Translate

środa, 10 lutego 2021

Keratynowe prostowanie włosów INOAR

Dzisiaj opowiem Wam o moim pierwszym zrealizowanym postanowieniu noworocznym, które chodziło za mną już od dłuższego czasu aż w końcu udało mi się je zrealizować. Mowa oczywiście o keratynowym prostowaniu włosów! Ponieważ był to mój pierwszy raz, zamierzam podzielić się z Wami moimi wrażeniami oraz opowiedzieć jak przebiega taki zabieg, ale najpierw zapraszam trochę teorii:




KERATYNOWE PROSTOWANIE WŁOSÓW INOAR


          
źródło: https://image.ceneostatic.pl/data/products/55413403/i-inoar-moroccan-keratin-treatment-keratynowe-prostowanie-keratyna-250ml.jpg

Keratyna INOAR jest produktem, który ma na celu poprawić kondycje włosów i nadać im zdrowy wygląd. Ma świetny skład, który posiada białą glinkę i olejek kokosowy wzmacniający włosy. Po tym zabiegu włosy są odpowiednio nawilżone i sprężyste. Ogólnie zabieg ten daje aż 6 korzyści:

  • wygładza włosy i redukuje puszenie się
  • pozostawia włosy idealnie proste
  • pozostawia włosy odżywione i odbudowane
  • redukuje objętość włosów o około 50%
  • doskonale nawilża włosy
  • efekt ten utrzymuje się od 3 do 6 miesięcy.



JAK WYGLĄDA KERATYNOWE PROSTOWANIE WŁOSÓW INOAR:


1. Cały zabieg rozpoczął się umyciem włosów specjalnym szamponem otwierającym łuskę włosa, które trwało 3 minuty. Po umyciu cały szampon został dokładnie spłukany z moich włosów.

2.    Następnie nastąpiło suszenie włosów, tak aby były suche w 100%.

3. Gdy włosy były już w pełni suche, pani fryzjerka podzieliła je na kilka pasm i zaczęła nakładać keratynę od tyłu głowy, tak aby produkt nie dotknął skóry głowy. Aby włosy nie były nadmiernie przeciążone keratyną, pani fryzjerka usunęła nadmiar keratyny grzebieniem.

4.  Kiedy produkt miałam już nałożony prawidłowo na włosach, musiałam odczekać 20 minut.

5.  Po 20 minutach znowu nastąpiło suszenie włosów za pomocą płaskiej szczotki.

6.  Kiedy włosy były już idealnie suche, pani fryzjerka zaczęła prostować moje włosy prostownicą nastawioną na odpowiednią temperaturę. Podzieliła moje włosy na kilka pasm i każde pasmo przeciągnęła prostownica kilka razy.

 








KERATYNOWE PROSTOWANIE WŁOSÓW -I CO POTEM?   


Keratynowe prostowanie włosów wiąże się z kilkoma wyrzeczeniami... Najważniejsze jest, aby nie myć głowy w ciągu 24 godzin i unikać wszelkiej wilgoci, tak, że baseny i sauny też odpadają. Jeśli jakimś dziwnym sposobem włosy zetkną się z wodą, należy je szybko wysuszyć i przeciągnąć prostownicą. Nie można wiązać włosów ani zakładać ich za ucho, żeby nie spowodowało to trwałych zagnieceń. Kiedy miną 24 godziny, można (a raczej trzeba) już umyć włosy szamponem oczywiście bez sls, soli i alkoholu w składzie. Po kolejnych myciach włosów zawsze należy suszyć włosy najlepiej z pomocą płaskiej szczotki, aby efekt utrzymywał się jak najdłużej.






    Postanowiłam zaopatrzyć się w kilka produktów, które będą mi towarzyszyć w tych chwilach, od kiedy mam keratynę na włosach:

     

    • KATIVA Szampon i odżywka po keratynowym prostowaniu włosów, które przedłużają efekt zabiegu. Produkty te mają w 100% naturalne składniki, dzięki którym mam nadzieję, że moje moje włosy będą gładkie, proste i nawilżone dłużej niż 3 miesiące. Produkty kupiłam na Allegro, gdyż w drogeriach ciężko na takie trafić. 
    • Szczotka uniwersalna przelotowa, która jest płaska (podpatrzyłam u fryzjerki, że podczas zabiegu czesała mi włosy podobną). Kupiłam ją w Hebe za około 25 zł. Z racji, że po każdym umyciu będę musiała teraz suszyć włosy, będzie ona bardzo przydatna, bo jej otwory w konstrukcji ułatwiają przepływ powietrza, co skraca czas suszenia. 
    • Syoss Suchy szampon do włosów szybko przetłuszczających się kupiłam w Hebe za około 10 zł. Z racji, że nie można myć włosów mokrym szamponem przez pierwsze 24 godziny, zaopatrzyłam się w suchy szampon w sprayu, który na pewno nie zrobi szkód mojemu zabiegowi. 
    • Lirene, Płyn micelarny 3 w 1 przeznaczony do cery naczynkowej. O tym jak dział na moją skórę napiszę w recenzji o nim, ale teraz napiszę tylko, że przez te ciężkie 24 godziny po zabiegu zamierzam odstawić moje żele (i inne produkty) do mycia twarzy i myć twarz tylko tym płynem w celu zmniejszenia ryzyka zamoczenia włosów. Nie wiem, gdzie i za ile został nabyty, bo dostałam go w prezencie imieninowym.



KERATYNOWE PROSTOWANIE WŁÓSÓW -MOJE WRAŻENIA



Z natury mam włosy proste, jednak często mi się puszą i falują przy odrobinie wilgoci. Tak jak napisałam na wstępie, od dłuższego czasu chodził za mną ten zabieg, aż w końcu zdecydowałam się na niego! Zachęciła mnie do tego promocja -20%, która dotyczyła zapiania się dwóch osób na wybrany zabieg. Tak więc namówiłam siostrę i skorzystałyśmy z promocji. Ja na wybrałam keratynę, a siostra brazylijski botox (o którym również zamierzam napisać oddzielny post). Za ten zabieg na moich długich, średniej grubości włosach zapłaciłam 350 zł. Proces prostowania włosów przebiegł sprawnie i w mirę szybko (trwało to około 2 godzin). Jedynie przy nakładaniu keratyny, jej zapach był trochę zbyt intensywny, ponieważ czułam go w nosie, a także w gardle. Podobno może szczypać oczy (szczególnie przy suszeniu), ale mnie na szczęście nie szczypały, być może dlatego, że miałam w nich soczewki. Pierwszego dnia bardzo się bałam tego, że na moich włosach zrobią się, choć małe zagniecenia, dlatego wracając autem do domu z zabiegu, odsunęłam fotel kierowcy maksymalnie do tyłu i siedziałam na skrawku, tak żeby moje włosy nie stykały się z oparciem (musiałam komicznie wyglądać). W domu też starałam się tak siedzieć, aby nie gnieść włosów. Podczas spania też musiałam obrać odpowiednią pozycję z tego samego powodu. Ogólnie cały dzień chodziłam tak, jakbym kij połknęła, a na drugi dzień bardzo bolały mnie od tego mięśnie szyjne, ale było warto, bo z efektów jestem bardzo zadowolona. Nie mogę napatrzeć się w lustrze, jakie mam teraz piękne proste włosy (chociaż pierwszego dnia wyglądały trochę na tłuste). Po pierwszym umyciu były jeszcze ładniejsze, takie lekkie, gładkie i nawilżone. W ogóle nie widać żadnych zniszczeń ani rozdwojonych końcówek na włosach, których wcześniej było sporo. Boli mnie tylko to, że po każdym umyciu będę musiała suszyć włosy, czego nienawidzę robić.... Podsumowując, bardzo jestem zadowolona z tego zabiegu i mam nadzieję, że utrzyma się jak najdłużej.




Objaśnienia:

1. Włosy przed zabiegiem
2. Włosy zaraz po zabiegu
3. Włosy po pierwszym umyciu


A Wy macie keratynę na włosach, czy może macie naturalnie proste włosy? 

Czy może lubicie swoje fale i skręty i niepotrzebny Wam tego typu zabieg?


127 komentarzy:

  1. Ale masz długie ładne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo zapuszczałaś?

      Usuń
    2. Nawet nie pamiętam, bo już od kilku lat staram się utrzymywać taką długość :)

      Usuń
    3. Chyba tak, bo nawet nie wiem kiedy takie długie mi urosły 😀

      Usuń
    4. ale o nie dbasz i nie są rozdwojone.... śliczne sa
      ja nie wiem jak dbać o wolosy ;/

      Usuń
    5. Właśnie były rozdwojone i w gorszym stanie, mimo, że stosowałam dużo odżywek, ale teraz po tym zabiegu już tego nie widać😊 może też przydałby Ci się tego typu zabieg? Włosy po nim na długo wyglądają ładnie i zdrowo, fryzjerka daje wskazówki jak o nie później dbać i poleca odpowiednie szampony😊

      Usuń
    6. Dobra fryzjerka... u mnie takich nie ma ;/

      Usuń
    7. U mnie też, dlatego pojechałam do fryzjera do najbliższej miejscowości gdzie są w miarę dobre fryzjerki😊

      Usuń
    8. No u mnie nie ma jak ;/ i nawet nie wiem gdzie

      Usuń
    9. Gdzieś na pewno jest ten odpowiedni fryzjer, który czeka aż zajmie się Twoimi włosami ;)

      Usuń
  2. Ja mam krótkie włosy, więc ich nie prostuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im krótsze włosy tym mniejszy z nimi problem 😊

      Usuń
  3. It looks really straight! Wow :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, spektakularny wręcz efekt. Jestem po wrażeniem. Masz śliczne włosy. Chętnie bym wypróbowała taki zabieg. Opisałaś go szczegółowo, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo jestem zadowolona z tego efektu 😊 bardzo polecam ten zabieg 😊

      Usuń
  5. Gracias por la recomendación, aunque no suelo utilizar esos productos por que lo tengo liso. Re mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  6. Зачем выпрямлять волосы? Вьющиеся волосы - это так красиво!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny efekt! Sama się zastanawiam nad tym zabiegiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się zastanawiać, bo efekty świetne 😊

      Usuń
  8. Great treatment, I like the results.I should try it because my hair is a mess

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm very happy with results. I very recommend this😊

      Usuń
  9. Chcialam sobie kiedyś tak wyprostować włosy

    OdpowiedzUsuń
  10. excellent theory about keratin hair... beautiful hair.

    Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo słyszałam o tym zabiegu, ale mnie nigdy nie przekonał. Super, że jesteś zadowolona
    , oby efekt trzymał się jak najdłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. This looks a great product! Thanks, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  13. ja korzystam z firmy Encanto ;) co prawda na czas ciąży muszę teraz zrezygniwać z tego zabiegu, ale po na pewno wrócę ;) uwielbiam i nie mam problemów po keratynie mimo że nie używałam specjalnych produktów ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tej firmy:)No niestety keratyna nie zawsze jest bezpieczna... Mam nadzieję, że też nie będę miała problemów po keratynie ze specjalnymi produktami czy bez nich:D

      Usuń
  14. Ładny efekt na włosach. Ja też lubię mieć gładkie.

    Nie polecam myć twarzy samym płynem micelarnym. Preparat ten warto zmyć, a nie nakładać na niego krem. Płyn ten może podrażnić. Opinie są różne na ten temat. Polecane są też specjalne rękawice, szczoteczki jeśli ktoś nie używa żelu.
    Niektórzy też myślą, że płyn zastąpi tonik. to dwa różne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie mieć takie gładkie włosy:) Dzięki za rady :) Zazwyczaj zmywam płyn micelarny z twarzy, tylko przez te 24 godziny stosowałam sam płyn, ale na szczęście mnie nie podrażnił :)

      Usuń
  15. lovely last photos...beautiful hairs.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczny efekt, też chętnie bym zrobiła taki zabieg :)

    OdpowiedzUsuń
  17. You've got such beautiful hair!
    Once I've tried the Keratyn tratment to straight mine too, but it didn't work very well on me...too curly! T_T
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) I'm sory that it didn't work out very well but curly hair are also beautiful ;)

      Usuń
  18. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad takim zabiegiem i być może się skuszę, bo efekty naprawdę robią wrażenie. Pięknie prezentują się Twoje włosy zaraz po zabiegu i po pierwszym myciu :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się zastanawiać, bo włosy po nim są na prawdę pięne i idealnie proste ;) Dziękuję ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  19. o ludu ale Ty masz bajeczne włosy!!! Czemu się nimi wcześniej nie chwaliłaś:D toż to ideał tafli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;D Pochwaliłam się dopiero po tym zabiegu, bo przedtem nie były jeszcze takie bajeczne;D

      Usuń
  20. The hair looks great!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ładne włosy :) ja swoje bardziej lubię kręcić:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kręcone też są ładne, ale z kolei ja wolę prostować ;D

      Usuń
  22. Very interesting post
    Thanks for sharing
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. You have beautiful long hair. I have never tried this treatment.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się uzyskany efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedyś prostowałam włosy tą metodą, ale innym produktem. Teraz jednak kocham swoje loczki i nie zmieniłabym je za nic! U Ciebie super prezentuje się ten efekt! :)
    Ściskam gorąco,
    Werka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że pokochałaś swoje loczki i nie masz potrzeby żeby je prostować 😊 dziękuję i pozdrawiam 😊

      Usuń
  26. Masz naprawdę piękne włosy! Po tym zabiegu wręcz aksamitne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Beautiful hair! I have very straight hair, so I don't use this kind of products.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  28. Moja mama miała prostowanie keratynowe i początkowo była zadowolona ale potem zaczęły wypadać jej włosy i już powiedziałą że nie powtórzyła by tego zabiegu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie dobrze... Mam nadzieję, że moje włosy nie będą wypadać.

      Usuń
  29. Very interesting product but I love my curly hair.

    OdpowiedzUsuń
  30. Great information.
    Have a nice weekend.

    OdpowiedzUsuń
  31. Tienes un pelo precioso, me apunto tus productos
    bsss

    OdpowiedzUsuń
  32. Efekt jest super! Przepiękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne włosy. Proszę o więcej takich postów i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Faktycznie świetny efekt, a włosy piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super efekt. Ja robiłam raz keratynowe prostowanie włosów sama i spaliłam sobie włosy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) To niedobrze... też myślała, żeby sobie samej następnym razem zrobić keratynowe prostowanie, ale chyba już sobie odpuszczę ;D

      Usuń
  36. Fajny efekt, sama mam fale i nie myślałam o keratynie ❤

    OdpowiedzUsuń
  37. Od czasu do czasu napada mnie myśl o podobnym zabiegu. Zastanawiałam się nad nanoplastią, bo podobno jest zdrowsza dla włosów. Nie podoba mi się jednak to, że może rozjaśnić ich kolor. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się skusić na taki zabieg, włosy na prawdę po nim są piękne ;) Też myślałam o nanoplastii, ale ostatecznie wybrałam inoar, bo tańszy :) Jak dla mnie rozjaśnienie to duży plus, bo zawsze chciałam być naturalnie jasną blondynką ;)

      Usuń
  38. Wow, efekt jest po prostu super. Nigdy takiego zabiegu nie robiłam, bo wydaje mi się, że to nie dla moich krótkich kosmyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 jak się ładnie układają te kosmyki to nie ma potrzeby żeby robić takie zabiegi 😊

      Usuń
  39. Twoje włoski wyglądają pięknie i zdrowo 😘😘 Mam swoje proste jak struna także nie potrzebuje prostowania hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Wielkie szczęście masz, że masz takie włosy :D

      Usuń
  40. Masz bardzo ładne włosy :)
    Ja jeszcze nigdy nie prostowałam keratynowo :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie się prezentują Twoje włoski.
    Ja miałam tylko raz taki zabieg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja chyba nie poprzestanę na jednym razie;D

      Usuń
  42. Elegant product and great review

    OdpowiedzUsuń
  43. Zastanawiałam się nad tym ;) Faktycznie wyrzeczeń jest trochę dużo ;p Musiałabym się powstrzymywać przed tym by nie zakładać włosów za ucho ;p
    Na pewno jest to dobry zabieg, dla osób, które chcą mieć ciągle proste włosy ;) Ja znowu jestem bardzo zmienna i jednego mam proste, a drugiego kręcę fale lub upinam koki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te wyrzeczenia są tylko przez pierwsze 24 godziny, wiem po sobie, że da się przeżyć:) Możliwe, że po tym zabiegu,, tak by Ci się spodobały Twoje proste włosy, że już ciągle byś chciała mieć takie włosy :D

      Usuń
  44. Witam serdecznie ♡
    Śliczne włosy :) Ja mam naturalnie proste włosy ale zawsze marzyłam o lekkich falach, które wizualnie sprawiły by że moje włosy wyglądałyby na gęściejsze, bo niestety na to trochę narzekam. Chyba spróbuję wydobyć z nich skręt :)
    świetny wpis!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) takie ładne lekkie fale też są ładne i też mi się takie marzą, ale tylko na wielkie wyjście, tak na co dzień wolę mieć proste :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  45. That treatment seems amazing. I like results. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/02/lancome-la-nuit-tresor-scent-of.html

    OdpowiedzUsuń
  46. Całkiem fajny zabieg, ale raczej nie dla mnie:) Bardzo ładne masz włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja dokładnie odwrotnie - ostatnio kręcę moje włosy i robię fale. Ale może kiedyś mi się znudzi i wtedy spróbuję keratynowego prostowania włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że mi też się kiedyś znudzą moje proste włosy i zacznę kręcić :D

      Usuń
  48. Fajny zabieg, choć ja mam włosy proste jak kołki więc nie muszę prostować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  49. jakie dluuuge wlosy a zabieg ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts