Translate

wtorek, 19 stycznia 2021

Nawilżający krem do stóp Avon FootWorks

Ostatnio pisałam o pielęgnacji dłoni zimą, więc teraz napiszę o pielęgnacji stóp w tej zimnej porze roku, kiedy skóra rąk, stóp, a także całego ciała wymaga większego nawilżenia. Ten kosmetyk jest również z Avonu... Więc jeśli nie macie już dość tej marki na moim blogu to zapraszam do dalszego czytania!


Nawilżający krem do stóp Avon FootWorks 


Nawilżający krem do stóp Avon FootWorks, jak możecie się domyślić, zamówiłam z katalogu Avonu. Nie pamiętam, ile kosztował, bo zamówiłam go w zestawie kilku kosmetyków. Jest on ciągle w promocji, a jego cena wacha się w okolicach 10 zł. Zalecany jest dla skóry suchej lub bardzo suchej. Tradycyjnie, zobaczmy zatem, co producent ma nam do powiedzenia o tym kremie: 



OPIS PRODUCENTA

 

"Nawilżający krem do stóp Avon FootWorks intensywnie i długotrwale nawadnia skórę, wygładzając ją i chroniąc przed wysuszeniem nawet przez 24h.Lubisz, gdy twoje stopy są gładziutkie w dotyku? Nasz nawilżający krem do stóp przyniesie suchej skórze ukojenie i przywróci jej zdrowy wygląd. Przyjemna formuła kosmetyku z ekstraktem z czerwonej porzeczki szybko się wchłonie i głęboko nawilży skórę, aby ochronić ją przed wysuszeniem i przywrócić jej gładkość. Dodatkowo, krem zapewni twoim stopom śliczny, jesienny, waniliowo-porzeczkowy zapach."



SKŁAD



Nawilżający krem do stóp Avon FootWorks 


OPAKOWANIE



Nawilżający krem do stóp Avon FootWorks 

Nawilżający krem do stóp Avon FootWorks znajduje się w plastikowej  biało fioletowej tubce o pojemności 75 ml. Posiana ona przezroczystą zakrętkę. 



KONSYSTENCJA I ZAPACH



Nawilżający krem do stóp Avon FootWorks 

Nawilżający krem do stóp Avon FootWorks na lekką kremową konsystencję koloru różowego, która łatwo się rozprowadza na stopach. Jego zapach jest piękny, czuć w nim głównie słodką czerwoną porzeczkę. Mimo że jego nuty zapachowe to wanilia i czerwona porzeczka, czuć tylko porzeczkę, ale ten zapach jest tak piękny, że nawet nie odczuwam w nim braku wanilii, który zazwyczaj też mi się podoba w zapachach kosmetyków.



MOJA OPINIA



Nawilżający krem do stóp Avon FootWorks 

Nawilżający krem do stóp Avon FootWorks  charakteryzuje się zadowalającą ceną, łatwym w użyciu opakowaniem, fajną lekką konsystencją i pięknym zapachem. Szybko się wchłania i moje stopy dzięki niemu są gładkie i odpowiednio nawilżone. Stosuję go już jakiś czas codziennie przed pójściem spać i od tego czasu nie ma na moich stopach śladu suchości, czy popękanych pięt. Jest to kosmetyk odpowiedni do stosowania zimą, ponieważ świetnie on nawilża i wygładza, a jego piękny zapach tylko umila jego aplikację! Myślę, że to nie jest moje ostatnie opakowanie tego kremu.


A Wy miałyście Nawilżający krem do stóp Avon FootWorks?

Jak dbacie o stopy zimą?


155 komentarzy:

  1. Najważniejsze, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Footcare is so important at this time of year!

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę miała ten krem na uwadze i jak tylko skończę swój z Regenerum, którego teraz używam, to na pewno go kupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiego nie miałam, ale mam za to czerwonego Garniera do stóp. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gracias por la recomendación. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  6. Zarówno kremy do stóp jak i do rąk z Avonu nie spisały się u mnie zbyt dobrze, ale grunt, że Ty jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są gorsze i lepsze kremy z tej marki, niektóre jak dla mnie są na prawdę fajne 😊

      Usuń
  7. I love the Avon products! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely! I think I'm in need of a new foot cream.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Z tą różnicą, że wchłania się i ładnie pachnie 😊

      Usuń
  10. Skoro świetnie nawilża to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam, ale chętnie go sprawdzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego nie miałam, ale właśnie szukam czegoś.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może akurat ten będzie dla Ciebie odpowiedni ;)

      Usuń
  13. Dawno nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam kremu marki Eveline i co tydzień robię peeling stóp;ostatnio w Hebe upolowałam kokosowy zestaw Soraya za 15 zlotych 😊
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że mi się nie udało upolować tego zestawu, bo brzmi kusząco ;D Też robię peeling ale peelingiem ogólnym do ciała :)

      Usuń
  15. Używam produktów Avon od jakiegoś czasu i absolutnie uwielbiam ten krem ​​nawilżający! ale zimą używam również kremu La Roche-Posay, który niemal natychmiast odżywia i zmiękcza moje stopy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie muszę przetestować ten krem, bo uwielbiam natychmiastowe efekty :)

      Usuń
  16. I have never tried such an item for my feet :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Such an item, especially this cream is very fine!:) I very recommend this ;)

      Usuń
  17. Wonderful! Foot cream is so great in the winter, too!

    OdpowiedzUsuń
  18. São Sebastião, livrai_me desta peste que se abateu sobre a humanidade. Livrai_me e livrai minha filha, minha família e toda a terra. Amém!

    OdpowiedzUsuń
  19. I think I need food cream....
    Thank you for sharing your review.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejny kremik ;) U mnie w domu chyba nikt zadnego nie uzywał ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hola guapa, se ve un buen producto, aunque yo en invierno tengo un poco abandonados los pies. Feliz día. Besos

    OdpowiedzUsuń
  22. I'm searching for some good foot cream. Thank you for recommendation.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/01/rose-infused-products.html

    OdpowiedzUsuń
  23. o stópki trzeba dbać:) i kremować je często:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Porzeczkowego kremu do stóp to bym chętnie używała:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hola! tomo nota de esta crema, me gusto mucho. Besos

    OdpowiedzUsuń
  26. Powinnam więcej czasu poświęcać swoim stopom. Myślę, że ten krem sprawiłby im sporo radości. W końcu poczułyby się zadbane :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno sprawiłby dużo radości, ma tak piękny za pach i świetne działanie, że używanie go to sama przyjemność ;)

      Usuń
  27. Nie miałam tego produktu, ale jak skończę używać mój krem do stóp to ten krem chętnie przetestuję :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Właśnie czegoś takiego potrzebuje, bardzo lubię kosmetyki z Avonu, a ostatnio smarowałam sobie stopy kremem do rąk ;-) ha ha taka ze mnie znawczyni od kosmetyków :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też smaruję sobie stopy kremem do rąk, kiedy do stóp mi się już skończy 😃

      Usuń
  29. mam juz produkt tego typu z rossmanna :D z avonu jakos nie przepadam za tymi kosmetykami... a ostatnie zamowienie bardzo mnie rozczarowalo; mianowicie zamowilam perfumy o calkiem innym zapachu w katalogu niz w rzeczywistosci... przykre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię kosmetyki z Avonu. Dziwna sytuacja z tymi perfumami, mi Avon nigdy nie wywinął takiej numeru😛

      Usuń
  30. Nie znam, dawno nie miałam nic z Avon.

    OdpowiedzUsuń
  31. Good post!
    Have a nice day ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Super krem, kiedyś go miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Frankly I never really used foot cream, but this product makes me want to try it!
    And I also curious with the scent :)

    xoxo,
    |CHELSHEAFLO|

    www.chelsheaflo.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo lubię produkty Foot Works :)
    Najbardziej to właśnie kremy do stóp i takie chłodzące sprey 'e na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne są kremy z tej serii, ale tego sprayu jeszcze nie miałam :)

      Usuń
  35. Ciekawa jestem tego zapachu. Ostatnio nieco za mało czasu poświęcam moim stopom, muszę się poprawić ;p

    OdpowiedzUsuń
  36. It seems really nice and great for the feet!

    OdpowiedzUsuń
  37. Que creme maravilhoso!
    Ótima resenha!
    Beijos.
    http://vinteedoisdemaio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Muy buen producto para los pies. Por cierto, me acabo de dar cuenta de que no te seguía en tu blog y mira que nos comentamos siempre mutuamente, así que... ¡Te sigo!
    bsss

    OdpowiedzUsuń
  39. We have not this one but look like good. Thanks for this.

    OdpowiedzUsuń
  40. Przydałby mi się, jakoś zapominam o pielęgnacji stóp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym kremem na pewno byś pamiętała, jego zapach jest tak piękny, że nie da o nim zapominać ;)

      Usuń
  41. Mam z tej serii krem do stóp i bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Miałam kiedyś krem do stóp z tej serii i dobrze go wspominam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam przeróżne kremy z tej serii i każdy z nich też miło wspominam ;)

      Usuń
  43. No la conocía, gracias por mostrarla!

    OdpowiedzUsuń
  44. Dobra recenzja.
    Zaczynamy rozumieć, jak ważna dla zdrowia jest pielęgnacja stóp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo ważna jest pielęgnacja stóp ;)

      Usuń
  45. Kremy do stóp od Avon są jednymi z moich ulubionych :) Sprawdza mi się też taki lawendowy w okrągłym opakowaniu :)
    Czasami daję na stopy maść z wit. A :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moimi też;) Tego lawendowego jeszcze nie miałam, ale za to miałam olejek lawendowy, który też był świetny ;)

      Usuń
  46. Very interesting product, thanks for your post.

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie miałam, ale myślę, że by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  48. myślę, że mogłabym się skusić i wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Szczerze mówiąc dawno już nie miałam kosmetyków od Avon, jakoś do mnie już nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem:) Jedni lubią tę markę, a drudzy nie ;)

      Usuń
  50. chyba mialam kiedys cos z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  51. Nice review! I’d like to try it. Thank you very much )

    OdpowiedzUsuń
  52. Nawet zimą pękają mi pięty, więc dziękuję za polecenie kremu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że po nim nie będą Ci już pękać ;)

      Usuń
  53. Wydaje się ciekawym produktem, może by mi się przydał :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Lubię kremy do stóp z AVON :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Lubię lekkie konsystencje ❤

    OdpowiedzUsuń
  56. I love the aroma of berries in cosmetics))

    OdpowiedzUsuń
  57. Miałam kiedyś podobny krem z Avonu do tego. Pachniał wanilią i byłam z niego zadowolona, także po ten pewnie też bym sięgnęła. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zapach też jest świetny i ma świetne działanie ;)

      Usuń
  58. good cream for foot...

    Have a nice weekend

    OdpowiedzUsuń
  59. I już stópki gotowe na wiosne:D:D Super recenzja kochana 😘😍

    OdpowiedzUsuń
  60. Tego nie miałam ale czekam aktualnie na peeling z Avonu, który uwielbiam i pobił nie jeden droższy produkt. Swoją drogą się dziwie, że Avon często jest pomijany przez blogerów. Uważam, że jak każda firma ma swoje mocne i słabe strony. Regularnie używam od nich kosmetyków, które są tanie i jak wspominałam ich droższe wersje często nie równają się tym produktom. Wracając do kremu, to używam jakiś specjalistyczny do stóp, ale myśle, że ten też by mi przypadł do gustu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego peelingu z Avonu jeszcze nie miałam, ale jestem pewna, że też bym go polubiła ;) Też się dziwię, że tak mało się pisze o tej marce, bo niektóre produkty ma na prawdę świetne i tanie. Ja już od wielu lat używam produktów z Avonu i w pełni się z Tobą zgadzam co do ich droższych wersji.

      Usuń
  61. Muszę się zaopatrzyć w jakiś nowy krem do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Kiedyś dużo używałam kremów do stóp z Avonu. Lubiłam to, że co sezon miały inny zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dodatku każdy z tych zapachów jest piękny ;)

      Usuń
  63. Lubię produkty do stóp marki Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Chętnie wypróbuję, bo inny krem do stóp właśnie mi się kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Uwielbiam ten produkt. Ma przyjemną lekką konsystencję i jest niewyczuwalny na skórze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts