Translate

środa, 28 października 2020

AA WINGS OF COLOR sypki puder matujący nr 20 Transparent 10g

Dzisiaj zamierzam napisać Wam o tym, jak to „zaszalałam” na promocjach w Rossmannie i kupiłam aż jeden produkt. Oglądając przecenione produkty do makijażu, długo zastanawiałam się co mam sobie kupić. Koniecznie chciałam dorwać coś fajnego po atrakcyjnej cenie, jednak nie mogłam się na nic zdecydować... I tak chodziłam w jedną i w druga stronę, aż tu nagle wybiła godzina 19:50 i pani ekspedientka zaczęła prosić już klientów do kasy, ponieważ Rossmann czynny był tylko do 20.


A WINGS OF COLOR sypki puder matujący nr 20 Transparent 10g

Z racji tego, że mój puder do twarzy był już na wykończeniu i nie miałam żadnego innego w zapasie, po długim zastanowieniu, kupiłam prawie na siłę AA WINGS OF COLOR sypki puder matujący nr 20 Transparent 10g. Zdecydowałam się na niego, ponieważ ostatnio bardzo polubiłam sypkie pudry, a także duże znaczenie ma dla mnie matowe wykończenie makijażu. Puder ten przeceniony był z 35,99 zł na 14,39 zł. Czy ten produkt kupiony na siłę okazał się dobrym zakupem? Zapraszam do recenzji.

A WINGS OF COLOR sypki puder matujący nr 20 Transparent 10g

Jego aplikacja jest prosta. Należy na nawilżoną i oczyszczoną twarz (na której może być podkład) nałożyć za pomocą pędzelka niewielką ilość pudru. Zalecane jest, aby aplikować go zgodnie z kierunkiem wzrostu włosków na skórze.  

OPAKOWANIE



A WINGS OF COLOR sypki puder matujący nr 20 Transparent 10g

AA WINGS OF COLOR sypki puder matujący nr 20 Transparent 10g znajduje się w przezroczystym plastikowym  pojemniczku, który posiada białą zakrętkę. Posiada on również korek, który zapobiega rozprzestrzenianiu się pylenia pudru z opakowania (mój poprzedni puder sypki nie miał takiego korka i strasznie się pylił, co bardzo mnie wkurzało). Pod tym korkiem znajduje się miękkie gęste sitko. Zobaczcie sami:


A WINGS OF COLOR sypki puder matujący nr 20 Transparent 10g

A teraz z biska:


A WINGS OF COLOR sypki puder matujący nr 20 Transparent 10g


SKŁAD


A WINGS OF COLOR sypki puder matujący nr 20 Transparent 10g

Jeszcze nigdy nie miałam pudru, który posiałby wyciąg z aloesu lub ekstrakt z owoców acai, więc byłam bardzo ciekawa jego działania. 



MOJA OPINIA



A WINGS OF COLOR sypki puder matujący nr 20 Transparent 10g

AA WINGS OF COLOR sypki puder matujący nr 20 Transparent 10g ma wygodne opakowanie, w sprawny sposób nakładam go za pomocą pędzelka. Mimo sypkiej konsystencji, przy nakładaniu pudru, nie rozprzestrzenia się nadmiar pyłku. Ma delikatną strukturę, która dopasowuje się do odcienia skóry i nie tworzy efektu maski. Nie zatyka porów ani nie powoduje podrażnień. Nakładam go na skórę posmarowaną podkładem oraz zdarza mi się go też nałożyć na skórę posmarowaną zwykłym kremem na dzień (zależy jaki efekt makijażu chcę uzyskać). Po nałożeniu pudru na twarz niedoskonałości są mniej widoczne, a w pierwszych godzinach (tak do 2-3 godzin) skóra jest idealnie matowa Jednak niestety z godziny na godzinę staje się coraz mniej matowa, aż pod koniec dnia zaczyna się lekko błyszczeć. Wtedy z pomocą przychodzą mi bibułki matujące do twarzy (ale o nich już w innym poście). Ogólnie nawet jestem zadowolona z tego pudru, bo zdarzało mi się trafiać z pudrami znacznie gorzej. Myślę, że przy suchej skórze (a nie takiej mieszanej i wymagającej jak moja) ten puder sprawdziłby się jeszcze lepiej.


A Wy miałyście AA WINGS OF COLOR sypki puder matujący nr 20 Transparent 10g?

Jaki jest Wasz ulubiony puder do twarzy?

109 komentarzy:

  1. Z opisu wydaje się podobny do pudru Zoevy i nawet ma podobne sitko:D. Może lepszym jego zastosowaniem będzie utrwalanie korektora pod oczy:) Buziaczki 😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, która firma od której zgapiła😃 muszę spróbować i zastosować go w ten sposób 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  2. Qué curioso, no lo conocía! Saludos

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie coś ta firma słabo przekonuje. Miałam kilka mazideł od nich i były to bubelki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też trafiłam na buble z tej firmy, ale mimo to i tak się nie zraziłam;)

      Usuń
    2. ja się muszę odrazić ;p a to trochę czasu mi zajmie;)

      Usuń
    3. Koniecznie musisz się odrazić, bo wiele fajnych kosmetyków Ci przepadnie ;D

      Usuń
  4. It looks decent, though I don't know this brand.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam pudru od nich, ale podkłady mi się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi niestety nie sprawdziły się podkłady od nich...

      Usuń
  6. Nie miałam takiego pudru i nie wiem, czy się na niego skuszę. Może też przy okazji dużej promocji.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam nigdy tego produktu, więc nie mam zdania :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gracias por la recomendación me gustaría probarlo

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tej serii mam puder ale prasowany, dawno nie miałam sypkiego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zaszalałam jeszcze bardziej, bo niczego nie kupiłam. Puder znam tylko z recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Looks like an interesting product!GReat post!Have a nice day <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kosmetyków AA nie miałam już od wieków. Przyznam, ze jakos omijam regał z ich kosmetykami choć nie wiem czemu bo nie mam wcale z nią jakiś złych wspomnień ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób nie lubi kosmetyków z tej marki, nie wiem czemu:) Jak dla mnie puder ten nie jest zły ;)

      Usuń
  13. Kosmetyki z AA jakoś mi nie podchodzą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam tego produktu i raczej nie skuszę się na jego zakup,
    ponieważ rzadko używam pudrów. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, niestety przy mojej świecącej skórze pudry są niezbędne ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  15. I think this is not for me, have a good day

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś średnio wypadł ten puder i u mnie z pewnością by się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam go i lubię (nie tam jakoś bardzo, bardzo) :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam go, ale jakoś mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za kosmetykami do makijażu z AA wings :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Hola guapa, no conozco la marca, pero esos polvos tienen muy buena pinta. Feliz día. Besitosss

    OdpowiedzUsuń
  21. The packaging is great but I don't know the product.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawie wyglada ten puder, nie pamiętam czy kiedyś miałam coś z kolorówki z AA.
    Ma bardzo ładne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam cerę suchą i faktycznie ten puder sprawdza się na niej bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz słyszę o Rossmsnie otwartym do 20:00
    Zazwyczaj są otwarte do 21:00 ,ewentualnie 20:30.
    Też bardzo lubię matowe wykończenie makijażu, a w tym pudrze dodatkowo widzę fajny skład (I cenę, zwłaszcza na promocji 😁)
    Zazwyczaj stosuje puder w kamieniu od Eveline 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W galerii, w której byłam niestety otwarty był do 20:/ miałam kiedyś puder w kamieniu z Eveline i bardzo go lubiłam, ale ostatnio jakoś przerzuciłam się na pudry sypkie:)

      Usuń
  25. I haven't heard of this brand, but the packaging is nice!

    OdpowiedzUsuń
  26. Great review. I'm still trying to find a good powder to call favorite.

    OdpowiedzUsuń
  27. Пудрой уже давно не пользуюсь. Спасибо, Мартина!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie przepadam za pudrami sypkimi. Chyba mam za małą wprawę w ich nakładaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię takie pudry, nie ma nic trudnego w ich nakładaniu ;)

      Usuń
  29. Que produto maravilhoso!
    Não conhecia, ótima resenha!
    Beijos.
    http://vinteedoisdemaio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. I had an eyeshadow pallette from this brand and I didn't like it, but this loose powder looks interesting.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten sypki puder znam z półek w Rossmannie :) Jednak sama jeszcze nie miałam okazji go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja już mams wojego ulubieńca z Dermaoclu ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Do 2-3 h to i tak jest dobrze. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  34. This looks like such a wonderful product! Great post :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy ten puder, chętnie go wypróbuję 😉 ja tym razem nawet nie byłam w Rossmannie więc nic nie kupiłam 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam ;) Jakoś mało osób szaleje na tej promocji :)

      Usuń
  36. This is such an amazing review! Lovely Post!
    Allurerage
    Thetrendybride

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie miałam nic tej marki i raczej średnio mnie przekonuje. Teraz jest tak bogata oferta pudrów, że jest w czym wybierać :) Ja ostatnio polubiłam się z pudrem od MaxFactor MiracleVeil - z błyskiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jest bardzo dużo fajnych produktów do makijażu, że trudno wszystkie wszystkie przetestować ;) Pudrów z MaxFactor jeszcze nie miałam, ale wszystko przede mną ;)

      Usuń
  38. It looks lovely! Thank you for the review.
    One of my recent favourites is Benecos Natural Mineral Powder.
    Have a happy weekend!

    OdpowiedzUsuń
  39. Looks like an interesting product! thank you for sharing! :)


    Hope that you are having a lovely weekend :)

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie testowałam produktów marki AA.
    Opinia przedstawia się dość zachęcająco :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo polecam ten puder:) pozdrawiam ;)

      Usuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. Não fale de mim pelas costas
    que é feio, mas pela frente
    também não é bom. Por trás só
    me jogue alguns beijo e pela
    frente me sorria e diga que
    gosta de mim. De vez em quando
    me faça uma visita para ver como
    fico feliz.
    Um beijo.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja używam jedynie pudru dla dzieci babydream. Jest bardzo tani, nie niszczy mi cery i ma maowe wykończenie. Polecam z całego serduszka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    https://girlsinmadworld.blogspot.com/2020/10/czy-akceptujesz-sama-siebie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam wcześniej o tym pudrze, ale będę miała go na uwadze, skoro polecasz ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  45. Zaciekawił mnie ten produkt. Nie używałam jeszcze sypkiego pudru, kupuję prasowane, ale trzeba próbować różnych rzeczy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też ciągle kupowałam prasowane, ale poznałam sypkie i na nie się przerzuciłam ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts