUCENTA


L'Oreal Paris Elseve, Magiczna moc glinki

 
Czy mam tłuste włosy, czy nie zawsze mam suche końce, które potrzebują nawilżenia. Oprócz tego moim włosom przydałoby się wygładzenie. Tak jak napisałam na wstępie, zależy mi też na łatwym rozczesywaniu włosów, ponieważ zaraz po umyciu zawsze mam z tym problem. Z tego właśnie powodu zdecydowałam się na odżywkę L'Oreal Paris Elseve, Magiczna moc glinki


SKŁAD



L'Oreal Paris Elseve, Magiczna moc glinki


OPAKOWANIE



L'Oreal Paris Elseve, Magiczna moc glinki


Odżywka L'Oreal Paris Elseve, Magiczna moc glinki mieści się w zielonej plastikowej tubce o pojemności 200 ml. Opakowanie jest stojące, dzięki temu odżywkę łatwiej i szybciej można wycisnąć. Ma odginaną zakrętkę, również plastikową. Poza tym jest przezroczyste i widać ile jeszcze odżywki zostało. 


MOJA OPINIA



L'Oreal Paris Elseve, Magiczna moc glinki


Konsystencja odzywki L'Oreal Paris Elseve, Magiczna moc glinki jest biała, zwykła, kremowa, nie było sensu robić jej zdjęcia. Zapach zwyczajny, łagodny, niczym szczególnym się nie wyróżnia, pachnie jak normalna odżywka do włosów. Podoba mi się stojące opakowanie, które ułatwia aplikację maski oraz przezroczysta tubka pozwalająca zobaczyć ile jeszcze produktu zostało w opakowaniu. Po umyciu włosów, kiedy są jeszcze mokre, odżywka faktycznie ułatwia rozczesywanie włosów, jednak po wyschnięciu ich moje końcówki są suche jak były, dlatego muszę wspomagać się dodatkowo innymi odzywkami. Może jakiś efekt wygładzenia jest, ale nie jest to efekt wow. Włosy po niej są w miarę lekkie i nieobciążone. Jak dla mnie odżywka L'Oreal Paris Elseve, Magiczna moc glinki nie do końca spełniła moje oczekiwania, więc już raczej jej nie kupię.


A Wy znacie odżywkę L'Oreal Paris Elseve, Magiczna moc glinki?
Jakie są Wasze ulubione odżywki do włosów?


128 komentarzy:

  1. Skoro nie spełniła Twoich oczekiwań,to ja też specjalnie szukała jej nie będę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dang, I usually like their stuff. It's terrible when you get something like this and you have enough for a whole year. Great review!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I also like thier stuff and I agree with you😊Thanks😊

      Usuń
  3. Its hard to find the perfect hair conditioner. Sometimes, they start off so good and then later its like it has built up on your hair, or something. Thanks for this review!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam takiej odżywki i nie planuję jej kupować, zwłaszcza że nie jest powalająca. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywają lepsze odżywki, tej nie polecam 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń

  5. Cześć Martyna
    Nigdy nie używałem tego typu odżywki. Widzę, że nie tego oczekiwałeś.
    Do włosów zniszczonych używam odżywki pielęgnacyjnej Olaplex nr 5 Bond.
    pozdrowienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się zawiodłam na tej odżywce. Nie znam marki odżywki, której używasz, ale czuję, że muszę ją wypróbować 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  6. Skoro nie sprawdziła Ci się za dobrze to możesz zawsze jej używać jako odżywka przed myciem szamponem, aby zabezpieczyć włosy przed zbyt mocnym oczyszczeniem włosów ;) Albo do golenia nóg, ja często tak robię, gdy kończy mi się pianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł, przy najbliższym myciu włosów użyję jej jako odżywkę przed myciem szamponem, może wtedy będę z niej bardziej zadowolona😊

      Usuń
  7. Miałam szampon z tej linii, ale był słaby. Odżywki więc raczej bym nie kupiła. Zwłaszcza, że wolę maski jednak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po wypróbowaniu tej odżywki raczej też na szampon się nie skuszę 😊

      Usuń
  8. Nie miałam tej odżywki, ale skoro jej działanie jest trochę słabe to nie skuszę się na ten produkt.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Um beijo do Brasil pra você.
    Estou te segundo no seu blog.
    Espero que você me siga também.
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  10. u mniw ostatnio dobrze sprawdził się szampon z dove:D
    pozdrowienia!!
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nie miałam szamponu z Dove, może kiedyś do niego wrócę 😊

      Usuń
  11. Nie miałem tej odżywki. Jeszcze nie znalazłam takiej, z której byłabym całkiem zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odżywek od nich jeszcze nie miałam ale za to bardzo lubię ich szampony:) Super recenzja kochana:**Buziaczki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem fajne szampony się u nich trafiają:) pozdrawiam:)

      Usuń
  13. Sorry it didn't reach your expectations, hope you will soon find a better one. Have a great weekend, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię tej marki.... za ciezka ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami fajne kosmetyki trafiają się z tej marki 😊

      Usuń
  15. Moja mama bardzo lubiła używać produktów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że się nie sprawdziła, Bo skoro musisz się ratować inna odżywką to takie używanie tej jest troche bez sensu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam jej tylko dlatego, że ułatwia rozczesywanie włosów, a między innymi na suche końce wspomagam się innymi odżywkami😊

      Usuń
  17. Bardzo ciekawa jest ta odżywka, ale do moich włosów pewnie za słaba ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. I have never had good experiences with L'Oreal hair products! The ones I tried made my hair dry :-( The polishes are good though :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My hair after this products are also dry... I have never had the polishes from this brand :)

      Usuń
  19. Me encanta esa marca gracias por la recomendación Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  20. I have never tried conditioner made from clay. If this product from L'Oreal is recommended ... maybe someday I'll try it.
    Thanks for sharing.
    Regards

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. For me this product isn't too good but for your hair maybe it will be great:)

      Usuń
  21. Nie znam i widzę, że ta odżywka nie jest jakaś wow.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jej nie miałam ;) Ale skoro nie spełniła oczekiwań to wcale nie żałuję :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Ja do tej marki nic nie mam, ale czasami trafiają się z niej bubule ;P

      Usuń
  24. Niezbyt lubię tą markę,zamiast odżywek stosuje maski -trzymam maskę na włosach trochę krócej ☺
    Tej odżywki nie miałam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tej odżywce chyba tez przerzucę się na maski ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  25. Tu niby ułatwia rozczesywanie, a potem te końcówki są jakby suche? Oj... To niedobrze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niedobrze ;P ale przynajmniej łatwo włosy rozczesać ;)

      Usuń
  26. Bom dia. Da vontade de sentir este excelente produto. Um ótimo domingo.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam okazji używać tego produktu, ale dużo o nim słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do moich ulubionych produktów niestety on nie należy :P

      Usuń
  28. Thank you very much for your interesting review/ I'd like to try the cosmetics )))

    OdpowiedzUsuń
  29. Very interesting! Thanks for sharing.

    Infinitely Posh

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda, że nie do końca się sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  31. Słyszałam o niej, ale sama nie miałam okazji bliżej jej poznać. Szkoda, że się nie sprawdziła bo ogólnie lubię tę firmę (chodź coraz częściej mówi się o bublach). Prawdą jest też to, że to co jednym nie odpowiada inni pokochają. Jeżeli będę miała okazję tanio przetestować pewnie to zrobię, tak nie będę jej specjalnie szukać ;) Świetna recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety miałam to szczęście i trafiłam na bubla z tej marki, którą ogólnie też lubię:) Może akurat Tobie przypadłaby do gustu ta odżywka, w każdym bądź razie nie jest droga więc nie będzie wielkiej straty jak się nie sprawdzi :) Dziękuję :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  32. Używałam z tej serii i jakoś super szału nie było niestety

    OdpowiedzUsuń
  33. glince na twarz słyszałam ale na włosy to pierwsze czytam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Boa noite Martyna. Produto maravilhoso, parabéns.

    OdpowiedzUsuń

  35. I had never heard of it, but I loved knowing more about the product. I loved your blog that I'm already following. kisses https://beperes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Loreal is good brand...well known all over the world.

    Have a great day

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie przepadam za produktami do włosów Loreal, bo np. szampony są dosyć mocne i wysuszające, a odżywki chyba też nie mają najlepszych składów. Szkoda, że ta odżywka tobie też nie podpasowała do końca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie szampony mogą być, a odżywki faktycznie nic nie dawają...

      Usuń
  38. Hi
    Thanks for the advice, I won't buy either!

    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  39. I haven't known this conditioner and I think this products is not for me.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  40. Kiedyś chciałam ja kupić ale jakoś ta glinka mnie nie przekonała. Moja ulubiona odżywką jest chyba odżywka z owsem Yope- genialnie działała na moich włosach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie zachęciła ta glinka i się zawiodłam... Tej odżywki z owsem jeszcze nie testowałam, ale będę ja miała na uwadze skoro jest taka dobra ;)

      Usuń
  41. This looks like such a wonderful product! Great post :)

    OdpowiedzUsuń
  42. I've never tried a clay conditioner, and really, after reading your review, guess I'm gonna wait for better!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawa ta odżywka, jeszcze nigdy nie stosowałam do włosów odżywki z glinką :) glinka kojarzy mi się raczej z maseczkami do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też glinka kojarzy się z maseczkami do twarzy, dlatego chciałam sprawdzić jak sprawdzi się na włosach 😊

      Usuń
  44. I had been using Elseve when I was younger, but not anymore ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie jestem pewna ale chyba tą akurat siostra miała i jej odpowiadała. Akurat jeśli chodzi o kosmetyki do włosów to trzeba pod siebie dopasować :)

    OdpowiedzUsuń
  46. I know this brand and I do not use it.

    OdpowiedzUsuń
  47. Pierwszy raz widzę ta odżywkę, ale po Twojej recenzji stwierdzam, że nie żałuje, że jej wcześniej nie znałam :) Aktualnie u mnie sprawdzają się lepiej maski niż odżywki i tylko ich używam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele nie straciłaś ;D U mnie dobrze sprawdzają się i niektóre odżywki, i niektóre maski, dlatego wypróbowałam tę odżywkę ;)

      Usuń
  48. oj jakoś mnie ten produkt nie korci...

    OdpowiedzUsuń
  49. Pierwszy raz słyszę o tej odżywce. Szkoda, że efekt nawilżenia taki słaby.

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie używam żadnych odżywek i masek do włosów, ponieważ nie mam do nich przekonania.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) magdatul-fan.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kolei z moim włosami ciężko bez masek i odzywek:) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  51. U mnie zazwyczaj królują maski, więc rzadko sięgam po odżywki a ta jakoś wcale mnie nie kusi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tej odżywce chyba też zaczną u mnie królować maski :)

      Usuń
  52. Nie używam u siebie na włosy żadnych odżywek :D Jedynie dobry szampon i tyle :D
    Szkoda, że na 100 procent nie spełniła Twoich oczekiwań :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takimi dziwnymi włosami jak moje ciężko obejść się bez odżywek... Może następnym razem trafię na lepszą odżywkę :)

      Usuń
  53. Miałam szampon i był nawet fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może szampon lepiej by się u mnie sprawdził niż ta odzywka...

      Usuń
  54. Great review. Looks like a product worth trying.

    OdpowiedzUsuń
  55. Dziekuje Ci za odwiedziny i komentarz,ostatnio kupilam sobie kilka nowych olejkow do wlosow w sklepie ANWEN,moze Ciebie cos zainteresuje ,zobacz,pozdrawiam i dziekuje za wizyte,pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię olejki do włosów, więc będę miała na uwadze olejki z tego sklepu ;) Również dziękuję za wizytę:) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  56. Nie lubuję się w tej marce. Jakoś do mnie nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  57. I very like cosmetics from L'Oreal ))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts