Translate

środa, 16 grudnia 2020

Joanna KERATYNA Szampon & Joanna JEDWAB Odżywka w spray'u ułatwiająca rozczesywanie

Dzisiaj opowiem Wam o mojej pielęgnacji włosów z marką Joanna. Jakiś czas temu zakupiłam z niej szampon i odżywkę w spray'u. Przy zakupie tych dwóch kosmetyków zależało mi na tym, aby dały sobie radę z moimi suchymi włosami wymagającymi odżywienia oraz ułatwiły rozczesywanie. Jeśli jesteście ciekawi, jak te kosmetyki poradziły sobie z moimi włosami, zapraszam do recenzji!


Joanna KERATYNA Szampon, Joanna JEDWAB Odżywka w spray'u ułatwiająca rozczesywanie

Jakiś czas temu, w sklepie internetowym eButik.pl zakupiłam dwa bardzo ciekawe produkty. Jednym z nich jest Joanna KERATYNA Szampon, który kosztował mnie jedynie 6,33 zł za 200 ml. Drugim kosmetykiem jest Joanna JEDWAB Odżywka w spray'u ułatwiająca rozczesywanie, który kosztował mnie tylko 8,28 zł, a jej pojemność to 150 ml. Przyjrzyjmy się zatem dokładniej jednemu i drugiemu produktowi.





Joanna KERATYNA Szampon


OPIS PRODUCENTA I SKŁAD



Joanna KERATYNA Szampon


MOJA OPINIA



Joanna KERATYNA Szampon znajduje się czarnym z pomarańczowymi akcentami prostokątnym  opakowaniu. Konsystencja nie jest ani za gęsta ani za rzadka i jest przezroczysta. Zapach intensywny i jednocześnie niekojarzący się z niczym szczególnym. Szampon szybko się pieni, dzięki temu łatwo myje się nim włosy. Po spłukaniu niestety muszę wspomagać się odżywkami, aby je rozczesać. Od kiedy go stosuję, nie zauważyłam na moich włosach więcej zniszczeń i rozdwojonych końcówek. Włosy są tak jakby mniej matowe, ale też nie są lśniące. Szampon nie podrażnił skóry mojej głowy. Innych pozytywnych zmian niestety nie zauważyłam od kiedy go stosuję. 






Joanna JEDWAB Odżywka w spray'u ułatwiająca rozczesywanie


OPIS PRODUCENTA I SKŁAD



Joanna JEDWAB Odżywka w spray'u ułatwiająca rozczesywanie


 

MOJA OPINIA


Joanna JEDWAB Odżywka w spray'u ułatwiająca rozczesywanie znajduje się w przezroczystej buteleczce w spray'u. Konsystencja jest wodnista tak jakby trochę lepka (na szczęście włosy nie są lepiące, kiedy są nią spryskane). Kolor, tak jak widać na zdjęciach, jest jasnofioletowy. Zapach tej odżywki jest bardzo intensywny, nie wiem, do czego go porównać. Zawsze rozpylam tę odżywkę na mokrych włosach, po umyciu ich szamponem. Ułatwia ona rozczesywanie. Rozpylam ją także na suchych włosach, kiedy mam poplątane, dzięki niej rozczesywanie staje się prostsze. Oprócz ułatwiania rozczesywania, włosy po niej są gładkie i bardziej lśniące. Ogólnie nie jest to zła odżywka, ale chyba stałam się bardziej wybredna, bo czegoś mi w niej brakuje...




PODSUMOWANIE



Joanna KERATYNA Szampon, jak i Joanna JEDWAB Odżywka w spray'u ułatwiająca rozczesywanie według mnie nie są jakimiś produktami wow, ani też nie są bublami. Za tak niską cenę warto je wypróbować. Nie szkodzą one moim włosom, przynoszą im więcej korzyści, jednak czegoś mi jeszcze w nich brakuje. Z tego właśnie powodu nie pozostaje mi nic innego jak tylko testować kolejnych kosmetyków do włosów i szukania dalej swoich ideałów. 

 

A Wy znacie Joanna KERATYNA Szampon, i Joanna JEDWAB Odżywka w spray'u ułatwiająca rozczesywanie?

Jakie są wasze ulubione kosmetyki do włosów?


99 komentarzy:

  1. Używałam obydwu produktów, w sumie mam podobne zdanie są jak najbardziej w porządku ale też nie jest to nie wiadomo co :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety produkty Joanna średnio mi podchodzą...

    OdpowiedzUsuń
  3. Very nice article!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś próbowałam produktów "Joanny" do włosów, ale właściwie bez rewelacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great reviews! I should try these!

    OdpowiedzUsuń
  6. Definitely great for these winter days!

    OdpowiedzUsuń
  7. używam ten jedwab, kiedy po prostu już nie mogę rozczesać włosów i po nim wszystko gładko idzie. jak dla mnie to produkt trochę wow (skala 8/10), bo nie obciąża włosów, nie szkodzi im oraz łatwo się po nim rozczesuje, jednak minusiki odejmuję za jego skład

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przydatny jest ten jedwab kiedy nie można rozczesać włosów, na szczęście jego skład nie niszczy włosów :)

      Usuń
  8. I must really look for these. Great reviews!

    OdpowiedzUsuń
  9. Joanna ma super tanie produkty, ale trzeba trafić. Ja mam niebieski szampon i super mi się sprawdza. Odżywkę w sprayu miała moja mama i była zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę wypróbować ten niebieski szampon ;)

      Usuń
  10. Lubię produkty tej firmy, bo są niedrogie i całkiem dobrze sprawdzają się na moich włosach. Ostatnio częściej sięgam jednak po ekologiczne produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też za to lubię produkty tej firmy :) Też wypadałoby mi się rozejrzeć za ekologicznymi produktami :)

      Usuń
  11. Ahh well at least they are cheap!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię tą markę ☺
    Nie miałam tego szamponu ,ale miałam ten jedwab w sprayu
    Ułatwiał mi rozczesywanie włosów ,był niedrogi no i tyle 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię tę markę:) Bardzo fajne jest w tym jedwabiu, że ułatwia rozczesywanie ;)

      Usuń
  13. Gracias por la recomendación. Parece un buen champú en mi país no hay esa marca. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  14. Atrakcyjne rekomendacje produktów w sprayu z odżywką.
    Powiem siostrze tę markę produktu, żeby poradziła sobie z jej włosami, które często są splątane z powodu farbowania.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może akurat przypadną te produkty Twojej siostrze do gustu :)

      Usuń
  15. Jakoś tak za tymi produktami nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  16. Great products. Would love to try the shampoo.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja z Joanny zawsze kupuje wielkie litrowe butle szamponów i odżywek. Z reguły właśnie z keratyną lub jedwabiem, bo te składniki najbardziej lubią moje włosy
    www.dbuniek.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy też bardzo lubią te składniki, bo dobrze one działają na nie ;)

      Usuń
  18. Juz od dawna nie miałam produktów tej marki. Ceny mają super, ale z działaniem już gorzej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ale jak na takie niskie ceny to warto je wypróbować ;)

      Usuń
  19. I am not yet familiar with this brand. Thank you for sharing these tools.

    OdpowiedzUsuń
  20. Odżywka znam i stosuję. Sprawdza się u mnie bardzo dobrze Szamponu jeszcze nie znam, ale chętnie go przetestuję. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pomocna bywa ta odzywka ;) Może akurat przypadnie Ci do gustu ten szampon ;)

      Usuń
  21. Jedwab niestety nie dla moich włosów. Szampon raczej też.

    OdpowiedzUsuń
  22. Słyszałam ale nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje włosy bardzo lubią proteiny, więc możliwe, że się skuszę na szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam kiedyś jedwab z Joanny i pamiętam, że go lubiłam :) Mój mąż miał też z tej firmy swoją ulubioną odżywkę do włosów o zapachu czekolady, któej już nigdzie nie mogę znaleźć :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny jest ten jedwab ;) Szkoda, że trudno jest znaleźć tą odżywkę, bo sama bym się na nią skusiła :)

      Usuń
  25. shampoo seems promising ....

    Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  26. ja sie chyba skusze na ten szampon :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Hola guapa, muchas gracias por la recomendación me parecen unos productos muy interesantes, igual me animo con ellos si los encuentro. Felices fiestas. Besos

    OdpowiedzUsuń
  28. These products look very interesting. Thank you for review. I created a Youtube channel and it would mean a lot to me if you subscribe. Thank you!

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/12/elemis-gentle-rose-exfoliator.html
    YouTube - Le Parfum de Marija - https://www.youtube.com/watch?v=MBKymp0I0HU

    OdpowiedzUsuń
  29. Hola1 probe un champu de la marca joanna, pero no me gusto mucho. Besos

    OdpowiedzUsuń
  30. Taka odżywka w spray' u by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  31. The spray conditioner sounds good!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Oh this is the first time I have heard about spray conditioner. Thank you for the review!
    Review Wallet For Man

    OdpowiedzUsuń
  33. Witaj ♡
    Rzadko stosuję kosmetyki tej marki, kupowałam fioletowe szampony, jak regularnie farbowałam się na blond :D Wspaniała recenzja. Tak sobie myślę, rzadko stosuję jedwab, może czas przetestować jakiś :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nigdy nie stosowałam tych fioletowych szamponów, a kiedyś też się regularnie farbowałam na blond ;) Taki jedwab to bardzo fajna i przydatna rzecz ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  34. Miałam tą odżywkę/jedwab w sprayu i mam do niej dokładnie takie samo nastawienie. Niby nie jest zła, ale jednak coś jej brakuje. Mi owszem, pomagała rozczesać włosy, ale nie działała w ogóle na końcówki, tu polecam jedwab, ktory stosuje od 3 lat z Cameleo. Przepiękny zapach i idealnie nawilża włosy, (i końcówki!) więc jeśli szukasz czegoś w tym stylu, do nabycia w Rossmannie za około 17 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie wiele osób ma takie samo nastawienie co do tej odżywki ;D Będę miała na uwadze ten jedwab przy następnych moich zakupach w Rossmannie ;)

      Usuń
  35. Z ciekawości przetestowałabym ten jedwab. Jestem ciekawa jakby sprawdził się na moich włosach.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. nie mialam tych produktow ale joanne bardzo lubie

    OdpowiedzUsuń
  37. Non li conoscevo ma amo i prodotti alla Keratina,da provare !

    OdpowiedzUsuń
  38. I've tried some products from this brand and thet weren't bad. :-)

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  39. Szkoda, że nie dają lepszych efektów :(

    OdpowiedzUsuń
  40. That's too bad you didn't have better results. I constantly search for products to help reduce the frizz in my hair.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. For mi is very hard to search too good product for hair.

      Usuń
  41. Jak ja dawno nie miałam kosmetyków z marki Joanna, ale to dlatego, że się na nich zawiodłam.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie nie są źle produkty, ale mogłyby być lepsze:)

      Usuń
  42. Miałam kiedyś jakiś od nich szampon ale nie był jakiś szałowy także nie kupiłam ponownie:( Buziaczki 😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już raczej tego szamponu nie kupię 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  43. Szkoda, że szampon przeciętniak, bo już się na niego napaliłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może akurat na Twoich włosach sprawdziłby się świetnie 😊

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts