Translate

sobota, 16 stycznia 2021

AVON, Planet Spa, Kremy do rąk Aromaterapia

Dzisiaj opowiem Wam o dwóch aromatycznych produktach, które świetnie wpływają na skórę oraz za sprawą swoich ciekawych zapachów na umysł. Zimą warto zadbać o dłonie, które o tej porze roku są bardziej suche, dlatego uważam, że ten post jest teraz bardzo przydatny. Zatem zapraszam do dalszego czytania!


Krem do rąk Aromaterapia z eukaliptusem i miętą, Krem do rąk Aromaterapia z lawendą i rumiankiem

Krem do rąk Aromaterapia z eukaliptusem i miętą, jak i Krem do rąk Aromaterapia z lawendą i rumiankiem zalecane są do każdego typu skóry. Na pewno każdy wie jak ich użyć. Dostałam je od św. Mikołaja, ale z racji, że sama je sobie zamówiłam, to wiem, ile kosztują i mogę Wam to zdradzić... A więc kosztują w promocji, która trwa prawie ciągle, 10,99 zł. 


Oba kremy mają wiele cech wspólnych...

Krem do rąk Aromaterapia z eukaliptusem i miętą, jak i Krem do rąk Aromaterapia z lawendą i rumiankiem mają wygodną w użyciu tubkę z piękną szatą graficzną nawiązującą do ich zapachów. Posiadają czarną zakrętkę w oryginalnym kształcie. Mają lekką przyjemną konsystencję, która łatwo się rozprowadza na dłoniach (jest biała, gęsta, z wyglądu nie wyróżnia się niczym szczególnym, więc nie było sensu robić jej zdjęcia). 


Mimo tego, że posiadają wspólne cechy, tak naprawdę również bardzo się od siebie różnią... Zobaczcie sami!



KREM DO RĄK AROMATERAPIA Z EUKALIPTUSEM I MIĘTĄ



Krem do rąk Aromaterapia z eukaliptusem i miętą


"Przywróć swoim dłoniom gładkość i przyjemną w dotyku miękkość z naszym nowym kremem Planet Spa. Nie tylko zadba o skórę Twoich rąk, ale też za każdym razem, gdy poczujesz jego zapach, zmniejszy się również poziom stresu w Twoim ciele. Terapeutyczne działanie zapewnia mu aromat kojącego zmysły eukaliptusa i mięty."


SKŁAD


AQUA, PARAFFINUM LIQUIDUM, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER, GLYCERIN, CETEARYL ALCOHOL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CETYL ALCOHOL, POLYSORBATE 60, PARFUM, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, PHENOXYETHANOL, CARBOMER, DISODIUM EDTA, SORBITAN OLEATE, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, SODIUM HYDROXIDE, PANTHENOL, TOCOPHERYL ACETATE, METHYLPARABEN, LINALOOL, LIMONENE, COUMARIN, GERANIOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, CITRAL, CITRONELLOL. F#1033127-001

 

MOJA OPINIA


Krem do rąk Aromaterapia z eukaliptusem i miętą ma bardzo ostry zapach, który niezbyt przypadł mi do gustu. Bardzo czuć miętę i z tego powodu czuję się tak, jakbym smarowała ręce pastą do zębów. Nawilża ręce prawidłowo i odżywia suche dłonie. Mimo specyficznego zapachu smaruję nim ręce, jednak nie kupię już kolejnego opakowania.



KREM DO RĄK AROMATERAPIA Z LAWENDĄ I RUMIANKIEM


Krem do rąk Aromaterapia z lawendą i rumiankiem


"Wysuszona skóra rąk nie daje Ci spokoju? Nasz krem błyskawicznie ją nawilży i ukoi! Dłonie odzyskają swoją gładkość i przyjemną w dotyku miękkość, a błogi aromat lawendy przyjemnie zrelaksuje Twoje zmysły."

 

SKŁAD


AQUA, PARAFFINUM LIQUIDUM, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER, CETEARYL ALCOHOL, GLYCERIN, POLYSORBATE 60, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CETYL ALCOHOL, PARFUM, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, PHENOXYETHANOL, CARBOMER, DISODIUM EDTA, SORBITAN OLEATE, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, SODIUM HYDROXIDE, PANTHENOL, TOCOPHERYL ACETATE, METHYLPARABEN, HEXYL CINNAMAL, LINALOOL, COUMARIN, GERANIOL, HYDROXYCITRONELLAL, LIMONENE, CITRONELLOL.

 

MOJA OPINIA


Krem do rąk Aromaterapia z lawendą i rumiankiem ma piękny zapach! Czuć w nim lawendę i rumianek. Nie wiem czemu, ale zapach ten kojarzy mi się trochę z sauną i od razu czuję to odprężenie i zrelaksowanie, kiedy smaruję nim ręce. Co do nawilżenia, krem ten świetnie nawilża ręce i odżywia je, efekt ten utrzymuje się na długo. Na pewno to nie jest moje ostatnie opakowanie tego kremu!


 

PODSUMOWANIE


Krem do rąk Aromaterapia z eukaliptusem i miętą, jak i Krem do rąk Aromaterapia z lawendą i rumiankiem mają jedną wadę...  Posiadają opakowanie 30 ml, więc przy częstym smarowaniu rąk nie wystarczą one na długo... Małe opakowanie jest też zaletą, ponieważ kremy te można wszędzie ze sobą zabrać, bo zmieszczą się do każdej torebki (a zimą naprawdę zawsze i wszędzie może się przydać)!  Zdecydowanie bardziej przypadł mi do gustu Krem do rąk Aromaterapia z lawendą i rumiankiem, bo charakteryzuje się pięknym zapachem, który pozostaje na moich dłoniach na długo wraz z nawilżeniem. Po jego zastosowaniu na moich dłoniach nie ma nawet śladu suchości.


A Wy znacie Krem do rąk Aromaterapia z eukaliptusem i miętą lub Krem do rąk Aromaterapia z lawendą i rumiankiem?

Jaki jest Wasz ulubiony krem do rąk?

137 komentarzy:

  1. Całkiem ciekawie wyglądają te kremiki:) Chociaż opakowanie 30 ml to nie dla mnie, bo notorycznie smaruję ręce:) Co do ulubionych kremów do rąk to najlepiej się u mnie sprawdzają te z Cztery Pory Roku i Be Beauty Care:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie szybko byś zużyła te kremy ;D Też bardzo lubię kremy do rąk Cztery pory roku, dawno nie miałam kremów z tej marki ;)

      Usuń
  2. Sounds great! I think I would love this at night!

    OdpowiedzUsuń
  3. Adoring! Perfect for winter, especially for night time!

    OdpowiedzUsuń
  4. This looks great! Wonderful post!

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesting post
    Have a good day ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post dear
    xoxo
    https://softcutieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gracias por la recomendación. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię tę kremy z Planet Spa :)
    Obydwa to moi ulubieńcy :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam te kremy :) Najbadziej podobało mi się ich małe opakowanie, do każdej torebki się zmieszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I love these Avon products! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  11. Both got fragances that I may like. Thanks for the suggestions 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cream chamomile and lavender has beautiful fragance!:)

      Usuń
  12. Też lubię zapach rumianku i lawendy, mi się on kojarzy z praktykami "czarownic", z ich chatami, obwieszonymi suszonymi roślinami:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się ten zapach nie kojarzy z takimi praktykami czarownic, ale trzeba przyznać, że jest bardzo ciekawy ;)

      Usuń
  13. These products look great. Thank you so much for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie małe opakowania mają także zalete, że mieszczą się do torebki i można miec go zawsze przy sobie :) Nie miałam jeszcze kremów do rąk Avon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, takie małe opakowanie mogą być też zaletą:) W takim razie polecam te kremy, są świetne ;)

      Usuń
  15. I like a good hand cream and don't mind the mint, I would like to try this one for sure!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. So, I think that these creams will be good for you :)

      Usuń
  16. Obecnie kremy do rąk schodzą u mnie na potęgę, więc chętnie wypróbuję nowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo polecam te kremy i radzę kupić więcej opakowań, ze względu na małą pojemność ;D

      Usuń
  17. Szkoda, że małe te opakowania, acz nadają się dzięki temu do torebki, by zawsze je mieć pod ręką. Niemniej większe tuby też nie są aż tak wielgachne, by się nie zmieściły. Zależy zresztą, jaka torebka. W każdym razie, sama jednak wolę większe opakowania, bo często smaruję ręce kremami i szybko zużywam takie kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego małe opakowane okazuje się w tej sytuacji dużym plusem ;) Mimo wszystko opłaca się jednak kupować większe opakowania, bo tak jak u Ciebie i wielu innych osób kremy do rąk idą jak woda ;)

      Usuń
  18. I need to try it, I love AVON!

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj tak, teraz ani rusz bez kremu do rąk. Różnie bywa z moją systematycznością kremowania dłoni, ale zawsze w jakiś sposób nasze drogi się krzyżują. Nie miałam tych kremów. Uwielbiam piękne pachnące kremy. Jednak kiedy krem słabo pachnie, ale cudnie działa, to zapach schodzi na drugi plan. Moim ulubieńcem jest The Body Shop z serii Hemp. Nie pachnie za ładnie, ale cudownie działa na mocno przesuszone dłonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima bardzo kremy do rąk są przydatne :) Te kremy mają piękne zapachy (o ile ktoś lubi mięte, która niezbyt przypadła mi do gustu) i również mają świetne działanie, więc myślę, że przypadłyby Ci do gustu ;) Nie znam kremu The Body Shop ale będę o nim pamiętać, jeśli moje dłonie będą się nadmiernie przesuszać ;)

      Usuń
  20. Po miętę sięgnęłabym raczej w okresie wiosenno-letnim, natomiast z lawendą wciąż mi nie po drodze :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna pojemność, idealna do torebki, ale niestety nie kupuje kosmetyków Avon, więc raczej się nie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam tych kremów, ale chętnie bym przetestowała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie kupuje żadnych kremów do rąk, ponieważ często dostaję je z jakiejś okazji:D Nie mam szczególnych wymagań do nich, praktycznie każdy mi podpasuje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie tak często dostawać kremy z jakiejś okazji ;D Pozdrawiam ;)

      Usuń
  24. Kremy do rąk z Avonu to u mnie podstawa. Zwłaszcza seria Avon Care w tym temacie mi bardzo pasuje. Co zaś do tych kosmetyków - serię Beuty Sleep uwielbiam i nawet zrobiłam sobie zapasy na wypadek, gdyby mieli ją wycofać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię serię Avon Care, szczególnie bananowy zapach :) też muszę zrobić sobie taki zapas, bo różnie to już z Avonem bywa...

      Usuń
  25. I like Avon products Thank you for your review!
    http://www.recklessdiary.ru/

    OdpowiedzUsuń
  26. The products seem great :)


    Please check out my latest post, too? I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  27. niestety, mam bardzo podobnie odczucia... ten zapach... w mojej opinii zdecydowanie za ostry...

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie do rąk najlepiej spisuje się oliwkowy krem do twarzy z Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dawno nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. good and useful products.....well written review.

    Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne, ale też bym wybrała ten z rumiankiem

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten krem z lawendą i rumiankiem bardzo lubię i jak na razie, jest dla mnie niezastąpiony :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zauważyłam ostatnio, że moim dłoniom najlepiej służą najprostsze kremy glicerynowe, żadne tam eukaliptusy, jojoby i inne maliny moroszki, tylko prosty cytrynowy krem glicerynowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przepadam za cytrynowymi kremami (jakoś zapach mi nie podchodzi), ale działanie na pewno też mają świetne ;)

      Usuń
  34. Hola wapa! Tiene muy buna pinta, no conocia este producto
    bsss

    OdpowiedzUsuń
  35. Nice review! I use Avon cosmetics sometimes ) Thank you very much )

    OdpowiedzUsuń
  36. Obydwa kremy muszę kupić bo ogólnie lubię z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ten krem z lawendą bym chciała:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam maseczkę z tej serii do buzi i lubię ją bardzo:)

      Usuń
    2. Ja też mam maseczkę z tej serii i bardzo ją lubię ;D

      Usuń
  38. niestety, ale planet spa ogolnie charakteryzuje sie malymi pojemnosciami... nigdy nie mialam przyjemnosci korzystania z tych kremow... chociaz dla mnie to nieprzyjemnosc, bo nienawidze uczucia tlustych rak ;/ swieta recenzja ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W miarę szybko wchłania się ten krem i nie pozostawia uczucie tłustych rąk 😊 dziękuję 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  39. Ciekawostki (jak dla mnie) ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię takie maluszki jeśli chodzi o kremy. Tych wersji nie miałam ale ze swojej strony polecam Bielende Brasil Nutz. Dla mnie to krem idealny 🧡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam tę kremy, są na prawdę świetne, krem Bielenda Brasil Burz będę miała na uwadze 😊

      Usuń
  41. Pomyślałam, że pokocham oba kremy do rąk o zapachu miętowo-eukaliptusowym. i zapach lawendy rumianku. Dziękuję za udostępnienie
    Miłego tygodnia.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, że pokochasz te kremy, bo są świetne ;) Dzięuję:) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  42. Zdecydowanie ten lawendowy brzmi dużo bardziej zachęcająco 💜💜

    OdpowiedzUsuń
  43. Que cremes maravilhosos!
    Não conhecia, ótima resenha!
    Beijos!
    http://vinteedoisdemaio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Jakoś nie przepadam za kosmetykami tej marki.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo dawno nie miałam kosmetyków z avonu.

    OdpowiedzUsuń
  46. Za kremami do rąk z Avon nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  47. Lubię takie małe pojemności kremów do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Serię Planet Spa bardzo sobie cenię ;) a tych kremów jeszcze nie stosowałam

    OdpowiedzUsuń
  49. I didn't know them but they are very interesting

    OdpowiedzUsuń
  50. Lubię takie małe opakowania, zmieszczą się w każdej torebce i zawsze będą pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego właśnie względu fajne są takie małe opakowania ;)

      Usuń
  51. Osobiście nie przepadam za kremami, które mają zbyt intensywny (i do tego drażniący) zapach, więc na pewno na pierwszy nie skusiłabym się. Drugi krem bardziej do mnie przemawia. Małe opakowania są całkiem fajne, bo taki krem zmieści się do prawie każdej torebki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie odpada dla Ciebie ten pierwszy krem :D Małe opakowania to bardzo duży plus tych kremów ;)

      Usuń
  52. Bom dia minha amiga. Obrigado por esses produtos maravilhosos.

    OdpowiedzUsuń
  53. a ja dolaczam do grona obserwatorow ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Way Cool Product For The High Desert Climate That I Call Home - Be Well

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  55. Great post, I'm sure good products.

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie znam, ale ten z lawendą mnie zaciekawił. Mam słabość do tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię ten zapach, a ten krem pachnie prześlicznie ;)

      Usuń
  57. Bardzo interesujące!
    Uwielbiam ten krem. Używałem go wcześniej. Nie byłem pewien co do zapachu. Osobiście wolę granat grejpfrutowy.

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo lubię kremy do rąk z Avonu. Ten z rumiankiem mnie zaciekawił. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię kremy z Avonu:) Świetny jest ten rumiankowy ;)

      Usuń
  59. lubie takie pojemnosci torebkowe aczkolwiek nie znam

    OdpowiedzUsuń
  60. Mi akurat seria Planet Spa z Avonu w ogóle nie przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  61. W zimie bez kremu do rąk ani rusz :D Tych nie znam, od dawna mam swój ulubiony, najbardziej odpowiadają mi słodkie zapachy ^^

    OdpowiedzUsuń
  62. oj dawno nie używałam kosmetyków tej marki! :) czas to nadrobic!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts