Translate

sobota, 14 listopada 2020

Głęboko nawilżający balsam do ciała, EVELINE COSMETISC, I love vegan food

Nawilżanie skóry ciała w okresie jesiennym jest bardzo ważne. Niestety brak czasu i energii o tej ponurej porze roku sprawia, że zapominamy albo nie chce nam się nawilżać ciała codziennie. Muszę się przyznać, że w ostatnim czasie sama nie stosuję balsamów ciała regularnie. Niestety jesienią skóra szybciej się przesusza i potrzebuje nawilżenia, dlatego, kiedy znajdę siłę na to, żeby nawilżyć swoje ciało, zazwyczaj sięgam po kosmetyki głęboko nawilżające, które zrekompensują mi dni, w których trochę zaniedbuje moją pielęgnację ciała. 

Kto czyta mój blog, ten wie, że bardzo lubię kosmetyki z firmy Eveline, a ostatnio nawet polubiłam serię I love vegan food. Tym właśnie sposobem padło dzisiaj na prezentację Głęboko nawilżającego balsamu do ciała, EVELINE COSMETISC, I love vegan food. Kupiłam go w Biedronce, już nie pamiętam, ile kosztował (na pewno nie mniej niż 10 zł i nie więcej niż 20 zł).


Głęboko nawilżający balsam do ciała, EVELINE COSMETISC, I love vegan food
 

Głęboko nawilżający balsam do ciała, EVELINE COSMETISC, I love vegan food jest naturalnym balsamem do ciała zawierającym kokos i olejek migdałowy. Jego roślinne składniki aktywne błyskawicznie odżywiają, redukują przesuszenia, a także wygładzają skórę. Przyjrzyjmy się im bliżej:

  • Bioolejek kokosowy głęboko nawilża skórę oraz chroni ją przed przesuszeniem.
  • Olejek migdałowy poprawia elastyczność skóry oraz wzmacnia jej barierę lipidową.
  • Bioaloes koi, regeneruje i odżywia skórę oraz przywraca jej komfort i gładkość.



SKŁAD


"Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Helianthus Annuus Seed Oil, Glycerin, Glyceryl Stearates, Glyceryl Stearate Citrate, Isopropyl Palmitate, Triisostearin, Butyrospermum Parkii Butter, Mangifera Indica Seed Butter, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Cocos Nucifera Oil, Gardenia Tahitensis Flower Extract, Polymnia Sonchifolia Root Juice, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Alpha Glucan-Oligosaccharide, Lactobacillus, Inulin, Tocopheryl Acetate, Parfum (Fragrance), Glyceryl Caprylate, Hydroxyacetophenone, Myristyl Myristate, Sodium Polyacrylate, Maltodextrin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citronellol, Coumarin, Linalool."




OPAKOWANIE




Głęboko nawilżający balsam do ciała, EVELINE COSMETISC, I love vegan food

Głęboko nawilżający balsam do ciała, EVELINE COSMETISC, I love vegan food znajduje się w stojącej  tubce o pojemności 175 ml. Ma piękną metaliczną szatę graficzną, zawierającą kokosy na niebieskim tle. Opakowanie posiada czarną odginaną zakrętkę. Ogólnie tubka tego balsamu jest wykonana z miękkiego plastiku, który bez problemu można będzie przeciąć, kiedy będzie on na wykończeniu i ciężko będzie go wycisnąć.



KONSYSTENCJA I ZAPACH




Głęboko nawilżający balsam do ciała, EVELINE CISMETOSC, I love vegan food

Konsystencja Głęboko nawilżającego balsamu do ciała, EVELINE COSMETISC, I love vegan food jest biała, kremowa, i gęsta. Jest ona lekka, łatwo ją się rozprowadza po ciele i szybko się wchłania. Zapach jest taki sam jak opisywany kiedyś przeze mnie zapach Cukrowego peelingu do ciała EVELINE COSMETICS I Love Vegan Food, czyli słodki, kokosowy i ogólnie piękny bez żadnych sztuczności.  


MOJA OPINIA


Głęboko nawilżający balsam do ciała EVELINE COSMETISC, I love vegan food, ma lekką konsystencję, która szybko się wchłania. Mogłaby być trochę rzadsza, aby łatwiej rozprowadzała się po ciele, ale nie narzekam. Ze względu na piękny zapach, smarowanie nim ciała to sama przyjemność. Balsam szybko się wchłania i nie lepi się po posmarowaniu. Skóra po nim jest gładka, nawilżona, jędrna i pachnąca. Balsam ten nie uczula i nie podrażnia skóry. Uwielbiam kosmetyki z serii I love vegan food i zamierzam testować kolejne, które jestem pewna, że równie świetnie się u mnie sprawdzą, jak ten balsam. 

 

A Wy znacie  Głęboko nawilżającego balsamu do ciała, EVELINE COSMETISC, I love vegan food?

Jaki jest Wasz ulubiony balsam do ciała?



144 komentarze:

  1. Mam dokładnie ten sam wariant zapachowy w zapasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie bardzo ważny w balsamach jest zapach i dobre nawilżenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też, na szczęście ten balsam spełnia te dwa warunki 😊

      Usuń
  3. Boa tarde. Obrigado pelos produtos vegânos. Com toda certeza são maravilhosos.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely! Looks perfect for this fall! & into winter!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszystko, co kokosowe A skoro dobrze nawilża, to musi być mój. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam wszystko co kokosowe, bardzo polecam ten balsam 😊

      Usuń
  6. Ale jestem ciekawa tego zapachu bo uwielbiam kokosowe zapachy w kosmetykach <3 Ja z balsamami mam tak, ze jak je kupie to później notorycznie zapominam stosowac ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny jest ten zapach 😊 mi też się zdarza zapominać aż moja sucha skóra mi o tym przypomni😀

      Usuń
  7. Kocham wersje mango, która pachnie.. pomarańczową mambą! ♥ Kokos nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny musi być ten zapach pomarańczowej mamby 😊 ja bardzo lubię kokos 😊

      Usuń
  8. Nie znam, ale wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Looks good. Haha I have a lot of favourites!

    OdpowiedzUsuń
  10. I need moisturizers especially in winter when it is dry. Looks good.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gracias por la recomendación se ve genial. Siempre es bueno utilizar un buen humectante. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego nie znam, ale zawsze lubiłam balsamy tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sounds like a great product! Have a great weekend, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  14. Eveline cosmetics is wonderful! Thank you, Martyna!

    OdpowiedzUsuń
  15. It seems like a really perfect beauty product for cold wintry days.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, this product is the best for these days 😊

      Usuń
  16. Ja w tym roku jestem z siebie dumna, ponieważ codziennie balsamuję swoje ciało. Co prawda tylko rano, ale zawsze coś :) Jeszcze nie miałam chyba żadnego kosmetyku pielęgnacyjnego tej marki. Z pewnością jednak w ogóle nie przeszkadzałaby mi konsystencja, ponieważ lubię gęste produkty do balsamowania ciała. Mam wrażenie, że lepiej nawilżają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei balsamuję się tylko wieczorem, bo rano nie mam czasu 😊 jak dla mnie gęste produkty trochę trudniej rozprowadzają się po ciele, ale z tym balsamem jeszcze nie jest tak źle 😊

      Usuń
  17. Nice product, i think is amazing
    Thanks for your review
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Tego balsamu nie znam, ale uwielbiam balsam z Eveline "BodyCarmed".
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    https://girlsinmadworld.blogspot.com/2020/11/skrecenie-kostki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei nie znam balsamu "BodyCarmed" ale jeszcze wszystko przede mną ;D Pozdrawiam ;)

      Usuń
  19. Patrzyłam na te balsamy w Biedronce, ale mam w tej chwili taki zapas, że nie mogę sobie pozwolić na kupno kolejnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No rozumiem, ale polecam ten balsam, jak już Twoje zapasy się pomniejszą ;)

      Usuń
  20. Miałam kilka kosmetyków z tej serii i miło je wspominam. Balsam chętnie poznam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna jest ta seria, bardzo polecam ten balsam ;)

      Usuń
  21. Rzadko używam tej marki, ale balsam chętnie bym wypróbowała. O tej porze roku faktycznie wyjątkowo się przydaje :) Świetna recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przydatny jest taki balsam o tej porze roku:) dziękuję ;) pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Zgadzam się :) Mam na razie mały zapas, ale ten wpisuję sobie do listy "do wypróbowania" :)

      Usuń
    3. Myślę, że będziesz zadowolona z tego balsamu, bo jest na prawdę świetny ;)

      Usuń
  22. Tego balsamu osobiście nie znam, aktualnie używam balsamu Magno z Ziaji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Zaji też są bardzo fajne balsamu, tego mango nie znam ;)

      Usuń
  23. Muszę wypróbować. Przekonują mnie do tego chociażby właściwości nawilżające oraz szybkie wchłanianie się balsamu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będziesz zadowolona z tego balsamu ;)

      Usuń
  24. widziałam go gdzieś :D i całkiem ciekawie sie zapowiada! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem bardzo ciekawa zapachu, uwielbiam słodkie aromaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam słodkie aromaty, piękny jest ten zapach ;)

      Usuń
  26. I like the cosmetics of this brand. Thank you very much for the nice review)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam z Soraya i jestem zadowolona. Kończy mi się, więc akurat post dla mnie, żeby wybrać jakiś inny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to fajnie:) Myślę, że będziesz zadowolona z tego balsamu jeśli się na niego zdecydujesz :)

      Usuń
  28. Nawet lubię balsamy, ale tego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  29. O fajny! Nie znałam wcześniej tego produktu :)

    Pozdrawiamy 🙂
    www.twinslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. I don't use a body lotion instead I use olive or coconut oil and apply in on my skin directly. This lotion 'I love vegan food' sounds amazing. It is wonderful that it has a nice fragrance and leaves skin smooth and soft. I might try it myself.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I also like coconut oil or olive but now I use this lotion. I very recommend this lotion:)

      Usuń
  31. Ale super produkt. Marka Eveline coraz bardziej się rozkręca i zachęca do kupowania ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie ten balsam na liście do kupienia. Uwielbiam kokos i na pewno będę z niego zadowolona, ale narazie musze wykorzystac moje 3 balsamy zanim kupie następny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będziesz zadowolona z tego balsamu, bo jest świetny :)

      Usuń
  33. Bardzo lubię kosmetyki z kokosem w składzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie znałam wcześniej tego balsamu, ale jestem ciekawa jakby sprawdził się u mnie :D
    Chętnie go przetestuję :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię bardzo kokosowe kosmetyki, więc ten balsam powinien przypaść mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny jest ten balsam, więc jestem pewna, że przypadłby Ci on do gustu :)

      Usuń
  36. I love coconut oil in my beauty products. Great introduction to the products. Would love to try them out.

    OdpowiedzUsuń
  37. Muszę koniecznie go wypróbować:D

    OdpowiedzUsuń
  38. Kiedyś bardzo lubiłem kokosowe kosmetyki. Teraz zdecydowanie wybieram świeższe zapachy 😉 nie miałam jeszcze żadnego balsamu tej marki. Dzięki za ciekawa recenzję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciągle lubię kokosowe zapachy:) Świetne balsamy ma ta marka, bardzo je polecam ;)

      Usuń
  39. Bardzo lubię kosmetyki z Eveline, ale jeszcze nie miałam okazji wypróbowania tego balsamu.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  40. Odżywczy balsam do ciała Loving Care Oriflame to balsam, który już od dłuższego czasu jest stałym elementem mojego wieczornego rytuału kąpielowego. Do kosmetyków Eveline jakoś trudno mi się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego balsamu z Oriflame jeszcze nigdy nie miałam:) Ja bardzo lubię kosmetyki z Eveline ;)

      Usuń
  41. Jak będę w drogerii to go na pewno kupię :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. mój ulubiony chyba jest najzwyczajniejszy z Nivea ;) jednak na dni letnie lubię takie kojące, jednak nie mam ulubionej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mam ulubionej firmy, za każdym razem kupuję balsam z innej marki :)

      Usuń
  43. Sounds like a really interesting product!

    OdpowiedzUsuń
  44. I like very much this brand and this body balm looks really great. I'd love to try it.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie wiedziałam że Eveline ,wypuściło również balsamy z tej samej serii ,co peeling ( aktualnie używam waniliowego i jest świetny)
    Będę się rozglądać, za tym balsamem 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I balsamy są i kremy do rąk i nie wiem co jeszcze :D Muszę koniecznie wypróbować ten waniliowy ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  46. It looks like an interesting product, I'll try it.

    OdpowiedzUsuń
  47. Hola! un producto muy interesante, gracias por la review. Besos

    OdpowiedzUsuń
  48. Zaciekawił mnie ten balsam. Z chęcią wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  49. I didn't know this brand but that product sounds good!
    The perfect lotion for this periodo when you are always busy and pretty lazy, so tend to skip regular body care!^^

    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Wydaje się fajnym kosmetykiem, chociaż nie znam tej serii i rzadko kupuje coś tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo często kupuję coś z tej marki, a tę serię uwielbiam ;)

      Usuń
  51. Też go mam i jeszcze z brzoskwinią, oba lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzoskwiniowej wersji jeszcze nie miałam, ale jestem pewna, że na pewno bym ją polubiła ;)

      Usuń
  52. Uwielbiam balsamy do ciała. To kosmetyki, które kupuję przy każdych odwiedzinach w drogerii. Tego jeszcze nie stosowałam, ale chętnie wypróbuję :)!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam balsamy do ciała, a tego to już szczególnie, jestem pewna, że Ty też go polubisz;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  53. Świetnie, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Great product...
    I love vegan foods too.

    Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  55. That product seems great. Thank you so much for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/11/ysl-black-opium-eau-de-parfum.html

    OdpowiedzUsuń
  56. Super, że szybko się wchłania, zapach też mnie bardzo ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie balsamy są najlepsze ;) zapach jest piękny ;)

      Usuń
  57. Skoro szybko się wchłania i ma piękny zapach to muszę go sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Z miłą chęcią wypróbuje, że też nie zwróciłam na niego uwagi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts