Translate

niedziela, 6 grudnia 2020

Prezent na Mikołajki

W końcu mamy Mikołajki, czuć już w powietrzu świąteczną atmosferę. Na dworze coraz zimniej i spadł już pierwszy śnieg. Niektórzy uwielbiają taką pogodę i cieszą się z zimy, a jeszcze niektórzy nie mogą się już doczekać wiosny (mimo, że zima na dobre się jeszcze nie rozpoczęła) i jedną z niewielu radości jaką czerpią w tych zimnych dniach są Mikołajki. Ja niestety należę do tych drugich osób i tym sposobem mam zamiar dzisiaj pochwalić się Wam moim Mikołajkowym prezentem:) 


Z racji, że byłam w tym roku grzeczna, dostałam (a raczej sobie zamówiłam) prezent z Avonu, który przyniósł mi dzisiaj Św. Mikołaj. Zamarzył mi się jeden z prezentowych zestawów z kosmetykami. Kosztował on tylko 29.99 zł, a w jego skład wchodzi aż pięć kosmetyków. Tak więc zapraszam do dalszego czytania!


 

 W ZESTAWIE:



Szampon wygładzający „STOP puszeniu się włosów”, 250 ml 

 

Szampon wygładzający „STOP puszeniu się włosów”, 250 ml 


Szampon ten przeznaczony jest do suchych, matowych i puszących się włosów. Oczyszcza włosy, wygładza je i zapobiega puszeniu. Oprócz tego ma za zadanie ułatwić układanie niesfornych kosmyków, nawet podczas wilgotnego powietrza. Tak więc, będzie on idealnym kosmetykiem w okresie jesienno-zimowym, kiedy włosy skręcają się pod wpływem wilgotnego powietrza. Mam nadzieję, że po zastosowaniu tego szamponu moje włosy również będą gładkie i pełne blasku. 

 

• Perfumowany kremowy żel pod prysznic Romantic Lamour, 250 ml 


Perfumowany kremowy żel pod prysznic Romantic Lamour, 250 ml 

 

Nie raz już wspominałam, że uwielbiam żele pod prysznic z linii Avon Senses. Jestem bardzo ciekawa tego romantycznego żelu, jakim jest Romantic Lamour. Na pewno ma on piękny zapach, ponieważ już sam producent pisze, że żel ten posiada nuty zapachowe, w których skład wchodzą kompozycje francuskich perfum. Jest on przeznaczony do każdego rodzaju skóry. Oczyszcza on i nawilża skórę oraz przygotowuje ją do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. 

 

• Nawilżający krem do stóp, 75 ml

 

Nawilżający krem do stóp, 75 ml

Wiadomo, że zimą trzeba dbać o skórę stop, która szybciej się przesusza i staje się szorstka, dlatego bardzo fajnie, że w zestawie tym znalazł się ten  krem nawilżający. Jest on przeznaczony do skóry suchej i bardzo suchej. Zapewnia nawilżenie przez 24 godziny, zmiękcza skórę stóp i wygładza ją. Bardzo lubię linię kosmetyków do stóp Foot Works, dlatego jestem pewna, że ten krem sprawdzi się u mnie świetnie. W dodatku jego piękny zapach wanilii i porzeczki na pewno sprawi, że stosowanie go będzie samą przyjemnością. 

 

Pachnąca mgiełka do ciała Żurawina z cynamonem, 100 ml 

 

Pachnąca mgiełka do ciała Żurawina z cynamonem, 100 ml


Bardzo lubię takie zapachy, które kojarzą się ze Świętami Bożego Narodzenia, dlatego na pewno w tym okresie świątecznym będę często psikać się tą mgiełką. Uwielbiam mgiełki z Avonu, ale tej jeszcze nie miałam. Mam tylko nadzieję,  że nie wypsikam jej całej do świat. 

 

• Płyn do kąpieli Orchidea i maliny, 500 ml


Płyn do kąpieli Orchidea i maliny, 500 ml

Można było poczuć zapach tego płynu do kąpieli na pachnących stronach katalogu. Kiedy poczułam ten zapach to zakochałam się w nim i to właśnie on zaważył na tym, że kupiłam ten zestaw kosmetyków. Już nie mogę się doczekać kiedy użyję ten pięknie pachnący (i na pewno bardzo dobrze działający na skórę) płyn do kąpieli,  którego zamierzam używać również jako żelu pod prysznic. Dobrze, że płyn ten ma aż 500 ml, bo będę mogła się nim cieszyć przez długi czas!



A tak poza zestawem z Avonu...



  • FEBERLIC HYALURON nawilżająca maska do twarzy

FEBERLIC HYALURON nawilżająca maska do twarzy

Chyba każdy, kto mnie zna, wie, że uwielbiam maseczki do twarzy i w te Mikołajki wiedział także o tym Św. Mikołaj, bo za pośrednictwem mojej przyjaciółki przyniósł mi tę nawilżającą maseczkę do twarzy z kwasem hialuronowym. Nie znałam wcześniej tej marki, więc jestem bardzo ciekawa tej maseczki i na pewno podzielę się z Wami wrażeniami z użycia jej w recenzji. Wiem tylko, że uwielbiam kwas hialuronowy w kosmetykach, więc spodziewam się jak najlepszych efektów. 

 

I to będzie na tyle moich kosmetyków.

 

Miałyście któryś z nich?

Był dzisiaj u Was Święty Mikołaj?

110 komentarzy:

  1. Cudownie, to będziesz mieć testowania, a testowania :)
    Ja też byłam w tym roku sama dla siebie Mikołajem jak i również dla Garfielda. Kupiłam sobie maske do włosów papaja garnier, egzotyczną sól do kąpieli, świąteczny kubek, 3 male czekoladki z milki i czekoladkę arbuzową do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo tego testowania będę teraz miała 😀 A ja w przeciwieństwie do Ciebie zapomniałam o prezentach dla moich kotów... Trudno, na gwiazdkę dostaną większe prezenty 😊 świetne rzeczy sobie nakupiłaś!😊 Najbardziej zainteresowała mnie czekolada arbuzowa do kąpieli 😊

      Usuń
  2. Super :) Bardzo lubię dostawać kosmetyki w prezencie :) Szczególnie, gdy ktoś wie, co lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie kosmetyki to najlepszy pomysł na prezent, bo zawsze sie przydadzą 😊

      Usuń
  3. Ciekawy zestaw, chociaż sama nie jestem fanką produktów avonu :) Ale mgiełka wydaje się ciekawa - iście zimowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny zapach ma ta mgiełka, kojarzy się ze świątami ;)

      Usuń
  4. Kiedyś bardzo często zamawiałam żele z Avonu. Miały bardzo ładne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. This is nice stuff. Avon are good :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastic post!
    Thanks for your sharing
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Lot products! Take care, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  8. Mgiełki z Avonu są super! Kocham perfumy stamtąd- większość ma superowe zapachy! Sama jestem posiadaczką kilku :D Żele są po prostu ok, bez szału. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam mgiełki i perfumy z Avonu! Jak dla mnie żele też są super ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  9. Oh my! Adoring this Avon gift! All sorts of goodies! So glad you posted about it!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! this is great! Love the Avon products!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy zestaw, a szczególnie mnie zainteresowały takie oto rzeczy: paryski żel pod prysznic, nawilżający krem do stóp i mgiełka zapachowa. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zaciekawiły te rzeczy, już nie mogę się doczekać kiedy je użyję :) Jedynie tylko wąchałam tę mgiełkę i mogę powiedzieć, że ma piękny świąteczny zapach ;)

      Usuń
  12. Buenos productos aun no pero pronto. Te mando un beso y te deseo una buena semana

    OdpowiedzUsuń
  13. Great review and good product. I followed your blog now

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely presents, I got cookies and candy! Valerie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cookies and candy are also very fine idea to gift :)

      Usuń
  15. Bardzo fajny prezent! Ja również dostałam kosmetyki i jestem bardzo zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie kosmetyki to jeden z najlepszych pomysłów na prezent 😊

      Usuń
  16. Prezent Mikołajkowy pierwsza klasa ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie byłaś grzeczna, ale ja też. Mnie mikołaj przyniósł kolczyki i pudełko czekoladek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opłaca się być grzecznym 😊 też fajny prezent dostałaś 😊

      Usuń
  18. Ja od Mikołaja dostałam pieniądze.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  19. Everything looks so wonderful!   

    OdpowiedzUsuń
  20. aww...perfect gifts...
    Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również zaliczam się do drugiej grupy :p Świetne produkty :) Te płyny do kąpieli z Avon kiedyś uwielbiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba dużo osób się zalicza się do tej grupy 😃 ja nadal uwielbiam te płyny 😊

      Usuń
  22. Nie kuszą mnie marki typowo katalogowe ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie Mikołaj był :D Kilka Avonowych miałam i niektóre się dobrze sprawdzają.
    Pozdrawiam i zapraszam na Blogmas #swietasieodbeda

    OdpowiedzUsuń
  24. Never bought nothing at Avon!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny Mikołaj, prezenty to zawsze coś miłego :) mgiełka do ciała bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się 😊 śliczna jest ta mgiełka 😊

      Usuń
  26. Bardzo fajny i praktyczny upominek. Ja bym się z takiego ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ten płyn do mycia mnie korci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi^^ kocham takie zapachy można się w nich otulić i omamić:)

      Usuń
    2. I zapomnieć o bożym świecie 😊

      Usuń
  28. Osobiście nie chciałabym dostać kosmetyków w prezencie (to nie moja bajka) jednak osoba lubiąca na pewno byłaby zadowolona. Fajny upominek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, nie każdy tak uwielbia kosmetyki jak ja😊

      Usuń
    2. Dokładnie. Jedni lubią to a drudzy co innego :)

      Usuń
    3. I przez to często są problemy z kupowaniem prezentów 😀

      Usuń
    4. Jeśli wiesz kto co lubi niekoniecznie :)

      Usuń
    5. Ja wiem ale mimo to i tak mam problem w tym roku z prezentami

      Usuń
  29. Zawsze uwielbiałam te mgiełki z Avonu <3
    Ja na Mikołajki dostałam perfumy z Avon :D Do tego ubrania, piżamę, żel pod prysznic, słodkości <3 oraz kartę do rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne są mgiełki z Avonu 😊 bardzo fajne prezenty dostałaś, musiałaś być bardzo grzeczna 😊 najbardziej chyba ucieszyłabym się z karty do Rossmannoa😊

      Usuń
  30. Mega fajny zestaw :) Też u nas był Mikołaj!

    Pozdrawiamy ❤
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czyli mikołajki udane 😊😊 Super zamówienie 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne i kuszące ... za całkiem przystępne ceny można dostać świetne produkty kosmetyczne.
    Miłego przygotowania do świętowania Bożego Narodzenia dzięki zapachom produktów ������

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, z produktami z Avonu przygotowania do świąt na pewno będą miłe 😊

      Usuń
  33. Waoo, you got gift form Santa, lucky you:) I love that foot cream.
    New post on My Blog | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  34. That is such a beautiful Christmas gift full of amazing products. Thank you for sharing all of them.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/12/scentxplore-2020-first-virtual-niche.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny ten święty Mikołaj :)) Mój prezent zostawił chyba u rodziców hehe, jutro sobie go odbiorę, ale słyszałam, że też odwiedził AVON :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie się pochwał prezentem 😀 uwielbiam dostawać prezenty z Avonu 😊

      Usuń
  36. These are very beautiful gifts.
    Have a nice week.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten zestaw naprawdę fajnie się prezentuje. Kiedyś lubiłam takie kombinacje z avonu...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki…ech. Byle do Świąt;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem zadowolona z tego zestawu 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  38. So fun to start Christmas gifting early. Lovely products!

    OdpowiedzUsuń
  39. Super produkty! :) Uwielbiam żele z AVON'u :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nice review! I’d like to try it. I congratulate you! Thank you very much )

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo lubię żele z Avonu! Pięknie pachną :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. W Avonie, mam kilka ulubieńców sprzed lat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja te z mam z tej marki swoich ulubieńców niezmiennych od kilku lat ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts