Translate

środa, 30 grudnia 2020

AVON, Planet Spa, Kojąca maseczka do twarzy

Ostatnimi czasy tak bardzo zatraciłam się w używaniu saszetkowych maseczek, że zapomniałam już jakie fajne są te w tubkach. Jak już wiecie, uwielbiam domowe spa, dlatego nie mogłam przejść obojętnie obok ajurwedyjskiego "złotego mleczka" zamkniętego z 50 ml tubce, które zapewnia uczucie ukojenia i przywrócenia równowagi pomiędzy między umysłem i ciałem.


AVON, Planet Spa, Kojąca maseczka do twarzy

Dzięki Avon Planet Spa, Kojącej maseczki do twarzy, mogę co kilka dni odbywać kojąco równoważący "rytuał ajurwedy" na mojej skórze. Maseczkę tę zamówiłam oczywiście u mojej zaprzyjaźnionej konsultantki z Avonu za około 10 zł. Jest ona przeznaczona jest dla skóry suchej i normalnej.


DZIAŁANIE



AVON, Planet Spa, Kojąca maseczka do twarzy

Avon Planet Spa, Kojąca maseczka do twarzy ma za zadanie: 

  • usunąć martwy naskórek, 
  • zredukować widoczność porów, 
  • przywrócić równowagę skórze. 
Jest to możliwe za sprawą "złotego mleka", czyli mieszanki ekstraktów przypraw i mleka kokosowego.


Sposób użycia: Należy nałożyć cienką warstwę maseczki na oczyszczoną skórę twarzy i pozostawić na 10-15 minut. Po tym czasie należy spłukać maskę ciepłą wodą.



SKŁAD



AVON, Planet Spa, Kojąca maseczka do twarzy


OPAKOWANIE



AVON, Planet Spa, Kojąca maseczka do twarzy

Avon Planet Spa, Kojąca maseczka do twarzy mieści się w plastikowej tubce o pojemności 50 ml. Jest cała żółta, ma odginaną zakrętkę. Można ją postawić tą zakrętką do dołu, w ten sposób maseczka łatwiej wydostaje się ze środka.



KONSYSTENCJA I ZAPACH 

    


AVON, Planet Spa, Kojąca maseczka do twarzy

Konsystencja AVON, Planet Spa, Kojącej maseczki do twarzy jest gęsta kremowa, łatwo rozprowadza się po twarzy. Kolor żółty, przypomina mi trochę musztardę. Zapach z początku wydawał mi się brzydki, ale później już zaczął mi się coraz bardziej się podobać. Wydaje się on trochę egzotyczny, nie wiem dokładnie, do czego go porównać.


MOJA OPINIA



AVON, Planet Spa, Kojąca maseczka do twarzy

W trakcie aplikacji AVON Planet Spa, Kojącej maseczki do twarzy nic mnie nie piekło, nie szczypało ani nie uczuliło. Kiedy już wyschła, twarz była sztywna i ciężko było nią ruszać. Po spłukaniu moja cera była gładka, miękka, mniej widoczne stały się zaczerwienienie i pory. Z efektów jestem bardzo zadowolona, dzięki tej egzotycznej maseczce zawsze czuję się tak jakbym była w prawdziwym spa. Bardzo polecam AVON, Planet Spa, Kojącą maseczkę do twarzy wszystkim, którym zależy na ukojeniu i przywróceniu równowagi skórze i przy okazji na poprawie jej wyglądu.

 

A Wy miałyście AVON Planet Spa, Kojącą maseczkę do twarzy?


Korzystając z okazji, że jest to mój ostatni post w tym roku, życzę szczęśliwego Nowego Roku 2021 wszystkim tym, którym jeszcze tego nie życzyłam. 

90 komentarzy:

  1. Dziękuję zazyczenia i wzajemnie. Nich to będzie piękny rok :)

    A kosmetyk? Kiedyś go widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gostei desse post!
    O produto parece ótimo!

    contornoperfeito.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno już nie miałam żadnych kosmetyków tej marki, więc może się skuszę.
    Szczęśliwego Nowego Roku kochana. Przede wszystkim lepszego, niż ten mieniący.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam maseczki, ale wydaje się fajna:)
    Wszystkiego dobrego w 2021!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję i również życzę Ci wszystkiego najlepszego w 2021 roku 😘
    Maski nie znam,z marką Avon mi nie po drodze -ale opakowanie bardzo ładne 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Looks like an interesting product! :)

    Hope that you had a wonderful Christmas are enjoying the last day of 2020 :)

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
  7. Gracias por la recomendación y te deseo un feliz año para ti y tu familia.

    OdpowiedzUsuń
  8. This sounds like a promising product! Happy New Year!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Tej wersji nie znam, ale kiedyś miałam jakieś trzy inne i były fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wcześniej miałam kilka innych masek z tej serii (nie pamiętam jakich) ale pamiętam, że były fajne😊

      Usuń
  10. Nice product.
    Beautiful New Year's Eve and a happy start to the new year.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś wręcz uwielbiałam maski z tej serii i nałogowo je kupowałam, teraz jednak już mnie nie kuszą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też długo je nie kupowałam, aż tu nagle znowu zaczęły mnie kusić 😀

      Usuń
  12. Omg I have been working so much,I need some home spa right now lol... btw loved your review. the consistency does look great.


    Have a great week
    lots of love
    www.anteegurung.com/blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. the consistency this mask is great!:) Thank you ;)

      Usuń
  13. Zastanawiam się, czy też się nie skusić na taką maseczkę. Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ją polecam, myślę, żę nie pożałujesz jak się na nią skusisz ;) Dziękuję ;)

      Usuń
  14. E se, em vez de você esperar por 2021,  2021 esperasse por você?
    Em vez de: "2021 vai ser melhor", use: "Eu serei melhor em 2021".
    Em vez de: "Que 2021 seja um ano excelente", use: "Eu serei uma pessoa excelente em 2021".
    Em vez de: "o que 2021 me reserva?", use: "O que eu reservo para 2021?"
    Em vez de: "tomara que 2021 me traga...", por ,  o que é que você pretende levar, entregar, oferecer em 2021?

    *_Te desejo um excelente VOCÊ para 2021._* FELIZ ANO NOVO.

    *Luiz Gomes*

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię kojące maseczki, fajnie, że jesteś z niej zadowolona ❤

    OdpowiedzUsuń
  16. mam z tej serii maseczkę tylko że lawendową:) i jest super zacna:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lawendowej jeszcze nie miałam, ale ta też jest super ;)

      Usuń
  17. Hydrating mask is definitely a must for dry skin, I’m currently on look out for new one just to have in collection.
    Thank you and Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  18. good brand, awesome product.
    Happy new year.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie miałam jeszcze okazji testować tej maseczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem wielką fanką kosmetyków Planet Spa Avon :)

    Samych wspaniałości dla Ciebie w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Искренне, от всей души поздравляю с Новым годом! Таким красивым, ярким, вдохновляющим. Желаю здоровья, любви каждое мгновение, в делах удачи, на пути к достижению цели - терпения, в отношениях – взаимопонимания и пускай исполняются желания!

    OdpowiedzUsuń
  22. This sounds like a nice product.. thanks for sharing :-)
    Beauty and Fashion/Rampdiary/Glamansion

    OdpowiedzUsuń
  23. Serię Planet Spa bardzo lubię ale o tym kosmetyku pierwsze słyszę :)

    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie przepadam za kosmetykami z Avon, ale ta maseczka brzmi fajnie:) Szczęśliwego Nowego Roku 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię kosmetyki z Avonu ;) Dziękuje ;)

      Usuń
  25. It looks like a good mask. Happy New Year!

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię maseczki z Planet Spa. Nawet aktualnie takiej używam - nie tej konkretnej, bo ta czeka na swoją kolej, ale zużywam resztki hawajskiej rozgrzewającej, która swojego czasu była w ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Adoro os produtos da marca - Avon!
    Uso muito!
    Adoro essa máscara!
    Desejo - lhe um Feliz Ano Novo recheado de ideias!
    Um doce abracinho!
    🎀Megy Maia🎀

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam tej maseczki. Ogólnie jakoś nigdy zbyt mocno nie ciekawiła mnie pielęgnacyjna oferta Avon. Ostatnio po wpisach na blogu uświadomiłam sobie, że taką mają :D
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię kosmetyki pielęgnacyjne z Avonu i mam ich masę ;D Dziękuję ;)

      Usuń
  29. Miałam kiedyś inne maseczki z Avonu, ale tej nigdy nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sounds okay. Happy New Year :-D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ayurveda sounds great!
    Happy New Year, 2021!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wydaje się w porządku, aby stosować formułę do skóry twarzy.

    Szczęśliwego Nowego Roku życzę dużo szczęścia i zdrowia.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  33. nie używałam tej maski;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Niestety Nie znam tej maski. Fajna recenzja! Wszystkiego dobrego W nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię maski z z serii Planet Spa :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajny produkt. Muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja lubię bardzo tę serię. Może zamówię nawet sobie, bo kolor to cudo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna jest ta seria, a maseczkę bardzo polecam;)

      Usuń
  38. Kolejna ciekawa seria kosmetyków, wszystkiego najlepszego w nowym Roku 🎉

    OdpowiedzUsuń
  39. No início deste dia venho te pedir paz saúde sabedoria força humildade Cristo Luz ��da Luz�� iluminai ��este meu dia�� amém ❤


    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts