Translate

sobota, 12 grudnia 2020

BIELENDA SMOOTHIE CARE KREMOWA PIANKA DO MYCIA TWARZY ENERGETYZUJĄCA - BANAN I MELON

Dawno temu postanowiłam przetestować maseczkę do twarzy z serii Bielenda Smoothie Care. Zakochałam się w jej zapachu, konsystencji i działaniu, dlatego postanowiłam wypróbować inne kosmetyki z tej linii, począwszy od pianki do mycia twarzy. Czy równie dobrze się u mnie sprawdziła ta pianka jak wspomniana wcześniej maseczka? Zapraszam do dalszego czytania!


BIELENDA SMOOTHIE CARE KREMOWA PIANKA DO MYCIA TWARZY ENERGETYZUJĄCA - BANAN I MELON

Dzisiaj zaprezentuję Wam Bielenda Smoothie Care kremową piankę domycia twarzy energetyzującą -banan i melon, którą kupiłam po okazyjnej cenie, czyli za niecałe 14 zł (często można ją wyrwać w tak niskiej cenie) w drogerii sklepu internetowego eButik.pl. Zobaczmy zatem, co ma o niej do powiedzenia producent:


OPIS PRODUCENTA



BIELENDA SMOOTHIE CARE KREMOWA PIANKA DO MYCIA TWARZY ENERGETYZUJĄCA - BANAN I MELON



SKŁAD


Aqua (Water), Glycerin, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Sodium Cocoyl Glycinate, PEG-100 Stearate, Orbignya Oleifera Seed Oil, Trehalose, Musa Sapientum (Banana) Fruit Extract, Cucumis Melo (Melon) Juice, Cocoamidopropyl Betaine, Beta-Glucan, Gluconolactone, Xanthan Gum, Calcium Gluconate, Sodium Chloride, Disodium EDTA, Ethylhexylglycerin, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Linalool, CI 19140


OPAKOWANIE



BIELENDA SMOOTHIE CARE KREMOWA PIANKA DO MYCIA TWARZY ENERGETYZUJĄCA - BANAN I MELON

Bielenda Smoothie Care kremowa pianka do mycia twarzyenergetyzująca -banan i melon znajduje w plastikowe przezroczystej tubce z żółtym nadrukiem o pojemności 135 g. Fajnie, że opakowanie, jest przezroczyste, dzięki temu widzę, ile jeszcze pianki zostało w tubce. Opakowanie posiada też czarną odginaną zakrętką. Bardzo lubię takie opakowania, ponieważ można postawić do góry nogami produkt, dzięki czemu jest łatwiej z wydostaniem się go, kiedy kosmetyk jest już na wykończeniu. 


KONSYSTENCJA  I ZAPACH



BIELENDA SMOOTHIE CARE KREMOWA PIANKA DO MYCIA TWARZY ENERGETYZUJĄCA - BANAN I MELON

Konsystencja Bielenda Smoothie Care kremowa pianka do mycia twarzyenergetyzująca -banan i melon ma kolor żółty i jest bardzo gęsta. Bardziej przypomina krem myjący niż piankę. Zapach jest przepiękny! Czuć zmieszanego słodkiego banana z melonem. Nie ma w nim ani śladu sztuczności. Jeden z najpiękniejszych zapachów kosmetyków, jakie kiedykolwiek miałam.


DZIAŁANIE I EFEKTY



BIELENDA SMOOTHIE CARE KREMOWA PIANKA DO MYCIA TWARZY ENERGETYZUJĄCA - BANAN I MELON

Najpierw rozprowadzam niewielką ilość Bielenda Smoothie Care kremowej pianki do mycia twarzy energetyzująca -banan i melon na twarzy, którą poprzednio zwilżam wodą. Wykonuję masaż kolistymi ruchami. Niestety produkt ten słabo się pieni, ponieważ pianka ta bardziej swoją konsystencją przypomina krem (to tylko jeden minus). Potrzeba dużej ilości wody, aby można było zobaczyć pianę. Jestem mile zaskoczona działaniem tego produktu, bo radzi sobie dobrze ze zmywaniem resztek makijażu z oczu, z którymi nie radzi sobie mój płyn do demakijażu (niestety nie jestem na tyle cierpliwa, żeby czekać długie minuty z wacikami na powiekach nasączonymi płynem do demakijażu, aż dokładnie zmyje on całe tony mojego makijażu). Piankę tę łatwo się spłukuje.


Jeśli chodzi o efekty, to jestem z nich bardzo zadowolona. Moja twarz po Bielenda Smoothie Care kremowej piance do mycia twarzy energetyzująca-banan i melon jest gładka, matowa, promienna i ma wyrównany koloryt. Oprócz tego jest tak nawilżona, że nie muszę stosować mocno nawilżających kremów do twarzy. Zauważyłam, że o wiele mniej pojawia się niedoskonałości, od kiedy stosuję tę piankę. Bielenda Smoothie Care kremowa pianka do mycia twarzy energetyzująca -banan i melon nie podrażniła mojej skóry ani jej nie uczuliła. Na pewno nie jest to moje ostatnie opakowanie tego produktu, zamierzam też wypróbować następnym razem inne warianty zapachowe tej pianki.




129 komentarzy:

  1. Wow it looks great!! But I think that brand is not on selling in Portugal!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Very possible that this brand is not selling in this country...

      Usuń
  2. Bardzo lubię pianki, jednak takiej przypominającej krem jeszcze nie miałam. Na pewno wygląda smakowicie w tej tubie. No i jeżeli ten zapach nie jest sztuczny to już w ogóle z chęcią bym użyła tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam pierwszy raz taką piankę:) Zapach jest piękny, aż chciało by się zjeść tę piankę ;D

      Usuń
  3. Sama z tej serii miałam jedynie maseczkę (nie tylko tą, bo akurat wszystkie wersje), rzeczywiście zapach jest cudny! Zdecydowanie mój nr 1 z całej czwórki serii smoothie. Jednak nie zachwyciła mnie ta maska, by bardziej przyjrzeć się tej serii, zresztą teraz jej dostanie graniczy z cudem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tylko tę wersję i myślę, że nawet jakbym poznała inne zapachy z tej serii to i tak ten podobałby mi się najbardziej ;) Mnie bardzo zachwyciła ta maska i dlatego zapoznałam się z tą świetną pianką:) W tym sklepie internetowym bardzo łatwo zdobyć tę serię ;)

      Usuń
  4. Jaka fajna ta pianka. Ja też lubię takie opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. This look so beautiful and it must have amazing scent in combination melon and banana.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/12/elizabeth-arden-sparkle-on-holiday.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego produktu. Ja raczej nie zastosuję bo mam cerę mieszaną a to raczej kosmetyk do cery suchej jak czytam na kosmetyku. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że przy mieszanej też by się dobrze sprawdził 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  7. Sounds good, I'd love to smell it :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesting product!
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego produktu, ale szukam teraz jakiś dobrych rzeczy do twarzy, bo chce o nią zadbać :D więc będę go mieć na oku :D
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
  10. Great product and nice review!
    Thank you for visiting my blog and for following me💛 I followed you too))

    https://marylyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uy gracias por la recomendación, parece genial . Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię produkty tej marki i przy okazji chętnie wypróbuję tę piosenkę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładne opakowanie ma ta pianka. Lubię Bielende, więc chętnie poznam to cacko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znałam tego kosmetyku wcześniej :o
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  15. Untuk laki-laki apakah bisa kak?

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda tak smakowicie, dla mnie to nowość, nie znałam tej serii wcześniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to bardzo smakowicie:) Świetna jest ta seria, bardzo ją polecam ;)

      Usuń
  17. Recenzja bardzo zachęcająca :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. I love a face wash that can wake me up. Loved the review!

    OdpowiedzUsuń
  19. Does it come in other flavors? Awesome review!

    OdpowiedzUsuń
  20. Będę musiała zainteresować się tą pianką, skoro jesteś zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widziałam ją w sklepie i nawet się zastanawiałam ale skoro tak świetnie się sprawdza to pora ją kupić :D Buziaczki 😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna jest ta pianka i na prawdę warto ją kupić ;)

      Usuń
  22. Boa tarde minha querida amiga. Obrigado por nos trazer esse produto maravilhoso.

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię tak przyjemne produkty do mycia skóry buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z miła chęcią wypróbuję, któregoś wariantu zapachowego tej panki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, myślę, że ten jest najlepszy :)

      Usuń
  25. ooo super! Fajnie że jestes zadowolona ! ja znam maseczkę i byam z nich bardzo zadowolona :D więc myślę, że i ta pianka byłabyspoko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że z tej pianki też byłabyś zadowolona, bardzo ją polecam ;)

      Usuń
  26. Shame that it doesn't foam well but at least it was alright in other aspects.

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam zapach banana w kosmetykach. To coś dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię pianki, chociaż wolę te lżejsze. Ale jednak banan przekonuje :D
    Pozdrawiam i zapraszam na Blogmasy #swietasieodbeda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta pianka do zbyt ciężkich nie należy, ale skoro banan przekonuje to już nie ma znaczenia :D Pozdrawiam ;)

      Usuń
  29. This sounds like a great foam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Połączenie banana i melona to petarda zapachowa :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeszcze nie miałam okazji przetestowania tego kremu.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapach musi być obłędny! Dla samego zapachu warto kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  33. interesting! i'd love to try it!

    OdpowiedzUsuń
  34. Warto spróbować dla samego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj ♡
    Pianka wygląda super! Naprawdę zachęcająco :) Uwielbiam takie kosmetyki, chętnie bym wypróbowała ten mega owocowy i soczysty produkt!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam tę piankę, ma nie tylko piękną szatę graficzną ale i zapach i świetnie działanie 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  36. Lubię produkty z bananem ❤

    OdpowiedzUsuń
  37. to mi się podoba:D chętnie bym poużywała;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Martyna: You make this sound very nice. I can really just smell it from your description..Stay well..xxoJudy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Because this product is very nice, especially its smell 😊

      Usuń
  39. Będę ją miała na uwadze. Lubię stosować pianki przy porannym oczyszczaniu twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam stosować takie pianki 😊 bardzo ją polecam 😊

      Usuń
  40. Nie znam tej pianki, ale już samo opakowanie bardzo kuszące...

    OdpowiedzUsuń
  41. I often use cleansing foams too, since they're morre delicate than a normal facial soap, even if I've never tried any from bielenda!
    But definitely I'm gonna do, this products sounds perfect to me!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cleaning foams are very fine. I very recommend this product 😊

      Usuń
  42. packaging is simple, but handy and pretty....
    the product sound good

    OdpowiedzUsuń
  43. lubię ich kosmetyki,fajna pianka!

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeju, musi serio super pachnąć! Chciałabym wypróbować!
    Buziaki, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. It looks so nice, I'd like to try it!    

    OdpowiedzUsuń
  46. Też się na nią skusiłąm, ale jeszcze czeka na użycie :) Mam nadzieję, że też będę z niej zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ta pianka samym opakowaniem zachęca do kupna, chętnie ją kupię czy spotkam w sklepie. Zapach musi być cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie jestem fanką bananowych zapachów w kosmetykach ale o dziwo kupiłam tą piankę i sprawdzała się bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Super- lubię takie bananowe zapachy :) Pierwszy raz widzę ten produkt.

    Pozdrawiam ♥
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  50. It seems a good product, thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  51. banana sound good....lovely smell.

    Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  52. Trochę nie wierze, że wyrównuje koloryt, wygładza i robi wszystko wraz z sporym nawilżeniem ;p.... to tlyko produkt do mycia twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to zwykły produkt myjący, aż sama jestem zdziwiona jego działaniem:)

      Usuń
  53. Nie widziałam jeszcze tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  54. Miałam tą piankę- byłam z niej zadowolona ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. I like very much this brand and this foam looks really great. I'd like to try it.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts