Translate

środa, 7 października 2020

Wygładzająca maska do twarzy w płachcie, Avon

Dawno nie było u mnie wpisu o maseczkach, tak więc dzisiaj zamierzam to narobić. Maseczki, szczególnie te w płachcie mają swoje plusy, ponieważ łatwo się je aplikuje, nie można się nimi pobrudzić i nie bolą przy ściąganiu tak jak  maseczki peel-off. Dzisiaj zaprezentuję Wam jedną z takich maseczek, którą kupiłam jakiś czas temu. Kilka dni czeka cierpliwie w mojej kosmetyczce, aż ją wypróbuję. Więc nie przedłużam już i biorę się za prezentację!


Tą maseczką jest Wygładzająca maska do twarzy w płachcie, Avon. Kupiłam ją jakiś czas temu, bo była w promocji za 4 zł bez grosza. Zamówiłam ją z katalogu z Avonu u mojej zaprzyjaźnionej konsultantki. Zobaczmy zatem, co takiego obiecuje nam producent w związku z tą maseczką.

Wygładzająca maska do twarzy w płachcie, Avon


Opis producenta


"15-minutowa wygładzająca maseczka w płacie Planet Spa Avon, wzbogacona algami morskimi, przywraca zmęczonej cerze zdrowy, wypoczęty wygląd już po 1. użyciu


Zastosowanie: do zmęczonej cery, pozbawionej energii
Działanieformuła z ekstraktem z alg intensywnie nawilża skórę, zapewnia jej uczucie gładkości i wypoczęty wygląd


Impreza, spotkanie, randka? Wystarczy kwadrans, aby zmęczenie zniknęło z Twojej buzi – nasza maseczka intensywnie odżywi Twoją skórę i przywróci jej energię. Zawarte w jej formule algi morskie pomogą zniwelować widoczne na twarzy objawy braku snu i zmęczenia, zastępując je przyjemnym uczuciem nawilżenia i gładkości. Gotowa na błyskawiczną metamorfozę?


Jak stosować? 

Nałóż maskę na twarz, wygładź delikatnie dłonią i pozostaw na 15 minut. Delikatnie wmasuj pozostałości formuły.


Inspiracja

Wygodna forma płatu szybciej i skuteczniej działa na skórę, nie pozwalając się ulotnić aktywnym składnikom formuły. Dzięki temu zapewnia lepsze efekty w krótszym czasie."



Opakowanie


Opakowanie Wygładzającej maski do twarzy w płachcie, Avon z jednej strony jest niebieskie, z drugiej srebrne. Znajduje się na nim skład i sposób użycia maski (opis producenta skopiowałam ze strony Avonu). W fajny sposób krok po kroku zostało zobrazowane jak aplikować maskę.


Wygładzająca maska do twarzy w płachcie, Avon


Skład


Tak prezentuje się skład Wygładzającej maski do twarzy w płachcie, Avon. Może on ulec zmianie, co na stronie Avonu zostało wyszczególnione:


"Skład produktów może ulegać zmianom. Dokładamy najwyższych starań, aby wykazy na stronie internetowej były zawsze aktualne. Opakowanie zakupionego produktu zawiera listę składników. Prosimy o zapoznanie się z nią przed użyciem produktu."



Wygładzająca maska do twarzy w płachcie, Avon

 


Moja opinia




Wyglądem Wygładzająca maska do twarzy w płachcie, Avon niczym się nie różni od innych masek w płachcie. Łatwo nią nałożyć dzięki rozcięciom na polikach. Na początku maska bardzo chłodzi skórę. Czuć lekki zapach, który kojarzył mi się z zapachem świeżego ogórka. Maska prawidłowo przylega do twarzy, prawie całą jest do niej przyklejona. Jest mocno nasączona, ale nie leje się z niej woda. W trakcie aplikacji czułam lekkie pieczenie, jednak kiedy ja zdjęłam i wklepywałam pozostały płyn w twarz i znowu zaczęłam czuć chłodzenie. Aplikacja była całkiem przyjemna, można się zrelaksować i odprężyć trzymając tę maseczkę 15 minut na twarzy. Jednak najważniejsze są efekty, a więc po całej aplikacji moja cera była w takim samym stanie jak była przed aplikacją, chociaż użyłam jej po intensywnym dniu... Fajnie aplikowało się tę maseczkę, ale ze względu na nijakie efekty niestety maseczki tej już nie użyję, a szkoda, bo spodziewałam się po niej czegoś więcej, ponieważ bardzo lubię kosmetyki z Avonu.


Lubicie maseczki w płachcie?
Używałyście Wygładzającej maski do twarzy w płachcie, Avon?

81 komentarzy:

  1. Lubię maski w płachcie ale tej jeszcze nie stosowałam. Dawno nie miałam nic z Avonu

    OdpowiedzUsuń
  2. Uy gracias por la advertencia, te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  3. Seria Planet Spa należy do mojej ulubionej :) Muszę wypróbować tę maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam maski w takiej formie z Avonu. Za to te klasyczne, w tubkach, bardzo dobrze wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś bardzo lubiłam te klasyczne maseczki z Avonu :)

      Usuń
  5. Dobrze chociaż,ze była tania i dużo na nią nie straciłaś. Raczej jej
    Nie wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż to :) Są lepsze maseczki do wypróbowania :)

      Usuń
  6. Szkoda, że słabe efekty, zapowiadała się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  7. No cóż nie ta to inna może się sprawdzi, ja uwielbiam maski w płachcie :)

    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak myślę, dlatego mam jeszcze wiele maseczek w zapasach :D

      Usuń
  8. Bardzo lubię maski w płachcie, Mediheal w tym wiedzie u mnie prym. Ich maski nie są tanie, ale działanie mają cudne. Szkoda, że ta nie spełniła obietnic producenta...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tej marki, ale będę miała ją na uwadze, szkoda tylko, że ich maski nie są tanie:) No trudno, jak nie ta to inna ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Mask sheet with algae extract should be great, but thank you for sharing your experiences!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie wiedziałam, ze Avon ma w swojej ofercie maski w płachcie.
    Szkoda, że nie ma działania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam że nigdy nie używałam tego typu maski. To raczej te o konsystencji kremu lub zasychające. Ciekawy wpis, pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre maski tego typu są fajne ;) Dziękuje i również pozdrawiam ;)

      Usuń
  12. oj nie dla mnie pielęgnacja tej marki... Od nich lubię li perfumy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre rzeczy z pielęgnacji z Avonu są fajne ale najlepsze są perfumy;)

      Usuń
  13. Bardzo lubię maski w płachcie, od AVON nie stosowałam, ale chyba też nie wyróżnia się szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, I should try more of these. Love the review and post!

    OdpowiedzUsuń
  15. Looks like something fun to relax with, as well. I love AVON!

    OdpowiedzUsuń
  16. Love masks that have a cooling effect. Feels so great!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh so bad that this mask was not effective
    Thanks for your sincere review
    xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam maski w płachcie, tej jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Maski w płachcie to sztos, ale nie wszystkie działają... to jak ze wszystkim... dobrego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam maski w płachcie :) tej nie znam ,ale widzę że wiele nie straciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Great review. Looks like a product worth trying.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes this mask only looks like product worth trying :)

      Usuń
  22. Od niedawna zakochałam się w maseczkach w płacie. Tej nie znam i po Twojej recenzji raczej nie będą po nią sięgać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne są niektóre maseczki w płachcie, ta niestety się do nich nie zalicza...

      Usuń
  23. Niektóre maski tak mają, że działanie mają słabe. Na tą raczej się nie skuszę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety.. ale na szczęście są tanie, więc nie jest to duża strata:)

      Usuń
  24. Thank you for this post, Martyna!
    I haven't tried this mask but I have some that have been waiting for a long time. I must use them! :)
    Have a nice weekend!

    OdpowiedzUsuń
  25. I try some other products from Planet Spa and I love them so much. This mask must be great. Thank you for review.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/10/chanel-joues-contraste-powder-blush-55.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I also love some product froms Planet Spa, unfortunately not this mask..

      Usuń
  26. Nie używam masek sklepowych, wolę takie domowe ☺

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie używam obecnie maseczek w płachcie, więc tej na pewno nie będę kupować, skoro średnia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę jej polecać, ale bywają też fajne maski w płachcie 😊

      Usuń
  28. I like masks even though I rarely use them.
    made from algae seems to be great for moisturizing the face and restoring the skin from fatigue.
    Thanks for sharing
    Regards

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I very often use masks. Unfortunatly this mask only seems to be great...

      Usuń
  29. Od kiedy w maseczce z glinki weszlam do sklepu, bardzo na nie uwazam🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię maseczki w płachcie, a zwłaszcza te z firmy Avon. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. I like very much this kind of masks, but I haven't tried any Avon's mask.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts