Translate

poniedziałek, 23 sierpnia 2021

Venita, Bio Natural Care Detox, szampon do włosów Pszenica & Jęczmień

Przyszła pora na podzielenie się z Wami moją opinią na temat kolejnego naturalnego szamponu do włosów. Znałam wcześniej kilka kosmetyków z marki, o której będę dzisiaj pisać, wszystkie z nich świetnie się u mnie sprawdziły (tak jak farba do włosów i krem do rąk). Czy było tak również w przypadku tego szamponu? Zapraszam na recenzję. 


Venita, Bio Natural Care Detox, szampon do włosów Pszenica & Jęczmień
Tym szamponem jest Venita, Bio Natural Care Detox, szampon do włosów Pszenica & Jęczmień. Jest on łatwo dostępny, można go zdobyć w większości drogeriach i atrakcyjnych cenach poniżej 20 zł. Charakteryzuje się on tym, że:
  • jest on przeznaczony do każdego typu włosów,
  • oczyszcza, nawilża, odżywia i wzmacnia włosy,
  • posiada łagodną dla skóry bazę myjącą, która zawiera 95 % składników pochodzenia naturalnego,
  • nie zawiera siarczanów, SLS, SLES silikonów, ani nienaturalnych barwników,
  • chroni włosy przed zanieczyszczeniami
  • zawiera ekstrakty z pszenicy i jęczmienia, które zabezpieczają skórę głowy przed niekorzystnym działaniem substancji toksycznych.

SKŁAD


Venita, Bio Natural Care Detox, szampon do włosów Pszenica & Jęczmień


OPAKOWANIE


Venita, Bio Natural Care Detox, szampon do włosów Pszenica & Jęczmień
Venita, Bio Natural Care Detox, szampon do włosów Pszenica & Jęczmień znajduje się w plastikowej (jak się przyjrzeć, przezroczystej) buteleczce o pojemności 400 ml. Posiada pompkę, którą należy nacisnąć, aby produkt wydostał się na zewnątrz. 


KONSYSTENCJA I ZAPACH


Venita, Bio Natural Care Detox, szampon do włosów Pszenica & Jęczmień
Venita, Bio Natural Care Detox, szampon do włosów Pszenica & Jęczmień ma przezroczystą gęsta konsystencję. Jego zapach jest przyjemny i naturalny, nie wiem do czego porównać, kojarzy się z naturalnymi zbożami. 


MOJA OPINIA


Venita, Bio Natural Care Detox, szampon do włosów Pszenica & Jęczmień
Venita, Bio Natural Care Detox, szampon do włosów Pszenica & Jęczmień jest kolejnym świetnym kosmetykiem z tej marki, jaki miałam okazję poznać. Podoba mi się to, że ma aż 400 ml, więc starcza na bardzo długo (już ponad miesiąc go używam, a końca jeszcze nie widać). Zapach ma delikatny, naturalny i bardzo przyjemny. Dzięki gęstej konsystencji nakłada się go łatwo na włosy oraz skórę głowy. Łatwo się pieni, dzięki czemu mam pewność, że moje włosy są dokładnie oczyszczone. Skóra głowy mnie po nim nie szczypie, ani nic złego się na niej nie dzieje. Włosy po nim są mocne tak jakby bardziej gęste i dłużej są świeże. Mogłyby być bardziej lśniące, ale nie narzekam. Po umyciu mam mały problem z ich ułożeniem, trochę się puszą, i ogólnie tak trochę żyją swoim życiem, ale od czego są odżywki do włosów, które umieją świetnie temu zaradzić? Najbardziej podoba mi się w nim to, że włosy z łatwością się po nim rozczesują, po żadnym szamponie, który wcześniej używałam, nie rozczesywały się tak łatwo. Z tego powodu, kiedy nie mam jakiegoś wielkiego wyjścia, nie mam potrzeby używania żadnych odżywek do włosów, jedynie zawsze smaruje końcówki olejkiem zabezpieczającymi końcówki. Podsumowując, szampon ten jest jednym z lepszych szamponów, jakie miałam okazje użyć w ostatnim czasie. Z efektów jestem bardzo zadowolona i na pewno nie jest to moje ostatnie opakowanie.


A Wy miałyście Venita, Bio Natural Care Detox, szampon do włosów Pszenica & Jęczmień?
Jakiego obecnie używacie szamponu do włosów?

94 komentarze:

  1. Nie spotkałam się wcześniej z tym szamponem, ale bardzo zaciekawiłaś mnie tym produktem :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Cię zaciekawiłam:) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. It looks like a good shampoo.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny skład i wydajny:D czego chcieć więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tego szamponu, ale lubię tą markę. Obecnie używam szamponu Biolaven z serii lawendowej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od niedawna polubiła tę markę;) Nie znam tego szamponu ;)

      Usuń
  5. Gracias por la recomendación parece un buen champu. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  6. This sounds like a great product, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nietuzinkowe połączenie i super skład

    OdpowiedzUsuń
  8. Pompka to chyba nie zbyt wygodne opakowanie dla szamponu.
    Kosmetyk wydaje się ciekawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywają wygodniejsze opakowania, ale nie narzekam 😊

      Usuń
  9. It looks great!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem ciekawy produkt. Mógłby mieć tylko trochę krótszy skład ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tak fajny, że już przymykam oko na ten skład 😊

      Usuń
  11. Nie używałam go nigdy ale już ma u mnie plus za opakowanie. Uwielbiam kosmetyki z pompką! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są pompki do momentu, kiedy kończy się kosmetyk, bo wtedy trudniej wycisnąć resztki 😊

      Usuń
  12. Nie miałam pojęcia, że marka ma w swojej ofercie szampony do włosów

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam. Zaciekawiłaś mnie nim :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znałam tego szamponu, a teraz sama mam na niego chrapkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że w składzie ma PEG, ale poza tym, to brzmi jak super szampon. Serio taka ilość produktu musi starczyć na bardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawdą, już stosuję go bardzo długo i końca nie widać 😊

      Usuń
  16. Nie widziałam tego szamponu jeszcze w żadnym sklepie. Wygląda ciekawie :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam go tylko w internetowych sklepach 😊

      Usuń
  17. Och, podoba mi się ten szampon. Nie wiedziałem o tej marce. Chciałbym spróbować, rzucę na to okiem. Obecnie używam Odele Ultra Sensitive Shampoo, ale chciałbym wypróbować inną markę.
    Dzięki za rekomendację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tego szamponu, którego używasz, bardzo polecam szampony z tej marki, są świetne 😊

      Usuń
  18. Bardzo ciekawy szampon, na pewno warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zainteresowałaś mnie tym szamponem:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, że ta firma tak się rozwija i wprowadza na rynek nowe produkty. Ja kojarzę ja tylko z farb do włosów, choć kiedyś widziałam nawet krem do rąk w aplikacji Rossmann ale jak byłam w Polsce i chciałam go kupić to był ciągle niedostępny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam też krem do rąk z tej marki i był świetny 😊 wiele produktów miałam z tej marki i z każdego byłam zadowolona 😊

      Usuń
  21. Ciekawe czy by się sprawdził do moich włosów :) Ostatnio mam problem z doborem odpowiedniego szamponu, ciągle próbuje nowe, ale na razie żaden nie przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio trafiam na fajne szampony, świetne są z Yope, szczególnie orientalny ogród oraz ten 😊

      Usuń
  22. This shampoo sounds fantastic and I'm glad you liked it!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsze słyszę o tym szamponie. Ale z chęcią bym go wypróbowała :) Recenzja bardzo zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z tą marką pierwszy raz się spotykam :)
    Wspaniale, że szampon Cię mile zaskoczył :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to bardzo mile:) Bardzo polecam ten szampon i inne produkty tej marki :)

      Usuń
  25. Opakowanie ma super, lubię takie szampony z pompką. Niestety, po używaniu naturalnych, zaczęłam mieć łupież. Możliwe, że są dla mnie za mocne albo coś. Teraz używam czarnego Gliss Kura. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już miałam kilka szamponów naturalnych i po żadnym nie miałam łupieżu, może akurat trafiłaś na niewłaściwe ;)

      Usuń
  26. Nie stosowałam nigdy kosmetyków tej marki, ale szampon chętnie wypróbuję 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie widziałam tego szamponu jeszcze w żadnym sklepie. Wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie, że ułatwia rozczesywanie i posiada pompkę. Zapamiętam ten szampon i rozejrzę się po sklepach. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts