Translate

środa, 25 listopada 2020

PILATEN Maska na usta kolagenowa

Dziś będzie krótki wpis, bo krótkie były moje testy. Przetestowałam jednorazowy produkt, czyli PILATEN Maskę na usta kolagenową. Byłam bardzo ciekawa działania tej maseczki, bo marka ta nie jest mi znana, ale niska cena zachęciła mnie do wypróbowania jej. Poza tym pierwszy raz  miałam okazję testować tego typu kosmetyk i dlatego postanowiłam podzielić się z Wami moimi wrażeniami, więc nie przedłużając, zapraszam do dalszego czytania.


PILATEN Maska na usta kolagenowa 7 g


PILATEN Maska na usta kolagenowa kupiłam z drogerii internetowej eButic.pl za 2,32 zł. Ma ona za zadanie:

  • doskonale nawilżyć i zregenerować skórę ust i wokół nich
  • poprawić jędrność, elastyczność i napięcie skóry ust i wokół nich
  • zwiększyć gęstość i grubość skóry ust i wokół nich, dzięki czemu staje się mocniejsza i mniej podatna na przesuszanie

Aktywne składniki: gliceryna, sproszkowana chrząstka kędzierzawa, hialuronian sodu, dextran, kolagen, sok z aloesu, wyciąg z poziomek.



SZCZEGÓŁY



PILATEN Maska na usta kolagenowa 7 g


MOJA OPINIA


PILATENMaska na usta kolagenowa jest nasączona kolagenem i w dotyku przypomina mi hydrożelowe płatki pod oczy. Ma kolor różowy, jest przezroczysta i pokrywa skórę ust i wokół nich. Zapach jest łagodny, prawie niewyczuwalny. Dobrze przylega do skóry, posiada otwór na ustach, ale i tak nie wolno jeść ani mówić podczas aplikacji, bo maseczka może się wtedy odklejać lub się przemieszczać. Aby zwiększyć działanie maseczki, przed aplikacją zrobiłam peeling ust. W trakcie aplikacji nic mnie nie piekło, maska nie podrażniła mi skóry ani nie zrobiła żadnych szkód. Po aplikacji moje usta miały ładny delikatny różowy, kolor. Kontur ust był wyrównany, usta były nawilżone, gładkie, jędrne i pełne. Dodatkowo pomalowałam je nawilżającym błyszczykiem (niestety maseczka ta nie zdziałała takich cudów, żebym mogła z niepomalowanymi ustami wyjść z domu). Jednak po kilku godzinach moje usta wymagały ponownego nawilżenia, bo czułam już przesuszenie. Przez 2-3 godziny po aplikacji maseczki efekty były widoczne i wyczuwalne, później już coraz mniej, ale za taką cenę nie spodziewałam się cudów. Ogólnie jestem zadowolona z tej maseczki. Przy okazji kolejnych zakupów na pewno kupie ją znowu. 

 

A Wy znacie  PILATEN Maskę na usta kolagenową?

Używacie maski na usta?  

106 komentarzy:

  1. Jakoś nie czuję się przekonana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hola! use varias veces esta mascarilla para los labios y me gustaron. Besos

    OdpowiedzUsuń
  3. This looks good, I must do a mask again. Have a nice evening, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż sobie chyba ją dziś wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam takiej maseczki i szkoda, że efekt nie utrzymuje się dłużej😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, ale i tak jestem z niej zadowolona 😊

      Usuń
  6. Widzialam ja, ale jeszcze nie probowalam,mysle,ze jest dobra.Dwie - trzy godziny - to jest dobry czas na maseczke.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ją polecam. Jak za takie pieniądze, to dwie lub trzy godziny to dużo 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  7. Seems strange never seen such a thing before!

    OdpowiedzUsuń
  8. I never used this brand before but sounds like a pretty good mask
    xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This is my first product from this brand and I very happy with this ;)

      Usuń
  9. Uy yo la tengo pero no la he probado. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  10. tej nie znam ale mialam inna na usta i bylo to przyjemne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też muszę przetestować inne maseczki do ust ;)

      Usuń
  11. Hmm wydaje mi się, że kiedyś raz użyłam tego produktu, ale chyba jakoś dużego wrażenia na mnie nie zrobił i nie sięgnełam po niego ponownie. :) Ale kto wie może od tego czasu np. zmienił się składi maseczka fajnie działa na usta. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tam zadziałał ten produkt, na pewno jeszcze po niego sięgnę, chociaż za taką cenę nie ma cudów:)

      Usuń
  12. Wow, to innowacyjny produkt ... zdolność formuły maseczki do ust jest w stanie rozjaśnić kolor skóry ust, które wydają się poczerniałe od palenia czy też kobiet, które często używają szminki.
    Jestem zainteresowany próbą jego użycia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo dobrego może zdziałać ta maseczka, bardzo ją polecam ;)

      Usuń
  13. I haven't tried a mouth mask but would be fun to try.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej maski, ale chętnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. słyszałam, ale nie próbowałam, ale chyba mnie przkeonałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, w takim razie musisz ją koniecznie przetestować ;)

      Usuń
  16. Nie przypominam sobie, abym stosowała jakąkolwiek maskę na usta... U mnie w ruch idzie np.miód :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam tą maseczkę i u mnie dosyć fajnie się sprawdziła chociaż efekt tak jak piszesz był widoczny przez 2h góra 3h. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się spodziewać większych efektów za tak niską cenę ;) POzdrawiam ;)

      Usuń
  18. Nigdy nie używałam maski na usta, bo nie czułam takiej potrzeby. Ale może kiedyś z ciekawości wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś nie czułam takiej potrzeby, ale w końcu skusiłam się na nią i nie żałuję ;)

      Usuń
  19. Hola guapa, nunca he utilizado este tipo de mascarilla. He oido hablar mucho de esta mascarilla, quizás me anime con ella. Feliz día. Besos

    OdpowiedzUsuń
  20. Namówiłaś mnie do testowania tej maseczki. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, myślę, że będziesz z niej zadowolona ;)

      Usuń
  21. Szczerze mówiąc to usta pielęgnuję miodem, nie używam żadnych maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cool mask! I'd like to try it. Thank you very much for your sharing )

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Koniecznie muszę wypróbować też inne produkty z tej marki :)

      Usuń
  24. I've never tried a lip mask but this sounds good!
    Even if the effect doesn't last long, it could be a good solution before an event or a party!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This product is very good and will be for sure good solution before party:)

      Usuń
  25. Jak dotąd nie stosowałam u siebie żadnej maski na usta :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiedziałam, że na usta tez są maski.

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam tę maseczkę i jest bardzo przyjemna :) Jest tania wiec nie szkoda kupić kilka sztuk. Działa raczej doraźnie, ale myślę, że to nic, ponieważ milutko się jej używa. Mam po jej użyciu lepsze doświadczenia niż po tkaninowej maseczce do ust z Sephory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy następnych zakupach będę musiała się zaopatrzyć w więcej sztuk tych maseczek ;) Jestem zadowolona z jej działania, chociaż nie zdziała cudów:)

      Usuń
  28. Pamiętam, że kiedyś był szał na tą maskę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie stosowalam jeszczd maseczki na usta:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zastosowałam pierwszy raz i bardzo polecam ;)

      Usuń
  30. Lubię maseczki na usta. Fajnie działają i na tą chętnie się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Tylko raz w życiu miałam maseczkę na ustach.Świetnie że ją polubiłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znam, ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie robiłam bo i nie znałam żadnych maseczek na usta. Ciekawy produkt. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie używam takich maseczek i na razie nie planuję, ale dobrze, że w ogólnym rozrachunku jesteś zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, że okazała się fajna ta maseczka ;)

      Usuń
  35. Przyznam, że takiej maski jeszcze nie robiłem :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawy produkt, pierwszy raz widzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cena bardzo zachęca do przetestowania samemu :)

    Pozdrawiamy ♥
    www.twinslife.pl -klik

    OdpowiedzUsuń
  38. Takiej maski jeszcze nie spotkałam. Ciekawy produkt :))

    OdpowiedzUsuń
  39. I love these for gifts for close friends!

    OdpowiedzUsuń
  40. Nawet dziś się nad nią zastanawiałam, ale nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, mogłaś kupić, bo bardzo fajna maska ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts