Translate

środa, 3 czerwca 2020

Hebe Cosmetics Intensywne Nawilżanie krem do rąk w piance

Można powiedzieć, że krem do rąk to jeden z najczęściej używanych kosmetyków. Trzeba ciągle myć ręce, przez co często są suche, więc co trochę trzeba je kremować. Pewnie w każdej torebce znajdzie się tubka kremu do rąk. Nie wspomnę już o tym, że można go również znaleźć na każdej toaletce czy nawet na łazienkowej półce z kosmetykami.


Ostatnio w podczas poszukiwania idealnego dla mnie kremu do rąk w drogerii Hebe zauważyłam interesujący krem jakim jest Hebe Cosmetics Intensywne Nawilżanie krem do rąk w piance. Nie miałam wcześniej żadnego kremu do rąk w piance więc kupiłam go z ciekawości. Bardzo lubię próbować nowych rzeczy, więc bez zastanowienia kupiłam ten krem.

Hebe Cosmetics Intensywne Nawilżanie
krem do rąk w piance 100 ml za 8,99zł

Opis producenta:

"Innowacyjna aplikacja w postaci delikatnej pianki sprawia, że kosmetyk bardzo dobrze się rozprowadza i błyskawicznie wchłania.

Dzięki odpowiednio dobranej kompozycji składników aktywnych zmniejsza szorstkość skóry, łagodzi podrażnienia i wygładza naskórek.

Pianka urzeka delikatnym zapachem."



W 100% zgadzam się z opisem. Krem szybko się wchłania, pozostawia ręce gładkie i odżywione. Ekstrakt z aloesu, który w ostatnim czasie bardzo polubiłam, przyjemnie chłodzi skórę rąk (już nie mogę się doczekać kiedy będzie chłodził moją skórę w upalne dni). Zawarty w nim olej kokosowy sprawia, że krem pięknie pachnie i dodatkowo odżywia. Gliceryna nawilża skórę na długi czas, a ręce są gładkie i nawilżone nawet po umyciu rąk. Krem jest bardzo wydajny, już niewielka ilość wystarcza żeby dokładnie odżywić skórę rąk.



Przed użyciem kremu, należy wstrząsnąć pojemnikiem
aby celu uzyskania pianki.



Skład:


Aqua, Glycerin, Butane, C12-15 Alkyl Benzoate, Isopropyl Palmitate, Cocos Nucifera Oil, Propane, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate SE, Dimethicone, Betaine, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Cetearyl Glucoside, Tocopheryl Acetate, Hydroxypropyl Starch Phosphate, Parfum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Isobutane, Hexyl Cinnamal, Linalool.



Hehe Cosmetics Intensywne Nawilżanie krem do rąk w piance polecam każdemu, sama kupię go jeszcze nie raz. Jestem z niego bardzo zadowolona, ponieważ spełnił wszystkie moje oczekiwania. Uwielbiam nim smarować ręce!


A Wy stosowałyście już ten krem?

Wolicie kremy w piance czy w kremie?


74 komentarze:

  1. moje dłonie teraz wysychają okropnie... kremuję je co pół godziny;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję... Musi to być bardzo uciążliwe.☹️

      Usuń
    2. przez te środki odkażające pewnie

      Usuń
    3. Pewnie tak, strasznie potrafią wysuszyć skórę...

      Usuń
    4. No:( ale co zrobić, jakoś trzeba się odkażać:D

      Usuń
  2. Nie wiedziałam o jego istnieniu, ale na pewno sobie sprawię. Uwielbiam konsystencje pianek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, dawno nie miałam tak fajnego kremu do rąk 😊

      Usuń
  3. U mnie do rąk od kilku lat najlepiej sprawdza się oliwkowy krem do twarzy z Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś go używałam, Ziaja ma fajne kremy do rąk 😊

      Usuń
  4. Jestem uzależniona od kremów do rąk, skóra na nich bardzo szybko mi się przesusza i niszczy, więc bez kremu ani rusz. O kurcze nie wiedziałam, że są takie kremy w piance, bardzo ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety często trzeba kremować te ręce. Też nie wiedziałam o istnieniu takich kremów aż w końcu natknęłam się na taki w Hebe 😀

      Usuń
  5. Wow, z tym produktem spotykam się po raz pierwszy. Ciekawe. :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawy produkt 😀 również pozdrawiam 😊

      Usuń
  6. Chyba wolę w kremie ale z chęcią przetestuję:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla samego zapachu chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Tak, opakowanie odzwierciedla jego działanie 😊

      Usuń
  9. Widziałam kremy w piance w Hebe, zainteresowały mnie, ale ich nie kupiłam, bo nie wiedziałam, czego się spodziewać. :D Dzięki za recenzję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy wcześniej nie miałam kremu do rąk w piance- chyba wolę jednak zostać przy tych w tubce 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja jak na razie wolę piankę 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  11. szczerze to nigdy z takimi kremami nie miałam doświadczenia, ale chętnie spróbuję :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://wyjasnij-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. W piance to ja miałam żel pod prysznic, cudownie myło się nim skórę. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Krem w piance! a to ciekawostka :D najważniejsze, że dobrze się u Ciebie spisał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to zaciekawiło, dlatego go kupiłam :D

      Usuń
  14. Nie spotkałam się wcześniej z tym produktem, ale taki krem w piance nie ukrywam, że mnie zaciekawił :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kremu w piance jeszcze nie miałam, fajna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze widzę taki krem w piance! :) ciekawe czy u mnie jest taki wynalazek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet nie wiedziałam, że są kremy do rąk w piance :) Innowacja! Super :) Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiedziałam do czasu 😀 pozdrawiam 😊

      Usuń
  18. kurcze nie wiedziałam, że są kremy w piance! Ostatnio kupiłam sobie taki żel do kąpania właśnie w wersji piankowej i mega mi przypasował. Myślę, że akuratnie ten mógłby mi pomóc z moimi dłońmi, bo skóra to mi okropnie schodzi przez pracę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie fajne są kosmetyki w piance, też muszę sobie sprawić taki żel do kąpania :) Dobrze nawilża ten krem, myślę że mógłby pomóc :)

      Usuń
  19. Haha, jeny jaka fikuśna forma kremu do rąķ. Pierwszy raz się z czynś takim spotkałam ♡

    OdpowiedzUsuń
  20. super pomysł! chcialabym spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz widze pianke do rąk. Jestem bardzo ciekawa i chetnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny, w takiej formie jeszcze nie miałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam, ale podoba mi się konsystencja pianki. Nigdy się z taką nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, ogólnie lubię kosmetyki o takiej konsystencji :)

      Usuń
  24. Nigdy jeszcze nie miałam kremu w piance, uwielbiam zapach kokosa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam ten zapach :) w takim razie na pewno krem przypadłby Ci do gustu:)

      Usuń
  25. Ciekawa formuła, ja do rąk masło shea mam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy, nie miałam jeszcze kremu do rąk w piance :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ooo uwielbiam pianki, więc chętnie skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  28. I didn't know there were hand spray creams, great!
    fiftyshadesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeszcze nigdy nie miałam kremu w piance:D Wygląda ciekawie:**Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  30. Oh very interesting product dasrling
    good review
    xx

    OdpowiedzUsuń
  31. Ooo, krem do rąk w piance - ale to musi być super! Jeszcze kokosowy! Muszę wypróbować :)
    Buziaki, mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super😊 piękny ma kokosowy zapach, koniecznie wypróbuj 😊

      Usuń
  32. Krem do rąk towarzyszy mi bardzo często w torebce, takiej formy kremu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam pierwszy raz taką formę kremu, ja też zawsze noszę ze sobą krem w torebce😊

      Usuń
  33. Krem w piance to dla mnie mega nowość :D Chciałbym go przetestować :) Kupię jak będę w Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam 😊 myślę, że będziesz z niego zadowolona 😊

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts