Translate

czwartek, 6 lipca 2023

Stara Mydlarnia Argan peeling solny do ciała

Dzisiaj pokażę Wam produkt pochodzący z marki, z którą mam styczność pierwszy raz i która już od dłuższego czasu mnie ciekawiła. Jako miłośniczka domowego spa zdecydowałam się na peeling solny, tak więc, jeśli jesteście ciekawi więcej na jego temat, to zapraszam na recenzję!



Stara Mydlarnia Argan peeling solny do ciała
Stara Mydlarnia Argan peeling solny do ciała kupiłam w Hebe po bardzo okazyjnej cenie, czyli za 19,99 zł, jego normalna cena to 28,99 zł. Jest on przeznaczony do każdego rodzaju skóry, w szczególności suchej, pozbawionej blasku i elastyczności lub ze skłonnością do powstawania rozstępów i cellulitu.


OPIS PRODUKTU 


Stara Mydlarnia Argan peeling solny do ciała
Stara Mydlarnia Argan peeling solny do ciała jest peelingiem na bazie składników pochodzenia naturalnego, który zawiera sól z Morza Martwego oraz złocisty olej arganowy z Maroka. Ma on za zadanie:
  • delikatnie usunąć martwy naskórek, pozostawić skórę jedwabiście gładką,
  • pobudzić mikrokrążenie i dotlenić,
  • wspomóc walkę z cellulitem, 
  • doskonale natłuścić skórę,
  • ograniczyć utratę wody z naskórka.

Stara Mydlarnia Argan peeling solny do ciała zawiera takie składniki aktywne jak:
  • Olej arganowy, który wykazuje silne działanie przeciwstarzeniowe i antyoksydacyjne. Oprócz tego wygładza, zmiękcza i uelastycznia skórę. Regeneruje oraz uzupełnia niedobory kwasów tłuszczowych w skórze, a także chroni przed przesuszeniem, nawilża oraz ujędrnia.
  • Olej ze słodkich migdałów, który poprawia strukturę skóry i zapobiega powstawaniu rozstępów. Oprócz tego nawilża, uelastycznia i wspomaga regenerację skóry.
  • Witamina E, która ma silne działanie przeciwstarzeniowe, ochronne i antyoksydacyjnym hamuje procesy starzenia się skóry oraz wzmacnia naturalną barierę naskórkową, a także wpływa na poprawę nawilżenia skóry.

Sposób użycia: Należy nałożyć na skórę peeling, następnie masować okrężnymi ruchami, a na końcu zmyć ciepłą wodą.

Skład: Sodium Chloride*, Glycerin*, Glycereth-2 Cocoate*, Maris Sal*, Argan Oil Glycereth-8 Esters*, Parfum, Sodium Citrate*, Aqua*, CI 47005, CI 15985, Linalool, Limonene, Benzyl Salicylate. *składniki pochodzenia naturalnego / ingredients of natural origin 


OPAKOWANIE 


Stara Mydlarnia Argan peeling solny do ciała
Stara Mydlarnia Argan peeling solny do ciała mieści się w plastikowym przezroczystym słoiczku o pojemności 280 ml. Posiada odkręcaną zakrętkę, pod którą znajduje się folia ochronna.


ZAPACH I KONSYSTENCJA


Stara Mydlarnia Argan peeling solny do ciała
Stara Mydlarnia Argan peeling solny do ciała ma lepką oleistą konsystencję koloru złotego, w której znajdują się drobinki soli. Zapach tego peelingu jest delikatny i przyjemny.

Stara Mydlarnia Argan peeling solny do ciała

Stara Mydlarnia Argan peeling solny do ciała


MOJA OPINIA 


Stara Mydlarnia Argan peeling solny do ciała
Stara Mydlarnia Argan peeling solny do ciała jest peelingiem o bardzo fajnej konsystencji, która podczas aplikacji, za sprawą zawartych w niej olejków, dobrze przylega do skóry. Na sucho peeling ten potrafi być bardzo mocnym zdzierakiem, więc stosując go na delikatne miejsca lepiej aplikować go na mokrą skórę. Zawarte w nim drobinki soli fajnie masują ciało i wygładzają je. Po jego zastosowaniu moja skóra zawsze jest odpowiednio nawilżona, jędrna i ogólnie jest w dobrej kondycji, bo nie tworzą się na niej nowe rozstępy, ani cellulit. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tego peelingu i myślę, że warto na niego polować w promocji lub kupić go w regularnej cenie jeśli nie ma dla Was znaczenia.



A Wy miałyście Stara Mydlarnia Argan peeling solny do ciała?
Jaki peeling do ciała stosujecie?

28 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś od nich peeling, był całkiem fajny, ale jakoś... nie czuję się skuszona by wrócić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym jeszcze z chęcią do niego wróciła 😊

      Usuń
  2. This sounds very good, thanks! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie wygląda skromnie i nie pozornie. I chyba szyko się zużywa? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety za szybko jak inne peelingi tego typu ☹️

      Usuń
  4. Awesome! I would use it year around.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolę cukrowe peelingi, ale domyślam się, że może być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podczas aplikacji jak dla mnie jest taki sam jak cukrowy 😊

      Usuń
  6. Gracias por la recomendación. https://enamoradadelasletras.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Peelingów solnych unikam- używałam ich dwa razy i za każdym razem mnie podrażniły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. The review sounds very good.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny ten peeling :) Ja ostatnio używałam peeling z pestek winogron :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie peelingi, które mają mocne drobinki, więc pewne dobrze by się u mnie sprawdził :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts