Translate

środa, 24 lutego 2021

BIELENDA BLUEBERRY C-TOX, nawilżająco-rozświetlający krem pianka do twarzy na dzień i na noc

Dzisiaj opowiem Wam o pewnym kremie, na którego już polowałam od dłuższego czasu, aż w końcu się udało! Bardzo lubię borówki i kosmetyki o konsystencji pianki, więc uznałam, że krem musi obowiązkowo znaleźć się mojej pielęgnacji twarzy. W dodatku przeczytałam o nim masę pozytywnych recenzji. Czy moja również taka będzie? Zapraszam do dalszego czytania!


BIELENDA BLUEBERRY C-TOX, nawilżająco-rozświetlający krem pianka do twarzy na dzień i na noc

BIELENDA BLUEBERRY C-TOX, nawilżająco-rozświetlający krem pianka do twarzy na dzień i na noc kupiłam w Hebe. Do 10 marca można wyrwać ten krem za jedynie 12,59 zł, jednak tak bardzo ciekawił mnie on, że nie mogłam dłużej czekać i kupiłam go jeszcze przed promocją za 20,99 zł. Jest to krem testowany dermatologicznie, którego trwałość to 6 miesięcy po otwarciu. Zobaczmy zatem, co ma nam na jego temat do powiedzenia producent:



OPIS PRODUCENTA



BIELENDA BLUEBERRY C-TOX, nawilżająco-rozświetlający krem pianka do twarzy na dzień i na noc

BIELENDA BLUEBERRY C-TOX, nawilżająco-rozświetlający krem pianka do twarzy na dzień i na noc przeznaczony jest do cery odwodnionej oraz pozbawionej blasku. Jest to produkt wegański. Posiada takie składniki aktywne jak: olej z borówki amerykańskiej, witaminę C i ekstrakt z żurawiny. Krem ten ma za zadanie: zregenerować i wygładzić naskórek, zniwelować uczucie ściągnięcia i dyskomfortu oraz rozświetlić skórę i poprawić jej kondycję.


BIELENDA BLUEBERRY C-TOX, nawilżająco-rozświetlający krem pianka do twarzy na dzień i na noc

Na opakowaniu BIELENDA BLUEBERRY C-TOX, nawilżająco-rozświetlający krem pianka do twarzy na dzień i na noc znajduje się bardzo ważne ostrzeżenie, otóż należy go tylko spożywać przez naskórek. Z tego ostrzeżenia można się tylko domyślić, że krem ten ma piękny zapach i lekką apetyczną konsystencję. Jest również umieszczony sposób użycia kremu, który mówi o tym, że można go stosować samodzielnie lub dla wzmocnienia efektu razem z serum z tej serii.



SKŁAD



BIELENDA BLUEBERRY C-TOX, nawilżająco-rozświetlający krem pianka do twarzy na dzień i na noc


OPAKOWANIE



BIELENDA BLUEBERRY C-TOX, nawilżająco-rozświetlający krem pianka do twarzy na dzień i na noc

BIELENDA BLUEBERRY C-TOX, nawilżająco-rozświetlający krem pianka do twarzy na dzień i na noc mieści się w plastikowym opakowaniu o pojemności 40 g.  Opakowanie to ma piękny pastelowy niebieski kolor, na którym są zdjęcia apetycznych borówek. Posiada zakrętkę, pod którą znajduje się folia zabezpieczająca przed pierwszym użyciem. 



KONSYSTENCJA I ZAPACH



BIELENDA BLUEBERRY C-TOX, nawilżająco-rozświetlający krem pianka do twarzy na dzień i na noc

BIELENDA BLUEBERRY C-TOX, nawilżająco-rozświetlający krem pianka do twarzy na dzień i na noc ma lekką i przyjemną konsystencję w postaci pianki. Ma kolor bardzo delikatny pastelowy niebieski. Po każdym użyciu kształt konsystencji  wyrównuje się, a po jakimś czasie nie ma śladów, po żadnym użyciu, więc spokojnie można go podbierać siostrze, mamie, czy koleżance. Czuć w tym kremie świeże apetyczne borówki.



MOJA OPINIA



BIELENDA BLUEBERRY C-TOX, nawilżająco-rozświetlający krem pianka do twarzy na dzień i na noc


BIELENDA BLUEBERRY C-TOX, nawilżająco-rozświetlający krem pianka do twarzy na dzień i na noc jest jednym z najfajniejszych kremów, jakie miałam w ostatnim czasie. Uwielbiam jego zapach oraz konsystencję. Pachnie po prostu pięknie! Nie dziwię się, że producent zamieścił na opakowaniu ostrzeżenia dotyczące jego użycia, bo aż chce się go zjeść. Konsystencja przypomina mi bardzo jogurt piankowy do jedzenia. Łatwo się rozprowadza na twarzy, nie lepi się, jest lekka i przyjemna. Trochę długo się wchłania, ale kiedy stosuje się go na noc, to nie stanowi problemu. Z tego właśnie względu bardziej polecam go na noc, bo za dnia, nie dosyć, że długo się wchłania, to twarz po nim się świeci. Nie posiada on filtra UV, co również jest powodem używania go tylko na noc. Myślę, że nic też się nie stanie, jeśli kilka razy użyje się go na dzień, bo krem ten ani mnie nie uczulił, ani nie podrażnił, ani nie zasypało mnie po nim niedoskonałościami. Sama kilka razy użyłam go na dzień, musiałam więc użyć więcej pudru do twarzy, żeby zamaskował świecenie. Ogólnie moja skóra po nim jest gładka, rozświetlona i nawilżona. Bardzo polecam BIELENDA BLUEBERRY C-TOX, nawilżająco-rozświetlający krem pianka do twarzy na dzień i na noc wielbicielom kremów o apetycznym zapachu, przyjemnej konsystencji oraz świetnym działaniu.

BIELENDA BLUEBERRY C-TOX, nawilżająco-rozświetlający krem pianka do twarzy na dzień i na noc

A Wy miałyście BIELENDA BLUEBERRY C-TOX, nawilżająco-rozświetlający krem pianka do twarzy na dzień i na noc?

Lubicie takie apetyczne kremy, które aż chce się zjeść?


140 komentarzy:

  1. Może się skuszę na tej promocji:D Szukam właśnie jakiegoś kremiku na noc w przystępnej cenie 😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie myślę, że ten będzie odpowiedni😊

      Usuń
  2. Można by go też użyć do ciasta ;D Na pewno warto wypróbować ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno smaczne byłoby z nim ciasto 😀 oczywiście, że warto 😊

      Usuń
  3. O nie widziałam tego kremu. Pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tiene muy buena pinta! Me gustaría probarlo!!
    Bsss

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę kiedyś spróbować coś z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha ha, bardzo ciekawe ostrzeżenie :) krem ciekawie wygląda, a jeśli pachnie tak pięknie, że chce się go zjeść to tym bardziej warto go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konsystencja i zapach jest taki przyjemny, że aż che się go zjeść 😀

      Usuń
  7. Borówkowy zapach bardzo zachęca, acz solidna jakość kremu także. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gracias por la recomendación te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  9. I think it will worth to try this kind of cream.

    Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, this cream is very good 😊 Thank you 😊

      Usuń
  10. It looks really beautiful and the size is great for longer use.

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam tego kremu, ale jednak ta konsystencja nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha uśmiechnęłam się przy tym podbieraniu mamie czy siostrze. Często w moich kosmetykach widzę ślady paluchów siostry. Myśli, że nie wiem xD
    Fajną konsystencję ma ten krem. Może się skuszę, bo bardzo lubię produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś pobierałam kremy, szkoda, że wtedy nie bo takich kremów, które zacierały ślady 😀 warto wypróbować ten krem, świetny jest 😊

      Usuń
  13. I want to try bielenda products. This cream seems great!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię kosmetyki tej marki, ale tego jeszcze nie miałam, więc wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie mialam, ale moze kiedyś skusze sie na zakup :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja mama lubi kremy z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Może wypróbuję, ponieważ lubię takie owocowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie na pewno przypadnie Ci do gustu 😊

      Usuń
  18. This sounds like a wonderful product! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  19. I also love blueberry, and this product is very interesting!

    OdpowiedzUsuń
  20. I like eat blueberry but I didn't try any product whit them like a ingredient. That cream must be great.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/02/rodial-dragons-blood-eye-gel.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Hola guapa, tiene muy buena pinta la crema facial, creo que me gustaría. Besitosss

    OdpowiedzUsuń
  22. I love Bielenda products, didn't know this cream but now totally wanna try it!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Products from this brand are very good, especially this cream 😊

      Usuń
  23. Dawno niczego nie miałam z Bielenda, a ten krem i cała seria tych kosmetyków niesamowicie mnie kuszą od dłuższego czasu. Jak będę w drogerii to chyba w końcu wrzucę do koszyka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo kuszące Bielenda ma kosmetyki, jak jestem w drogerii do zawasze coś ciekawego wyrwę z tej marki ;)

      Usuń
  24. Super, ze o nim piszesz. Od dawna zastanawiałam się nad jego zakupem. Myślę, więc, że jak zużyję moje małe zapasy to w końcu po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. gdyby nie fakt że mam dwa otwarte kremy do buzi to bym od razu leciała i kupowała powyższe cudo:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jeden krem otwarty nic nie zaszkodzi :)

      Usuń
  26. I'm glad to hear you have had a positive experience with this product. It's great that it smell so nicely.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedyś mnie kusił, potem miałam próbkę i jakoś nie zachwycił mnie :P Poza tym wolę teraz bardziej naturalne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Amazing product!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ey!
    I didn't know this product, thank for ypur review
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Krem pianka? Takiego cuda jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jego nawilżająca formuła mydła nie wysusza skóry, chciałem, żebym go użył. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny w użyciu jest ten krem;) pozdrawiam 😊

      Usuń
  32. Blueberry is good fruit for antioxidants....
    must be good for cosmetic ingredients...

    Have a great day

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, this ingredient is very good 😊 Thank you 😊

      Usuń
  33. Nie miałam go, ale ciekawi mnie ta jego forma ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jego forma jest fajna, lekka i ogólnie świetna;)

      Usuń
  34. The cream looks interesting ....

    OdpowiedzUsuń
  35. I have a sample of this cream. I must try it.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawi mnie ten krem, ale najbardziej mam ochotę poznać mus do mycia twarzy z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ochotę go poznać, ale to dopiero jak wykorzystam mojej pozostałe zapasy do mycia twarzy :)

      Usuń
  37. Zaciekawił mnie ten kosmetyk . Krem w formie pianki

    OdpowiedzUsuń
  38. Jest na mojej liście do kupienia i myślę, że jak wykończe moje kremy na dzień to na pewno go kupię. Z tej serii miałam kiedyś serum i zapach to po prostu był odlot.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam ten zapach!:) Działanie też fajne ;)

      Usuń
  39. Imagino o quanto o cheiro dessa máscara deve ser bom, adoro blueberry
    Beijos ♡ Blog | Instagram | Youtube

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie stosowałam tej serii, choć kusi mnie zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny jest:) Polecam tę serię, szczególnie ten krem ;)

      Usuń
  41. Very interesting. I love the scent of blueberries. 🫐

    OdpowiedzUsuń
  42. it sounds lovely and like a good cream for your face! nice review!


    Hope that you are having a good weekend :) Took the kids to a new park today, they loved it! :)

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This cream is very god!:) Thank you ;) That's great! Kids love such attractions ;)

      Usuń
  43. bom dia Martyna, que vontade de usar um pouquinho.

    OdpowiedzUsuń
  44. O bardzo mi się podoba :) Zdecydowanie muszę mieć ten krem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym pomyślałam, jak pierwszy raz zobaczyłam ten krem ;D

      Usuń
  45. Uwielbiam kosmetyki Bielendy, choć tego nie znam. A ta konsystencja pianki bardzo mnie zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne kosmetyki ma tak marka, a konsystencja kremu jest świetna ;)

      Usuń
  46. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zakupem tego kremu i chyba się skuszę :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciekawy wpis i kosmetyk, pozdrawiam serdecznie 🌺

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiałam ten krem, może sprawię sobie kolejne opakowanie :D Na mojej suchej skórze świetnie spisywał się również na dzień, pod makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiam nad kolejnym opakowaniem ;D Na mojej mieszanej skórze lepiej spisywał się na noc ;)

      Usuń
  49. ..uwielbiam borówki! ;) ..firmę znam, jak zawsze z zainteresowaniem przeczytałam Twoją opinię
    i mam ochotę kupić ten krem :)

    - pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam borówki, cieszę się, że zainteresowała Cię moja opinia;) Bardzo polecam ten krem ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  50. I am not familiar with this brand, but I would really like to try their products. Thank you for your review
    http://www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam gdzieś próbkę tego kremu, muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  52. To chyba nowość, bo pierwszy raz słyszę o tym kremie ? Czuje się skuszona i jak tylko mój obecny krem się skończy, to pobiegnę po tą Bielende 🤭

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowość:) Bardzo polecam ten krem, świetny jest :)

      Usuń
  53. pierwszy raz słyszę o tym kremie! :D a zainteresował mnie :D dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  54. fajna onsystencja :) cos ciekawego

    OdpowiedzUsuń
  55. Wow, podoba mi się, myślę, że spróbuję, mam to zapisane.
    Dzięki za recenzję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba;) Bardzo polecam ten krem ;)

      Usuń
  56. An excellent night cream! And in the composition of good and useful extracts

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie miałam, ale dużo o nim słyszałam na blogach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ostatnio miałam w ręku mus do mycia twarzy ale odłożyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten mus bardzo mnie kusi, więc pewnie go nie odłożę jak wpadnie w moje ręce 😀

      Usuń
  59. A ja mam właśnie teraz krem kokosowy o podobnej konsystencji pianki, bardzo przyjemnie się rozsmarowuje. Ale tego jeszcze nie miałam, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kokosowy krem brzmi bardzo kusząco, świetna jest ta konsystencja 😊

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts