Translate

czwartek, 13 maja 2021

Isana Żele pod prysznic

Piękna pogoda nie zachęca do siedzenia przed komputerem, dlatego ostatnio bardzo mało mnie tutaj, ale dla tych, co za mną tęsknią, mam dzisiaj bardzo przyjemny post. Opowiem o żelach pod prysznic z Isany, które kusiły mnie już od jakiegoś czasu swoją niską ceną i bardzo dobrymi opiniami. Tak więc będą w drogerii, nie mogłam przejść obok nich obojętnie. Było ich całe mnóstwo, więc obwąchałam wszystkie (oczywiście jak ochroniarz nie patrzył) i wybrałam według mnie cztery najładniejsze zapachy. Zobaczcie sami!


Isana żele pod prysznic
Zanim opowiem o każdym z nich, wspomnę, że te żele pod prysznic Isana znacznie różnią się od siebie i jednocześnie są do siebie podobne. Zacznę od ich cech wspólnych:

  • Kupiłam je w Rossmannie za 2,99 zł. 
  • Mieszczą się w plastikowych buteleczkach o  pojemności 300 ml. 
  • Mają bardzo ładne i ciekawe szaty graficzne.
  • Są one testowane dermatologicznie. 
  • Wszystkie żele mają piękne zapachy, jednak nie są ona zbyt trwałe, czuć je zaraz po nałożeniu na skórę, jednak przeważnie podczas mycia zapach ten już ginie. 
  • Konsystencję mają bardzo przyjemną, z łatwością rozprowadzają się po ciele, pienią się, jednak nie powstaje jakąś wielka piana. 
  • Po umyciu skóra po każdym z nich jest miękka, gładka, dokładnie oczyszczona, jednak po pięknym zapachu nie ma śladu. 
  • Od razu po umyciu nie czuć ściągnięcia i nic nie dzieje się, że skórą nawet jak nie posmaruję się balsamem.

A teraz różnice:


ŻEL POD PRYSZNIC 

ISANA BEACH DAY



ŻEL POD PRYSZNIC ISANA BEACH DAY
Żel pod prysznic Isana beach day ma bardzo orzeźwiający zapach, w jego skład wchodzi limonka mięta, bazylia, arbuz sól morska, lotos, białe piżmo i wanilia. Z tych wszystkich składników czuć tylko arbuza, mimo to bardzo spodobał się ten zapach, jest idealny w upalne dni. Ma konsystencję żelową, zapach tak, jak napisałam wyżej, czuć tylko w pierwszych chwilach mycia (od razu, jak wyciśnie się go na rękę), więc proponuję nakładać go małymi porcjami, aby mycie było jeszcze przyjemniejsze i bardziej orzeźwiające

   

ŻEL POD PRYSZNIC 

ISANA MANGO JUNGLE



ŻEL POD PRYSZNIC ISANA MANGO JUNGLE
Żel pod prysznic Isana mango jungle ma piękny i egzotyczny zapach, czuć w nim mango. Niestety trwałość zapachu jest taka sama, jak w przypadku wyżej wymienionego zapachu, dlatego też radzę nakładać go małymi porcjami, aby czuć go jak najdłużej. Ze względu na ten egzotyczny zapach i szatę graficzną idealnie nadaje się na lato (lub na chłodniejsze pory roku, kiedy, w tęsknimy za latem i  chcemy się przenieść w wyobraźni do ciepłych egzotycznych krajów). Konsystencja jest kremowo-żelowa, koloru pomarańczowego. 


KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC 

ISANA YOGHURT & FRUIT



KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC ISANA YOGHURT & FRUIT
Kremowy żel pod prysznic Isana yoghurt & fruit zawiera witaminę E oraz prowitaminę B5, co potwierdza jego dobre działanie na skórę. Ma białą kremową konsystencję, którą przyjemnie myje się ciało. Zapach jest piękny, słodki, ale nie przesłodzony. Uwielbiam czuć jogurt w kosmetykach do pielęgnacji ciała tak jak w przypadku tego kremowego żelu. Czuć w nim też różne owoce, głównie cytrusowe, dzięki czemu orzeźwia podczas mycia. Co do trwałości zapachu, jest taka sama, jak w przypadku wyżej opisanych zapachów. Myślę, że żel ten jest idealny na każdą porę roku, dzięki kremowej konsystencji z właściwościami pielęgnacyjnym będzie on idealny w chłodniejszych miesiąca, kiedy skóra potrzebuje większej ochrony, a ze względu na orzeźwiające owoce w nim zawarte, będzie on idealny latem lub wiosną. 


KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC 

ISANA SWEET BLUBERRY



KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC ISANA SWEET BLUBERRY.
A teraz czas na mojego ulubieńca wśród tych żeli, czyli kremowy żel pod prysznic Isana sweet bluberry. Nie raz już pisałam, że uwielbiam kosmetyki o zapachu kojarzącym się ze smakowitym jedzeniem, a w tym żelu czuć właśnie pyszne babeczki z jagodami i wanilie. Zapach ten jest piękny i tu Was zaskoczę, bo jest bardzo trwały i czuć go podczas całego mycia. Niestety nie czuć go później na skórze po umyciu, ale nie narzekam. Konsystencja jest kremowa, przyjemna i świetnie pielęgnuje skórę. Myślę, że bardziej odpowiedni będzie ten żel w chłodniejszych miesiącach ze względu na ten mocny zapach kojarzący się z wypiekami.

PODSUMOWANIE


Podsumowując, żele  pod prysznic Isana mają piękne, lecz w większości poznanych przeze mnie wersji zapachowych krótkotrwałe zapachy. Są wygodne w użyciu i jak na tak niską cenę dobrze spełniają się jako kosmetyk myjący i pielęgnacyjny skóry.


Miałyście żele pod prysznic Isana?

Jakieś są Wasze ulubione wersje zapachowe?


123 komentarze:

  1. I also buy from these shower gels from time to time. :)

    ♡ ☯ ☮ P&P style ☮ ☯ ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Love this budget friendly brand!

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowania mają ładne
    Miałam różne Isany, ale są mało wydajne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądają, ale pierwszy najlepszy, muszę samemu spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne opakowania i na pewno zapachy, ja jednak wolę inne. Moja skóra ich nie toleruje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks for this review!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  7. these look good enough to eat haha

    OdpowiedzUsuń
  8. All the flavors look awesome. I'm sure they smell so fresh and fruity.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. These shower gels have very fresh and beautiful smell :)

      Usuń
  9. Gracias por la recomendación te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  10. These shower gels look like fun! Thanks for sharing :)

    Hope you are having a good day :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  11. wow the fragrant of that shower gel was so great... i'm sure can be relax after use it in bathup :)

    OdpowiedzUsuń
  12. What interesting aromas these gels have! I would try blueberry and watermelon)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam żele tej marki. Korzystam z nich od kilkunastu lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory używałam tylko peelingów, od niedawna zaczęłam używać żeli które są świetne 😊

      Usuń
  14. Jak będę w Rossmanie rozejrzę się za nimi :) Cena bardzo kusi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna cena tych żeli, jak będę kiedyś w Rossmannie to na pewno kupię, Isana to dobra marka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, na pewno będziesz z nich zadowolona 😊

      Usuń
  16. I often buy Isana products from Rossman here. They are good, Valerie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I also think that these shower gels are good 😊

      Usuń
  17. jeszcze nie miałam okazji testować tych żeli, muszę w końcu spróbować, bo lubię ładne zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie na pewno Ci się spodobają 😊

      Usuń
  18. Znam te markę ale sama nigdy ich nie miałam.
    Super ta cena :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie miałam żeli pod prysznic z Isany, coś mi się wydaje, że trzeba będzie nadrobić zaległości skoro są takie fajne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musi nadrobić zaległości, bo świetne są te żele ;)

      Usuń
  20. Bardzo lubię te żele. Teraz używam z borówką, mam też ten z arbuzem i jogurtowy. Ten mango mnie kusi też bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sweet! Looks like some refreshing soaps for summer!

    OdpowiedzUsuń
  22. Szaty graficzne mają bardzo ładne, aczkolwiek nie przepadam za tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za bardzo lubię tę firmę, szczególnie niektóre kosmetyki ;)

      Usuń
  23. Miałam ten jogurtowy - całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Baaaardzo lubię żele z Isany. Wszystkie, które tutaj pokazujesz już miałam/mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne są te żele, muszę wyrolować też inne wersje zapachowe ;)

      Usuń
  25. Love them!! Delicious fragances

    OdpowiedzUsuń
  26. Też sobie chyba sprawię jakiś żel od Isany, zwłaszcza że tani. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, myślę, że będziesz zadowolona z takiego żelu ;)

      Usuń
  27. Do tego jogurtowego kilka razy wracałam, bardzo fajnie wypada ten zapach :) Arbuzowy niedawno kupiłam, poczeka chyba na lato :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny jest ten jogurtowy i myślę, że sama będę do niego wracać, z tego arbuzowego na pewno będziesz zadowolona ;)

      Usuń
  28. sure, we love go outdoor....

    the products look good... love mango.

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam żele pod pysznic Isany i bardzo często kupuję :) Yogurt&fruit i sweet bluberry miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne są te żele, szczególnie te wersje zapachowe:)

      Usuń
  30. Sounds great for our daily activities!
    The fruity fragrant is lovely!

    OdpowiedzUsuń
  31. Przy tych żelach nigdy nie mogę się zdecydować i kupuję hurtem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle jest fajnych żeli z tej marki, że ciężko się zdecydować ;)

      Usuń
  32. Kojarzę te żele. Ogólnie bardzo lubię produkty do pod prysznic Isana :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kurde wszyscy ich namiętnie używają, a ja i h jeszcze nie testowałam 😜

    OdpowiedzUsuń
  34. Ohh ten arbuzowo-limonkowy idealny na lato 🤩🤩

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię te żele. Ładne zapachy i niska cena. A w promocji to już w ogóle tanie jak barszcz. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak następnym razem spotkam je w promocji, to kupię dwa razy tyle 😀

      Usuń
  36. Czasami kupuję - za tę cenę naprawdę warto

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię je bardzo szczególnie za taką cenę. Kilka mam już wypróbowanych i zawsze staram się zbalezc coś nowego. Aktualnie dostałam darmowe z Yves Rocher i one lepiej pachną no ale w katalogu mają też zdecydowanie większą cenę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, ze te żele są takie tanie i dobre:) Z Yves Rocher jeszcze nie miałam żeli, ale domyślam się, że są dobre, chociaż neistety droższe ;)

      Usuń
  38. Kilka miesięcy temu miałam okazję "gościnnie" wypróbować ten jagodowy wariant i odniosłam wrażenie, że strasznie śmierdzi :/ Niemniej mam go w zapasach, więc na pewno zrobię drugie podejście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardzo spodobał jego zapach:D Może za drugim podejściem już Ci się spodoba ;)

      Usuń
  39. Mają obłędne zapachy ❤

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię ich żele, mają wiele przyjemnych zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mango to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam te żele.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  43. Eu gostaria de ter os produtos
    para mim, mas não quero ficar
    mais bonito do que já sou (risos)
    Um beijo e muito bom dia.

    OdpowiedzUsuń
  44. Great shower gels! Nice review!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo lubię owocowe żele, zwłaszcza latem, więc pewnie by mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  46. mango jest super polecam z calego serduszka :PP

    OdpowiedzUsuń
  47. ososbiście ic nie lubie mam po nich uczuenie

    OdpowiedzUsuń
  48. osobiscie nie lubie mango ale truskawka jest git

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo lubię produkty tej marki. Świetna jakość w dobrej cenie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts