Translate

środa, 17 lutego 2021

Brazylijski botox

Dzisiaj opowiem Wam o kolejnym zabiegu na włosy, co prawda nie był on robiony na moich włosach, ale jestem naocznym świadkiem, tego jak piękne są po nim efekty! Mowa o brazylijskim botoxie, na który wybrała się moja siostra. Czy jego ciekawa nazwa również daje tak świetne efekty jak moje opisane niedawno keratynowe prostowanie włosów (o którym można poczytać TUTAJ)? Zapraszam do dalszego czytania!:)



BRAZYLIJSKI BOTOX 
-CO TO TAKIEGO?


Brazylijski botox to zabieg oparty jest na działaniu amazońskich orzeszków i orzechów makadamia, dzięki czemu daje efekt zdrowych, lśniących włosów i naturalnie piękny wygląd. Oprócz tego bogaty jest w kwasy omega-3, kwasy tłuszczowe, a także jest wzbogacony o uszczelnianie z naturalnych żywic. 

Brazylijski botox jest bardzo przydatny, kiedy włosy zniszczone są zabiegami mechanicznymi lub chemicznymi, ponieważ wykorzystuje technologię uzupełnienia lipidów, dzięki czemu przywraca im nawodnienie i blask. Ponadto przywraca też miękkość, sypkość i lekkość, a to za sprawą zawartym w nim tkanin, które odżywiają włosy. 

Efekty: włosy mocne, sprężyste, silnie odżywione, lśniące, a także proste i wygładzone. Efekt ten utrzymuje się dwa miesiące.




BRAZYLIJSKI BOTOX 

- KROK PO KROKU


1. Najpierw trzeba umyć głowy specjalnym szamponem, który otwiera łuski włosów, po to, aby lepiej wchłaniały preparat.

2. Później na włosy należy nałożyć specjalną maskę.

3. Następnie trzeba ją trzymać na włosach przez 20 minut.

4. Później znowu należy umyć włosy.

5. Po umyciu włosów należy wysuszyć je, a następnie wyprostować.

Teraz można się cieszyć zdrowymi, prostymi i pięknie wyglądającymi włosami!:)



BRAZYLIJSKI BOTOX 

- WRAŻENIA


Włosy przed brazylijskim botoxem bardzo puszyły się i były zniszczone ciągłym prostowaniem prostownicą. Teraz siostra bardzo jest zadowolona z tego zabiegu i cieszy się, że udało mi się ją na niego namówić (a było ciężko, bo namawiałam ją przez kilka dni). Zabieg ten kosztował 160 zł (z 20% zniżką). Po tym zabiegu tak, jak w przypadku keratynowego prostowania włosów, nie ma żadnych specjalnych wyrzeczeń, jedynie najlepiej używać naturalnych szamponów bez sls, dzięki którym efekt utrzyma się jak najdłużej. Mnie bardzo się podobają włosy mojej siostry po zabiegu. Są teraz bardzo lśniące, lekkie i gładkie. Mam nawet wrażenie, że zabieg ten wydobył piękny naturalny brązowy kolor włosów. Teraz sama się zastanawiam, czy sobie takiego zabiegu nie zrobić za kilka miesięcy, kiedy keratyna już wypłucze się z moich włosów. Brazylijski botox jest tańszy od keratynowego prostowania, ale jego efekty utrzymują się krócej. Bardziej je odżywia i regeneruje, więc naprawdę będę miała wielki dylemat, jakiemu zabiegowi się poddać następnym razem. Ale tym będę martwić się później, na razie cieszę się swoimi prostymi i lśniącymi włosami.



Objaśnienia:

1. Włosy przed brazylijskim botoxem

2. Włosy po brazylijskim botoxie.

3. Włosy po pierwszym umyciu

 

A Wy robiłyście już sobie botox na włosy?


102 komentarze:

  1. Nigdy w życiu nie przeprowadzałam na włosach takiego zabiegu. Trochę się boję :D Jestem ciekawa, jakie efekty byłyby na moich włosach :D Koleżanka była na czymś podobnym i jej włosy naprawdę fajnie wyglądały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja botoxu na włosach też nigdy nie miałam na włosach, ale jestem pewna, że efekt byłby na pewno piękny 😊 myślę, że nie ma czego bać, włosy na pewno na tym nie ucierpią 😊

      Usuń
  2. nigdy nie robiłam botoksu na włosy a tym bardziej brazylijskiego botoksu :D to dla mnie nowość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało popularny zabieg, ale za to bardzo skuteczny 😊

      Usuń
  3. I don't know this technique but your hair looks super amazing :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt spektakularny! Wow! Patrzę i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o takim zabiegu, ale widzę, że efekty są warte tej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pierwszym zdjęciu modelka ma burzę puszystych włosów. Wiem, że teraz są modne proste, ale po zabiegach jest ich jakby mniej. W tym przypadku można było ująć objętości włosom, ale jeżeli ktoś ma ich niewiele, z tendencją do przetłuszczania, to jaki będzie efekt? Być może,że ten preparat jest wskazany dla wszystkich rodzajów włosów, ale częste prostowanie z pewnością je zniszczy. Zdrowe włosy same z siebie lśnią. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje się, ze jest ich mnie, bo są wygładzone. Ale za to też odżywione i dzięki temu lśniące :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. So exciting! Very cool post!

    OdpowiedzUsuń
  8. No lo hecho, pero parece un buen tratamiento. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy o tym nie słyszałam, ale efekt faktycznie jest wspaniały twoja siostra ma piękne włosy i dobrego ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo podobają mi się jej włosy po tym zabiegu :)

      Usuń
  10. I've never tried it, the results look wonderful. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tym nigdy, wygląda super:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. O tym zabiegu pierwszy raz słyszę. Chętnie zrobiłabym sobie taki zabieg na włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiam, czy sobie nie zrobić :)

      Usuń
  13. Widać bardzo zadowalający efekt.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę, ale patrząc na efekty to warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się ostatnio zastanawiałam nad tym botoxem:) Widziałam u innych efekty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiam, bo efekty są świetne ;)

      Usuń
  16. Jestem pod wrażeniem efektu 😍
    Nie słyszałam, wcześniej o czymś takim jak brazylijski botox, miałam robiony zwykły botox na moich włosach i byłam zadowolona 🙂
    O ten brazylijski, dopytam swoją fryzjerke-patrząc na włosy Twojej siostry, uważam że warto 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny jest efekt ;) Też uważam, że warto i sama się zastanawiam nad takim zabiegiem ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Nigdy nie robiłam takiego zabiegu na swoich włosach. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. roznica jest przeogromna! slyszalam juz o brazylijskim botoxie na wlosy... musze zglebic tajemnice tego cuda bardziej :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrafi zdziałać cuda ten botox :D Pozdrawiam ;)

      Usuń
  19. Hola guapa, no conocía este tratamiento, te ha quedado el cabello muy bonito. Feliz día. Besos

    OdpowiedzUsuń
  20. Never did, but your hair looks amazing!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałem o tym leczeniu, ale nigdy z niego nie korzystałem. Uważam to za bardzo interesujące. Podoba mi się efekt, pozostawia piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie pięknie świecące włosiska;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Słyszałam o czymś takim, ale jeszcze nigdy nie robiłam. Piękny efekt na włosach.

    OdpowiedzUsuń
  24. Já fiz muito botox no meu cabelo, agora não faço mais porque ele é uma química agressiva para os fios e com o tempo o meu cabelo foi afinando
    Beijos ♡ Blog | Instagram | Youtube

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, chyba pierwszy raz słyszę o tym zabiegu. :)
    Pozdrawiam, Werka

    OdpowiedzUsuń
  26. Włosy to nie jest moja mocna strona, także nawet nie wiedziałam że jest taki zabieg 😍😍 Fajny efekt!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też od niedawna wiem o takim zabiegu;) efekt świetny;)

      Usuń
  27. Very interesting treatment and great results.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie robiłam jeszcze takiego zabiegu u siebie, ale efekty u Twojej siostry wow :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hair looks great after application.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie słyszałam o tym zabiegu.
    Ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ALe super efekt! Chyba wypróbuje na sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  32. aww...great result....
    I just know about Brazilian botox.... thank you for sharing

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie wiedziałem o tym produkcie. Okazuje się, że brazylijski botoks, który jest wytwarzany z orzechów makadamia i zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe omega 3, jest bardzo skuteczny w naprawie włosów i ich odżywianiu, dzięki czemu stają się zdrowe i lśniące.
    Dziękuję za udostępnienie i rekomendacje.
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zabieg bardzo odżywia włosy, dzięki czemu wyglądają na ładne i zdrowe:) bardzo go polecam;)

      Usuń
  34. Very interesting. I love your hair. 😍

    OdpowiedzUsuń
  35. That is such an amazing treatment, you hair look so beautiful. I would like to try it.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/02/the-unrivaled-skincare-products-that.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie słyszałam o tym zabiegu, ale efekt zachęca do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zabieg warty swojej ceny :) Pieknie wygladaja włosy
    https://bloomywitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow this is great!
    Have a nice day dear

    https://softcutieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow jaki super efekt, dla mnie nowość :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też do niedawna była to nowość, efekty są super ;)

      Usuń
  40. Ciekawy zabieg i jakie efekty <3 chętnie bym taki wykonała na swoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts