Translate

piątek, 27 sierpnia 2021

NACOMI LEKKI KOKOSOWY TORT peeling do ciała lekki kokosowy tort

Dzisiaj opowiem o bardzo smakowitym kosmetyku do ciała. Podczas jego stosowania aż chce się go zjeść! Kusił mnie on już od bardzo dawna, aż w końcu trafił w moje ręce! Kto uwielbia torty kokosowe i inne smaczne desery, to na pewno będzie zainteresowany tą recenzją. Zatem zapraszam do czytania!


NACOMI LEKKI KOKOSOWY TORT peeling do ciała lekki kokosowy tort
Tym kosmetykiem jest NACOMI LEKKI KOKOSOWY TORT peeling do ciała.  Dostałam go w prezencie urodzinowym. Jest on łatwo dostępny, można go kupić w większości drogeriach, w których zdarza się go wyrwać w bardzo atrakcyjnej promocyjnej cenie. Jest on testowany dermatologicznie, a jego trwałość to 6 miesięcy od otwarcia. Zobaczmy, co na jego temat ma nam do powiedzenia producent!:

OPIS PRODUCENTA


NACOMI LEKKI KOKOSOWY TORT peeling do ciała lekki kokosowy tort
"Nasz peeling kokosowy jest w pełni ekologiczny, organiczny i wskazany dla miłośników 100% natury. Jeśli chcemy by skóra była odżywiona i nawilżona podczas peelingu to nasz produkt jest idealnym wyborem.

Regularne złuszczanie naskórka jest bardzo ważne w codziennym dbaniu o nasze ciało i skórę, co więcej dzięki organicznemu peelingowi Nacomi na skórze pozostaje delikatna powłoczka, dzięki której nie jest konieczne stosowanie dodatkowego balsamu. Jeśli jesteśmy miłośnikami kokosowego zapachu to będziemy zachwyceni."

SKŁAD


NACOMI LEKKI KOKOSOWY TORT peeling do ciała lekki kokosowy tort

OPAKOWANIE


NACOMI LEKKI KOKOSOWY TORT peeling do ciała lekki kokosowy tort
NACOMI LEKKI KOKOSOWY TORT peeling do ciała znajduje się w plastikowym słoiczku o pojemności 200 ml Posiada plastikową zakrętkę oraz folijkę, zabezpieczające przed pierwszym użyciem.

KONSYSTENCJA I ZAPACH


NACOMI LEKKI KOKOSOWY TORT peeling do ciała lekki kokosowy tort
Konsystencja NACOMI LEKKI KOKOSOWY TORT peelingu do ciała jest biała, w jej skład wchodzi cukier przypominający z wyglądu wiórki kokosowe. Jest on nasączony olejkiem kokosowym oraz migdałowym, dzięki czemu z łatwością przykleja się do skóry, podczas aplikacji.

Zapach NACOMI LEKKI KOKOSOWY TORT peelingu do ciała jest prześliczny! Pachnie smakowitym, słodkim, pysznym kokosowym deserem. 

MOJA OPINIA


NACOMI LEKKI KOKOSOWY TORT peeling do ciała lekki kokosowy tort
NACOMI LEKKI KOKOSOWY TORT peeling do ciała ma bardzo wygodne w użyciu opakowanie, które jest szerokie, co bardzo ułatwia aplikację. Konsystencja, jak napisałam wyżej, z łatwością przykleja się do skóry, więc peeling ten się nie osypuje. Dzięki niemu można odpowiednio złuszczyć martwy naskórek, masując nimi skórę, do momentu rozpuszczenia się cukru. Nie jest on jakimś wielkim zdzierakiem, ale jak stosuję go na sucho, to efekt zdzierania jest mocniejszy. Jednak jakoś wolę go stosować na mokro. Nie muszę chyba pisać, że podczas aplikacji, czuć piękny słodki i smakowity zapach, aż chce się go jeść! Nie ma w tym zapachu żadnej sztuczności. Uwielbiam takie słodkie zapachy, więc bardzo umila mi on aplikację. Skóra po nim jest gładka, miękka i pachnąca. Tak jak napisał producent, nie trzeba używać żadnych balsamów, bo peeling ten tworzy na skórze niewidzialną powłoczkę, która nawilża i odżywia skórę. Wcześniej słyszałam o tym peelingu wiele negatywnych opinii, że jest za tłusty, ale na szczęście nie zniechęciłam się do niego. Moja skóra nie jest wcale po nim za tłusta ani się nie lepi. Jest taka, jak po posmarowaniu lekkim balsamem nawilżającym. Peeling ten jest trochę mało wydajny, pomimo 200 ml, po około miesięcznym stosowaniu dwa razy w tygodniu została mi już 1/3 peelingu w opakowaniu. Mimo to jestem z niego bardzo zadowolona i chcę też poznać inne warianty zapachowe, które wyglądają również bardzo smakowicie...


A Wy znacie NACOMI LEKKI KOKOSOWY TORT peeling do ciała?
Jaki jest Wasz ulubiony peeling do ciała?

86 komentarzy:

  1. Rzeczywiście bardzo smakowity kosmetyk:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam tego produktu, ale mnie zainteresował :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś dla mnie :) Uwielbiam takie słodkie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z tej serii uwielbiam wersję kawową ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tej wersji, ale muszę ją koniecznie poznać!😊

      Usuń
  5. Jak torcik to pewnie na urodzinki? Dziwna nazwa kosmetyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh so good body scrub I love the coconut oil
    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam od nich peeling o zapachu ciasta z papają bodajże i rozczarował mnie. Dla mnie zdecydowanie zbyt tłusty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nie jest za tłusty, jestem ciekawa, czy ten co miałaś przypadłby mi do gustu 😊

      Usuń
  8. Chyba też się na taki skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wonderful scrub! I really like sugar scrubs

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię tą markę więc z chęcią bym go przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. SO great review

    Kisses
    www.pimentadeacucar.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gracias por la recomendación, se ve genial . Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  13. I love the aroma of coconut. I am not surprised that you would want to eat it :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam go, ale nigdy nie stosowałam kupnego peelingu do ciała. Pierwszy raz zamówiłam peeling z Avonu, ale będzie dopiero za jakiś czas;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa tego peelingu, bardzo lubię peelingi z avonu 😊

      Usuń
  15. No teraz to już na pewno kupie. Lubię takie kosmetyki :)
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, będziesz z niego zadowolona 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  16. Taki "torcik" to fajny prezent :) uwielbiam wszystko co kokosowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Yummm...I can imagine how delicious this smells!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. It looks good. I really want to smell it!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć!
    Uwielbiam peelingi do ciała. I kocham ten!
    Z tym co lubię zapachem kokosa.
    Dzięki za rekomendację.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam peelingi 😊 zapach kokosa jest piękny 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  20. I love coconut scent and think I would love this body scrub!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta nazwa brzmi niezwykle słodko i kusząco :)
    Chciałabym poznać bliżej ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwa świetna 😊 koniecznie musisz go poznać, jest świetny 😊

      Usuń
  22. Lubię zapach kokosa, już czuję jak pachnie te peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam te peelingi. Miałam inny zapach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię tę peelingi, muszę poznać inne zapachy 😊

      Usuń
  24. It looks good and interesting.

    OdpowiedzUsuń
  25. ja to zawsze mam ślinotok jak wącham produkty Nacomi:D

    OdpowiedzUsuń
  26. I have to try this one, it looks very good!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię kokos ale zawsze się boję, że zapach kokosu w kosmetykach będzie sztuczny. Skoro mówisz, że ten jest naturalny, to z miłą chęcią sięgnę po ten peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czasami się tego boję, ale ten jest naturalny i bardzo smakowity 😊

      Usuń
  28. I like coconut so this would smell great! it's good you enjoyed this scrub :)

    Hope your week is off to a good start :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  29. Chcę go, dla samego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie, że ma szerokie opakowanie, lubię takie peelingi ❤

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam cukrowe peeling, a do tego jeszcze kokos! Muszę go mieć koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie peelingi są najlepsze:) Koniecznie musisz go wypróbować, zapach ma piękny :)

      Usuń
  32. Uwielbiam kokos wiec to coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie musisz go wyrówbować ;)

      Usuń
  33. WOW! I'd like to try the cosmetics)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts