Translate

wtorek, 18 lipca 2023

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jest również dla mnie nowością. Tak więc nie przedłużając, zapraszam na recenzję!


Your Natural Side Olej z pestek moreli
Your Natural Side Olej z pestek moreli kupiłam w Hebe za 18,39 zł, jego normalna cena to 22,99 zł. Ma on działanie natłuszczające i jest on przeznaczony dla bardzo suchej cery, łuszczącej się lub dojrzałej. 


OPIS PRODUKTU 


Your Natural Side Olej z pestek moreli
Your Natural Side Olej z pestek moreli jest bogactwem kwasu oleinowego. Wyróżnia się tym, że:
  • wpływa na lepsze nawilżenie skóry oraz zapobiega utracie wody z naskórka,
  • może być wykorzystywany jako emolient w dermokosmetykach, 
  • działa przeciwstarzeniowo, w tym może również redukować przebarwienia, 
  • łagodzi stany zapalne skóry w przypadku atopowego zapalenia skóry i łuszczycy,
  • służy on do pielęgnacji skóry twarzy, ciała, olejowanie lub odżywiania włosów i wzmocnienia paznokci.

Skład: Prunus Armeniaca Kernel Oil (olej z pestek moreli nierafinowany 100%)


OPAKOWANIE 


Your Natural Side Olej z pestek moreli
Your Natural Side Olej z pestek moreli znajduje się w ciemnej szklanej buteleczce pompką o pojemności 30 ml. Posiada również 


ZAPACH I KONSYSTENCJA 


Your Natural Side Olej z pestek moreli
Your Natural Side Olej z pestek moreli na delikatny zapach, który nie jest ani ładny, ani brzydki. Posiada lepką konsystencję oleju, która jest przezroczysta i ma jasno-żółty kolor.


MOJA OPINIA 


Your Natural Side Olej z pestek moreli
Your Natural Side Olej z pestek moreli  jest bardzo fajnym, wielofunkcyjnym olejkiem, który błyskawiczne odżywia suche końcówki włosów (jeśli oczywiście nakłada się go z umiarem, bo jeśli przesadzi się z jego ilością, to mogą wyglądać na tłuste). Olej ten idealnie nadaje się do olejowanie włosów, które są po nim odpowiednio nawilżone i sypkie. Rozpuszcza on nawet najmocniejszy makijaż. Bardzo dobrze nadaje się też do masażu twarzy lub ciała. Najczęściej nakładam go na twarz pod krem lub zamiast kremu. Od kiedy go stosuję, czyli już ponad miesiąc, moja mieszana skóra, jest odpowiednio nawilżona, gładka i nie widać na niej oznak starzenia, tak więc jestem bardzo zadowolona z działania tego olejku.

A Wy miałyście Your Natural Side Olej z pestek moreli?

121 komentarzy:

  1. Wydaje się to być produkt warty uwagi. Sama używalam kiedys podobnego olejku ale ze słodkich migdałów. Jest idealny również dla dzieci dlatego go kupiłam ;) Tego z moreli jeszcze nie próbowałam ale wydaje się być świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam też olej ze słodkich migdałów i też byłam z niego bardzo zadowolona 😊

      Usuń
  2. I love having apricot oil to mix with Balance and a few other oils to make my own face oil. It is great for fine lines!

    OdpowiedzUsuń
  3. I have used apricot oil in my hair oil too..especially, for the winter months. Thanks so much!

    OdpowiedzUsuń
  4. I am not familiar with this brand, but I do love having Apricot Oil on hand. I usually use NOW here in the states.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gracias por recomendación

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam testować wszystkie olejki! <3 Z pestek moreli jeszcze nie miałam, będę musiała zakupić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam testować różne olejki, mam jeszcze wiele innych ciekawych na oku 😊

      Usuń
    2. Już jestem ciekawa recenzji! :D Ja obecnie testuję mango i konopny. :)

      Usuń
    3. Mango jeszcze nie miałam 😊

      Usuń
    4. Bardzo przyjemny, myślę, że wart polecenia. ;)

      Usuń
  7. Coraz bardziej podobają mi się takie olejkowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś olejek z pestek malin innej firmy. W ogóle te olejki są naprawdę mega fajne. Muszę przetestować ten :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam. Ten z pestek malin też kiedyś miałam i byłam z niego bardzo zadowolona 😊

      Usuń
  9. Fajnie, że łagodzi stany zapalne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, ale brzmi ciekawie. Uwielbiam wszelkie olejki. Teraz używam akurat eteryczny, z drzewa herbacianego. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z drzewa herbacianego jeszcze nie miałam 😊

      Usuń
  11. That sounds pretty interesting, thanks for the recommendation.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aktualnie mam jeszcze olejek z pestek malin, ale jsk go wykończe to z chęcią wypróbuje ten :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, miałam kiedyś z pestek malin i byłam z niego bardzo zadowolona 😊

      Usuń
  13. Lubię takie naturalne olejki. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. takiego olejku nie znałam!

    OdpowiedzUsuń
  15. I'm coming to greet you and wish you a nice evening.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znałam tego produktu, ale mnie nim zaciekawiłaś :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. na włosy bym go dała sobie:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam o tym olejku, ale chętnie wypróbowałabym go do olejowania włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. oh why, apricot oil sounds new to me and you got me interested in it. i should give it a try.

    JULIE ANN LOZADA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam, ale całkiem chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo chętnie przetestuję ten olej

    OdpowiedzUsuń
  22. i didnt try it but looks nice. Thanks for your review. Have a good week :)

    OdpowiedzUsuń
  23. visit here.
    Very beautiful blog

    I follow your blog (follower 162)
    Follow back please... I'm a newbie

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie mogę się przekonać do nakładania olejów na twarz, ale już do masażu jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  25. wszelkie oleje bardzo lubie uzywac

    OdpowiedzUsuń
  26. Zachęcasz więc może go poszukam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze nie miałam tego olejku, chętnie go poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie znałam tej marki ale olejek z pestek moreli już miałam :) bardzo lubię stosować czyste oleje w pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. kompletnie nie znam tego produktu, ale wygląda zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  30. So great review, very interesting product

    Kisses
    www.pimentadeacucar.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Hello Martyna, never heard about this oil, sounds great! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  32. This is a quality oil fragance made with total puré essences.

    OdpowiedzUsuń
  33. That being said, an excellent review, and a really intriguing product

    https://www.melodyjacob.com/2023/09/how-to-style-uoozee-loose-wide-leg-pant-and-off-the-shoulder-blouse.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię takie olejki właśnie do masażu :D Bardzo fajnie się sprawdzają.
    Miłego dnia! :) Pozdrawiam!
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne są takie olejki😊 dziękuję i również życzę miłego dnia 😊

      Usuń
  35. Just passing by to wish you a great week!

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie używałam jeszcze olejku z pestek moreli, ale chętnie wypróbuję, szczególnie do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo lubię takie uniwersalne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. É sempre bom tomar conhecimento dos produtos que existem.
    Essa marca não é comercializada em Portugal.
    Feliz outono.
    Abraço amigo.
    Juvenal Nunes

    OdpowiedzUsuń
  39. I am not familiar with this brand but looks great. Have a wonderful weekend to you dear friend. Greetings.

    OdpowiedzUsuń
  40. Martyno, ja też lubię i interesuję się kosmetykami. Na moim blogu zamieszczam też od czasu do czasu recenzje moich ulubionych perfum :) Zapraszam na bloga i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja właśnie na Notino zamówiłam nowe perfumy i mam je otrzymać jutro. Nie mogę się ich doczekać!!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Olejka z pestek moreli nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  43. So great review

    Kisses
    www.pimentadeacucar.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Hej, hej, mam wiele olejków, bardzo lubię z dzikiej róży, z pestek malin, z avocado, ale tego jeszcze nie próbowałam. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Bom dia. Quero agradecer pelo seu carinho e amizade, desejo um Feliz Ano Novo com muita paz e saúde.

    OdpowiedzUsuń
  46. Very interesting. I haven't tried it.

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam oleje, ale akurat ten totalnie nie zgra się z moją przetłuszczającą się skórą :(

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam takie olejki - jestem strasznie ciekawa jego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam takie wielofunkcyjne kosmetyki, a moje suche włosy i wrażliwa cera z pewnością pokochają ten olejek.
    Pozdrawiam serdecznie
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  50. I didn't know about this oil, thanks so much for sharing, will definitely have to pick some up! Hope you have an amazing spring season!

    xoxo, Midori

    https://www.midorilinea.com/blogs/midori-linea/my-daughters-turns-one-photoshoot

    OdpowiedzUsuń
  51. I love to use face oils. This one seems great!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts