Translate

sobota, 2 stycznia 2021

Denko grudzień 2020

Święta świętami, Sylwester Sylwestrem, a teraz pora wrócić do normalnego trybu życia. Dlatego dzisiaj, jak co miesiąc mam dla Was do zaprezentowania moje grudniowe zużycia kosmetyczne. Trochę ich się nazbierało, a sądząc po tym ile Św. Mikołaj przyniósł mi kosmetyków pod choinkę, stwierdzam, że w kolejnym miesiącu będzie ich jeszcze więcej. Tak więc zostawiam już moje prognozowanie kosmetyczne na bok i zapraszam do dalszego czytania.


Denko grudzień 2020


TWARZ



Lirene, Nawilżający krem wzmacniający naczynka na dzień. Nie jest to moje pierwsze opakowanie tego kremu i na pewno nie ostatnie. Idealnie nawilża on skórę twarzy, hamuje powstawanie nowych naczynek, wyrównuje koloryt i zapewnia matowy efekt na długo. Recenzja TUTAJ 

FEBERLIC HYALURON nawilżająca maska do twarzy. Świetna maska. Idealnie nawilża skórę twarzy. Na pewno wrócę jeszcze do niej i to nie raz. Recenzja TUTAJ.  

Ziaja oczyszczająca maseczka do twarzy. Piękną gładką skórę miałam po tej maseczce! Moja cera była przyjemna w dotyku, a pory i inne niedoskonałości były tak jakby mniej widoczne. W trakcie aplikacji nic mnie nie piekło ani nie szczypało. Maskę łatwo się zmywało z twarzy. Na pewno jeszcze kiedyś ją kupię. 

 

EVELINE COSMETICS Facemed+ hialuronowy żel do mycia twarzy 3 w 1, Oliwkowa woda tonizująca zawiera witaminę C oraz liście zielonej oliwki, Garnier, Płyn Micelarny 3 w 1

EVELINE COSMETICS Facemed+ hialuronowy żel do mycia twarzy 3 w 1. Jeden z moich ulubionych żeli do mycia twarzy. Idealnie oczyszcza cerę ze wszystkich zanieczyszczeń, nawet podczas mycia zmywa dokładnie cały makijaż oczu (lepiej sobie z tym radzi niż nie jeden płyn do demakijażu). Na pewno jeszcze kiedyś do niego wrócę. Recenzja TUTAJ.

Oliwkowa woda tonizująca zawiera witaminę C oraz liście zielonej oliwki. Uwielbiam toniki z Zaji, są one od kilku lat stałym elementem mojej pielęgnacji. Po tym toniku moja twarz wygląda świeżo i jest gotowa do dalszych etapów pielęgnacji. Pożegnałam się ze starym (bardzo wydajnym) opakowaniem i rozpoczęłam już nowy, również z Zaji.

Garnier, Płyn Micelarny 3 w 1. Jest idealny dla mojej naczynkowej skóry. Od kiedy go stosowałam nie zauważyłam na mojej skórze nowych naczynek, skóra nie była podrażniona, ani wysuszona, a makijaż w prawidłowy sposób zmyty. Na pewno jeszcze kiedyś do niego wrócę. Recenzja TUTAJ.



CIAŁO/WŁOSY



Avon Senses Happiness, AVON, Mgiełka do ciała Planet Spa Aromatherapy Energise, L'Oreal Paris Elseve, Magiczna moc glinki

Avon Senses Happiness. Pięknie pachnący żel, który przez jakiś czas pozostawia ten piękny zapach na skórze. Skóra jest po nim gładka,  miękka i nawilżona. Recenzja TUTAJ.

AVON, Mgiełka do ciała Planet Spa Aromatherapy Energise. Bardzo lubię mgiełki do ciała z Avonu, bardzo lubię serię Planet Spa, jednak niestety ta mgiełka nie przypadła mi do gustu... Bardziej kojarzy mi się ten zapach z odświeżaczem powietrza niż z mgiełką do ciała. Niestety nie sięgnę już po nią ponownie. Recenzja TUTAJ.

L'Oreal Paris Elseve, Magiczna moc glinki. Niezbyt byłam zadowolona z tej odżywki. Moje włosy były po niej nadal suche, ale za to przynajmniej ułatwiała rozczesywanie. Nie kupię ponownie tej odzywki, bo była nijaka. Recenzja TUTAJ.



 DŁONIE/STOPY


 

Avon Foot Works, Nawilżający olejek lawendowy do stóp 3 w 1, NIUQI BODY FOOD, Mango, regenerujący krem do rąk, Avon Care, Wygładzający krem do rąk o zapachu jaśminu

Avon Foot Works, Nawilżający olejek lawendowy do stóp 3 w 1. Bardzo fajny olejek, Idealnie nawilżał moje stopy za pomocą kilku kropel. Być może kupię go jeszcze. Recenzja TUTAJ.

NIUQI BODY FOOD, Mango, regenerujący krem do rąk. Czuć w nim piękny zapach mango, który jakiś czas utrzymuje się na skórze. W tych chłodniejszych dniach gorzej u niego z nawilżaniem i trzeba ręce kremować nim częściej, ale jego zapach jest tak piękny, że jego słabe nawilżanie wcale mi w tym nie przeszkadza. Recenzja TUTAJ.

Avon Care, Wygładzający krem do rąk o zapachu jaśminu. Czuć w nim piękny delikatny zapach jaśminu. Ręce po nim są gładkie i miękkie przez długi czas. Idealnie nadaje się ten krem na zimę. Recenzja TUTAJ.


I to będzie na tyle...

Miałyście coś z mojego denka?

Który kosmetyk spodobał Wam się najbardziej?


 


125 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak, tym razem nie królują maseczki ;D

      Usuń
    2. Pamiętam, że lubisz ;)

      A książkowo jak? :)

      Usuń
    3. Mam teraz duży zapas książek, więc będzie co recenzować :)

      Usuń
    4. A zrobisz jakieś podsumowanie czytelnicze? ;)

      Usuń
    5. Może kiedyś... Na razie nie mam weny na takie podsumowania :(

      Usuń
    6. Szkoda ale rozumiem i nie nalegam... ale takie zestawienie najlepszych książek byłoby fajne ;) Ale nic na siłę:*

      Usuń
    7. Pomyślę o tym i może kiedyś zrobię taki luźny post tego typu zamiast ciągłych recenzji ;)

      Usuń
    8. Ja tam lubię Twoje recenzję ale fajne są też TAGI czytelnicze :) Warto roszerzać działalność bloga bo to też zwiększa zasięgi, jednak nic na siłę ;)

      Usuń
    9. Więc będę musiała o tym pomyśleć, od niedawna prowadzę bloga więc jeszcze wszystko przede mną :)

      Usuń
    10. Nize to co najlepsze? ;)

      Usuń
  2. Marki są mi znane, ale dawno nie kupowane :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Me encanta el agua micelar de Garnier. Un beso

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jedynie używam Garniera, ponieważ nie testują na zwierzętach. Szczęśliwego Nowego Roku!

    blogyoutube

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nic z zaprezentowanych tu produktów, ale może kiedyś wypróbuję coś z tych kosmetyków, które okazały się wg Ciebie ok.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam produkty ziaji - maseczkę i tonik. Oba kiedyś często kupowałam w różnych wersjach, teraz ta firma nie jest już dla mnie zbyt kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. So inspiring! Love this selection! especially from Avon!

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful! So many wonderful products!

    OdpowiedzUsuń
  9. znam tylko maseczkę od Ziai :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks for your post
    Happy new year! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Lots of good beauty products. Happy New Year! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam produkty marki Ziaja i polecam je serdecznie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Gracias por la recomendación, feliz año y buen fin de semana

    OdpowiedzUsuń
  14. С Новым годом, Мартина!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Z Twojego denka znam i lubię płyn micelarny Garniera oraz szarą maskę glinkową z Ziai ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj ♡
    Cudowne denko! Same znane mi kosmetyki, jednak żadnego nie miałam okazji testować :) Marki jednak znam :D Super wpis!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Z Ziaji miałam oliwkowy płyn micelarny i był najlepszy jeśli chodzi o Ziaję. Ten z Garniera też chyba miałam, ale nie pamiętam by robił coś dobrego dla mojej naczynkowej skóry. Zainteresowałaś mnie tym kremem z Lirene...teraz zamówiłam dwa kremy do cery naczynkowej, ale jak się nie sprawdzą to skuszę się na ten z Lirene:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo polubiłam ten płyn z Zaji, ten z Garniera płyn był taki trochę neutralny ;) Bardzo polecam krem z Lirene, myślę, że będziesz z niego zadowolona ;)

      Usuń
  18. Używalam (i nadal używam) jedynie płynu micelarnego z garniera. Bardzo go lubię. Zainteresował mnie ten krem Lirene do cery naczynkowej. Z chęcią sprawdzę i polecę mamie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny jest ten płyn z Garniera, Krem z Lirene bardzo dobrze się u mnie sprawdził i jest wart polecenia ;)

      Usuń
  19. Jeśli wybiorę krem ​​nawilżający do rąk, aby zapobiec wysuszeniu, ponieważ często myję ręce, szczególnie w tej sytuacji.

    Twoja opinia jest dobra, Martyna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam ten nawilżający krem do rąk, idealnie nawilża suche dłonie ;) Dziękuję ;)

      Usuń
  20. great collection... congratulation.

    Happy new year with better hope

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam obecnie ten płyn micelarny z Garniera :) Chyba skuszę się na ten krem z Lirene, bo też mam cerę naczynkową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam ten krem, udealnie nadaje się do skóry naczynkowej ;)

      Usuń
  22. Miałam jedynie żel z AVON. Płyn z Garniera miałam ale z zieloną zakrętką.
    Po Twoim poście na pewno będę chciała przetestować maseczkę z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna jest ta maseczka, bardzo ją polecam ;)

      Usuń
  23. Tej mgiełki z Planet Spa nie znam. Ja kupiłam sobie mgiełkę do pościeli Lawenda i Rumianek i tak mi przypadła do gustu, że zamówiłam potem jeszcze dwa opakowania na zapas. Cudownie się w niej zasypia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam tą mgiełkę do pościeli i świetna była, muszę zamówić ją znowu:) Dobrze, że mi o niej przypomniałaś ;D

      Usuń
  24. Super denko i widze mojego ulubieńca czyli płyn miceralny z Garnier, już nawet nie liczę ile opakowań go zużyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jako nastolatka bardzo często korzystałam z maseczek glinkowych Ziai :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I also use Loreal!
    Great review!

    OdpowiedzUsuń
  27. These beauty products look so amazing! Happy New Year honey!
    Wonderful Post! Have a great day!
    Rampdiary
    Fineartandyou
    Beautyandfashionfreaks

    OdpowiedzUsuń
  28. Krem z Lirene na naczynka bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. A lot has ended! I also love Garnier micellar water. And tonics from Ziaja too

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię tą maseczkę Ziaji :D Muszę wypróbować ten krem mango :D Nie mam teraz zbytnio problemów z suchymi rąkami więc może wystarczy mi takie lekkie nawilżenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna jest ta maseczka, a krem mango bardzo polecam, zapach piękny i nawilżenie jakieś tam też jest :D

      Usuń
  31. Garniera micel kocham:) zużyłam już z kilka butli i zawsze do niego wracam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Skusiłam się na ten NIUQI BODY FOOD, Mango i żałuję - był mniej niż przeciętny. Tylko zapach miał fajny ;)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, że się nie sprawdził... chociaż zapach ładny:) Dziękuję ;)

      Usuń
  33. Nazbierało się tych kosmetyków :) Ziaję biorę w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Z tych produktów miałam jedynie płyn micelarny z Garnier, który nawet lubiłam.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, sporo się tego nazbierało.
    Uwielbiam produkty Avon do pielęgnacji stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oh kiedyś używałem tych masek z Ziaji :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Całkiem spore denko ; )Myślałam kiedyś o tym produkcie z Ziaja
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam jeden i drugi produkt😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  38. Thanks for reviewing these products!

    OdpowiedzUsuń
  39. hand Feet are attractive products....great review

    OdpowiedzUsuń
  40. Znam wszystkie produkty od Avon :) Sama bardzo lubię ich kosmetyki, więc i u mnie zazwyczaj denko wygląda podobnie, że przeważają :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładne denko :) przypomniałaś mi, że już dawno nie miałam żadnych maseczek z Ziaji, a kiedyś bardzo je lubiłam. Muszę to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne są maseczki z Zaji, dobrze, że Ci o nich przypomniałam :D

      Usuń
  42. Z Ziaji z serii liście zielonej oliwki miałam kiedyś krem i był dla mnie zbyt tłusty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej nie przepadam za kremami do twarzy z Ziaji, ale za to poniki do twarzy świetne są z tej marki ;)

      Usuń
  43. All of these products seems great. Thank you so much for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2021/01/dior-diorshow-pumpnvolume-hd.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Zamień Garniera na płyn Eveline będziesz bardziej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  45. I know just elseve :) but look like good all of..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts