Translate

niedziela, 30 maja 2021

Soraya Just Glow oczyszczająca galaretka do mycia twarzy z efektem glow

Dzisiaj opiszę produkt, na który bardzo długo polowałam, aż będzie w promocji, no i w końcu się udało! Jednak zanim zaczęłam go używać, leżał sobie jakiś czas zapasach (tak, jak te wszystkie kosmetyki, które opisywałam w ostatnim poście). Ten czas tak szybko leci, że zanim się obejrzałam, minął już ponad miesiąc od kiedy go używam i właśnie przyszła pora na jego recenzję, na którą Was bardzo mocno zapraszam!


Soraya Just Glow oczyszczająca galaretka do mycia twarzy z efektem glow
Tym produktem jest Soraya Just Glow oczyszczająca galaretka do mycia twarzy z efektem glow. Kupiłam ją w Hebe, tak jak napisałam wcześniej, upolowałam ją w promocji, więc kosztowała mnie około 8 zł (to była bardzo trakcyjna promocja). Obecnie używam Upiększającego serum z efektem glow z tej serii, o którym już pisałam (recenzja TUTAJ). Serum to sprawdza się u mnie świetnie, więc postanowiłam poznać inne kosmetyki z Soraya Just Glow. Padło na oczyszczającą galaretkę do mycia twarzy z efektem glow, ponieważ zaciekawiła mnie bardzo jej galaretkowa konsystencja i wiele pozytywnych opinii na jej temat. Zanim opowiem o moich efektach po stosowaniu tego produktu, zapraszam tradycyjnie na opis producenta, znajdujący się z tyłu opakowania:


OPIS PRODUCENTA



Soraya Just Glow oczyszczająca galaretka do mycia twarzy z efektem glow
W opisie producenta Soraya Just Glow oczyszczającej galaretki do mycia twarzy z efektem glow zachęciło mnie bardzo to, że zwęża ona pory i dodaje blasku. Podoba mi się również to, że zawiera ona witaminę C, której bardzo potrzebuje moja skóra, skłonna do zaczerwień.

Skład: Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Coco-Glucoside, Xanthan Gum, Caprylyl/Capryl Glucoside, Niacinamide, Lactic Acid, Allantoin, Citrus Grandis Fruit Extract, Sodium Ascorbyl Phosphate, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Glyceryl Oleate, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Citric Acid, Sodium Benzoate, Parfum, Hexyl Cinnamal, Linalool, Limonene, Benzyl Salicylate, Citronellol, Cinnamyl Alcohol, CI 19140.


OPAKOWANIE



Soraya Just Glow oczyszczająca galaretka do mycia twarzy z efektem glow
Soraya Just Glow oczyszczająca galaretka do mycia twarzy z efektem glow mieści się w żółtej plastikowej tubce o pojemności 150 ml. Z tyłu opakowania znajduje się opis producenta i inne niezbędne informacje dotyczące produktu. Opakowanie to posiada odginaną zakrętkę, na której można postawić produkt, dzięki czemu galaretka łatwiej się wydobywa ze środka. Jest ono w miarę wygodne użyciu, będzie można spokojnie przeciąć tubkę, kiedy produkt będzie na wykończenie i ciężko go będzie wycisnąć.

Soraya Just Glow oczyszczająca galaretka do mycia twarzy z efektem glow


KONSYTENCJA I ZAPACH



Soraya Just Glow oczyszczająca galaretka do mycia twarzy z efektem glow
Soraya Just Glow oczyszczająca galaretka do mycia twarzy z efektem glow, tak jak jej nazwa wskazuje, ma konsystencję galaretki. Jest ona koloru przezroczysto żółtego (na zdjęciu wygląda na bezbarwną). Ma gęstą konsystencję, która pięknie pachnie cytrusowymi owocami. Jej zapach bardzo orzeźwia, co bardzo umila jej aplikację i dodaje energii.


MOJA OPINIA 



Soraya Just Glow oczyszczająca galaretka do mycia twarzy z efektem glow
Soraya Just Glow oczyszczająca galaretka do mycia twarzy z efektem glow, ze względu na jej piękny, owocowy i orzeźwiający zapach wolę stosować rano, aby dodała mi więcej energii, której niestety mam za mało przy bardzo wczesnym wstawaniu. Bardzo dobrze radzi sobie ona z oczyszczaniem mojej twarzy, raz nawet użyłam jej wieczorem i poradziła sobie resztkami mojego makijażu, po którym nie było już żadnego śladu. Podczas mycia, w połączeniu z małą ilością wody, wytwarza się przyjemna lekka pianka, która dodatkowo umila aplikację. Z łatwością spłukuje się ją z twarzy. Skóra po umyciu jest matowa, pory tak, jakby mniejsze, zaczerwienienia są mniej widoczne, ogólnie od kiedy używam tej galaretki, na mojej twarzy nie pojawia się więcej niedoskonałości. Nie podrażniła mnie ona, ani nie uczuliła. Jestem z niej zadowolona, najbardziej podoba mi się w niej zapach, konsystencja i świetnie działanie. W następnej kolejności zamierzam wypróbować tonik z serii Soraya Just Glow, który myślę, że będzie równie świetny, jak galaretka i serum z tej serii, które miałam okazje używać.


A Wy znacie Soraya Just Glow oczyszczająca galaretka do mycia twarzy z efektem glow?

Jaki jest Wasz ulubiony produkt do mycia twarzy?


101 komentarzy:

  1. Już prawie wykończyłam całą tubkę tej galaretki (trzymam resztki aż zrobię zdjecie :D) i także szykuję się do recenzji. Również udało mi się kupić ją na promocji, więc w ogole świetna okazja. Cudny orzeźwiajacy zapach, ciekawa konsystencja. Jednak mi troszkę dokucza uczucie sciągniecia po myciu. Moją ulubienicą jest roślinna pianka do mycia twarzy z linii Plante :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią przeczytam Twoją recenzje tej galaretki, bo jestem ciekawa Twoich wrażeń 😊 fajnie, że zdarzają się takie okazje. Mi aż tak strasznie nie dokucza uczucie ściągnięcia, bo od razu po umyciu psikam twarz tonikiem 😊 Nie znam tej pianki, ale mam przeczucie, że bym ją polubiła😊

      Usuń
  2. This jelly sounds wonderful! The package looks sweet!

    OdpowiedzUsuń
  3. Boa tarde Martyna. Obrigado pelo produto maravilhoso.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się bardzo ciekawie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. The cleaning gel sounds really nice...like extra boost of Vitamin C.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeden z fajniejszych produktów - super cena, niskie działanie i dobry skład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, fajnie, że w dodatku udało mi się zdobyć tę galaretkę w promocji 😊

      Usuń
  7. Taka galaretka może się sprawdzić przy domowym SPA :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na zdjęciu nie wygląda jak galaretka, ale przyjrzę się jej osobiście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko było uchwycić tę galaretkową konsystencję 😊

      Usuń
  9. This is my first time reading about this brand Soraya looks like a nice product

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie stosowałam takiej galaretki. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Se ven productos muy interesantes gracias por recomendación. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  12. sound good jelly.... positive effect

    OdpowiedzUsuń
  13. This cleansing gel sounds wonderful and how cute is that tube!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem bardzo ciekawa jak pachnie, koniecznie musze przetestować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie pachnie, koniecznie musisz poznać ten piękny zapach 😊

      Usuń
  15. ja lubię pianki do mycia twarzy, a ten produkt wygląda zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię pianki, ale galaretką też sprawdza się u mnie świetnie 😊

      Usuń
  16. Nawet mnie zachęciłaś do stosowania, bo raz galaretka a dwa cytrusowy zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks for the review. Love citrus! Especially, for summer!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam, ale chętnie poznam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bałbym się, że by był za mocny :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo miło wspominam tą galaretkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Your review of this product is great.

    OdpowiedzUsuń
  22. An excellent remedy according to the description! I'll have to try it

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you 😊 I very recommend this jelly 😊

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. A od pierwszego użycia na pewno byś polubiła 😊

      Usuń
  24. Zaczęłam stosować ją z tydzień temu, póki co jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  25. No to mam kolejną chciejkę :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazwyczaj używam żeli do mycia twarzy, ale kilka razy mijałam tą galaretke, na półkach drogeryjnych i wahałam się ,czy jej nie kupić
    Nie kupiłam jej bo mam spory zapas ,kosmetyków do przetestowania.
    Jak z nimi się "uporam", to chętnie kupie tą galaretke ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ze je nie wzięłaś, bo nie znam osoby, która była niezadowolona z tej galaretki:) Obyś uporała się z nimi szybko:) Pozdrawiam :)

      Usuń
  27. Mam ten produkt :D Czeka na swoją kolej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać jak się u CIebie sprawdził ;D

      Usuń
  28. Nie znam produktu, w ogóle pierwszy raz słyszę o galaretce innej, niż tej, którą jem :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię produkty do mycia twarzy, które pięknie pachną :) Nie miałam jeszcze produktów z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię pięknie pachnące produkty:) Bardzo polecam tę serię ( z wyjątkiem maseczki peel-off) :)

      Usuń
  30. Nie lubię kosmetyków z konsystencja galaretki więc tym razem nie dla mnie. Pozdrawiam Kolorowo

    OdpowiedzUsuń
  31. czy to jest sprzedawane na całym świecie? Lub w innych krajach, czy jest to dostępne, chciałbym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może akurat uda Ci się w Twoim kraju go dorwać 😊

      Usuń
  32. Kiedyś na pewno po nią sięgnę :) Aktualnie używam jedynie toniku z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie stosowałam kosmetyków w formie galaretki, ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam kosmetyki o takiej konsystencji, każdy z nich jest fajny 😊

      Usuń
  34. This cleansing gel sounds great...thanks for sharing :-)
    Beauty and Fashion/Rampdiary/Glamansion

    OdpowiedzUsuń
  35. Great product review. This cleaning gel sounds nice.

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny produkt. Z chęcią wypróbuję, jak tylko uda mi się upolować tą galaretkę 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwo ją upolować w Hebe, co jakiś czas jest tam w promocji 😊

      Usuń
  37. Pierwszy raz widzę ten produkt, ale wygląda ciekawie... Z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie znałam tego produktu, ale mnie nim zaciekawiłaś :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. pieknie sie prezentuje ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie miałam jej jeszcze ale słyszałam o niej sporo dobrego, także czekam aż tylko wykończę moje zapasy i na pewno ją kupię 😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czekaj tylko kup ją od razu bo na prawdę jest świetna😀

      Usuń
  41. Brzmi ciekawie. Chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Very interesting. I can remember the pineapple 🍍 cream. 😊

    OdpowiedzUsuń
  43. Miałam tonik z tej serii i był świetny! Tą galaretkę też muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts