Translate

wtorek, 5 stycznia 2021

Mydełka Ekoton19

Już od dłuższego czasu chodzi za  mną naturalna pielęgnacja. Niestety jakoś nie zawsze było mi po drodze z takimi kosmetykami, aż tu nagle zdarzyło się coś nieoczekiwanego... Otóż jakiś czas temu dwa, cudowne, naturalne kosmetyki, same do mnie przyszły! A w jaki sposób? Żeby się tego dowiedzieć, zapraszam do dalszego czytania:) 


Szare mydło z pokrzywą i Szare mydło z owocami pigwowca

Tak więc możecie się już domyślić, o czym będzie dzisiejszy post. Jakiś czas temu (jeszcze przed świętami) spotkała mnie bardzo miła rzecz, czyli wygrałam konkurs na blogu Kosmetyki Atiny, w którym nagrodą były dwa naturalne, ziołowe i ręcznie robione szare mydełka od Ekoton19. Bardzo dziękuję za wygraną w konkursie i za możliwość przetestowania dwóch wersji tych mydełek. Jeden z nich jest z pokrzywą, a drugi z owocami pigwowca japońskiego. Zatem przyjrzyjmy się bliżej jednemu i drugiemu mydełku.



SZARE MYDŁO Z POKRZYWĄ

 


Szare mydło z pokrzywą

Od zawsze dobrze działa na mnie pokrzywa, w postaci herbatki, którą piję codziennie. Dzięki niej mam gęste włosy, w lepszej kondycji jest moja skóra, a paznokcie mocniejsze. Oprócz spożywania pokrzywy od wewnątrz, za sprawą szarego mydełka z pokrzywą, stosuję ją też od zewnątrz. Poza szamponu do włosów z pokrzywą, ze środkiem myjącym z tym ziołem mam styczność pierwszy raz. Kiedy otworzymy to pięknie zapakowane Szare mydło z pokrzywą, które znajduje się tekturowym pudełeczku, możemy zobaczyć wiadomość od "Mydełka", po której przeczytaniu pojawia się uśmiech na twarzy:)  


Szare mydło z pokrzywą

POKRZYWA

 - WŁASCIWOŚCI I DZIAŁANIE


Pokrzywa zawiera: witaminę C, E i K, sole mineralne, fosfor, magnez, krzem i wapń.

Warto również zaznaczyć, że pokrzywa zawarta w tym mydełku ma wiele właściwości

  • wzmacnia włosy i paznokcie, 
  • odżywia skórę, 
  • pobudza fibroblasty potrzebne do produkcji kolagenu, 
  • oczyszcza skórę, redukuje nadmiar łojotoku, 
  • działa antybakteryjnie i przeciwzapalnie, 
  • poprawia mikrokrążenie.


Szare mydło z pokrzywą

SZARE MYDŁO Z POKRZYWĄ 

- MOJA OPINIA


Szare mydło z pokrzywą jest koloru zielonego, dokładnie takiego jak liście pokrzywy. Ma kształt przypominający walca, a zapach jest ziołowy, nie jest on najpiękniejszy, ale da się przyzwyczaić, dokładnie czuć w nim pokrzywę. Kiedy myję nim ręce, wytwarza się przyjemna lekka pianka. Zauważyłam, że od kiedy go stosuję, rzadziej muszę smarować je kremem do rąk. Od wielu lat nie myłam twarzy żadnymi mydłami, ale od kiedy zaczęłam robić to szarym mydłem z pokrzywą (a skupiam się głównie na strefie T), zauważyłam, że mniej się ona świeci, a niedoskonałości rzadziej się pojawiają. Ze względu na małą ilość piany, jaka się wytwarza podczas mycia, nie stosuję tego mydła do oczyszczania całego ciała. Szare mydło z pokrzywą idealnie usuwa wszelki brud ze skóry i pozostawia ją gładką i miękką.



SZARE MYDŁO Z OWOCAMI PIGWOWCA JAPOŃSKIEGO




Szare mydło z owocami pigwowca japońskiego

Nie były mi wcześniej znane kosmetyki z owocami pigwowca japońskiego, ale sama nazwa tych owoców wydaje się bardzo zachęcająca. Kojarzy mi się ona z pigwą, którą uwielbiam dolewać sobie do herbaty. Lubię również wszelkiego rodzaju japońskie kosmetyki, dlatego, zanim go użyłam, stwierdziłam, że z tych dwóch mydełek będzie on moim faworytem. Szare mydło z owocami pigwowca japońskiego, tak samo jak szare mydło z pokrzywą, jest pięknie zapakowane, a gdy się je otworzy, od razu widać tę samą wiadomość od "Mydełka". 


Szare mydło z owocami pigwowca japońskiego

OWOCE PIGWOWCA JAPOŃSKIEGO 

- WŁAŚCIWOŚCI I  DZIAŁANIE


Owoce pigwowca japońskiego zawierają: witaminy C, pektyn, kwasy organiczne, molibden, fosfor, żelazo, magnez, sód, miedź, cynk.

Owoce pigwowca japońskiego mają, oprócz przeróżnych zastosowań spożywczych (szczególnie nalewek) ma wiele zastosowań kosmetycznych, między innymi

  • oczyszcza twarz, 
  • łagodzi podrażnienia skóry 
  • łagodzi stany zapalne, 
  • chroni przed promieniowaniem UV.

 

Szare mydło z owocami pigwowca japońskiego

 SZARE MYDŁO Z OWOCAMI PIGWOWCA JAPOŃSKIEGO

 - MOJA OPINIA

Szare mydło z owocami pigwowca japońskiego jest koloru jasnobrązowego, ma kształt walca, a pachnie tak samo jak zwykłe szare mydło, czyli neutralnie. Podczas mycia rąk wytwarza się lekka piana, mydełko to trochę brudzi zlew ususzonymi ziołami, ale nie jest to dla mnie jakaś wielki problem. Ręce po nim są gładkie i tak, jak w przypadku wyżej opisanego mydełka, rzadziej sięgam po krem do rąk, od kiedy myję nim ręce. Moja twarz po umyciu szarym mydełkiem z owocami pigwowca japońskiego jest dokładnie oczyszczona i gładka. Ogólnie mydełko to prawidłowo oczyszcza skórę rąk, jak i twarzy, ze względu na niewielką pianę, jaka się wytwarza podczas mycia, nie myję nim całego ciała. 



PODSUMOWANIE


Szare mydło z pokrzywą oraz szare mydło z owocami pigwowca japońskiego idealnie oczyszczają skórę, pozostawiając ją miękka i gładką. Obu mydełek używam przemiennie do mycia rąk i jestem z nich bardzo zadowolona. Dzięki nim zaczęłam myć twarz mydłem, w dodatku lepiej działają na moją skórę twarzy niż nie jeden specjalny płyn do mycia twarzy, jaki miałam. Z tych dwóch mydełek lepsze efekty zauważyłam po szarym mydle z pokrzywą i to głównie nim myję twarz. Byłam pewna, że moim ulubieńcem stanie się szare mydło z owocami pigwowca, które, mimo że też jest świetne, jednak bardziej polubiłam szare mydło z pokrzywą, które nie tylko lepiej działa na cerę, ale i bardzo polubiłam jego lekką przyjemną piankę, jaka wytwarza się podczas mycia. Takie naturalne szare mydełka idealnie sprawdzą się do skóry suchej, wrażliwej i skłonnej do alergii.

 


A Wy znacie te szare, naturalne ręcznie robione mydełka?

Używacie tego typu mydełek do mycia?


147 komentarzy:

  1. Oh so interesting product darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Takich mydeł jeszcze nigdy nie maja. Zaciekawił mnie ich wygląd :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawią mnie te mydełka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat takich szarych mydełek nie miałam. Swoją drogą, te wiadomości dołączone do opakowania są bardzo sympatyczne, lecz sam wygląd mydełek nie jest zbyt zachęcający. Jednak najważniejsze, że jakość bardzo dobra. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są te wiadomości ;D Mnie bardzo zaciekawił ich wygląd, bo jeszcze nigdy nie miałam takich mydełek ;)

      Usuń
  5. These soaps sound interesting. Thanks for sharing your review!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gracias por la recomendación parecen ser muy buenos. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają może mało fancy ale są z pewnością dużo lepsze dla skóry niż te znanych marek 😘😘 Super recenzja!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Congrats on winning and enjoy your soaps! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  9. In Russia we celebrate Christmas tomorrow on 7th January! Merry Christmas, Martyna!

    OdpowiedzUsuń
  10. These soaps look lovely...so natural and great for your skin.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja od jakiegoś już czasu myję twarz mydełkami naturalnymi i bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam zupełnie tej firmy, ale te mydełka bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie opakowane! :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajnie wyglądają te mydełka, uwielbiam wszelkiego rodzaju naturalne kosmetyki, ale tej marki jeszcze nie znam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam kosmetyki naturalne, z marką mam do czynienie pierwszy raz ;)

      Usuń
  15. Widziałam te eko mydełka w Zamościu - drogie były ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie eko produkty nie są najtańsze

      Usuń
    2. Naturalne zawsze było drogie

      Usuń
    3. Dobrze, że mam dodatni dzienny dochód, to może sobie jeszcze sprawię takie kosmetyki 😊

      Usuń
    4. Codzienny? No to zazdroszcze pracy xD moze i ja sie tam zatrudnie? :D

      Usuń
    5. Zarobki przeciętne, chodzi o chwilowy oszczędny tryb życia ;D

      Usuń
    6. Aha... a praca jaka branża? L(

      Usuń
    7. Praca biurowa, branża spożywcza ;)

      Usuń
  16. Ależ pięknie się one prezentują! Nigdy nie myłam twarzy mydełkami. Jestem też ciekawa jak zadziałałyby na moje dłonie, ponieważ rzadko używam mydeł w kostkach. Dzieje się tak, gdyż pozostawiają na nich dziwne suche odczucie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba z 20 lat nie myłam twarzy mydełkami ;D Na pewno dobrze zadziałałyby na Twoje dłonie, od kiedy myję nimi ręce zauważyłam różnicę, bo po zwykłych mydłach w kostce zawsze po każdym umyciu rąk musiałam kremować je kremem, bo miałam takie suche:)

      Usuń
  17. ja bardzo nie przepadam za takimi mydełkami :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam pokrzywę w kosmetykach, takie mydełko z pokrzywą bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam ręcznie robionych mydeł. Wolę mydła w płynie.

    OdpowiedzUsuń
  20. ojej ale one cudowne:D sama naturalność :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow :) podobają mi się te mydełka, sama natura czyli to co lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oba fajne. Nie używam, ale może kiedyś wypróbują. Wyglądają ciekawie i zastosowanie z Twojego opisu wynika, że jest ok. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne są te mydełka, polecam je 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  23. Też obstawiałabym mydło z pigwowcem, a tu widzę jednak pokrzywa wygrywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam używać kosmetyków naturalnych i wszystkie te marki wydają się dobre do wypróbowania. Na pewno spróbuję. Wielkie dzięki za udostępnienie

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię od czasu do czasu sięgnąć po takie mydełka, choć na co dzień wolę te kolorowe i ładnie pachnące. Ale twarzy chyba bym się bała mydłem umyć - do ciała znów jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwykłym mydłem też nie umyłabym twarzy, ale na szczęście do naturalnego się przełamałam i nie żałuję 😊

      Usuń
  26. Takich mydeł jeszcze nie miałam. Prezentują się niezwykle intrygująco!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo oryginalne te mydełka 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  27. Fajne te mydełka. Też uwielbiam takie naturalne mydełka. Są genialne :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Congratulations on winning! I know that feeling of participating but not knowing you'll end up winning! :) These soaps sound very insteresting and I believe they really have nice smell as well!

    XO, Melissa

    OdpowiedzUsuń
  29. Very amazing post!
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję wygranej 😘
    Ja takich mydełek nie używam ,za naturalnymi kosmetykami nie przepadam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 ja bardzo lubię naturalne kosmetyki 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  31. Świetnie się prezentują te mydła. Ja używam zwykłego szarego do ręcznych przepierek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei nigdy nie używałam szarego mydła do ręcznych przepierek 😊

      Usuń
  32. Gdyby w moim kraju krążyły tylko szare mydło z pokrzywy i japońskie owoce qiunce, zdecydowanie bym je znalazł i użył, ponieważ interesuje mnie ich formuła.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawe są te mydełka 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  33. Wow, looks interesting! i would like to try:)      

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo lubię takie oryginale mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale mnie zaciekawiłaś tymi mydełkami! Uwielbiam takie naturalne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawe te mydełka . Takie naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudnie się prezentują :) Bardzo lubię takie mydełka, szczególnie gdy mają fajny skład ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wonderful post! Love this soap!

    OdpowiedzUsuń
  39. Nice post, great products!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Napiszę szczerze ich wygląd mnie nie zachęca:) Ale właściwości jak działanie już tak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo specyficzny mają wygląd 😀 właściwości świetne 😊

      Usuń
  41. Both soaps look amazing. Natural cosmetics are good.

    OdpowiedzUsuń
  42. Interesujące są te mydełka :) Raz miałam takie naturalne mydło z solą himalajską. Bardzo miło wspominam, ale strasznie szybko się skończyło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z solą himalajską jeszcze nie miałam. Dobrze, że te mydełka są bardzo wydajne 😊

      Usuń
  43. This sounds wonderful! Interesting ingredients!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam kosmetyki naturalne. Ręcznie wykonane już w ogóle są cudowne. Pokrzywa mnie bardzo zachęciła, zwlaszcza jako produkt do mycia strefy T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne są naturalne kosmetyki ;)Jako produkt do mycia w tej strefie sprawdza się świetnie ;)

      Usuń
  45. Zdecydowanie coś dla mnie, uwielbiam takie kosmetyki ☺

    OdpowiedzUsuń
  46. Thank you for the inspiring post. The products look lovely and I'm going to add nettles to my diet too. :)
    Happy new year, Martyna!

    OdpowiedzUsuń
  47. Też kiedyś wygrałam domowej roboty mydełka ale zupełnie inne i u kogoś innego. Świetna sprawa, też bardzo dobrze działały na moją skórę :). Te też wyglądają zachęcająco. Jakie miłe słowa na pudełeczku <3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie :D Świetne są takie konkursy, bo wiele fajnych kosmetyków można dzięki temu poznać :)

      Usuń
  48. Nie znam, ale wyglądają wspaniale, ja tez robię mydła :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Hola guapa, muchs gracias por la reseña de estos jabones se ven muy buenos. Besos

    OdpowiedzUsuń
  50. o jej! ale swietne! pierwszy raz slysze o mydle w takiej postaci. przypuszczam, ze to z pokrzywa jest przecudowne... sama chcialabym sprobowac czegos takiego, tym bardziej, ze uwielbiam wszystko co jest naturalne.
    ps. na mnie super dzialaja kosmetyki na bazie cbd. plus dodaje pielegnacje od nuskin i poprawe widze kolosalna ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne jest to mydełko z pokrzywą!:) Też na mnie dobrze działają kosmetyki na bazie cbd:) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  51. Thanks for the nice comment.
    I wish you a wonderful weekend.

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajne mydełka :) Chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Boa tarde minha querida amiga Martyna, que vontade de ter esses sabonetes especiais.

    OdpowiedzUsuń
  54. A great review indeed, thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  55. I would like to try those soaps!
    They are fascinating me

    OdpowiedzUsuń
  56. Kolejne ciekawe produkty do sprawdzenia. Ja wróciłam do mydeł w kostkach do mycia rąk, żeby między innymi ograniczyć plastik...

    OdpowiedzUsuń
  57. Wyglądają uroczo :) zawsze mam obawy przed myciem twarzy mydłami w takiej formie. Wydają mi się niehigieniczne. Ale najważniejsze, że są skuteczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo mi się podoba ich wygląd;) jak dla mnie są higieniczne i bardzo skuteczne;)

      Usuń
  58. Super mydełka :) Chciałabym je przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie znałam, ale bardzo mi się podobają i chciałabym wypróbować te pierwsze, bo moja skóra się mocno świeci

    OdpowiedzUsuń
  60. Beautiful natural products! These soaps look great... so lovely that you won them in a giveaway.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts