Translate

niedziela, 31 stycznia 2021

Eveline Hialuronowa maska w płachcie z kwasem hialuronowym 8 w 1

Dzisiaj zajmiemy się domowym spa, czyli opiszę Wam wrażenia po masce w płachcie, którą miałam okazję użyć. Mam tę maseczkę już od świąt (dostałam ją oczywiście od św. Mikołaja) i czekała w moich rzeczach do dzisiaj na swoją kolej. Zanim podzielę się z Wami wrażeniami i efektami po użyciu tej maski, zapraszam na krótkie formalności w postaci opisu producenta! 


Eveline Hialuronowa maska w płachcie z kwasem hialuronowym 8 w 1 

Eveline Hialuronowa maska w płachcie z kwasem hialuronowym 8 w 1 jest ultranawilżającą maską na tkaninie, nasączoną 20 ml koncentrowanego serum. Jej formuła:

  • chronić przed przesuszeniem,
  • skutecznie łagodzi objawy podrażnienia, 
  • przywraca skórze uczucie świeżości i komfortu.

Oprócz tego, Eveline Hialuronowa maska w płachcie z kwasem hialuronowym 8 w 1 posiada Rewolucyjna Azjatycką Formułę opartą na innowacyjnej formule NOG-SAEG DERMO COMPLEX na bazie ultraskutecznej receptury hialuronowej, która jest inspirowana koreańskimi rytuałami piękna.

Maseczka ta ma za zadanie: nawilżyć skórę, nadać jej jedwabistą gładkość i blask, chronić przed przesuszeniem, wygładzić i wzmocnić naskórek  

Efekt: skóra miękka, ukojona i odżywiona




SPOSÓB UŻYCIA




Eveline Hialuronowa maska w płachcie z kwasem hialuronowym 8 w 1 

Na opakowaniu Eveline Hialuronową maską w płachcie z kwasem hialuronowym 8 w 1 można znaleźć nie tylko angielski sposób użycia tej maseczki, ale i chiński. Kto nie zna tych jęków, może również skorzystać z obrazków, zamieszczonych na opakowaniu, które obrazują jak użyć tej maski. Dla jeszcze większego ułatwienie opiszę jeszcze raz krok po kroku sposób użycia:

KROK 1 -maseczkę należy starannie nałożyć na oczyszczoną skórę twarzy i lekko docisnąć. 

KROK 2 -po 15-20 minutach należy usunąć maseczkę. 

KROK 3 -resztę esencji należy delikatnie wklepać lub usunąć wacikiem 




SKŁAD



Eveline Hialuronowa maska w płachcie z kwasem hialuronowym 8 w 1 

Składniki aktywne: kwas hialuronowy, ekstrakt z zielonej herbaty, aloesu, lukrecji, orchidei, ogórka, allantoiny i rumianku.



MOJA OPINIA


Tkanina Eveline Hialuronowej maski w płachcie z kwasem hialuronowym 8 w 1 z wyglądu nie wyróżnia się niczym szczególnym od innych maseczek w płachcie. Jest biała i prawidłowo przylega do twarzy (gdzieniegdzie są małe marszczenia, ale w niczym to nie przeszkadza). Nie zsuwa się z twarzy, można w niej wykonywać wiele różnych czynności (ja np. brałam prysznic oczywiście bez moczenia twarzy). Jest ona mocno nasączona esencją, zapach jest prawie niewyczuwalny. W trakcie aplikacji czuć przyjemne chłodzenie. Skóra po niej była nawilżona, gładka, a zmarszczki, których na szczęście mam jeszcze mało, stały się mniej widoczne (prawie wcale nie było ich widać). Użyłam tej maseczki na noc, rano moja skóra była w lepszej kondycji niż normalnie. Żałuję tylko, że przed użyciem, nie włożyłam tej maseczki do lodówki na kilka godzin, ponieważ wtedy pewnie aplikacja byłaby jeszcze przyjemniejsza, a efekty większe, ale to na pewno nie jest moje ostatnie opakowanie, więc jeszcze zdążę to nadrobić.

 

A Wy znacie Eveline Hialuronową maską w płachcie z kwasem hialuronowym 8 w 1?


140 komentarzy:

  1. Nie znałam tej maseczki, ale chętnie przetestuję :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę, ale zaciekawiła mnie ta maska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Testowałam już sporo maseczek z tej firmy, ale tej jeszcze nie miałam. Chętnie i ja po nią sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gracias por la recomendación, parece un buen producto. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  5. Gostei dessa máscara, super prática
    Beijos ♡ Blog | Instagram | Youtube

    OdpowiedzUsuń
  6. very good mask...
    have a great day

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie ją wypróbuję i tak jak radzisz, wcześniej schłodzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przy okazji chętnie wypróbuję tę maskę. ��

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę ją wypróbować, widziałam ją w drogeriach:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze resztę płynu możesz zostawić i stosować jako serum i do lodówki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje się być fajna - sama jeszcze jej nie miałam okazji wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię maski z kwasem hialuronowym, jeśli gdzieś w drogerii trafię na tę Eveline to się skusze na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kwasem hialuronowym są najlepsze 😊 bardzo polecam tą maseczkę 😊

      Usuń
  13. Ciekawa maseczka ładny ma skład.

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesting! good to know!

    OdpowiedzUsuń
  15. Thank you so much for the wonderful review!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wonderful to know about this product!

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię pielęgnację Eveline:) dobrze mi służy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ich kremy do buzi też kocham:)

      Usuń
    2. Ja też, już nie jeden raz trafiłam na fajny krem z tej marki;)

      Usuń
    3. ha:D to jest najlepsza rekomendacja;)

      Usuń
    4. Najlepsza rekomendacja będzie jak kiedyś trzasnę recenzję jednego z nich :D

      Usuń
  18. Dla mnie maski w płachcie są raczej podobne do siebie, nie różnią się specjalnie :D Dlatego wolę te kremowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywają i lepsze i gorsze maski w płachcie 😃

      Usuń
  19. Skoro tak dobrze wypadła to chętnie ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawy produkt. Chętnie kupię tę maseczkę w płachcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Amazing review! I ‘d like to try the cosmetics. Thank you very much.)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie testowałam tej maski, ale bardzo lubię działanie kwasu hialuronowego w produktach do pielęgnacji twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ta maska jest dla Ciebie w sam raz ;)

      Usuń
  23. Tej maseczki jeszcze nie miałam, ale lubię kwas hialuronowy w kosmetykach, więc chętnie poznam tą maseczkę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie próbowałam tej maseczki :) Ale chętnie sprawdzę jej działanie na skórze :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2021/02/pizamka-jak-ze-snow.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam tej maski, ale gdzieś ją już widziałam :) Musze się na nią skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam te maseczki zawsze moja skóra jest po nich tak świetnie ożywiona <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Najbardziej lubię maseczki w płachcie, chociaż niestety też zapominam przed użycie potrzymać je w lodówce :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Tej maseczki jeszcze nie miałam, ale brzmi naprawdę zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  29. Martyna, Looks like Santa was good to you. Masks are a good thing..Stay well..xxoJudy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, Santa was very good for me in this year ;) This mask is very good ;)

      Usuń
  30. I though you have a new post....
    just want to say hello

    OdpowiedzUsuń
  31. Brzmi fajnie, aczkolwiek nie jest to forma maski, którą lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. This mask looks like a 💯 Great review!

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie miałam tej maseczki, rzadko sięgam po maseczki w płachcie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie miałam tej maseczki, a maseczki bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Muszę ją przetestować <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie miałam jeszcze przyjemności używać tej maski, ale po Twojej recenzji na pewno się skuszę niebawem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się:) Myślę, że będziesz z niej zadowolona ;)

      Usuń
  37. Lubię kwas hialuronowy w maseczkach ❤

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo się cieszę, że kocham te produkty, odkąd zacząłem ich używać, zauważyłem bardzo dużą różnicę w mojej skórze miękkiej gładkości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też widzę dużo pozytywnych zmian w mojej skórze, po użyciu tego typu maseczek ;)

      Usuń
  39. Ja nie stosuje praktycznie żadnych maseczek bo większość mnie niestety uczula :/

    OdpowiedzUsuń
  40. Que produtos maravilhosos!
    Ótima resenha!
    Beijos.
    Beijos.
    http://vinteedoisdemaio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten skład mógłby być trochę krótszy...

    OdpowiedzUsuń
  42. Looks like an interesting face mask! thanks for sharing! :)

    Hope that you are having a good week :)

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
  43. Seems a lovely mask!

    Have a wonderful day!

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziękujemy za podzielenie się informacjami na temat korzyści płynących z zastosowania tej interesującej i praktycznej maski.

    OdpowiedzUsuń
  45. Great review. Looks like a product worth trying.

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie słyszałam o niej, jednakże lubię pielęgancję jak i kolorówkę od Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie wszystkie kosmetyki tej marki są bardzo fajne 😊

      Usuń
  47. Korean products are quite popular now days...

    Have a nice day

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie używam masek w płachcie, ale skoro tak chwalisz, to może chociaż jedną wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nigdy nie stosowałam takich maseczek :) Muszę kiedyś przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Hola guapa, no conozco esa mascarilla, pero creo que me gustaría. Feliz día. Besos

    OdpowiedzUsuń
  51. I love Korean Beauty products!
    This mask sounds pretty good, I'd love to try it too!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie używałam jeszcze tego typu maseczki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts