Translate

czwartek, 13 lipca 2023

La Rive Happy Vibes Mgiełka do ciała

Dzisiaj będzie post o perfumach, a w zasadzie o mgiełce perfumowanej do ciała. Latem stawiam raczej na kosmetyki o lekkich owocowych zapachach, dlatego ostatnio podczas moich zakupów upolowałam właśnie taki produkt. Tak więc zapraszam na recenzję!


La Rive Happy Vibes Mgiełka do ciała
La Rive Happy Vibes Mgiełka do ciała kupiłam w Rossmannie w promocji za 12,49 zł, jej normalna cena to 18,99 zł. Jest to wegański produkt, który możne stosować każdy.


OPIS PRODUKTU 


La Rive Happy Vibes Mgiełka do ciała

 

"Esencja szczęścia w pobudzającej, owocowej mgiełce w kolorze soczystej pomarańczy. Kilka psiknięć i przenosisz się na tropikalną wyspę HAPPY VIBES. To egzotyczny owocowy koktajl dla skóry i włosów. Brzoskwinia i ananas z drzewem sandałowym i konwalią -poczuj wakacyjny vibe!"

Nuty zapachowe:
  • Nuty głowy: pomarańcza, brzoskwinia
  • Nuty serca: konwalia, ananas, banan
  • Nuty bazy: drzewo sandałowe

La Rive Happy Vibes Mgiełka do ciała wyróżnia się tym, że:
  • zawiera witaminę E i prowitaminy B5,
  • pielęgnuje ciało oraz włosy i pozostawia przyjemny, długotrwały zapach,
  • zapewnia długotrwały efekt nawilżenia skóry,
  • zaraz po użyciu włosy są miękkie i gładkie,
  • przyjemnie odświeża, a także daje uczucie komfortu na skórze.

Skład: Aqua, Alcohol Denat, Parfum, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Glycerin, Panthenol, Citric Acid, Tocopheryl Acetate, Diethylhexyl Syringylidenemalonate, Cyprylic/Capric Triglyceride, Benzyl Alcohol, Citronellol, Geraniol, Citral, Limonene, Linalool, CI 16255.


OPAKOWANIE 


La Rive Happy Vibes Mgiełka do ciała
La Rive Happy Vibes Mgiełka do ciała mieści się w plastikowej przezroczystej buteleczce wyposażonej w spray o pojemności 200 ml.


MOJA OPINIA 


La Rive Happy Vibes Mgiełka do ciała
La Rive Happy Vibes Mgiełka do ciała ma piękny naturalny brzoskwiniowy zapach, który bardzo orzeźwia, kiedy psika się nim ciało. Niestety już później długo nie utrzymuje się on na skórze. Mgiełka ta jest idealna na upały, bo fajnie chłodzi i wygładza włosy, które w tych upalnych dniach bywają u mnie suche jak siano. Skóra po zastosowaniu tej mgiełki ma ładny promienny odcień, jakiegoś wielkiego nawilżenia, takiego jak dają balsamy lub masła do ciała, nie zauważyłam. Tak więc myślę, że La Rive Happy Vibes Mgiełka do ciała jest bardzo fajnym produktem, który błyskawicznie orzeźwi, ochłodzi w tych upalnych dniach i poprawi wygląd skóry oraz włosów, jednak jej zapach nie jest zbyt trwały. 


Miałyście La Rive Happy Vibes Mgiełkę do ciała?
Używacie latem takich lekkich perfumowanych mgiełek do ciała?

36 komentarzy:

  1. Ja używam wody termalnej. Wspaniale odświeża, nawilża i ma szereg innych wspaniałych własciwosci. Mgiełki się u mnie nie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też muszę wypróbować taką wodę termalną 😊

      Usuń
  2. Bardzo lubię mgiełki, najlepiej delikatne i o świeżych, niezbyt słodkich zapachach. Tego lata postawiłam na GdanSkin od marki Ziaja. Dla mnie jest w sam raz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie poznałam mgiełek z Ziaji 😊

      Usuń
  3. This sounds lovely, thanks! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. Love the name. It does sound expensive. I am sure it's refreshing this summer.

    OdpowiedzUsuń
  5. Looks great for those summer road trips!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mgiełki nie znam, ale niektóre zapachy perfum mają fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tej marki poznałam tylko tę mgiełkę 😊

      Usuń
  7. Tej nie miałam ale bardzo lubię latem mgiełki do ciała :) Szczególnie te słodko owocowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gracias por la recomendación

    OdpowiedzUsuń
  9. takie mgiełki są idealne na lato!

    OdpowiedzUsuń
  10. That sounds good, perfect for a hot summer.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo rzadko, ale zdarzało mi się używać takich mgiełek 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Może niekoniecznie te nuty zapachowe,ale takie mgielki na lato są bardzo fajne. Lekkie i nie wzbudzają bólu głowy;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mgiełki uwielbiam! Zwłaszcza latem. Najczęściej zamawiam z Avonu, tej marki jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś zamawiałam mgiełki z Avonu i bardzo je lubiłam 😊

      Usuń
  14. Niezbyt często używam, kiedyś miałam różaną mgiełkę i ją lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znałam tej mgiełki, ale jestem ciekawa jej zapachu :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam owocowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts