Translate

sobota, 24 października 2020

AVON Szminka True Colour & Mark. Błyszczyk do ust

W końcu przyszedł czas na prezentację moich dwóch nowych malowideł. Jakiś czas temu pisałam o tym, jak podkreślić makijaż oczu z paletami cieni do powiek z Avonu, dlatego dzisiaj zamierzam zaprezentować Wam moje nowe malowidła do ust. 


Jesienią postanowiłam zmienić nieco odcienie szminek i błyszczyków na  bardziej pasujące do tej pory roku, czyli stonowane i ciemniejsze. Tak więc zapraszam Was do dalszego czytania (i przy okazji przepraszam za brzydką jakość pierwszego zdjęcia, ale nie miałam już cierpliwości do robienia ładniejszych zdjęć).

AVON Szminka True Colour & Mark. Błyszczyk do ust

Ostatnio w moje ręce wpadły dwa malowidła do ust, czyli Szminka True Colour i Mark. Błyszczyk do ust. Oczywiście obie te nowości zamówiłam z Avonu po atrakcyjnych cenach. Przyjrzyjmy się zatem im bliżej!


SZMINKA TRUE COLOR


AVON Szminka True Colour

Szminka True Colour kosztowała mie tylko 19,99 zł (w promocji).  Jej pojemność to 3,6 g, a wybrany odcień to O Chic. Mimo że rzadko używam szminek, uważam, że kiedyś mogą mi się przydać, dlatego zawsze można znaleźć w mojej kosmetyczce przynajmniej jedną szminkę.


OPIS PRODUCENTA


"Matowa szminka na każdą okazję Avon True Color sprawi, że Twoje usta zadadzą szyku w wielkim mieście, zachwycając wyrazistym kolorem przez długie godziny
Trwała matowa szminka powiększająca usta w naturalnych kolorach z palety Avon

Efekt:

 nasycone intensywnym kolorem zmysłowe i nawilżone usta

Jak stosować?

Nałóż szminkę na usta – od środka w kierunku zewnętrznym. Po pomalowaniu górnej i dolnej wargi przyciśnij je do siebie i delikatnie poruszaj. Następnie, za pomocą bibułki lub serwetki umieszczonej między wargami, odciśnij nadmiar kosmetyku."


SKŁAD


RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL, POLYGLYCERYL-2 DIISOSTEARATE, SQUALANE, MYRISTYL LACTATE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, OZOKERITE, MICROCRYSTALLINE WAX, C10-30 CHOLESTEROL/LANOSTEROL ESTERS, GLYCERYL TRIACETYL HYDROXYSTEARATE, POLYBUTENE, POLYGLYCERYL-3 DIISOSTEARATE, SYNTHETIC WAX, PPG-51/SMDI COPOLYMER, STEARYL DIMETHICONE, SILICA, NYLON-12, CAPRYLYL GLYCOL, ACRYLATES COPOLYMER, CALCIUM SODIUM BOROSILICATE,C12-15 ALKYL BENZOATE, PARFUM, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, LITHIUM MAGNESIUM SILICATE, BHT, TIN OXIDE, TOCOPHERYL ACETATE, QUATERNIUM-18, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, TOCOPHEROL, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER, SILICA DIMETHYL SILYLATE, CERA ALBA, POLYESTER-1, PEG-200, [+/- CI 15850, MICA, CI 77891, CI 19140, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77120, CI 17200, CI 75470, CI 45380, CI 15985, CI 42090, CI 77742, CI 45410].


OPAKOWANIE



AVON Szminka True Colour

Szminka True Colour znajduje się w plastikowym opakowaniu koloru srebrno-czarnego. Aby się pomalować, należy zdjąć zakrętkę i wysunąć szminkę ze środka przekręcając w jedną stronę czarnym końcem (czyli tak jak się aplikuje większość szminek).


JAK SIĘ PREZENTUJE NA RĘCE



AVON Szminka True Colour


JAK SIĘ PRZEZNTUJE NA USTACH


AVON Szminka True Colour


MOJA OPINIA


Szminka True Colour zapachem nie wyróżnia się niczym szczególnych pośród innych szminek. Przyjemnie maluje się nią usta. Po nałożeniu na ustach czuć nawilżenie, a usta są gładkie. Nakładam tę szminkę mniej więcej ta jak zaleca producent, czyli po pomalowaniu obu warg odciskam nadmiar szminki chusteczką, następnie maluję drugą warstwą. Niestety po 2-3 godzinach zjadam już ją z ust i makijaż ust trzeba poprawić, bo po tym czasie usta są suche i znowu potrzebują nawilżenia. Odcień ten bardzo mi się podoba, jest delikatny i w sam raz pasuje do mojej biurowej pracy (nie wiem czy skopiowałam właściwy opis producenta, ale ta szminka nie ma nic wspólnego z matem). Jednak efekt nawilżenia mógłby dłużej się utrzymywać na ustach.



MARK, BŁYSZCZYK DO UST



Mark. Błyszczyk do ust

Mark, błyszczyk do ust kosztuje 25,00 zł. Jego pojemność to 7 ml, a wybrany odcień to Mauve. Kupiłam go, bo bardzo lubię błyszczyki do ust i w przeciwieństwie do szminek, maluję się nimi codziennie. Poza tym miałam kiedyś ten błyszczyk i bardzo dobrze go wspominam, dlatego postanowiłam teraz do niego wrócić.


OPIS PRODUCENTA


"Błyszczyk powiększający usta Mark Avon dodaje im blasku, ujędrnia i nawilża skórę warg, a dzięki formule 3D sprawia, że wyglądają pełniej i bardziej kusząco.
Działanie: formuła 3D z retinolem, kolagenem i kofeiną pobudza krążenie, a kompleks witaminowy A, C i E intensywnie nawilża skórę

Efekt:

pełniejsze, gładsze i przyjemnie miękkie usta o kuszącym połysku

Jak stosować?

Nanieś niewielką ilość błyszczyka na środkową część dolnej wargi, następnie rozprowadź kosmetyk po całej powierzchni ust, delikatnie pocierając wargami."


SKŁAD



HYDROGENATED POLYISOBUTENE, DIISOSTEARYL FUMARATE, POLYBUTENE, BUTYLENE/ETHYLENE/STYRENE COPOLYMER, ETHYLENE/PROPYLENE/STYRENE COPOLYMER, RETINYL PALMITATE, TOCOPHERYL ACETATE, ASCORBYL PALMITATE, PALMITOYL OLIGOPEPTIDE, BETA-CAROTENE, METHYL DIISOPROPYL PROPIONAMIDE, BENZOIC ACID, GLYCINE SOJA (SOYBEAN) OIL, ETHYLHEXYL PALMITATE, LECITHIN, C12-15 ALKYL BENZOATE, TRIBEHENIN, RETINOXYTRIMETHYLSILANE, SORBITAN ISOSTEARATE, AROMA, [+/-ACRYLATES COPOLYMER, CALCIUM ALUMINUM BOROSILICATE, TIN OXIDE, ISOPROPYL TITANIUM TRIISOSTEARATE, SILICA, MICA, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77891, CI 15850, CI 19140, CI 45410, CI 42090]


OPAKOWANIE



Mark. Błyszczyk do ust

Mark. Błyszczyk do ust mieści się w plastikowym przezroczystym opakowaniu oraz posiada białą zakrętkę, na której znajduje się pędzelek do malowania.


JAK SIĘ PREZENTUJE NA RĘCE



Mark. Błyszczyk do ust


JAK SIE PREZENTUJE NA USTACH



Mark. Błyszczyk do ust



MOJA OPINIA


Mark, Błyszczyk do ust ma lepką konsystencję o miętowym zapachu. Dzięki pędzelkowi z miękkim włosiem przyjemnie się go nakłada na usta. Po nałożeniu czuć chłodzenie i orzeźwienie, nie ma mrowienia, o którym pisze producent. Usta wydają się po nim pełniejsze i gładkie. Są nawilżone przez długi czas. Czuć ten błyszczyk na ustach przez około 5 godzin (o ile nie jem w tym czasie). Według mnie na ustach wygląda jak zwykły bezbarwny błyszczyk, ale nie przeszkadza mi to, bo zazwyczaj rano zależy mi na delikatnym makijażu. Ze względu na chłodzenie, które czuć na ustach, bardziej nadaje się on bardziej latem niż jesienią, więc na pewno wrócę do niego jeszcze w tych cieplejszych miesiącach.


A Wy miałyście Szminkę True Colour lub Mark, Błyszczyk do ust?
Czym najbardziej lubicie malować usta jesienią?

147 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś szminkę z AVON i bardzo dobrze się u mnie sprawdziła, chyba nawet kolor miałam podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna szminka i blyszczyk tez,czasem uzywam szminek i uwazam ,ze dzieki nim kobieta wyglada swietnie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, niektóre szminki potrafią bardzo ładnie podkreślić usta 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  3. Ładne kolorki, wybrałabym błyszczyk :-)mam jedną szminkę w kosmetyczce z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful colours, Avon is always good! Stay safe! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie miałam ich kosmetyków, kiedyś kilka szminek się u mnie przewinęło, ale chyba szału nie było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, bo też miałam już kilka szminek z avonu i z żadnej nie byłam w 100% zadowolona.

      Usuń
  6. Avon's products are always spectacular.
    Beautiful colors
    Have a nice weekend

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie kolory szminek to gust mojej mamy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja osobiście nie bardzo przepadam za produktami do makijażu ust z Avon. Straszne mi wysuszają usta...Szkoda trochę bo mają fajną gammę kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość szminek niestety wysusza usta, ale kolory mają piękne. Za to błyszczyki są świetne, a usta są po nich długo nawilżone 😊

      Usuń
  9. Lindo color de labios te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie szminki z Avon są bardzo nietrwałe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety dla mnie też. Ale na szczęście na błyszczyki nie narzekam 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. The lips gloss looks nice and glossy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne kolorki. Od wieków nie miałam pomadki z Avon

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam dokładnie ten sam kolorek szminki :) Błyszczyku nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lovely! Someone was asking me other day if sales in lippy have gone down..with all the mask wearing. My lips stay chapped from all the mask. Love the lipstick color..but I would use the lip gloss more!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Very possible that sales lipstics have gone down in this times. In masks lips also are dry so some people are buying lipstics or lip gloss.

      Usuń
  16. Blyszczykow nie używam ale szminki z Avona lubię. Mam tą samą ale inny kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię szminki z Avonu, ale zdecydowanie bardziej wolę błyszczyki:)

      Usuń
  17. Oh, how I miss lipstick! Love this! Great review!

    OdpowiedzUsuń
  18. So pretty! Awesome lippy color! Beautiful lip gloss too!

    OdpowiedzUsuń
  19. Oba kolory ładne. Jednak bardziej kusi mnie błyszczyk. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja akurat szminek w ogóle nie używam, błyszczyk od czasu do czasu, ten wydaje się całkiem w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam szminkę z tej serii, ale inny kolor i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ogólnie jestem zadowolona, tylko mogłaby być trwalsza ;)

      Usuń
  22. Nie miałam ani jednej propozycji, ani drugiej, jednak jakoś bardziej przyciągnął mnie błyszczyk :) Bardzo ładnie prezentuje sie na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. lovely color make your lips look pretty...
    have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  24. Avonnese w kolorze szminki wygląda harmonijnie na co dzień.
    Dzięki dodatkowi błyszczyka kolor będzie wyglądał świeżo.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ten kolor szminki idealnie nadaje się na codzień, a błyszczyk nadaje świeżości makijażowi 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  25. Przyznam, że pomadka wygląda trochę jakby spadła z czasów młodości mojej mamy :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nice colours! Thank's for your visit :)~
    Have a nice week

    https://sosweetgirlythings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Pomadka bardzo fajna ale błyszczyk jeszcze fajniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Both products have beautiful shades. Thanks for sharing.
    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo przyjemny kolor pomadki, jak najbardziej moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  30. The shade of both lipstick and lip gloss is good.
    I use lip gloss.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie lubię tej firmy ale muszę przyznać , że kolor ładny

    OdpowiedzUsuń
  32. Pomadka i błyszczyk mają bardzo ładne odcienie :)
    Nie pamiętam czy kiedykolwiek miałam jakąś pomadkę z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo podobają mi się te odcienie, u mnie pomadek z Avonu pełno 😀

      Usuń
  33. Piękne kolory. Lubuję się w różach. Szczególnie podoba mi się ten błyszczyk. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię odcienie różu i większość błyszczyków i szminek mam w tym odcieniu 😊

      Usuń
  34. Odpowiedzi
    1. Ja jednak wolę z połyskiem ;)

      Usuń
    2. a widzisz a ja całkowicie się od tych połyskujących odzwyczaiłam:D

      Usuń
    3. Mi trudno jest się przyzwyczaić do matowch😊

      Usuń
  35. Both shades look very nice, but I like a lot especially that lipgloss, the effect on the lips is really great!

    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja nie znam, dawno nie miałam nic z Avon.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo lubię kolorówkę Avonu. Zarówno błyszczyki jak i szminki są bardzo dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolorek szminki całkiem fajnie się prezentuje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja akurat z Avonu nic nie zamawiam, ale fajne kolorki pomadki i błyszczyka. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie mają piękne kolorki :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie miałam ani pomadki ani błyszczyka, ale kolor pomadki wpadł mi w oko. Jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam błyszczyk do ust za działanie nawilżające
    i sprawia, że ​​usta wyglądają świeżo.
    Interesujący artykuł
    Miłego dnia
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię błyszczyki do ust, szczególnie ten :) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  43. Miałam i pomadki i błyszczyki z Avon, są oki :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Cześć, bardzo ładna ta nowa szminka Avon!
    Czy chcielibyście podążać wzajemnie?
    fiftyshadesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  45. I prefer de gloss one!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Before I used Avon lipsticks and I was very satisfied with quality, texture and color choice. These shades look so beautiful. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/10/lumene-herkka-soothing-toner-gentle-eye.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Cool cosmtics! I'd like to try all of them )))

    OdpowiedzUsuń
  48. Que cor de batom maravilhoso!
    Ótima resenha!
    Beijos.
    http://vinteedoisdemaio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. jesienią lubię tylko i wyłącznie pomadki nawilżające.

    OdpowiedzUsuń
  50. Błyszczyk wart spróbowania, ale chyba faktycznie w cieplejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej pasuje w chłodniejsze dni, ale w zimniejsze też nie zaszkodzi się nim pomalować:)

      Usuń
  51. Mam błyszczyk, ale niestety nie przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam kilka sztuk szminek True Color i bardzo je lubię. Może nie grzeszą trwałością, ale równo się zjadają :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię te szminki, mimo, że nie sa zbyt trwałe ;) Dziękuję:)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts