Translate

sobota, 28 listopada 2020

ZIAJA, czekoladowy peeling myjący do ciała gruboziarnisty z masłem kakaowym

Według mnie nie ma niczego lepszego od czekolady na poprawę humoru. Nie tylko uwielbiam ją jeść, ale i stosować różne kosmetyki czekoladowe. Wykonywanie masażu ciała z pomocą peelingu to chyba jak dla mnie jedna z najprzyjemniejszych form pielęgnacji. Wykorzystywanie do tego czekoladowego kosmetyku sprawia, że peeling ten jest jeszcze przyjemniejszy niż zwykle. Tak więc dzisiaj zamierzam zaprezentować Wam mój nowy czekoladowy peeling myjący. Życzę smakowitego i przyjemnego dalszego czytania:)


ZIAJA, czekoladowy peeling myjący do ciała gruboziarnisty z masłem kakaowym


ZIAJA, czekoladowy peeling myjący do ciała gruboziarnisty z masłem kakaowym
 jest moim nowym peelingiem, który dorwałam pewnego razu na zakupach w Hebe. Kosztował mnie 15,99 zł. Zobaczmy zatem co takiego ciekawego na jego temat ma nam producent do powiedzenia:


OPIS PRODUCENTA



ZIAJA, czekoladowy peeling myjący do ciała gruboziarnisty z masłem kakaowym

Opis producenta ZIAJA, czekoladowego peelingu myjącego do ciała gruboziarnistego z masła kakaowego jest bardzo zachęcający. Kiedy go przeczytałam, nie mogłam już się doczekać przyjemnego masażu oraz efektu gładkiej skóry po tym peelingu. Już nie raz miałam okazję stosować kosmetyki z masłem kakaowym, które bardzo miło wspominam. Działanie coco-glukozy też wydaje się bardzo zachęcające. Sposób użycia tego peelingu nie różni się niczym szczególnym od aplikacji innych peelingów myjących. 


SKŁAD



ZIAJA, czekoladowy peeling myjący do ciała gruboziarnisty z masłem kakaowym


OPAKOWANIE



ZIAJA, czekoladowy peeling myjący do ciała gruboziarnisty z masłem kakaowym

Opakowanie ZIAJA, czekoladowego peelingu myjącego do ciała gruboziarnistego z masła kakaowego należy do grupy moich ulubionych opakowań, jakim jest słoiczek, który ma aż 200 ml. Ma ładną brązową szatę graficzną, która może kojarzyć się nawet z masłem kakaowym do jedzenia. Słoiczek ten posiada białą zakrętkę, pod którą znajduje się srebrna folia.


ZIAJA, czekoladowy peeling myjący do ciała gruboziarnisty z masłem kakaowym

Kiedy oderwiemy tą folię, dostajemy się do tego przyjemnego peelingu, którego zapach i konsystencja wygląda następująco:


KONSYSTENCJA I ZAPACH



ZIAJA, czekoladowy peeling myjący do ciała gruboziarnisty z masłem kakaowym

Jak widać na zdjęciu, ZIAJA, czekoladowy peeling myjący do ciała gruboziarnisty z masłem kakaowym posiada małe drobinki koloru brązowego i bezbarwnego. Sam peeling ma kolor jasnobrązowy. Konsystencja jest żelowa nie za rzadka, nie za gęsta. Czuć w tym peelingu lekki czekoladowy zapach. 



MOJA OPINIA 



ZIAJA, czekoladowy peeling myjący do ciała gruboziarnisty z masłem kakaowym


Podsumowując, ZIAJA, czekoladowy peeling myjący do ciała gruboziarnisty z masłem kakaowym, ma bardzo wygodne w użyciu opakowanie. Konsystencja jest dla mnie sam raz, nie jest ani za gęsta, ani za rzadka, łatwo się rozprowadza po ciele. Zapach tego peelingu, jest czekoladowy, na szczęście nie czuć w nim żadnej sztuczności. Jedynie mógłby być bardziej intensywny, ale nie narzekam. Drobinki lekko masują skórę (nie ma jakiegoś wielkiego efektu zdzierania). Moja skóra po tym peelingu jest gładka, miękką, jędrna, jednak nie jest na tyle nawilżona, abym nie musiała zastosować balsamu do ciała, o którym ostatnio często mi się zapomina. Ogólnie nie jest to zły produkt i mogę go polecić każdemu, kto lubi czekoladowe peelingi, jednak spodziewałam się po nim czegoś więcej (może zapach był za słaby lub było za małe zdzieranie i nawilżenie). Raczej nie wrócę już do niego ponownie i po jego zużyciu na pewno zaopatrzę się w kolejną nowość.

 

A Wy znacie ZIAJA, czekoladowy peeling myjący do ciała gruboziarnisty z masłem kakaowym?

Jakie są Wasze ulubione peelingi do ciała?



147 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą markę, peelingu od nich nie miałam, aktualnie mam z Nivea :). Ale sam fakt, że czkoladowy produkt to już mnie kupił

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak mnie kupił, obok czekoladowych rzeczy nie potrafię przejść obojętnie 😊

      Usuń
  2. Nie miałam, ale bardzo lubię kosmetyki, które mają słodkie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że się sprawdził u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt,zachecajoco wyglada plusem jest czekolada,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekolada najbardziej zaważyła na tym, że kupiłam ten peeling 😊

      Usuń
  5. Czyli taki średniaczek ;) Trochę właśnie bałabym się sztuczności w czekoladowym zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooh, I love the thought of a chocolate body scrub! Have a wonderful weekend, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  7. Kojarzę ale nie miałam nigdy. Szczerze mówiąc jakoś szczególnie mnie on nie kusi

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten kosmetyk, jeszcze nigdy nie używałam czekoladowego peelingu, a czekoladę i jej zapach bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uy gracias por la recomendación. que pena que no fue del todo de tu gusto. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie jestem fanką ziaji, ale ten peeling wydaje się naprawdę ciekawy i warty przetestowania :)


    normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie musisz go przetestować ;)

      Usuń
  11. Mnie ziaja już nie kusi, zresztą tu i poziom zdzierania byłby pewnie za słaby i zapach za słodki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach właśnie nie jest zbyt słodki, ale zdzieranie faktycznie mogłoby być za słabe ;)

      Usuń
  12. Idealny na tę porę roku. Latem wolę owocowe i świeże peelingi, ale zimą zapachy wanilii i czekolady są cudownie rozpieszczające.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, czekolada jak dla mnie zimą jest idealna;)

      Usuń
  13. This seems like a great chocolate peeling! It is great that your skin feels soft after using it, that's always good. Thank you for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam go jeszcze ;) być może się skuszę, by go tylko wypróbować i odhaczyć jako przetestowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może akurat przypadnie Ci do gustu i niejednokrotnie do niego wrócisz ;)

      Usuń
  15. Kiedyś miałam cośczekoladowego od ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. I love products with chocolate!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię peelingi a ten pewnie pięknie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Może i dobrze, że zapach nie jest zbyt intensywny bo jeszcze bym go zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Looks great! But moisture is important!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa, propozycja. Ja polecam na cerę normalną i mieszaną polski, malinowy peeling do twarzy "BOTANIC SkinFood", zawierający maliny i eukaliptusa. Równie apetyczny zapach i skóra twarzy robi się niezwykle gładka i miła w dotyku. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam wcześniej o tym peelingu, ale skoro go polecasz to muszę koniecznie go wypróbować ;)

      Usuń
  21. Czekoladowego jeszcze nie miałam. Preferuję solne peelingi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie czekolada jako poprawiacz humoru wygrywa wszelkie konkurencje :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam inne produkty z tej serii, ten czekoladowy zapach uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, tylko mógłby być bardziej intensywny ;)

      Usuń
  24. Kiedyś mialam bardzo fazę na czekoladowe kosmetyki z Ziaji, a szczególnie lubilam krem do twarzy bo zapach miał rewelacyjny, co do działania to niestety nie pamiętam.
    Mi bardzo odpowiada dwufazowy olejek i peeliing w jednym z Silcare, genialnie pachnie i zostawia skórę nie dość, że gładką to jeszcze dobrze nawilżoną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jakoś kremy do twarzy z Zaji zawsze nie podchodziły, wolę inne czekoladowe kosmetyki z tej marki ;) Koniecznie muszę wypróbować ten olejek i peeling, bo jeszcze go nie miałam ;)

      Usuń
  25. Uwielbiam peelingi do ciała, tych drobnoziarnistych używam zamiast żelu pod prysznic :)
    A zapach kawy w kosmetykach uwielbiam, miałam kiedyś ten słoiczek z Ziaja :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam, ale jak czekoladowy to muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak pomyślałam, kiedy pierwszy raz zobaczyłam ten peeling ;)

      Usuń
  27. Nie miałam jeszcze czekoladowych kosmetyków. Za to lubię czasem zjeść troszkę czekolady. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię jeść czekoladę i to nawet więcej niż troszkę 😊

      Usuń
  28. Wonderful review! The scrub looks good!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakoś nie przepadam za takimi produktami. Miałam kiedyś krem czekoladowy z tej marki, który mnie uczulał.
    Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, mnie ten peeling na szczęście nie uczulił 😊

      Usuń
  30. Jakoś nie kusi mnie ten peeling. Lubię mocne zdzieraki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zbyt mocnych zdzieraków to on raczej nie należy 😃

      Usuń
  31. Ja uwielbiam z\ Nuxe i Resibo bo są odżywcze :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Idealne produkt dla łasuchów :p

    OdpowiedzUsuń
  33. Nawet lubiłam ten peeling ❤

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię kosmetyki Ziaja, ale tego peelingu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. I often use Ziaja products, they're good and pretty cheap!
    Wanna try this body scrub!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. great and healthy composition...good product.

    Have a great day

    OdpowiedzUsuń
  37. wygląda na mazidło godne uwagi:)

    OdpowiedzUsuń
  38. No po peelingu myjącym zwykle nie należy się spodziewać cudów i jak zwykle takie gagatki stosuję na suche ciało, wtedy widać jaką mają moc. Co do ulubionych peelingów u mnie najfajniej sprawdzają się Bielenda Exotic Paradise miałam melona, papaję i figę, ten ostatni nie odpowiadał mi zapachem jedynie, ale działanie jest super we wszystkich trzech :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem będę musiała wypróbować ten peeling na sucho 😊 będę miała na uwadze perlingi z Bielenda Exotic Paradise, bo bardzo lubię te markę, ale jeszcze nie miałam od niej peelingów 😊

      Usuń
  39. I love the aroma of chocolate. I'll have to try it!

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie miałam tego peelingu, ale lubię zapach czekolady więc może produkt by mi podpasował ;) Kiedyś częsciej korzystałam z różnego rodzaju peelingów i bardzo je lubiłam, a teraz korzystam z nich raz na jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Dodaję twój blog do obserwowanych :)

      Usuń
    2. Też lubię czekoladowy zapach 😊 ja w ostatnim czasie jestem z siebie dumna, bo korzystam z nich systematycznie 😊 Miło mi zapraszam ponownie 😊

      Usuń
  41. O widzisz jest tani i kupe se go przy okazji.

    OdpowiedzUsuń
  42. Swego czasu lubiłam krem kakaowy z Ziaja ale peelingów nigdy od nich nie miałam . Myślę, że największą zaletą jest tutaj zapach😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładny jest zapach, ale mógłby być bardziej intensywny:)

      Usuń
  43. Lubię serię kakaową Ziai, ale tego peelingu nie miałam. Raczej się nie skuszę, bo już nie korzystam z kupnych peelingów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna jest ta seria:) Ja w ostatnim czasie tylko używam kupnych peelingów ;)

      Usuń
  44. Znam ten peeling i bardzo lubię! :) Przystępna cena i bardzo fajne działanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Lubię gruboziarniste peelingi, więc rozejrzę się za nim :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo lubię produkty z Ziaji! jednak peelingów w mojej łazience nie mogę używać :(

    OdpowiedzUsuń
  47. That piling have such a cool texture and scent must be amazing because it is chocolate.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/12/babor-hsr-lifting-cream-filorga-hydra.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Jestem wierna peelingowi kawowemu i raczej przy nim zostanę. Choć nie ukrywam, że ziaja mnie pozytywnie zaskakuje w kwestii produktów. Nawet ten, choć słaby zdzierak, ale nie wygląda na aż tak kiepskiego...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki…ech. Byle do Świąt;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam kawowe peelingi, ale czasem lubię też przetestować coś innego ;) Nie jest najgorszy ten peeling, ale spodziewałam się czegoś lepszego ;)

      Usuń
  49. Znam, lubię i szanuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Lovely post. I want to make a sugar scrub. Great post!

    OdpowiedzUsuń
  51. Looks very interesting product!!

    OdpowiedzUsuń
  52. I need to try it because Ziaja is my favourite brand!! Amazing review, my dear!🤩

    Happy December ☃️☃️

    Shades of Silvie

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie znam tego produktu, jednak bardzo uwielbiam produkty tej firmy ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    https://girlsinmadworld.blogspot.com/2020/12/blogmas-2020-top-5-swiatecznych-filmow.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam produkty tej firmy :) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  54. Miałam ten peeling i niestety zapach był dla mnie dziwny (słabo czułam tą czekoladę)
    Nie mam ulubionego peelingu, sięgam po różne, które aktualnie są w drogerii 😊
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też słabo czuję czekoladę, ale dobrze, że w ogóle coś czuć:P Też zazwyczaj sięgam po różnośni z drogerii :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  55. Muszę go wypróbować :))
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  56. Hola!
    There's nothing like a decent body scrub that just exfoliates and refreshes your skin during the summer. 😁I absolutely love these Ziaja products.

    OdpowiedzUsuń
  57. uwielbiam kosmetyki tej marki! są niedrogie, mają fajny skład i działanie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts