Translate

sobota, 17 października 2020

Avon Senses Happiness

Każdy, kto stosuje lub stosował kosmetyki z Avonu, na pewno kojarzy żele do mycia ciała Senses. Mają one wiele pięknie pachnących zapachów, które, powiedziałabym nawet, że pachną równie pięknie, jak perfumy z tej firmy. Dodatkowo charakteryzują się niską ceną, która zachęca do wypróbowania tych jakże świetnych produktów!


Dzisiaj mam do zaprezentowania jeden z pięknie pachnących żeli pod prysznic, jakim jest kremowy nawilżający żel do mycia ciała, Avon Senses Happiness. Kupiłam go za około 4 zł (w promocji oczywiście), jego pojemność to 250 ml. Tak więc nie czekajmy już dłużej i zobaczmy, co producent ma nam o nim do powiedzenia o tym żelu:

Avon Senses Happiness


OPIS PRODUCENTA



"Kremowy nawilżający żel pod prysznic Avon Senses Happiness o zmysłowym zapachu granatu i frezji, z dodatkiem odżywczego balsamu – do codziennego stosowania. Aromatyczny nawilżający żel pod prysznic do każdego rodzaju skóry

Działanie: delikatnie oczyszcza i intensywnie nawilża ciało, nadając mu jedwabistą miękkość
Efekt: gładka, odświeżona i głęboko odżywiona skóra

Szybki prysznic w biegu czy aromatyczny rytuał przy świecach? Bez względu na to, ile czasu poświęcasz na pielęgnację, pewnie liczy się dla Ciebie, by była skuteczna i przyjemna. Nasz aromatyczny żel dokładnie oczyści Twoją skórę, rozpieszczając ją intensywnym nawilżeniem. Jego kremowa formuła ochroni ją także przed podrażnieniami, aby na dłużej pozostała gładka i miękka w dotyku. Kosmetyk wzbogaciliśmy pachnącą kompozycją z nutami owocu granatu i kwiatu frezji - ten zapach pozostanie z Tobą na dłużej.

Jak stosować?

Nałóż żel Avon na gąbkę, myjkę lub dłoń i rozprowadź na całym ciele, ciesząc się aromatyczną pianą. Następnie spłucz kosmetyk wodą. 

Inspiracja:

Twoje ciało, aby pięknie wyglądać, potrzebuje kompleksowej pielęgnacji – po kąpieli wypróbuj jeden z naszych odżywczych balsamów do ciała z drogocennymi olejkami, aby zapewnić skórze intensywne nawilżenie i głęboką regenerację."



SKŁAD



Avon Senses Happiness


KONSYSTENCJA I ZAPACH



Avon Senses Happiness


Konsystencja żelu Avon Senses Happiness jest kremowa nie za rzadka i nie za gęsta, w sam raz. Zapach słodki ani trochę nie czuć sztuczności, czuć w nim świeży granat i frezję.  


Avon Senses Happiness



MOJA OPINIA

 

Opakowanie kremowego nawilżającego żelu do mycia Avon Senses Happiness jak dla mnie jest w miarę wygodne w użyciu, podoba mi się to, że jest przezroczyste, dzięki temu widzę, ile jeszcze żelu mi zostało, oprócz tego jest plastikowe, co nie grozi potłuczeniem się, kiedy się wyślizgnie z ręki pod prysznicem. Bardzo podoba mi się kolor tego żelu, uwielbiam takie cukierkowe barwy. Konsystencja świetna! Jest ona kremowa i łato się rozprowadza po ciele (a nakładam go dłonią) oraz szybko się pieni. Zapach piękny, słodki czuć egzotyczne owoce, tak jak napisałam wcześniej, ten zapach nie ma nic wspólnego ze sztucznością, jaką można poczuć w innych żelach do mycia ciała. Po umyciu i wytarciu się zapach tego żelu ten długo utrzymuje się na skórze, pozostawiając aromatyczną woń granatu i frezji. Dodatkowo skóra po nim jest miękka, gładka i nawilżona. Bardzo jestem zadowolona z tego kremowego żelu, to jeden z moich ulubionych zapachów Avon Senses. Bardzo polecam ten żel miłośnikom kosmetyków z Avonu i nie tylko.


A Wy znacie kremowy żel pod prysznic Avon Senses Happiness?
Jaki jest Wasz ulubiony zapach z tej serii?

153 komentarze:

  1. Jestem ciekawa tego zapachu :) Lubię jak żele ładnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Avon products are always good! Have a good weekend, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Love their body washes! Always great to have and give as gifts too!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Their body washes are very good, ezpecialy this one ;)

      Usuń
  4. Looks so creamy. I don't think I have had this one, though. Great review!

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem jakby się u mnie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglada wspaniale i sprobuje go,bo mnie zainteresowalas mnie nim,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo go polecam, świetny jest😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  7. Wspaniała recenzja :) Ja jednak, już chyba od pół roku nie używam żeli, przerzuciłam się na mydełka :) Bardzo chętnie wypróbowałabym ten zapach, gdyby avon produkował kostki mydła :)
    Może produkują, a ja nic o tym nie wiem... dawno temu zaglądałam do katalogu :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jeszcze Avon jeszcze nie przoduje kostek mydła (chyba że o czymś nie wiem):) też bym wypróbowała ten żel kostce gdyby był:D pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Ostatni raz miałam kontakt z kosmetykami Avonu już dość dawno, ale kojarzę linię Senses i mam z nią ogólnie dobre wspomnienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię żele pod prysznic z Avon, mają przyjemne, intensywne zapachy. Tego jeszcze nie testowałam, ale będę pamiętać, że jest godny polecenia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne są żele pod prysznic z tej serii, szczególnie ten 😊

      Usuń
  10. super ładny różowy kolor haha <3
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks for your amazing post
    Xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Seria znana mi sprzed wielu lat :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno już nie miałam żadnych kosmetyków tej marki, więc może dam się namówić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żele pod prysznic ta marka ma świetne i bardzo je polecam, szczególnie ten;)

      Usuń
  14. Cześć Martyna
    Uwielbiam kremowy prysznic Avon Senses Happiness… ma świeży powiew, idealny na lato. Moim ulubionym jest Senses Marine. Przypomina mi wodny zapach Avon. Świeży, czysty zapach.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny jest też żel i też go uwielbiam. Zapachu Marine jeszcze nie miałam, ale będę miała go na uwadze ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Pamiętam serię jeszcze jak byłam konsultantką, niestety nie przepadam za tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tę markę bardzo lubię, szczególnie żele pod prysznic ;)

      Usuń
  16. Nie znałam tego żelu, ale bardzo mnie nim zaciekawiłaś :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gracias por la recomendación te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten żel nawilżający Avon Sense Happiness Cream również wydaje się zalecany, co? dobry do stosowania po kąpieli, a następnie spłukaniu, zapach będzie trwał długo. Dzięki za udostępnienie informacji o pielęgnacji ciała.
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem czemu, ale nie mam przekonania do tej marki :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię kosmetyki do kąpieli z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  21. I didn’t know this brand but it looks gut. 🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. this brand is very good:) I recommend cosmetics from AVON :)

      Usuń
  22. nie znam, ale i nie jestem jakąś dużą fanką avon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem:) ja bardzo lubię kosmetyki z tej marki :)

      Usuń
  23. Ja chociaż z Avonu mam wiele kosmetyków to właśnie zeli nie lubię. Tego konkretnego nie miałam ale definitywnie wolę Isane z Rossmanna. Z Avonu kocham podkłady czy scruby do stóp i maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żele uwielbiam z Avonu, szczególnie te z Senses:) Tez kocham z Avonu maseczki i scruby do stóp, podkłady niekoniecznie ;D

      Usuń
  24. Uwielbiam te żele i mam ich całą kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, bo też uwielbiam ich żele, a mam w tej chwili tylko ten żel ;)

      Usuń
  25. Widziałam je wiele razy w katalogu ale nigdy sama nie miałam 😘😘 Może się skuszę:D :**Buziaczki!!

    OdpowiedzUsuń
  26. O tak, to chyba jeden z tych produktów który jak najbardziej kojarzy się z tą marką ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba miałam dawno temu, już trochę nie pamiętam, czy mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedyś używałam żele z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię kosmetyki Avon i myślę, że ten żel też bym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię kosmetyki z tej marki, jestem pewna, że polubiłabyś ten żel ;)

      Usuń
  30. Uwielbiam te żele - ich zapachy to obłęd ! Ostatnio zrobiłam sobie mały zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie pachną te żele, też muszę zrobić sobie taki zapas 😊

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znam go, ale zapach zapowiada się ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie pamiętam czy go miałam, ale czasami sięgam po żele Avon :) jakieś mam też w zapasie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Seria jest mi znana, ale dawno już nie kupowana. Żel wygląda... apetycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. This must smell amazing if it's name is happiness.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/10/lancome-la-vie-est-belle-eau-de-parfum.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Moi rodzice mieli i zakochałam się w zapachu to też musiałam kupić <3

    OdpowiedzUsuń
  37. I haven't known this gel. It must smell really good.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  38. Que produto maravilhoso! Não conhecia!
    Ótima resenha!
    Beijos.
    http://vinteedoisdemaio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja z tej marki to najbardziej lubię płyny do kąpieli, mają obłędne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Hi
    I never bought anything at Avon, I have to try it !!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale uroczo wygląda ten żel i super, że zapach sporo się utrzymuje :)
    Ja lubię z Avonu płyny do kąpieli, najbardziej czekoladowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez uwielbiam czekoladowy płyn do kąpieli, dawno go nie miałam, więc dobrze, że mi o nim przypomniałaś ;)

      Usuń
  42. Dla mojego ciała te żele są zbyt agresywne

    OdpowiedzUsuń
  43. Tak długo już nic nie zamawialam nic z Avon a ty kochana kusisz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytając moje wpisy na pewno prędzej czy później się skusisz na coś z Avonu:D

      Usuń
  44. Ostatnio używam żelu dla dzieci do mycia. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Boa tarde Martyna. Vendo as fotos da à sensação de sentir o perfume.

    OdpowiedzUsuń
  46. I haven't tried this Avon senses gel, but I'm happy to hear you liked it.

    OdpowiedzUsuń
  47. miałam kiedyś mnóstwo żeli z tej marki:) ale teraz wolę żele z Balei:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne są te żele:) Z Balie jeszcze nigdy nie miałam żelu ;)

      Usuń
    2. No to koniecznie musze wypróbować ;)

      Usuń
  48. These are usually nice and I like Avon stuff :-D

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie przepadam za kosmetykami tej marki.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  50. I used Avon lipstick only, but i like this brand. This body wash seems good.
    New post on My Blog | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  51. Za żelami akurat z avon nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  52. Wieki nie zamawiałam w Avon, ale kiedyś żele senses były stałymi gośćmi w mojej łazience

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja z Avonu swego czasu wyłącznie zapachy. Teraz już nic nie zamawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Great review. Looks like a product worth trying.

    OdpowiedzUsuń
  55. This sounds like a good body wash! I don't I've used any Avon body washes, but I have used the sensitive bubble bath which I like!

    OdpowiedzUsuń
  56. Mnie już sam zapach kusi :) Chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  57. Ciekawi mnie bardzo zapach tego produktu!

    OdpowiedzUsuń
  58. Daaaawno nie miałam nic z Avonu ,ale pamiętam że żele czy balsamy tej marki są bardzo fajne ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Great review! I'm glad you like the product!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Znam ten żel i kocham jego zapach :) Uwielbiam żele Avon Senses :)

    OdpowiedzUsuń
  61. This product looks amazing...thanks for sharing dear :-)
    Beauty and Fashion/Rampdiary/Glamansion

    OdpowiedzUsuń
  62. Wygląda na to, że formuła i aromat żelu pod prysznic firmy Avon są naprawdę zabawne i relaksujące ...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts