Translate

czwartek, 28 stycznia 2021

BIOTANIQE Węglowy żel myjący

Dzisiaj będzie o oczyszczaniu twarzy. Jest to bardzo ważna czynność w pielęgnacji skóry twarzy, która towarzyszy mi rano i wieczorem. Czemu więc nie umilić sobie tej czynności testując coraz to ciekawsze produkty myjące? Tak więc zapraszam na prezentację jednego z nich!


BIOTANIQE Węglowy żel myjący

Jednym z tych ciekawych produktów, który zamierzam dzisiaj zaprezentować jest BIOTANIQE Węglowy żel myjący. Nie wiem, gdzie został kupiony i za jaką cenę, ponieważ dostałam go w prezencie gwiazdkowym. Nie spodziewałam się tego żelu, więc św. Mikołaj bardzo mnie nim zaskoczył (nie to, co z większością kosmetyków, które wybrałam sobie sama jako prezenty). Jest to pierwszy produkt z tej marki, jaki mam okazję użyć, więc zatem zobaczmy, jak się u mnie spisuje.


OPIS PRODUCENTA


"Węglowy Żel Myjący to innowacyjna formuła, która w kontakcie ze skórą tworzy delikatną mikropiankę natychmiastowo rozpuszczającą makijaż oraz zanieczyszczenia. Głęboko oczyszcza i Detoksykuje skórę. Konsystencja fluidu przywraca skórze jedwabistą gładkość i nawilżenie, pozostawiając ją świeżą i idealnie czystą. Daje przyjemne uczucie orzeźwienia. Aktywny węgiel z drzewa Ubame przyciąga i absorbuje toksyny, usuwa martwy naskórek, eliminuje i zapobiega niedoskonałościom. Odblokowuje i ściąga pory."


BIOTANIQE Węglowy żel myjący

Bardzo zachęciło mnie to, że BIOTANIQE Węglowy żel myjący rozpuszcza makijaż, ponieważ niestety nie trafiłam jeszcze taki płyn do demakijażu, który usunąłby go dokładnie. Ważne jest również dla mnie głębokie oczyszczenie, a także nawilżenie i wygładzenie. Ogólnie bardzo lubię maseczki z aktywnym węglem, dlatego, zanim użyłam BIOTANIQE Węglowy żel myjący, byłam pewna, że sprawdzi się u mnie świetnie. 


SKŁAD

  

BIOTANIQE Węglowy żel myjący


KONSYSTENCJA



BIOTANIQE Węglowy żel myjący

BIOTANIQE Węglowy żel myjący, jak sama nazwa wskazuje, ma żelową konsystencję. Jest ona koloru bardzo ciemnoszarego (można nawet powiedzieć, że czarnego). Z łatwością się pieni i rozprowadza na skórze. Ze zmyciem żelu nie ma żadnego problemu. Zapach łagodny, czuć w nim coś orzeźwiającego. 



OPAKOWANIE




BIOTANIQE Węglowy żel myjący

BIOTANIQE Węglowy żel myjący znajduje się w przezroczystej buteleczce o pojemności 250 ml. Posiada pompkę, dzięki której łatwo się aplikuje żel. 



MOJA OPINIA



Od kiedy stosuję BIOTANIQE Węglowy żel myjący nie używam już żadnego płynu do demakijażu, bo żel ten w 100 % usuwa nawet najmocniejszy makijaż. Stosuję go tylko wtedy, kiedy mam na twarzy makijaż, czyli zazwyczaj podczas wieczornej pielęgnacji. Moja twarz po tym żelu jest dokładnie oczyszczona, nie tylko z makijażu, ale i z innych zanieczyszczeń, nie mam uczucia suchości. Żel ten pozostawia skórę gładką i gotową do dalszych etapów pielęgnacji. Zauważyłam, że rano moja skóra mniej się świeci, a niedoskonałości rzadziej się pojawiają. Mam też wrażenie, że pory stały się mniej widoczne. BIOTANIQE Węglowy żel myjący nie podrażnił mojej skóry ani nie uczulił. Bardzo jestem zadowolona z tego żelu i sądzę, że na pewno nie jest to moje ostatnie opakowanie.

 

A Wy miałyście BIOTANIQE Węglowy żel myjący?

Jaki jest Wasz ulubiony żel do twarzy?

128 komentarzy:

  1. Fajna marka kosmetyczna. Dobre składy i przystępna cena :-)

    OdpowiedzUsuń

  2. Ta maska ​​jest świetna. Aplikator sprawia, że ​​żel łatwo się aplikuje, działa chłodząco i kojąco po nałożeniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprawdzają mi się kosmetyki z węglem, więc pewnie z tego żelu też byłabym zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię taki żel do mycia twarzy z Tołpy, który jest dostępny w biedronce. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię kosmetyki z Tołpy, ale tego żelu jeszcze nie miałam 😊

      Usuń
  5. Super, że się sprawdził u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kolejna fajna nowość! Nie słyszałam o tym produkcie. Lubię tą markę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny jest ten produkt:) Bardzo go polecam ;)

      Usuń
  7. Nie miałam i nie słyszałam wcześniej o tym żelu, ale sądzę, że również mogłabym być zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że się sprawdził i że domywa makijaż bo faktycznie sporo środków sobie z tym nie radzi:) Wydaje się idealna opcją dla problematycznych skór 😍😍 Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że domywa makijaż najbardziej w nim lubię ;) Jak dla mojej skóry to idealna opcja ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. no he utilizado ese tipo de productos pero gracias por la recomendación. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam inny żel tej marki i dobrze go wspominam, więc i ten chętnie bym poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ten żel i miło wspominam, dobrze oczyszczał. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I don't know this product but it sounds! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  13. Żelu myjącego jeszcze nie miałam:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam, ale ostatnio unikam węglowych rzeczy by nie brudzić łazienki;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Frankly this is my first time knowing charcoal cleansing gel, it seems so good!
    I wish this brand is also available in my country!

    xoxo,
    |CHELSHEAFLO|

    NEW POST :
    https://www.chelsheaflo.com/2021/01/review-looke-cosmetics-holy-flawless-bb.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This gel is great! :) Maybe this brand is available in your country :)

      Usuń
  16. Nie miałam jeszcze nic tej marki, podoba mi się, że jest z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy kosmetyk z tej marki:) Fajne są kosmetyki z pompką ;)

      Usuń
  17. Nie jestem fanką węglowych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  18. a good product...

    have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  19. Ese gel limpiador tiene muy buena pinta, no conocia esta marca
    bsss

    OdpowiedzUsuń
  20. lubilam kosmetyki tej firmy ale mialam inne

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że nie wiesz, gdzie został kupiony. Nie spotkałam takiego nigdzie, a wydaje się warty wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście można to sprawdzić :D Bardzo go polecam ;)

      Usuń
  22. The review looks very interesting ... I don't know this product.

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam ten żel i bardzo dobrze go wspominam😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam, ale ciekawie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  25. o, nie znałam go ale fjanie że jesteś zaodowlona! ;D myślę, że keidyś go wypróbuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Oh so interesting texture darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  27. This face gel sounds great and lovely!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy produkt, chętnie kiedyś przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  29. As described, a cool gel. I will try it if possible

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam jakiś żel z tej marki i sprawdził się bardzo dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie jakoś nie przekonują czarne żele do mycia twarzy. wiem, że kolor nie powinien decydować o kosmetyku, ale jakoś nie sięgam po takowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się przełamać i spróbować czarnych kosmetyków, bo niektóre są na prawdę świetne ;)

      Usuń
  32. Wyglada ,ze jest bardzo dobry, produkty z weglem sa dobre,mam nadzieje,ze uda mi sie go kupic,dziekuje za poleceni i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo go polecam, myślę, że sprawdzi się świetnie ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  33. Super produkt :) i rzetelna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawy produkt! Ja szczerze mówiąc używam różnych gdyż jeszcze nie natrafiłam na ten idealny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam ten żel, może akurat to on będzi etym idealnym ;)

      Usuń
  35. Looks amazing! Have a wonderful weekend :)

    Infinitely Posh

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię takiego rodzaju żele :) Będę musiała przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ogolnie kosmetyki z biotaniqe sa dobre. ja lubie ta marke ;) a obecnie do demakijazu uzywam plynu miceralnego rozanego z lierene. mi tez odpowiada :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmierzam w inne kosmetyki tej marki zaopatrzyć się :) Nie wiem czy czasem wczoraj na imieniny nie dostałam ten sam płyn micelarny z lirene :D

      Usuń
  38. Ja do mycia twarzy używam Cethapilu. Większość kosmetyków mnie niestety uczula.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niedobrze... nie znam kosmetyków Cethapilu ;)

      Usuń
  39. Z ciekawości wypróbuję jak tylko go namierzę i zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, mam nadzieję, że z namierzeniem nie będzie problemu ;)

      Usuń
  40. Nie znałam tego produktu, ale bardzo mnie nim zaciekawiłaś :D
    Chętnie przetestuję :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie miałam tego produktu, ani nic podobnego, aczkolwiek też uważam, że oczyszczanie twarzy jest bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  42. Sounds like something that could last a few months. That's always a good deal.

    OdpowiedzUsuń
  43. Pierwszy raz widzę ten żel, ale czuję się zachęcona do wypróbowania go w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Oprócz fajnej formuły interesuje mnie też cena, która jest dość ekonomiczna i nie wyczerpuje zawartości mojego portfela :).

    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  45. Oprócz fajnej formuły interesuje mnie też cena, która jest dość ekonomiczna i nie wyczerpuje zawartości mojego portfela :).

    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  46. This looks like such a wonderful product! Great post :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja jednak makijaż wolę usuwać mleczkiem, a dopiero pozostałości zmywam żelem do mycia twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak najbardziej lubię dodatek węgla w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, jak dla mnie kosmetyki z węglem są idealne ;)

      Usuń
  49. Mam krem do twarzy z węglem i jestem bardzo zadowolona. Ten żel na pewno sprawdziłby się i na mojej twarzy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie musisz go wypróbować 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  50. Nie wiedziałam, że potrafi poradzić sobie nawet z całym makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po umyciu nim twarzy nie ma śladu po makijażu 😊

      Usuń
  51. Ja miałam ich micelarny żel węglowy i też fajnie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Looks interesting! I've never tried a charcoal cleanser before!

    Hope that you had a nice weekend. Was a lovely warm one here :)

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Charcoal products are very good 😊 Thank you 😊

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts