Translate

czwartek, 12 sierpnia 2021

Avon Płyn Do Kąpieli Czarna Orchidea Maliny

Dawno nie pisałam o produktach z Avonu... To kosmetyki z tej marki jako jedne z pierwszych zaczęły gościć w mojej kosmetyczce. Już jak byłam nastolatką, co katalog zamawiałam sobie przeróżne produkty z tej marki. Zostało mi to aż do teraz, jednak zaczęłam też poznawać kosmetyki z innych firm, ale skupmy się dzisiaj na Avonie i moim nowszym odkryciu, na którego prezentację bardzo Was zapraszam!


Avon Płyn Do Kąpieli Czarna Orchidea Maliny
Avon Płyn Do Kąpieli Czarna Orchidea Maliny zamówiłam z katalogu z Avonu. Normalnie jego cena wacha się w okolicach 10 zł, zdobyłam go kilka katalogów temu w jakimś zestawie z innymi kosmetykami. Zanim zaczęłam go używać, leżał sobie trochę czasu w moich zapasach kosmetycznych, aż w końcu przyszedł czas na jego recenzję!

 OPIS PRODUCENTA


Avon Płyn Do Kąpieli Czarna Orchidea Maliny
"Przenieś się do krainy czystej przyjemności i pozwól jedwabiście miękkiej pianie rozpieścić twoje zmysły. Egzotyczny aromat orchidei połączony z zapachem dojrzałych malin pozwoli odpłynąć wszelkim troskom i sprawi, że wieczór spędzisz wypoczęta i zrelaksowana. Nasz płyn do kąpieli pomoże delikatnie oczyścić i nawilżyć twoją skórę, przygotowując ją do dalszej pielęgnacji."

Avon Płyn Do Kąpieli Czarna Orchidea Maliny wyróżnia się tym, że:
  • jest przeznaczony dla każdego typu skóry, 
  • nawilża i oczyszcza ciało, 
  • znajduje się w dużej, bardziej ekonomicznej butelce o pojemności 500 ml,
  • posiada takie nuty zapachowe, jak: czarna orchidea, maliny.

Sposób użycia: Podczas napełniania wanny wodą, należy podstawić pod kran 1-2 zakrętki płynu do kąpieli. Można także stosować niewielkie ilości jako żel pod prysznic.


SKŁAD


Avon Płyn Do Kąpieli Czarna Orchidea Maliny

KONSYSTENCJA I ZAPACH


Avon Płyn Do Kąpieli Czarna Orchidea Maliny
Avon Płyn Do Kąpieli Czarna Orchidea Maliny ma rzadką konsystencję pięknego koloru widocznego na zdjęciu. Zapach jest mocny, bardzo słodki, czuć w nim maliny i orchidee. 

MOJA OPINIA


Avon Płyn Do Kąpieli Czarna Orchidea Maliny
Nie mam wanny, więc używam Avon Płynu Do Kąpieli Czarna Orchidea Maliny jako żelu pod prysznic i o takiej aplikacji tylko się wypowiem. Zanim go użyłam, to miałam wątpliwości, czy robić o nim recenzję, bo myślałam, że to zwykły płyn do kąpieli niewyróżniający się niczym szczególnym, nawet bym go pewnie nie kupiła, gdyby nie był dołączony do zestawu z innymi kosmetykami, które bardziej mnie zaciekawiły. Tym sposobem przeleżał w moich zapasach długi czas, jak już przyszła pora, aby go użyć, to odkręciłam korek, poczułam ten piękny zapach i przepadłam... Płyn ten nie tylko dobrze oczyszcza skórę, ale i swoim ślicznym słodkim zapachem malin i orchidei umila czas aplikacji oraz relaksuje, więc stwierdziłam, że zasługuje on na dokładną recenzję. Kiedy mam ciężki dzień, wieczorem zawsze sięgam po ten płyn, który od razu poprawia mi nastrój. Moja skóra po nim nie jest sucha, nawet jak nie posmaruję się balsamem. Dobrze się pieni i mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję poznać, jak sprawdza się nie tylko jako żel pod prysznic, ale i jako płyn do kąpieli, kiedy to z jego udziałem wezmę długa relaksującą kąpiel przy świeczkach, których zapach przyćmi woń tego pięknego płynu... Aż się rozmarzyłam :D Niestety w aktualnym katalogu go nie wiedzę, ani w poprzednich, wiec jeśli się pojawi w następnych, to muszę koniecznie zaopatrzyć się w zapasy tego płynu. Jeśli lubicie tak piękne i słodkie zapachy, to i Wam przypadnie on do gustu. Można również ten płyn zdobyć w różnych sklepach internetowych (sporo ich się wyświetla, wpisując jego nazwę w Google).


A Wy miałyście Avon Płyn Do Kąpieli Czarna Orchidea Maliny?
Jaki jest Wasz ulubiony płyn do kąpieli, który pomaga Wam się zrelaksować po ciężkim dniu?

80 komentarzy:

  1. Love sweet, fruity scents like this one!

    OdpowiedzUsuń
  2. Adoro ese tipo de aromas, gracias por la recomendación

    OdpowiedzUsuń
  3. Looks so fruity...and I do like Avon.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za Avonem mimo to świetna i rzetelna recenzja .

    OdpowiedzUsuń
  5. I always love Avon products! Have a great day, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go, ale nie zapadł mi szczególnie w pamięci.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś podobny tylko o innym zapachu. To było wcześniej, zanim zwracałam uwagę na skład, a ten pozostawia wiele do życzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam wiele podobnych, ale ten zapach chyba najbardziej zapadły mi w pamięci😊

      Usuń
  8. Całe wieki nie miałam ich płynów, ale miło je wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię wszelkie płyny i żele pod prysznic z Avonu :)
    Nigdy mnie nie zawiodły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach musi być piękny tego płynu.
    Nie używałam płynów do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam, ale coś czuję że taki zapach by mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  12. It's nice you enjoy using it and it has such a lovely scent! :)

    Hope you are having a good weekend :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  13. It sounds nice. I also don't have a bathtub! So use shower gels all the time :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fortunately this product is also great to use at shower gel😊

      Usuń
  14. Mialam ;) mialam chyba wszystkie zapachy z tej serii od avon... w sumie to jeszcze nadal mam :D wkurza mnie tylko to, ze malo sie piekni, moim zdaniem... jezeli chodzi o zapach, jest po prostu obledny! kazdy z tych zeli ma intensywny zapach. idzie sie przy tym zrleaksowac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wszystkich zapachów nie miałam, ale większość 😊 jak dla mnie pieni się odpowiednio, zapachy mają świetne te żele 😊

      Usuń
  15. Jeszcze nie miałam płynów do kąpieli od Avon 😀

    OdpowiedzUsuń
  16. Looks amazing! Thanks for sharing.

    Infinitely Posh

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę powiedzieć, że absolutnie uwielbiam ten balsam do kąpieli! Jest super orzeźwiający, a zapach jest boski.
    Cieszę się, że tak bardzo Ci się podobało.

    OdpowiedzUsuń
  18. A todo el mundo le gusta un buen baño de burbujas de vez en cuando, esta loción tiene que ser ideal para ello ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Kąpiel w takim płynie musi być bardzo przyjemna:)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne i wydajne i jak miłe dla nosa;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Olá, Martyna!
    Gosto dos produtos Avon, esse não conheço!

    Bom fim de semana

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam wlaśnie katalog AVONU. Szkoda, że teraz jest niedostępny...

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja ostatnio przestałam używać płynów do kąpieli. Uwielbiam za to bomby do kąpieli lub po prostu "tworzę" pianę z żelu pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dobry pomysł na stworzenie przyjemnej piany podczas kąpieli 😊

      Usuń
  24. Kiedyś też kupowała kosmetyki z Avon i wiesz co? Zawsze ty płyny jakoś omijałam. :D Nigdy mi się też nie trafił w zestawie (jak Tobie), więc ogólnie produkt znam, ale nigdy nie używałam. A co do zapachu, to myślę, że Avon pod tym względem ma dużo ciekawych, owocowych kosmetyków, które pięknie pachną. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jakoś nieszczególnie zwracałam uwagę na te płyny, zawsze wolałam te żele pod prysznic z Avon Senses. Cieszę się, że ten płyn przypadkowo mi się trafiła, trzeba przyznać, że Avon ma wile pięknych zapachów ;)

      Usuń
  25. Kąpiel w takim pachnącym pięknie płynie to duża przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam te płyny i zawsze mam jakiś mam w łazience. Obecnie malina i czarna porzeczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malina i czarna porzeczka tez na pewno ma śliczny zapach ;)

      Usuń
  27. Lubię testować płyny do kąpieli Avonu, bo dobrze się pienią, a tej wersji jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O to zdecydowanie coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kiedyś często miałam żele z Avonu. Może kiedyś przy okazji go zamówię. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. kosmetyki tej marski naprawdę pięknie pachną! jak dla mnie - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam zapach orchidei w kosmetykach. Koniecznie muszę wypróbować ten płyn!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts