Translate

sobota, 26 grudnia 2020

Prezenty od św. Mikołaja

Już jutro będzie po świętach, a jeszcze tak niedawno było wielkie odliczanie do tego wielkiego dnia. Aby przedłużyć tę świąteczną atmosferę, postanowiłam pochwalić się niektórymi moimi prezentami, które dostałam pod choinkę. Oprócz książek (którymi na pewno pochwalę się na moim drugim blogu), oprócz słodyczy (od których mam nadzieję, że nie przytyje), oprócz swetra (w który ubiorę się poniedziałek do pracy) dostałam oczywiście najróżniejsze kosmetyki i to właśnie je zamierzam Wam dzisiaj zaprezentować.



Jak widać na zdjęciu, nie zabrakło kosmetyków z mojego kochanego Avonu, a właściwie serii Planet Spa, którą jak wiecie, bardzo lubię. Z tej marki znalazły się też perfumy, które są jednym z moich ulubionych zapachów. W moim prezencie znalazły się także kosmetyki z nieznanej mi dotąd serii Exotic Paradise z Bielendy. Jest również maseczka w płachcie z Eveline, której już nie mogę się doczekać kiedy jej użyję. Znalazł się też żel do mycia twarzy Biotaniqe (nigdy nic nie miałam z tej marki, więc też jestem bardzo ciekawa jego działania). Nie zabrakło jeszcze czegoś do makijażu, a właściwie błyszczyka do ust z Faberlic. Zatem przyjrzyjmy się jeszcze raz, tym razem bliżej, moim nowym kosmetykom!


1. AVON, Planet Spa, Krem do rąk Aromaterapia z eukaliptusem i miętą


AVON, Planet Spa, Krem do rąk Aromaterapia z eukaliptusem i miętą


2. AVON, Planet Spa, Krem do rąk Aromaterapia z lawendą i rumiankiem



AVON, Planet Spa, Krem do rąk Aromaterapia z lawendą i rumiankiem

AVON, Planet Spa, Krem do rąk Aromaterapia z eukaliptusem i miętą, jak i AVON, Planet Spa, Krem do rąk Aromaterapia z lawendą i rumiankiem zdążyłam już posmarować sobie ręce zaraz po rozpakowaniu prezentu. Oba kremy inne i na swój sposób ładne, szkoda tylko, że mają taką małą pojemność, ale za to będą odpowiednie do noszenia ich w torebce.


3. Avon, Planet Spa, Kojące masło do ciała



Avon, Planet Spa, Kojące masło do ciała

Używam właśnie z tej serii kojącej maski do twarzy (spodziewajcie się niebawem recenzji) i jestem z niej bardzo zadowolona, dlatego poprosiłam św. Mikołaja o Avon, Planet Spa, Kojące masło do ciała. Jestem pewna, że również sprawdzi się u mnie świetnie.


4. Avon, Planet Spa, Rewitalizująca maska do włosów



Avon, Planet Spa, Rewitalizująca maska do włosów

Nie jestem pewna, ale kiedyś już chyba miałam Avon, Planet Spa, Rewitalizującą maskę do włosów i byłam z niej bardzo zadowolona. Moje włosy wręcz domagają użycia maski, więc i tym razem na pewno będzie ona w sam raz.


5. Woda perfumowana AVON Attraction for her



Woda perfumowana AVON Attraction for her

Kiedyś miałam już Wodę perfumowaną AVON Attraction for her i bardzo polubiłam ten zapach, wiec teraz jak zobaczyłam ją w katalogu po atrakcyjnej cenie stwierdziłam, że fajnie by było znowu wrócić do tego zapachu. Tym sposobem św. Mikołaj przyniósł mi ją pod choinkę.


6. Perfumetka AVON Attraction for her



Perfumetka AVON Attraction for her

Św. Mikołaj tak wziął sobie do serca moją prośbę, że dorzucił mi jeszcze Perfumetkę AVON Attraction for her. Ma ona małą pojemność więc będzie idealna do noszenia w torebce.


7. Bielenda Exotic Paradise Peeling do ciała cukrowy ujędrniający Pitaja



Bielenda Exotic Paradise Peeling do ciała cukrowy ujędrniający Pitaja


8. Bielenda Exotic Paradise, Olejek do kąpieli i pod prysznic ujędrniający Pitaja



Bielenda Exotic Paradise, Olejek do kąpieli i pod prysznic ujędrniający Pitaja

Bielenda Exotic Paradise, Olejek do kąpieli i pod prysznic ujędrniający Pitaja jak i Peeling do ciała cukrowy ujędrniający Pitaja dostałam w zestawie prezentowym. Zażyczyłam sobie go, ponieważ podczas mojej ostatniej recenzji peelingu do ciała ktoś z moich komentujących polecił mi peeling z tej serii. Tak więc zwróciłam na niego uwagę i poprosiłam św. Mikołaja o ten peeling wraz z olejkiem do kąpieli.



9. BIOTANIQE Węglowy żel myjący




BIOTANIQE Węglowy żel myjący

Nie miałam nigdy nic wcześniej z marki BIOTANIQE, dlatego ten Węglowy żel myjący jest dla mnie wielką niespodzianka, w dodatku nie spodziewałam się, że go dostanę. Sądząc po jego opisie na opakowaniu, już wiem, że będzie dla mojej cery i jej potrzeb odpowiedni.


10. Soraya Just Glow Upiększające serum z efektem glow.




Soraya Just Glow Upiększające serum z efektem glow

Soraya Just Glow Upiększające serum z efektem glow to kolejny prezent, którego się w ogóle nie spodziewałam, ale św. Mikołaj tak jakby znał moje myśli, bo już jakiś czas chodziło za mną kupienie sobie jakiegoś serum do twarzy. Fajnie, że posada ono witaminę C, która świetnie działa na moją cerę.


11. Eveline Hialuronowa maseczka w płachcie.



Eveline Hialuronowa maseczka w płachcie.

Uwielbiam kosmetyki z Eveline, uwielbiam też kwas hialuronowy w kosmetykach, dlatego jestem pewna, że Eveline Hialuronowa maseczka w płachcie będzie idealna dla mojej cery, już nie mogę się doczekać kiedy jej użyję!


12. Faberlic błyszczyk do ust



Faberlic błyszczyk do ust

Faberlic błyszczyk do ust jest drugim kosmetykiem z tej marki, który mam okazje poznać (ostatnio  zrecenzowałam maskę z tej nieznanej mi dotąd marki). Oczywiście nie mogłam się już powstrzymać i zaraz po odpakowaniu go posmarowałam nim usta. Mogę na razie tylko tyle powiedzieć, że błyszczyk ten ma piękny matowy odcień różu, który dość długo utrzymuje się na ustach.

 

I to będzie na tyle prezentacji moich świątecznych kosmetyków. 

Miałyście coś z tych rzeczy?

Co dostałyście od św. Mikołaja?


133 komentarze:

  1. Miło kiedy ktoś o Tobie pamięta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Qué de cosas y no conozco ninguna!!!
    Feliz Navidad

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię peelingi do ciała z tej serii Bielenda :) Akurat różowego nie miałam, ale planuję wypróbować, podobnie jak i niebieski i pomarańczowy. Znam jedynie melonowy, który był genialny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że też polubię te peelingi, z opisów tych wszystkich peelingów stwierdziłam, że różowy najbardziej by mi się spodobał i to jego jako pierwszego zamierzam testować 😃

      Usuń
  4. Dostałam zestaw kosmetyków Revolution
    Paletkę cieni, rozświetla że z bronzerami, błyszczyki do ust. Lubię ich produkty do makijażu i polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne rzeczy dostałaś, będę miała na uwadze te produkty 😊

      Usuń
  5. Nice stuff. Hope you had a great Christmas :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezenty kochana, byłaś grzeczna w tym roku 😘😘 Mam peeling z tej samej serii Bielendy tylko, że niebieski i jest super 🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak 😃 jestem pewna, że ten peeling też będzie dla mnie super 😊

      Usuń
  7. Oh so nice! Love these prezzies!

    OdpowiedzUsuń
  8. Awesome post! Love the haul from AVON!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym wypróbowała tego peelingu z Bielendy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie mogę się doczekać kiedy go wypróbuję ;)

      Usuń
  10. Piękne prezenty, pewnie byłaś bardzo grzeczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uy esperó que lo hayas pasado bien en navidad. Geniales regalos, te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely presents, Martyna! Merry Christmas!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. These products are all beautiful! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  15. Wonderful gifts and new things! Happy Holidays!

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo tego! Bardzo fajne prezenty, Ja nie dostalam żadnych kosmetyków bo mam ich taki nadmiar, że powiedziałam rodzinie, żeby w tym roku odpuscili kupowanie mi kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo podobają mi się moje prezenty:) Za rok chyba będę musiała powiedzieć mojej rodzinie to samo, bo już teraz też zrobił mi się nadmiar kosmetyków ;D

      Usuń
  17. Everything looks so wonderful!  

    I take advantage of this post to wish you Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  18. WOW :) Same świetne kosmetyki :) Serię Planet Spa AVON znam :) A perfumy Attraction chciałabym sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna jest ta seria:) Kup sobie je, bo są piękne ;)

      Usuń
  19. Ten pierwszy krem jest całkiem spoko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Amazing products, I haven't tried the Planet Spa yet but I'd love to ^^
    xx

    OdpowiedzUsuń
  21. No, no kochana masz co testować! :)
    Super prezenty, zwłaszcza Bielenda Exotic Paradise Peeling do ciała cukrowy ujędrniający Pitaja baaardzo mnie zaciekawił.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie muszę przez kolejny miesiąc kupować kosmetyków ;D Nie mogę się już doczekać kiedy użyję zestawu Exotic Paradise ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  22. Oo wow naprawdę sporo tego dostałaś ;) będziesz miała co testować . Miałam jedynie peeling Bielenda tylko w innej wersji zapachowej ale szczerze nie do końca lubię takie formuły .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę miała co robić przez następne tygodnie ;D Mam nadzieję, że ja polubię taką formułę peelingu :)

      Usuń
  23. Ja dostałam ciepłe piżamki, aromatyczne herbaty i wiele innych wspaniałości :) Ale Twoja gwiazdka widzę też super <3 Byłaś grzeczna :D Nie miałam nic z Twoich prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też świetny prezent dostałaś, idealny w te zimowe dni ;) Chyba na prawdę byłam grzeczna, skoro dostałam taki prezent ;D

      Usuń
  24. Duuużo ciekawych produktów :) Czekam na testy, ponieważ żadnego z nich nie miałam. Ja w tym roku raczej bez kosmetyków jeżeli chodzi o prezenty. Dostałam maseczkę w płachcie z kotkiem i myślę, że może napiszę krótką recenzję jak tylko jej użyję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre z nich już zaczęłam testować, więc za jakiś czas posypią się recenzje ;D Nie mogę się doczekać recenzji tej maseczki, wszystko związane z kotkami jest fajne, więc myślę, że będzie to pozytywna recenzja ;)

      Usuń
  25. Interesting products. They look good. Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  26. Sporo tego ;) węglowy żel myjący był dla mnie okropny.

    OdpowiedzUsuń
  27. Great gifts! I've tried Soraya's serum. It's not bad but it dries a liitle my skin.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  28. So many cool gifts!!! You had been very good this year!^^
    I've never tried any of those brands (except Bielenda) but hope they'll work great on you!
    Happy holidays!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes I have been very good ;D I also have that hope ;) Thank you :)

      Usuń
  29. Też lubię serię planet spa :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Demorei, mas cheguei.
    Cheguei cheio de beijos
    e votos de Feliz Ano Novo.

    OdpowiedzUsuń
  31. Hola guapa, muy buenos regalos, no he probado ninguno de ellos. Feliz año nuevo. Besos

    OdpowiedzUsuń
  32. te perfumy Attraction z Avonu są naprawdę godne polecenia:) tanie i długo się utrzymują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) Uwielbiam te perfumy :)

      Usuń
    2. ja też:D mam wersję podstawową tę żółtą i tę śliwkową:D

      Usuń
    3. Też muszę poznać inne wersje 😊

      Usuń
    4. z Avonu jeszcze polecam Rare Gold:D

      Usuń
    5. Nie miałam jeszcze togo zapachu :)

      Usuń
  33. Hola! muy buenos productos, el exfoliante tiene buena pinta. Besos

    OdpowiedzUsuń
  34. You received very beautiful gifts.

    OdpowiedzUsuń
  35. Boa tarde minha querida amiga, produtos maravilhosos, parabéns.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bogaty ten Twój Mikołaj :) Ja przyznaję, że z kosmetyków najbardziej lubię dostawać perfumy :) Wszystkiego najlepszego w nadchodzącym Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam dostawać perfumy, w dodatku takie ładne 😊 dziękuję 😊

      Usuń
  37. Beautiful presents! Thank you for sharing. I wish you all the best in 2021.

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowne kosmetyki, ale będziesz mieć testowania <3
    Ja też uwielbiam dostawać takie prezenty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przez kolejny miesiąc już nie będę kupować kosmetyków, bo mam ich bardzo dużo 😀 fajnie jest dostawać prezenty 😊

      Usuń
  39. So many lovely products! they all look interesting :)

    Hope that you had a wonderful Christmas and you are enjoying this relaxing time between Christmas and new year :)

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
  40. Your Christmas gifts look wonderful! Love the shade of the lipgloss!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowne kosmetyki! Uwielbiam serię Planet Spa <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajne prezenty - niech Ci dobrze służą :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten peeling z bielendy może być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  44. uaaa ile nowości! te dwa pierwsze kremy znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. All of these products are amazing. Enjoy using them. Happy New Year.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/12/beauty-of-organization.html

    OdpowiedzUsuń
  46. U mnie królowały w tym roku zestawy - załapałam się na miniatury kosmetyków Lancome oraz Anwen i owocowe nowości od AA ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też świetny prezent;) szczególnie owocowe nowości od AA;)

      Usuń
  47. These are some amazing products...thanks for sharing dear :-)
    Beauty and Fashion/Rampdiary/Glamansion

    OdpowiedzUsuń
  48. These are so cute!
    Receiving cosmetic always gets me excited!
    Happy 2021!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja również dostałam trochę kosmetyków, ale nie tak fajnych jak Twoje.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajne prezenty, dawno nie miałam nic Avonu ❤

    OdpowiedzUsuń
  51. What beautiful gifts! I wish you a Happy New Year !!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Oh wow, beautiful presents!
    I have a lot of Avon products, because they are really popular here.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts