Translate

środa, 14 października 2020

Kremy do rąk NIUQI, AVON, HEBE

W tych jesiennych i zimniejszych dniach, na pewno każdy z Was powoli już zaczyna walczyć z przesuszającą się skóra rąk. W związku, z czym częściej trzeba kremować ręce. Na pewno w każdej torebce i na każdej toaletce znajduje się jeden z najważniejszych kosmetyków w tym ciężkim okresie dla naszych dłoni, jakim jest krem do rąk.


NIUQI BODY FOOD, Mango, regenerujący krem do rąk,  Avon Care, Wygładzający krem do rąk o zapachu jaśminu, Hebe cosmetics, krem do rąk w piance, intensywna regeneracja


Jak widać na powyższym zdjęciu, w pełni jestem przygotowana na jesień, ponieważ zaopatrzyłam się w aż trzy kremy do rąk. Tak więc zapraszam Was dzisiaj na krótką recenzję każdego z nich. Który z tych kremów okazał się dla mnie najlepszy ratując moje dłonie w tych ciężkich, zimnych czasach? Zapraszam do dalszego czytania!



NIUQI BODY FOOD, 

MANGO, REGENYRUJĄCY KREM DO RĄK



NIUQI BODY FOOD, Mango, regenerujący krem do rąk



SZCZEGÓŁY



NIUQI BODY FOOD, Mango, regenerujący krem do rąk


MOJA OPINIA 



NIUQI BODY FOOD, Mango, regenerujący krem do rąk kupiłam w Biedronce za 4-5 zł. Ostatnio bardzo polubiłam zapach mango w kosmetykach, dlatego właśnie skusiłam się na ten krem. Czuć w nim piękny zapach tego świeżych i smacznych owoców, który utrzymuje się na dłoniach przez jakiś czas. Konsystencja kremu jest kremowa i gęsta, koloru żółtego, która łatwo się rozprowadza na dłoniach. Oprócz tego nawilża on ręce oraz regeneruje, pozostawiając je gładkie. Noszę go w torebce i jestem bardzo zadowolona z tego kremu. Polecam go miłośnikom owocowych zapachów.


AVON CARE, 

WYGŁADZAJĄCY KREM DO RĄK O ZAPACHU JAŚMINU



Avon Care, Wygładzający krem do rąk o zapachu jaśminu


SZCZEGÓŁY



Avon Care, Wygładzający krem do rąk o zapachu jaśminu


MOJA OPINIA

 
Avon Care, Wygładzający krem do rąk o zapachu jaśminu zamówiłam z Avonu za około 4 zł. Bardzo lubię kosmetyki z Avon Care i miałam już chyba każdy zapach kremu do rąk z tej linii. Krem ten ma piękny, delikatny zapach jaśminu. Konsystencja jest gęsta i łatwo się rozprowadza na skórze. Dłonie są po tym kremie gładkie, miękkie i przez długi czas nawilżone. Jestem bardzo zadowolona z tego kremu, tak jak powyższy krem, noszę go w torebce, abym miała go zawsze przy sobie. Polecam ten krem miłośnikom kosmetyków z Avonu, szczególnie serii Avon Care (oprócz tego zapachu polecam również krem do rąk Avon Care kakaowy, kokosowy i bananowy, które są równie fajne i pięknie pachną).



HEBE COSMETICS, 

KREM DO RĄK W PIANCE, INTENSYWNA REGENERACJA


Hebe cosmetics, krem do rąk w piance, intensywna regeneracja


SZCZEGÓŁY



Hebe cosmetics, krem do rąk w piance, intensywna regeneracja


MOJA OPINIA



Hebe cosmetics, krem do rąk w piance, intensywna regeneracja kupiłam w Hebe za 8 zł. Uwielbiam jego konsystencje pianki, która łatwo i przyjemnie się rozprowadza na dłoniach! Krem ten posiada tylko jeden mały minusik, jakim jest nijaki zapach, ale nie przeszkadza on w aplikacji go. Idealnie regeneruje on skórę dłoni, które są po nim nawilżone i odżywione przez długi czas. Mimo nijakiego zapachu, jestem z tego kremu bardzo zadowolona, zajmuje on honorowe miejsce na mojej szafce nocnej. Polecam go miłośnikom kosmetyków o konsystencji pianki, a jeszcze bardziej polecam jego kokosową wersję (pisałam o niej TUTAJ), która działa na dłonie w podobny sposób i do tego ma piękny kokosowy zapach.



PODSUMOWANIE


 
W zasadzie nie wiem który z powyższych kremów sprawdza się u mnie najlepiej. Każdy z nich jest inny i na swój sposób świetny. NIUQI BODY FOOD, Mango, regenerujący krem do rąk ma najpiękniejszy zapach z tych kremów. Avon Care, Wygładzający krem do rąk o zapachu jaśminu najlepiej z nich nawilża skórę, która przez długi czas jest gładka i odżywiona. Hebe cosmetics, krem do rąk w piance, intensywna regeneracja ma najlepszą konsystencję z tych wszystkich kremów, ponieważ jest ona w postaci pianki, którą przyjemnie nakłada się na ręce. W sumie nakładanie każdego z tych kremów to sama przyjemność i dzięki nim sucha skóra rąk mniej mnie dotyczy.


A Wy miałyście któryś z tych kremów?
Który z nich zainteresował Was najbardziej?
 

104 komentarze:

  1. Dwa pierwsze bardzo mi się podobają, ostatni raczej nie dla mnie, bo nie lubię takiej konsystencji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo je polecam;) Ja konsystencje pianki bardzo lubię ;)

      Usuń
  2. AVON CARE znam, ale lubię je głównie za zapach - każda nowa wersja zapachowa musi trafić w moje ręce :) Właściwości nawilżające ma średnie, ale już wersja planet spa z Avonu ma rewelacyjne kremy, o których kiedyś pisałam i szczerze polecam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, muszę wypróbować każdą wersję zapachową 😊 jak dla mnie ten zapach Avon care bardzo dobrze nawilża 😊

      Usuń
  3. So love the hand and nail cream! Awesome reviews!

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks for the reminder , Martyna. I have great hand cream and always forget to use it! Stay safe, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. These products look great. Thank you so much for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię zapach mango w kosmetykach :D Nie słyszałam jeszcze o tym kremie z Hebe, ale miałam podobny krem w piance marki Balea ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei nie słyszałam jeszcze o kremie z Balea :)

      Usuń
  7. ten krem Niuqi bym brała:) lubię ową firmę:D Avonu nie tykam z kolei

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy i ostatni z prezentowanych kremów na pewno sobie kupię. 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja muszę też zrobić większe zapasy kremów do rąk :D Zaciekawił mnie ten z NIUQI. Miałam od nich suchy szampon mango i był genialny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jak nigdy udało się nagromadzić aż trzy kremy :D Nie miałam nigdy tego szamponu, ale będę go miała na uwadze skoro jest taki genialny:)

      Usuń
  10. Nie znam żadnego z nich, ale mango bym sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie bym chętnie wypróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I like Avon hand creams. My favourites are the ones from The Body Shop though :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avi=on has very fine creams:) I have never had creams with this shop ;)

      Usuń
  13. Oi, voltei para sentir o perfume
    da sua página.
    Um beijo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Love hand creams especially in colder weather.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gracias por la recomendación, parecen buenas cremas. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  16. rzadko używam kremów, mam wrażenie, że im częściej to robię tym gorzej wyglądają moje dłonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. These creams seems great. Thank you for review.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/10/dr-brandt-xtend-your-youth-face-cream.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam ani jednego kremu, ale ten z hebe najbardziej mnie zaciekawił, zwłaszcza jego forma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna jest jego forma, bardzo polecam ten krem 😊

      Usuń
  19. Chętnie bym wypróbowała każdego z nich. Kremy do rąk to mój konik w tym okresie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo je polecam, dla mnie też bardzo ważne są kremy w tym okresie 😊

      Usuń
  20. Nie wiedziałam, że Niuqi ma również kremy do rąk! Muszę go poszukać w Biedronce:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiedziałam do czasu aż jakiś czas temu ten krem rzucił mi się w oczy w Biedronce 😊

      Usuń
  21. Que produtos maravilhosos!
    Não conhecia, ótima resenha!
    Beijos.
    http://vinteedoisdemaio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz widze krem w formie pianki, bardzo interesujący produkt. Ja aktualnie mam krem z garniera mango i pachnie przepięknie, tylko ja zapominam go codziennie używać. Ale pewnie jak przyjdzie bardziej jesień to moje dłonie bedą wymagać nawilżenia więc wtedy będe go regularnie używać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna jest ta konsystencja pianki😊 muszę sobie koniecznie sprawić ten krem z Garniera z mango 😊

      Usuń
  23. U mnie kremy do rak idą jak woda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja używam kremów z Ziaji 😀
    Żadnego z tych tu opisywanych przez Ciebie, nie miałam i raczej nie będę miała bo za bardzo lubię te z Ziaji 😊
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoich ulubieńców 😀 ja z Ziaji dawno nie miałam kremów 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  25. Hola guapa, no he usado ninguna de las cremas que nos muestras, tienen muy buena pinta. Y ahora hace falta hidratarse mucho las manos por los alcoholes. Besos

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten pierwszy krem szczególnie mnie zaciekawił!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja miałam ten krem z Avon, ale niestety dla mnie nawilżenie było zbyt słabe. Niestety czasami moje dłonie są tak suche, że ruszanie nimi sprawia mi dyskomfort, więc potrzebuję czegoś mocniejszego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie bardzo dobrze nawilża, ale każdy mam inną skórę ;)

      Usuń
  28. Nie miałam żadnego z nich i bardzo mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hmm najciekawiej wygląda pianka, ale nie jestem pewna czy dałaby radę z moimi dłońmi, bo często są one przesuszone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze nawilża ta pianka, więc myślę, że dałaby radę :)

      Usuń
  30. Tienen muy buena pinta las tres!
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  31. nie miałam, ale ciekawi mnie szczególnie pierwszy! uwielbiam mango!

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam taki piankowy krem do rąk z Balea i miło go wspominam, więc ten z Hebe też kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Balea jeszcze nie miałam kremu do rąk, ale bardzo lubię konsystencję pianki, więc musze koniecznie go wypróbować ;)

      Usuń
  33. Love the scent of a jasmine. That's one I would love to try.

    OdpowiedzUsuń
  34. Krem do rąk w piance? Takiego jeszcze nie miałam :) Cena też bardzo kusząca. Muszę wybrać się na zakupy do Hebe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam ten krem, jego konsystencja pianki jest świetna 😊

      Usuń
  35. Dla mnie kremy z Avonu są niestety za słabe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie te z Avon care i planet spa bardzo dobrze nawilżają 😊

      Usuń
  36. I love AVON best. Especially, for the winters where I live. Love the Hand and nails lotion! Awesome post!

    OdpowiedzUsuń
  37. A great time to start getting ready for those winter rituals with hand lotion. Lots of great essentials here!

    OdpowiedzUsuń
  38. All these hand creams look really nice. I haven't tried any of them.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  39. I love mango as well....
    well written review....

    OdpowiedzUsuń
  40. Znam tylko ten krem z Avonu :) Lubię serię Avon care :)
    Ale zaciekawił mnie ten krem w piance z Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię serię Avon care😊 trzeba przyznać, że bardzo fajny i ciekawy jest ten krem z Hebe 😊

      Usuń
  41. Ciekawy post. Lubię krem ​​mango do ciała Nuiqi, bo uwielbiam aromat mango.
    Dziękuję za udostępnienie informacji
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny ma zapach ten krem ;) Dziękuję i również życzę miłego weekendu :)

      Usuń
  42. Fajnie, że każdy z nich Ci się sprawdził 😘😘 Super recenzja!!:**

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten krem do rąk w piance mnie zainteresował. Jeszcze nigdy nie miałam kremu w takiej formie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts