Translate

niedziela, 1 sierpnia 2021

Denko lipiec 2021

Mamy już sierpień, czyli kolejny ciepły miesiąc, w którym zamierzam opalać się, ile tylko się da. Niestety moja aktywność na blogu jest ostatnio trochę ograniczona ze względu na tę piękną pogodę, która nie zachęca do siedzenia przed laptopem... Myślę, że jesienią to nadrobię. Teraz na szczęście znalazłam trochę czasu, na wpis o moich zużyciach kosmetycznych z poprzedniego miesiąca, zatem zapraszam do czytania!


Isana, Żel pod prysznic Mango Jungle, Yope Orientany Ogród naturalny szampon do włosów suchych i zniszczonych, Nacomi intensywna pielęgnacja młodej skóry, normalizujący krem do twarzy 20+, Antyperspirant Nivea, NIUQI odświeżająca chłodząca maska na tkaninie, Avon Encanto, Soraya Just Glow upiększające serum z efektem glow, Krem do rąk Avon aromaterapia, Bielenda Eco Sorbet, nawilżające-kojący krem do twarzy Malina, Perfecta płatki pod oczy, Ziaja jagody acai maseczka na twarz i szyje na noc, aktywnie wygładzająca i łagodząca podrażnienia



ULUBIEŃCY



Isana, Żel pod prysznic Mango Jungle, Yope Orientany Ogród naturalny szampon do włosów suchych i zniszczonych
Isana, Żel pod prysznic Mango Jungle. Świetna cena, piękny słodki zapach i dobre działanie. Kupię ponownie na pewno, jak nie ten wariant zapachowy to inny. Recenzja TUTAJ

Yope Orientany Ogród naturalny szampon do włosów suchych i zniszczonych. Moje odkrycie ostatnich miesięcy! Miałam po nim ładny błyszczące włosy, które, co najważniejsze, bez problemu się rozczesywały. Kupię ponownie na pewno, ale póki co popróbuję jeszcze innych szamponów. Recenzja TUTAJ



PIELĘGNACJA TWARZY



Nacomi intensywna pielęgnacja młodej skóry, normalizujący krem do twarzy 20+, Soraya Just Glow upiększające serum z efektem glow
Nacomi intensywna pielęgnacja młodej skóry, normalizujący krem do twarzy 20+. Bardzo fajny krem, moja skóra była po nim odpowiednio nawilżona i ogólnie jest w dobrej kondycji. Ostatnimi czasy bardzo polubiłam kosmetyki z tej marki, więc jeszcze sobie o niej poczytacie na moim blogu. Recenzja TUTAJ.

Soraya Just Glow upiększające serum z efektem glow. Bardzo fajne serum. Ogólnie lubię serię Soraya Just Glow (oprócz maseczki peel-off). Miałam po nim ładną rozświetloną skórę. Być może jeszcze do niego wrócę, ale póki co popróbuję jeszcze inne sera rozświetlające. Recenzja TUTAJ


PACHY I RĘCE



Antyperspirant Nivea, Krem do rąk Avon aromaterapia
Antyperspirant Nivea. Już na pewno w niejednym moim denku go widzieliście, bo to mój jeden z lepszych antyperspirantów, który nie brudzi ubrań i chroni przez cały dzień. Na pewno jeszcze go kupię, mimo że aktualnie używam innego antyperspirantu.  

Krem do rąk Avon aromaterapia. Uwielbiam serię Planet Spa, a ostatnimi czasy te kremy stały się moimi ulubieńcami. Bardzo dobrze nawilża ręce ten krem i pięknie pachnie cytrusami. To już mój trzeci wariant zapachowy z tej serii, nie robiłam o nim recenzji, za to o innych wariantach możecie przeczytać TUTAJ.


JEDNORAZOWE MASECZKI




NIUQI odświeżająca chłodząca maska na tkaninie, Perfecta płatki pod oczy, Ziaja jagody acai maseczka na twarz i szyje na noc, aktywnie wygładzająca i łagodząca podrażnienia
NIUQI odświeżająca chłodząca maska na tkaninie. Całkiem przyjemna maseczka, chociaż spodziewałam się większego chłodzenia. Trochę czułam pieczenie na początku, ale dało się wytrzymać. Płachta ma bardzo ciekawy zielony kolor. Efektów pozytywnych po niej raczej raczej nie zauważyłam, więc już jej nie kupię.

Perfecta płatki pod oczy. Pisałam już o nich w poprzednich denkach, nie ma zbytnio sensu żeby się o nich rozpisywać znowu, bo wielkich cudów nie zdziałały pod moimi oczami, ale też nie były zle. Nie kupię ponownie.

Ziaja jagody acai maseczka na twarz i szyje na noc, aktywnie wygładzająca i łagodząca podrażnienia. Bardzo fajna maseczka, efekty zadowalające. Ogólnie lubię tę serię, a tonik z niej jest moim ulubieńcem wśród toników. Recenzja TUTAJ.



PRÓBKI



Avon Encanto, Bielenda Eco Sorbet, nawilżające-kojący krem do twarzy Malina
Avon Encanto Balsamy do ciała. Wypróbowałam wszystkie możliwe warianty zapachowe balsamów do ciała z Avon Encanto. Każdy z nich ładnie pachniał i dobrze odżywiała skórę, ale najbardziej przypadł mi do gustu Encanto Charming (ten jasnoróżowy). Ślicznie po nim pachniała skóra! Na pewno kiedyś kupię jego większe wydanie.

Bielenda Eco Sorbet, nawilżające-kojący krem do twarzy Malina. Próbka ta wystarczyła mi na jedną aplikację i po tym jednym razie tak ją polubiłam, że zmierzam w przyszłości zaopatrzyć się w normalne opakowanie tego kremu. Pięknie on pachnie, dobrze nawilża skórę, która nie świeci się po nim ani nie lepi, oprócz tego zauważyłam, że trochę zmatawia, co u mnie bardzo ważne, bo moja skóra lubi się świecić.


To już będzie na tyle. Jak widać obeszło się bez bubli, znalazło się kilka ulubieńców, więc lipiec pod względem kosmetycznym był udany. Poza tym, nie macie wrażenia, że w tym miesiącu coś małe to moje denko?

A jak tam Wasze zużycia w tym miesiącu?
Miałyście coś z mojego denka?

87 komentarzy:

  1. Fajne denko :D Chętnie przetestuję ten żel z Isany :D
    Maseczkę z Ziaji miałam i spisała się całkiem dobrze :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 bardzo polecam ten żel z Isany, jest świetny, ta maseczka też jest bardzo dobra😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  2. Conheço os produtos AVON, gosto de maquiagem e cremes anti-idade.

    Feliz mes de Agosto
    beijos

    OdpowiedzUsuń
  3. znam tylko maskę z ziai, u mnie post z denkiem również jest już dostępny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna jest ta maska, to muszę koniecznie zajrzeć 😊

      Usuń
  4. Geniales productos. Te mando un beso y ten una buena semana

    OdpowiedzUsuń
  5. I like August! The days are not so hot than in July!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten antyperspirant z Nivea to klasyk nad klasykami :) Fajne denko :)


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, to już moje któreś opakowanie ;D dziękuję ;) pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Znam dwa pierwsze prezentowane kosmetyki i jestem z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe denko, nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale szampon yope bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam żadnego z tych kosmetyków, najbardziej zainteresowały mnie: szampon Yope, serum Soraya, antyperspirant Nivea i malinowy krem z Bielendy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedne z najlepszych kosmetyków, jakie trafiły mi się w tym denku, każdy z nich polecam 😊

      Usuń
  10. Lots of beautiful projects. Enjoy the sun, have fun! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zużycia :) bardzo lubię żele z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I would love to try the Mango Jungle! Looks refreshing!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh, I don't have anything special..like these. Just love my standbys from DOVE. Awesome review!

    OdpowiedzUsuń
  14. These are just great products.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wąchałam ten żel isana i miał mega zapach! I mówię to ja anty fanka mango :D Chętnie bym w sumie kupiła, ale mam zapas żeli.
    Zachęciłaś mnie do kremu nacomi oraz szamponu yope! Oba mnie wcześniej już interesowały, ale w sumie jakoś zapominałam o nich :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapachy tych żeli są tak piękne, że nawet antyfankom się podobają 😀 to dobrze, że Ci o nich przypomniałam, bo na prawdę warto wypróbować jeden i drugi produkt 🙂

      Usuń
  16. ten szampon z Yope mnie zaiste zaciekawił:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę wypróbować ten szampon .

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie w tym miesiącu sporo zużyć, z Twojego denka nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh very interesting products
    xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Z denka nie miałam nic, ale już chcę ten żel pod prysznic z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kosmetyki Nacomi uwielbiam, a szampon Yope mnie zaciekawił:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ostatnimi czasy zaczęłam uwielbiać kosmetyki z Nacomi😊 ten szampon świetny, bardzo go polecam 😊

      Usuń
  22. Super denko. W lipcu udało mi się zużyć 14 kosmetyków z czego się bardzo cieszę, bo ostatnio za dużo kosmetyków mi się uzbierało więc teraz chciałabym zredukować tą ilosć.
    Z Twojego denka miałam tylko maseczkę z Ziaja jagodowy acai i piekny miała zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo tych kosmetyków udało Ci się zużyć 😀 też bardzo spodobał mi się zapach tej maseczki 😊

      Usuń
  23. Nie miałam żadnego z kosmetyków 😀

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety, nic nie znam z Twojego denka.. Mnie właśnie pogoda dobija i tylko siedzenie przed kompem, bo leje od kilku dni ;/ Mam nadzieje, że za 2 tygodnie jak będę mieć urlop pogoda będzie lepsza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś ostatnio popsuła się ta pogoda, ale lato jeszcze trwa, więc miejmy nadzieję, że znowu będzie ciepło 😊

      Usuń
  25. Mi ta chłodząca maseczka mega na plus!
    Mam urlop jestem blada jakbym słońca nie widziała, a pogoda taka sobie... cóż.
    Pozdrawiam Kolorowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze wrócą upały, na szczęście do jesieni jeszcze daleko, więc może zdążysz się opalić 😀 pozdrawiam

      Usuń
  26. Looks like you used up a lot of good products, even if you won't rebuy all of them.

    Hope your week is going well and you are enjoying the warmer weather!

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  27. Z Soraya z tej wersji z witaminą c posiadam tonik i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Interesting products

    Kisses
    www.pimentadeacucar.com

    OdpowiedzUsuń
  29. The Soraya serum sounds great! Thanks for sharing your favorites!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię tą kulkę Nivea. Szampon Yope chyba też wypróbuję, jeśli dobrze się po nim rozczesuje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna jest ta kulka😊 szampon bardzo polecam 😊

      Usuń
  31. Lubię kosmetyki YOPE do włosów, dobrze sobie radzą i szampony i odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też polubiłabym Yope, szczególnie tę serię 😊

      Usuń
  32. To przywilej dzielić się tym cudownym świadectwem ze światem. To jest Beth Walters z Anglii. Mój mąż rozwiódł się ze mną 4 miesiące temu i miałam wyrzuty sumienia, bo nie wiedziałam, co zrobić, żeby zmienić problemy męża. Szukałem w Internecie pomocy, jak uzyskać pomoc w moim małżeństwie i odkryłem wspaniałych świadków zaklęcia miłości wight, które było progresywne dzięki swoim zaklęciom. Skontaktowałem się z nim i dr Wight powiedział mi, że przygotuje dla mnie zaklęcie, które sprowadzi mojego męża z powrotem. Byłem sceptyczny, ale nie miałem innego wyjścia, jak z nim pracować. 2 dni później mąż wezwał mnie od tego dnia do domu i do tej pory żyłam spokojnie. Wrócił teraz z tak wielką miłością i troską. Dziś z radością ogłaszam wam wszystkim, że ten gracz zaklęć ma moc przywracania kochanków, a najbardziej zaskakujące jest to, że nasza miłość jest teraz bardzo silna, każdy dzień jest szczęściem i radością. i nie ma nic lepszego niż przebywanie z mężczyzną, którego kochasz. Polecam Dr.Wight każdemu, kto potrzebuje pomocy. Jeśli masz jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z Dr.Wight, gwarantuję w 100%, że Ci pomoże!!.
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com

    WhatsApp:+17168691327

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts