Translate

sobota, 20 lutego 2021

Faberlic, Płynna, matowa pomadka Stay. True

Dzisiaj opowiem o moim kolejnym produkcie do makijażu, który już jakiś czas gości w mojej kosmetyczce i cierpliwie czeka na swoją recenzję. Dziś nadszedł ten dzień, tak więc nie przedłużam już i zapraszam Was na prezentację tego ciekawego produktu!:)


Faberlic, Płynna, matowa pomadka Stay. True

Tym ciekawym produktem jest Faberlic, Płynna, matowa pomadka Stay. True. Nie wiem gdzie i za ile została zakupiona, bo dostałam ją w prezencie od przyjaciółki. Mogę powiedzieć tylko tyle, że jej data ważności to 3 lata od daty produkcji umieszczonej na opakowaniu. Mogę również powiedzieć Wam, jaki ta pomadka ma skład. Jest on następujący:


Isododecane, Dimethicone, Trimethylsiloxysilicate, Polybutene, Isocetyl Stearate, Isohexadecane, Kaolin, Disteardimonium Hectorite, Cera Alba (Beeswax), Silica Dimethyl Silylate, Glyceryl Behenate/Eicosadioate, Propylene Carbonate, Aroma (Flavor), Hydrogenated Polyisobutene, Soybean Glycerides, Butyrospermum Parkii Butter Unsaponifiables (Butyrospermum Parkii (Shea) Butter Unsaponifiables), Ppg-15 Stearyl Ether, Glycine Soja Oil (Glycine Soja (Soybean) Oil), Capsicum Frutescens Fruit Extract, Zingiber Officinale Root Oil (Zingiber Officinale (Ginger) Root Oil), Methyl Nicotinate, Ascorbyl Palmitate, Citric Acid.



OPAKOWANIE



Faberlic, Płynna, matowa pomadka Stay. True

Faberlic, Płynna, matowa pomadka Stay. True mieści się w przezroczystym plastikowym opakowaniu o pojemności 4g. Posiada bordową zakrętkę, na której po odkręceniu znajduje się aplikator w kształcie żagla. 


KONSYSTENCJA



Na ręce, zaraz po nałożeniu:


Faberlic, Płynna, matowa pomadka Stay. True

Na ręce po kilku minutach:


Faberlic, Płynna, matowa pomadka Stay. True

Na ustach po kilku minach:



Faberlic, Płynna, matowa pomadka Stay. True

Konsystencja Faberlic, Płynna, matowa pomadka Stay. True jest lekka, kremowa i ma wyrazisty soczysty odcień delikatnie różowy (niestety nie byłam w stanie wyśledzić jego nazwy). Pomadka trwale i dokładnie pokrywa całe usta. 



MOJA OPINIA



Faberlic, Płynna, matowa pomadka Stay. True

Faberlic, Płynna, matowa pomadka Stay. True ma bardzo fajny aplikator, który ułatwia jej rozprowadzenie. Przy większej wprawie pomadkę można rozprowadzić nawet za pierwszym pociągnięciem. W trakcie malowania trzeba się bardzo skupić, aby kontur ust był równo obrysowany. Po pomalowaniu, usta, oprócz tego, że są piękne i matowe, wydają się także pełniejsze i nawet optycznie większe. Pomadka ta jest bardzo trwała, nawet picie różnych napojów jej nie narusza (nie polecam tylko pić barwiących napoi, takich jak czerwone wino, ponieważ wewnętrzna część warg barwi się na ciemniejszy kolor, przez co odznacza się na pomalowanych ustach). Po około godziny usta są suche, a po jeszcze dłuższym czasie pomadka trochę zaczyna pękać, ale to nic, bo po posmarowaniu ust bezbarwnym błyszczykiem lub pomadką ochronną, ust nadal są nawilżone i zachowują kolor tej pomadki, która już niestety albo stety nie jest już matowa. Ogólnie jestem zadowolona z Faberlic, Płynna, matowa pomadka Stay. True, bardzo podoba mi się jej odcień i chciałabym wypróbować też inne. Jednak myślę, że byłaby ona bardziej odpowiednia w cieplejsze dni, kiedy usta nie potrzebują tak dużo nawilżenia jak teraz w zimie.

 

A Wy znacie Faberlic, Płynna, matowa pomadka Stay. True?

Lubicie matowe pomadki do ust?


156 komentarzy:

  1. Od czasu do czasu lubię sięgać po matowe pomadki. Ten kolorek bardzo ładnie się prezentuje i posiada taką naturalną barwę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie od czasu do czasu sięgnąć po takie pomadki :) Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Bardzo lubię takie pomadki i nawet mój kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Me gusta el color y se ve genial. Gracias por la recomendación

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor mi się podoba, ale znam fajne pomadki matowe, które nie wysuszają ust. Więc raczej bym się nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba ten kolor ;) W takim razie muszę koniecznie poznać te pomadki :)

      Usuń
  5. Ja matowe pomadki lubię ale tej jeszcze nie miałam. Faktycznie fajny ten aplikator, nie spotkałam się wcześniej z takim w żadnej pomadce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny ten aplikator, bardzo fajnie nakłada się nim pomadkę ;)

      Usuń
  6. niedlugo zrobi sie cieplej wiec bedziesz mogla smigac :D nigdy nie mialam stycznosci z pomadkami faberlic. szkoda, ze peka, ale jak mozna szybko temu zaradzic to dobrze ;p odcien tez mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nawet już robi się cieplej, wiec ta pomadka będzie jeszcze bardzie odpowiednia ;)

      Usuń
  7. Nie mój kolor, nie lubię takich odcieni różu :D Ale fajnie, że Tobie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Matowych pomadek nie używam, bo i tak mam problem z suchymi ustami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki kolorek pomadki bardzo lubię. 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. É no espetáculo da vida que dedicamos toda nossa energia para vivermos intensamente. Bom dia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomadki kuszą, ale cóż, że trzeba nosić maseczki. Nigdy nic nie mialam z tej firmy, ale zawsze chciałam wypróbować, może będzie okazja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety najgorsze są te maseczki... Ja mam dopiero pierwszą pomadkę z tej firmy i na pewno nie ostatnią :)

      Usuń
  12. Tej marki nie znam, ale lubię matowe z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele dobrego czytałam o tych matowych pomadkach z Golden Rose ale nigdy ich nie miałam ;)

      Usuń
  13. Very delicate lipstick color, I love these))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny odcień ma ta pomadka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie wygląda na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super matowy efekt chociaż ja bym wolała inny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam nigdy tego kosmetyku wygląda ciekawie i ładny efekt na ustach robi:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo podoba mi się efekt ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  18. Love it!
    Amazing post
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. I likematte lipstick. Natural pout.

    OdpowiedzUsuń
  20. Koleżanka z pracy działa z tym Faberlicem.
    Twoja pomadka ma bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne kosmetyki można wyrwać z tej marki, też bardzo podoba mi się ten kolor 😊

      Usuń
  21. Looks gorgeous on the lips :-D

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolorek piękny , pasowałby mojej córce.Musze jej polecić Twoją pomadkę. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba, myślę, że będzie idealny ten kolorem;) pozdrawiam 😊

      Usuń
  23. The lipstick looks great. I didn't know this brand.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  24. Bom dia Martyna, parabéns pela matéria.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem ciekawa jakie inne kolory mają w swojej ofercie :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam bardzo podobną ale czy tej firmy trudno mi teraz powiedzieć. W każdym razie wydaje się całkiem w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta pomadka jest bardzo w porządku;) Tyle tych fajnych pomadek, że aż trudno rozróżnić ich marki;)

      Usuń
  27. Es un labial precioso y muy de mi estilo 💖💋
    Bss

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie stosowałam produktów tej marki. Pomadka wygląda zachęcająco 🤩!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ma fajny kolor i ładnie się błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. oj niestety kolor nie mój... wolę ciemniejsze barwy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy lubi takie jasne 😊

      Usuń
    2. otóż to:D ja zdecydowanie wolę odcienie brązu i czerwieni:)

      Usuń
    3. To chyba mamy odmienne gusta co do odcieni pomadek, bo mnie ciągnie do róży nawet tych jasnych :)

      Usuń
    4. może kwestia urody?:D albo typu karnacji?:D

      Usuń
  31. Baton matte is not my favorite!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam matowe pomadki :) Tej marki jeszcze nie testowałam. Ten kolorek za jasny dla mnie i za bardzo różowy, ale z chęcią poznałabym inne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są takie pomadki :) Wiele innych ładnych kolorów ma ta pomadka, więc może wybierzesz jakiś dla siebie :)

      Usuń
  33. Choć ma ładny kolorek raczej się nie skuszę na przeprowadzenie osobistych testów.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. good lipstick....positive result.

    Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubię matowe pomadki.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  36. Great review. Looks like a product worth trying.

    OdpowiedzUsuń
  37. awesome....
    well written review of good product.

    OdpowiedzUsuń
  38. It looks good. I haven't tried that brand yet. Thanks for sharing.
    Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  39. ładniutka, ale kolor zdecydowanie nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ładny kolor chociaż nie przepadam za matowymi pomadkami :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nigdy wcześniej nie słyszałem o tej marce.
    Bardzo interesujące. Podoba mi się kolor!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładny odcień, idealny na dzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajny odcień. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  44. Kolorek jest piękny! Z Faberlic mam cień do powiek w kredce. Pomadek nie miałam jeszcze okazji używać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei nie miałam jeszcze cieni do powiek z tej marki 😊

      Usuń
  45. I don't know this brand, but I like this type of lipstick.

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładny kolorek ma ta pomadka, idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba, wiosną na pewno będę się nim częściej malować 😊

      Usuń
  47. Ładny kolor, ale mi jakoś niedobrze jest w takich niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście ta pomadka ma wiele innych ładnych kolorów do wyboru 😊

      Usuń
  48. So cute color, i like

    Kisses
    www.pimentadeacucar.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Choć to nie mój kolor to wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele innych kolorów ma też ta pomadka do wyboru 😊

      Usuń
  50. Kolor zdecydowanie nie mój, ale pewnie są inne kolory:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest sporo innych kolorów, na pewno wybierzesz coś dla siebie 😊

      Usuń
  51. What an interesting lipstick! I like matt lipsticks because of their more natural result.
    I love the colour of your nail polish. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo lubię maty, ale masz rację, zimą, na spierzchniętych ustach nie wyglądają za dobrze. Myślę, że taki kolor będzie super wyglądał wiosną!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimą bardziej odpowiednie są pomadki nawilżające, ale już wiosną albo latem będę się nimi częściej malować 😊

      Usuń
  53. Mi ten kolor wygląda na trupią barbie ;p

    OdpowiedzUsuń
  54. jak ja lubie takie kolory! :D mega!

    OdpowiedzUsuń
  55. Odcień ładny, maty bardzo lubię :) Markę zaś tylko z blogów kojarzę :)

    OdpowiedzUsuń
  56. What a beautiful lip color!

    OdpowiedzUsuń
  57. Kolorek troszkę zbyt jasny jak dla mnie ale na tobie wygląda fajnie 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  58. Miałam kiedyś matową pomadkę, ale zupełnie się u mnie nie sprawdziła ;) Może po prostu trafiłam na zły produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, ta matowa pomadka jest bardzo fajna ;)

      Usuń
  59. Fajny kolor. Idealny na wiosnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Super :) w tym sezonie ten kolor będzie top :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts