Translate

sobota, 19 grudnia 2020

FEBERLIC HYALURON nawilżająca maska do twarzy

Dzisiaj opowiem o jednym z moich prezentów mikołajkowych, czyli o FEBERLIC HYALURON nawilżającej masce do twarzy. Nie znałam wcześniej tej marki, więc byłam bardzo ciekawa działania tej maseczki. Jest to rodzaj maski w płachcie, czyli jeden z moich ulubionych. Zobaczmy zatem, jak sprawdziła się u mnie ta maseczka!


FEBERLIC HYALURON nawilżająca maska do twarzy

Niestety nie wiem gdzie i za ile została nabyta FEBERLIC HYALURON nawilżająca maska do twarzy, ponieważ jest prezent mikołajkowy od mojej przyjaciółki. Mogę Wam jedynie powiedzieć, że maska ta ma za zadanie:

  •  walczyć z suchością skóry, 
  • zwalczyć łuszczenie się skóry i niezdrowy kolor, 
  • odświeżyć skórę i napełnić ją wilgocią. 

Te specjalne zadania możliwe są oczywiście za sprawą zawartego w niej kwasu hialuronowego.

FEBERLIC HYALURON nawilżająca maska do twarzy

FEBERLIC HYALURON nawilżająca maska do twarzy znajduje się w niebieskiej saszetce. Na odwrocie znajdują się niezbędne informacje o niej, między innymi to, jak jej użyć. Zostało to nie tylko opisane, ale także zilustrowane za pomocą obrazków. Wszystko byłoby pięknie, gdyby instrukcja oraz opis producenta były napisane w języku polskim. Na szczęście na przyklejonej białej karteczki (w lewym górnym rogu) został zawarty sposób użycia w języku polskim. Brzmi on następująco:


"Nanieść maskę na suchą, czystą skórę twarzy i pozostawić na 15-20 minut. Usunąć maseczkę łagodnie masując, rozprowadzić pozostałość esencji po skórze. Resztki kosmetyku usunąć przy pomocy wacika, przepłukać twarz wodą." 


Znamy już sposób użycia, poznajmy zatem też skład:


FEBERLIC HYALURON nawilżająca maska do twarzy


MOJA OPINIA



FEBERLIC HYALURON nawilżająca maska do twarzy składa się z delikatnej tkaniny bardzo nasączonej esencją. Jest ona przezroczysta i idealnie przylega do twarzy. Nic się nie zsuwa, ani nie odkleja. Zapach ma łagodny, prawie niewyczuwalny, jedynie czuć w nim świeżość. W trakcie aplikacji nic mnie nie szczypało ani nie piekło. Maska nie podrażniła mojej skóry. Tej esencji w opakowaniu było tak dużo, że wystarczyło jej na dwa zastosowania (za drugim razem rozprowadziłam samą esencję na twarzy, bez tkaniny, ponieważ wyrzuciłam ją już po pierwszej aplikacji). Kiedy zmyłam maseczkę z twarzy, zauważyłam, że moja cera jest gładka, nawilżona, miękka i niewidoczne stały się zmarszczki pod oczami (na szczęście innych nie mam). Został także wyrównany koloryt. Ze względu na mocne nawilżenie, maska ta idealnie nadaje się zimą, kiedy skóra się bardziej przesusza. Bardzo jestem zadowolona z efektów i cieszę się, że mogłam poznać tę markę. Na pewno jeszcze kiedyś wrócę do tej maski!

 

A Wy znacie FEBERLIC HYALURON nawilżającą maskę do twarzy?

Lubicie maski do twarzy w płachcie?

129 komentarzy:

  1. aww... you got a gift from santa claus...great.
    The product sounds good....

    Have a wonderful weekend

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ciekawa, chociaż nie jestem fanką płacht, dla mnie są trochę na jedno kopyto :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość płacht jest na jedno kopyto, ale ta płachta wyjątkowo się bardzo wyróżnia ;)

      Usuń
  3. Nie znam, ale z chęcią bym ją przetestowała. Maseczka w płachcie to super pomysł na prezent i na pewno bym się nie obraziła, gdyby ktoś mi taką podarował :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już sam opis producenta brzmi bardzo obiecująco i od razu pomyślałam, że to idealny produkt dla mnie! Maseczki w płacie lubię zdecydowanie najbardziej i zawsze wybieram te nawilżające ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie musisz przetestować tę maseczkę ;) Ta maska bardzo nawilża, więc na pewno będziesz z niej zadowolona;)

      Usuń
  5. Se ve genial gracias por la recomendación

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka maseczka to super prezent :) Ja o niej jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maska nawilżająca Feberlic Hyaluron ma zalety:
    przeciw wysuszonej skórze, nawilża przesuszoną skórę. Wydaje się, że ta maska jest polecana do skóry suchej, takiej jak ja. Dziękuję za rekomendacje i informacje.
    Miłego weekendu
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta maseczka idealnie nawilża suchą skórę, bardzo ją polecam ;) Dziękuje ;)

      Usuń
  8. Chciałabym przetestować tę maseczkę :)
    Jeszcze nigdy takiej nie stosowałam i jestem ciekawa jak zareaguje moja skóra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ją polecam, jestem pewna, że będziesz z niej zadowolona ;)

      Usuń
  9. nie znam tej maski ale ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś dla mnie. Muszę się za nią rozejrzeć ;) Marki nie kojarze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie też się z nią zapoznam bliżej 😁😁

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam strasznie przesuszona skórę, więc taka maska to idealna opcja dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tej maseczce już na pewno nie będziesz miała takiej przesuszonej skóry ;)

      Usuń
  13. Sounds great! Oh, the winter can take a toll on your skin here.

    OdpowiedzUsuń
  14. Love the review. Would love to try!

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię maski w takiej formie ;) Markę znam jedynie ze słyszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I haven't had any mask of this brand yet, but I am very tempted by this series.



    OdpowiedzUsuń
  17. Czasem potrzeba takiego nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O tej marce sporo już czytałam, ale nie miałam jeszcze żadnego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie też by się przydała taka maska. Chętnie się w nią zatem zaopatrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam maski więc i z tej skorzystałabym z miłą chęcią!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię maseczki w płachcie, jednak tej nie kojarzę. Z chęcią wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam i chyba by mi się przydała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie musisz ją wypróbować ;)

      Usuń
  23. Oj,kusisz mnie tymi płachtami, kusisz...

    OdpowiedzUsuń
  24. This mask looks really helpful. Would love to try.

    OdpowiedzUsuń
  25. This mask looks good. I'd like to try it.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  26. Często stosuję maseczki z kwasem hialuronowym ❤

    OdpowiedzUsuń
  27. It looks great, despite I have never heard about it!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  28. chętnie bym ją na buzię nałożyła:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Więc i tą na pewno byś polubiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hola! me gustan mucho las mascarillas, esta que nos enseñas tiene muy buena pinta. Besos

    OdpowiedzUsuń
  31. Kurczę, a ja do tych maseczek w płachcie jakoś nie mogę się przekonać...

    OdpowiedzUsuń
  32. Od czasu do czasu funduję sobie maskę w płacie. Tej nie znam, ale skoro tak dobrze wypadła, to chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, fajnie od czasu do czasu zafundować sobie maskę w płachcie;)

      Usuń
  33. I need to try this one! Seems really good.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie znam, ale lubię takie maski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie myślę, że polubiłabyś tę maskę ;)

      Usuń
  35. Bom dia Martyna, obrigado pela dica.

    OdpowiedzUsuń
  36. Są chyba od tej firmy katalogi, jak z Avonu, ale ja nigdy z tej firmy nic nie miałam, aczkolwiek słysze, że cieszy się powodzeniem.
    Lubię takie maseczki, ale wolę mazidła. Nienawidzę peel off, czy jak to się zwie. Także z chęcią bym spróbowałam.
    Pozdrawiam i zapraszam na Blogmasy! #swietasieodbeda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nigdy wcześniej nie miałam nic z tej firmy, chyba muszę przyjrzeć się bliżej jej kosmetykom ;D Jak dla mnie niektóre peel off nie są złe, ale takie maseczki i różne mazidła sa lepsze ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  37. Coś dla mnie :) Bardzo lubię takie maseczki :)

    OdpowiedzUsuń

  38. Merry Christmas, Martyna🌟 May this holiday season be full of surprises and happiness.

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystko, co nawilża jest w te chłodne dni na wagę złota!
    Aromatycznych Świąt Bożego Narodzenia i Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  40. O widziałam już gdzieś te maseczki :)

    www.dbuniek.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. I didn't know the product, it seems to be very interesting and good.
    Happy Holidays and a Happy New Year full of health, joy and love.
    Best wishes

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie słyszałam wcześniej o tej marce ani marce ☺
    Nie wiem czy bym się na nią skusiła-maseczki w płachcie nie są moją ulubioną formą
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy lubi taką formę, ale według mnie świetna jest ta maseczka 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  43. Lubię maski wszelakie, więc czemu nie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie miałam nic Faberlic. Za maskami w płachcie nie przepadam, wolę te wielokrotnego użytku. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Looks like an interesting mask! I try to use face masks once a week I feel it really makes a difference with my skin! :)


    Hope that you are having a wonderful Christmas week :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I also use often masks and I ser diference 😊 Thank you 😊

      Usuń
  46. Yesss really love sheet masks! Amazing!

    OdpowiedzUsuń
  47. That mask seems like a great product. Merry Christmas to you and your family.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/12/kilian-woman-in-gold.html

    OdpowiedzUsuń
  48. The mask looks interesting, it will definitely be good.

    OdpowiedzUsuń
  49. Witaj,dziekuje za odwiedziny i zyczenia swiateczne,Zycze wszystkiego najlepszego, rodzinnych ,spokojnych Swiat.Tej maseczki nie mialam ,ale mialam kilka w plachcie i lubie maske babelkowa z kurkuma,nie pamietam ,ktorej firmy ,ale ona tak swietnie rosnie na buzi,coraz wiecej i wiecej piany i kurkumy,mysle,ze pomaga,pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękuję za życzenia ;) Ogólnie bąbelkowe maseczki są fajne, też miałam jedną bąbelkową, chyba detoksykującą i byłam z niej bardzo zadowolona. Tej z kurkumą jeszcze nie miałam ale muszę się za nią rozejrzeć ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  50. Ilustracja wody na opakowaniu przekonała mnie, że ta maska ​​do twarzy odświeża zmęczoną skórę twarzy, a także inne dobre korzyści. Pozdrowienia z przyjaźni :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać, że ilustracja na tej maseczce jest bardzo zachęcająca;)

      Usuń
  51. Rzadko stosuję maski, ale jakaś nawilżająca pewnie by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Great review! Thank you very much )

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja bardzo rzadko używam maseczek na twarz:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie znam tej maseczki, ale zaraz znajdę jakąkolwiek i założę na twarz, co by ładnie wyglądać jeszcze na święta xd

    OdpowiedzUsuń
  55. Twoja recenzja zachęca do wypróbowania tej maseczki 😊!!!
    Serdecznie pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie spodziewałabym się, że ta maska okaże się mieć tak dobre działanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts