Translate

środa, 9 grudnia 2020

Bielenda Maseczka + Peeling 2w1

Dawno nie było u mnie wpisu o maseczkach, więc postanowiłam to nadrobić i zaprezentować Wam nie tylko maseczki, ale peeling + maseczka 2 w 1. Bardzo lubię kosmetyki z Bielendy, jednak nie wszystkie maseczki z tej marki sprawdzają się u mnie świetnie, dlatego nie zrażam się i próbuję kolejnych z coraz to innych serii. Jeśli jesteście ciekawi, jak one sprawdziły się u mnie Bielendowe maski z dwóch kolejnych marek, to zapraszam do dalszego czytania.


Bielenda Vegan Muesli Maseczka + Peeling 2w1 nawilżająco - oczyszczająca 8g & Bielenda Black Sugar Detox Maska+Peeling 2w1 detoksykująco-oczyszczająca 8g

W dzisiejszym wpisie zaprezentuję Wam dwie maseczki, a w zasadzie maseczko-peelingi, którymi są: Bielenda Vegan Muesli Maseczka + Peeling 2w1 nawilżająco- oczyszczająca 8g Bielenda Black Sugar Detox Maska+Peeling 2w1 detoksykująco-oczyszczająca 8g. Zakupiłam je w drogerii internetowej sklepu eBUTIK.pl. Obie maseczki kosztowały około 3 zł. Stwierdziłam, że ta taką cenę warto je wypróbować, więc już nie przedłużając, zapraszam do dalszego czytania.



BIELENDA VEGAN MUESLI MASECZKA + PEELING 2W1 NAWILŻAJĄCO-OCZYSZCZJĄCA


Bielenda Vegan Muesli Maseczka + Peeling 2w1 nawilżająco - oczyszczająca 8g


OPIS PRODUCENTA



Bielenda Vegan Muesli Maseczka + Peeling 2w1 nawilżająco - oczyszczająca 8g



KONSYSTENCJA



Bielenda Vegan Muesli Maseczka + Peeling 2w1 nawilżająco - oczyszczająca 8g



MOJA OPINIA


Bielenda Vegan Muesli Maseczka + Peeling 2w1 nawilżająco - oczyszczająca 8g ma konsystencję kremową, koloru białego. Zawiera mniejsze i większe ziarenka ciemno brązowego koloru. Zapach jest intensywny, czuć wiele  różnych zbóż, niezbyt przypadł mi on do gustu.  Podczas peelingującego masażu czułam się tak jakbym masowała twarz zwykłym kremem, bo prawie w ogóle nie było czuć drobinek. Lepiej sprawdził się jako maseczka. Kiedy miałam ją na twarzy nic mnie nie piekło ani nie szczypało. Moja skóra była po niej nawilżona, wygładzona i zmniejszyły się pory. Nie była to najgorsza maseczka, jaką miałam, ale zdecydowanie lepiej sprawdza się u mnie krem do twarzy z tej linii, o którym piszę TUTAJ




Bielenda Black Sugar Detox Maska+Peeling 2w1 detoksykująco-oczyszczająca 8g



OPIS PRODUCENTA




KONSYSTENCJA



Bielenda Black Sugar Detox Maska+Peeling 2w1 detoksykująco-oczyszczająca 8g



MOJA OPINIA



Bielenda Black SugarDetox Maska+Peeling 2w1 detoksykująco-oczyszczająca 8g ma konsystencję żelową, koloru jasnobrązowego. Peeling zawiera mniejsze przezroczyste ziarenka i większe ciemniejsze. Zapach ma piękny orzeźwiający, słodki, czuć przyjemny cukier trzcinowy. Ze względu na ten zapach masowanie twarzy tym peelingiem  to sama przyjemność. Jednak czułam się tak, jakbym myła twarz żelem, a nie peelingiem. Ziarenka tego peelingu są bardzo delikatne więc mam nawet wątpliwości czy poradziły sobie dobrze z martwym naskórkiem. Jako maseczka w trakcie aplikacji nic mnie nie piekło ani nie szczypało. Po 15 minutach zmyłam ją. Wydaje mi się, że moja twarz nie była po tej maseczko-peelingu wystarczająco oczyszczona, bo nadal zaczęły pojawiać się nowe niedoskonałości. Pozytywnych zmian na mojej twarzy niestety nie zauważyłam.


 

PODSUMOWANIE 



Obie masko-peelingi wystarczyły na dwie aplikacje i lepiej sprawdziły się u mnie jako zwykle maseczki, bo ich drobinki były słabo wyczuwalne  i dały podobne efekty. Nie zastosuję już ich jako peelingi, gdyż prawie wcale ich nie przypominają. Jeśli do którejkolwiek maseczko-peelingu jeszcze kiedyś wrócę to będzie to Bielenda Black Sugar Detox Maska+Peeling 2w1detoksykująco-oczyszczająca 8g że względu na piękny zapach.

 

A Wy znacie te maseczko-peelingi?


100 komentarzy:

  1. hm czyli ani jedna ani druga szału nie robi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szał trochę zrobił tylko zapach tej drugiej ;)

      Usuń
    2. haha dla samego zapachu zatem pewnie bym ją wzięła^^

      Usuń
    3. Można się zakochać w nim ;D

      Usuń
  2. They are great products in my opinion.

    Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh well at least we know :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hola! parecen buenos productos, gracias por la informacion. Besos

    OdpowiedzUsuń
  5. Good and healthy products! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam okazji stosować maseczko-peelingów. Myślę, że wybrałabym jednak standardowy peeling i oddzielnie maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zastosowaniu tych maseczek też stwierdzam, że wolę te produkty osobno ;)

      Usuń
  7. Awesome! I would love to try this. Thanks for the post!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że żadna z nich nie daje spektakularnych efektów

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you for your post, very amazing
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja do saszetkowców średnio jestem przekonana.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię saszetkowce, idealnie nadają się do testów:)

      Usuń
  11. Gracias por la recomendación te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znałam tych maseczko-peelingów, ale jestem ciekawa jakby sprawdziły się u mnie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam maseczkę vegan muesli i miło ja wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Maseczki interesujące warto spróbować . Cena bardzo przystępna.Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie stosowałam nigdy tych maseczek, ale jeśli wpadną mi w łapki, chętnie je wypróbuję 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam takich maseczko-peelingów, ale może kiedyś sobie kupię, skoro cena nie jest wygórowana. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Great product and nice review. Have a nice day

    OdpowiedzUsuń
  18. Niezła recenzja!
    Nie miałem jeszcze tej marki. Chcesz wypróbować Bielenda Black Sugar Detox Mask.
    Dzięki za udostępnienie tego wspaniałego posta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny zapach ma Bielenda Black Sugar Detox Mask i ze względu na niego bardzo ją polecam ;)

      Usuń
  19. Maybe they were both products too delicate for your skin, but I'm happy to hear that you've managed to take advantage of them in the better way, anyway!
    Very smart idea!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maybe you have right. Possible that I need to more strong peelings . I'm also happy that I tried them :)

      Usuń
  20. Raczej nie zdecydują się na jej zakup. 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę, że u Cb nie były też szałowe. Mnie dość mocno rozczarowały, na pewno do nich już nie wrócę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej też już do nich nie wrócę, lepsze maseczki ma Bielenda :D

      Usuń
  22. zazwyczaj w takich produktach jeśli chodzi o peeling to nie spisują się

    OdpowiedzUsuń
  23. Kojarzę te maseczki ale jeszcze żadnej nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Both of these products sound good even if they are too delicate for a peeling. At least delicate is better than too hard, right? At least your skin felt good afterwards and you can always find a better peeling. It is good one of them can be used as a face mask as well. Have a nice day dear!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, it is better that these products are more delikate than too hard. I search better peeling for skin, beacause they are not very good... Thanks :)

      Usuń
    2. Yes, sometimes we need a real peeling.

      Usuń
  25. Szkoda, że ta druga maseczka Ci się nie sprawdziła:( Miałam żel do twarzy z tej serii i był bardzo fajny 😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie sprawdziła się, ale zapach miała pięny:) Możliwe, że z żelem też bym się polubiła:)

      Usuń
  26. Szkoda, że jako peelingi się nie sprawdziły!

    OdpowiedzUsuń
  27. Both masks sound interesting!

    OdpowiedzUsuń
  28. Boa tarde. Martyna, parabéns pelos excelentes produtos.

    OdpowiedzUsuń
  29. Widziałam je w Hebe ale jakoś nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że nie kupiłaś, bo nie robą szału te maski...

      Usuń
  30. Szkoda, że działanie takie sobie. Może przy dłuższym stosowaniu efekt byłby bardziej widoczny.

    OdpowiedzUsuń
  31. It's a shame that none of these impressed you. Thanks for the review.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam kiedyś ta musli ale niestety w ogóle mi się nie sprawdzila, a jeszcze dodatkowo podrażniła. Pewnie dużo zależy od typu cery bo moja przyjaciółka była bardzo zadowolona z tej maseczki i często ja kupuje bo ładnie wygładza jej skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na szczęście nie podrażniła, ogólnie była trochę nijaka. Zgadzam się, dużo zależy od typu cery:)

      Usuń
  33. Uwielbiam peeling Black Sugar! Niedawno kupiłam drugie opakowanie :) Wspaniale pachnie i doskonale wygładza skórę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny ma zapach ten peeling:) Fajnie, że się u Ciebia sprawdził ;)

      Usuń
  34. Miałam oba produkty i jak dla mnie bez szału ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię produkty owsiane do twarzy ❤

    OdpowiedzUsuń
  36. Linia Musli i balsam do ciała jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  37. They look like a good face masks!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Interesting masks. I would like to try them. Thanks for sharing.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  39. Coraz częściej wybieram "owsiane" kosmetyki, więc tę maseczkę też chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz bardziej stają się popularne owsiane kosmetyki 😊

      Usuń
  40. Thank you for your recommendation!

    OdpowiedzUsuń
  41. Amazing review! I was delighted to read you.

    https://marylyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  42. I am a consumer of these masks, I found them very cute !!! Kiss

    OdpowiedzUsuń
  43. both sound good....

    Have a nice day....

    OdpowiedzUsuń
  44. Wolę tradycyjny, mocny peeling.

    OdpowiedzUsuń
  45. I like Bielenda cosmetics. Thank you very much for your review )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts