Translate

poniedziałek, 29 czerwca 2020

Wybielacz do zębów Expert 38 Dr. Martin Schwarz

Pewnie każdy chciałby mieć piękny, zdrowy uśmiech, któremu towarzyszą białe zęby. Niestety spożywanie niektórych posiłków, a także częste picie kawy lub herbaty sprawia, że zęby żółkną przez co traci na atrakcyjności uśmiech. Można w tej sytuacji wybielić swoje zęby u dentysty, na wizytę której trzeba czasem czekać bardzo długo. A co jeśli ważne wyjście, gdzie piękny i zdrowy uśmiech jest niezbędny, wyskoczy nam niespodziewanie z dnia na dzień? Wtedy najlepszym rozwiązaniem jest wybielanie zębów w domu. 


Moje zęby nigdy nie były idealnie białe, w dodatku codziennie piję kawę, która pozostawia na nich żółte przebarwienia. Nie należę do osób cierpliwych, którzy poddają się długotrwałym zabiegom wybielającym zęby, dlatego idealnym rozwiązaniem dla mnie jest natychmiastowe wybielanie zębów w domu za pomocą wybielacza do zębów Expert 38, marki Dr. Martin Schwarz. Jest to niemiecka marka, która ma w swojej ofercie wiele produktów przeznaczonych do pielęgnacji jamy ustnej oraz zębów (więcej na jej temat znajdziecie na stronie: drmartinschwarz.com/pl).

Wybielacz do zębów Expert 38 Dr. Martin Schwarz

Wśród przetestowanych przeze mnie produktów marki Dr. Martin Schwarz oprócz wybielacza do zębów  Expert 38 znalazły się również: zestaw nakładek termokurczliwych Flexi Trays i antybakteryjny żel usuwania płytki nazębnej Bioscaling

Zestaw do wybielania zębów Dr. Martin Schwarz

Przyjrzyjmy się bliżej tym produktom:


Wybielacz do zębów Expert 38 Dr. Martin Schwarz

Expert 38, czyli wspomniany przeze mnie wcześniej wybielacz do zębów, który przeznaczony jest do samodzielnego wybielania zębów w domu. Jego pojemność to 5 ml. Ma on właściwości intensywnie wybielające zęby, których  efekty wybielania widać już po 30 minutowym zabiegu. Jednak w celu uzyskania jeszcze lepszego efektu cykl wybielania powinien trwać co 1-3 dni nie dłużej niż 12 dni. Formuła tego żelu zawiera precyzyjnie dobrane stężenie nadtlenku karbamidu, w ten sposób umożliwia skuteczne, szybkie i bezpieczne wybielanie zębów. Expert 38 jest bardzo wydajny (5 ml wystarcza na 3-6 sesji wybielania). Żel ten można aplikować bezpośrednio na zęby lub za pomocą nakładek termokurczliwych.  Produkt ten jest rekomendowany przez stomatologów, nie zawiera GMO ani fluoru, nie jest testowany na zwierzętach i spełnia wszystkie międzynarodowe standardy jakości. Wybielacz Expert 38 znalazł się również w rankingu najlepszych wybielaczy do zębów, który można zobaczyć TUTAJ.

Nakładki do wybielania zębów Flexi Trays marki Dr. Martin Schwarz

Zestaw nakładek termokurczliwych Flexi Trays, czyli nakładki, które służą do aplikacji różnych żelów dentystycznych na powierzchnię zębów takich jak: żele antybakteryjne, żele wybielające, żele przeciw nadwrażliwości zębów lub inne preparaty. Nakładki te mają unikalną formułę, dzięki której łatwo dopasowują się do zębów. Wystarczy je jedynie zanurzyć na 6-8 sekund w gorącej wodzie, następnie (uważając żeby się nie oparzyć) należy najpierw jedną nakładkę założyć na zęby górne i dopasować jej kształt do kształtu zębów poprzez zasycanie powietrza i dociskanie nakładki do zębów palcami. To samo należy powtórzyć z drugą nakładką, żeby dopasować jej kształt do zębów dolnych. Ważne jest aby nakładki ściśle przylegały do zębów, dlatego że nałożony na nie żel nie powinien dostać się na dziąsła, ponieważ niektóre żele mogą je podrażnić. Żeby utrwalić kształt nakładek trzeba zanurzyć je w lodowatej wodzie. 

Żel antybakteryjny Bioscaling marki Dr. Martin Schwarz

Bioscaling, czyli żel do usuwania płytki nazębnej jest antybakteryjnym żelem do zębów przeznaczony do samodzielnego i nieinwazyjnego usuwania płytki nazębnej. Jedno opakowanie zawiera dwa żele o pojemności 5 ml. Żel ten zapobiega przeróżnym infekcjom, ponieważ usuwa bakterie, wirusy i grzyby gromadzące się w jamie ustnej. Jego właściwości przyczyniają się do spowalniania negatywnych procesów biochemicznych, które zachodzą w jamie ustnej. Bioscaling zapobiega również tworzeniu się kamienia nazębnego.

Skupmy się na teraz na wybielaniu zębów za pomocą żelu Expert 38. 



Wybielacz do zębów Expert 38 Dr. Martin Schwarz

Do tego procesu oprócz wybielacza Expert 38 potrzebne są równie nakładki termokurczliwe. Proces mojego samodzielnego wybielania zębów w domu za pomocą wybielacza Expert 38 wyglądał następująco:

1. Najpierw przygotowałam swoje zęby do wybielania, czyli dokładnie je wyczyściłam pastą do zębów z dodatkiem żelu Bioscaling, a następnie  wysuszyłam je.
2. Nałożyłam żel na wyczyszczone i wysuszone nakładki termokurczliwe (które zostały już dopasowane do kształtu zębów) pokrywając żelem Expert 38 przednią powierzchnię wewnętrznej części nakładek. 
3.  Nałożyłam te nakładki z żelem na zęby na 30 minut (mając nakładki na zębach nie mogłam jeść ani pić). 
4.  Po 30 minutach zdjęłam nakładki z zębów i wypłukałam usta wodą.

Zęby wybielałam codziennie przez 11 dni aż uzyskałam satysfakcjonujący mnie efekt. W tym czasie zużyłam niecałe 4 ml żelu Expert 38. 

Moje zęby po 11 dniowym cyklu wybielania: 


Jestem bardzo zadowolona z efektu. Pomimo codziennego picia kawy Expert 38 zdołał wybielić moje zęby w satysfakcjonujący mnie sposób. Dzięki nakładkom termokurczliwym proces wybielania zębów przebiegał łatwo i sprawnie. Żel ten nie podrażnił moich zębów ani dziąseł. Polecam wybielanie zębów za pomocą wybielacza Expert 38 każdemu, komu zależy na szybkim i sprawnym wybielaniu zębów, po którym widać już efekty już po pierwszym użyciu.

A Wy wybielacie sobie sami zęby w domu? Czy może robicie to u dentysty? 

88 komentarzy:

  1. Raz wybielałam zęby w domu paskami i jakieś efekty były widoczne. O tej marce i ich produktach słyszałam.
    Jestem ciekawa jakby to sprawdziło się u mnie, bo u Ciebie jakiś efekt jest trochę widoczny :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paskami nigdy nie wybielałam zębów. Na pewno by się u Ciebie sprawdziło, pewnie większy byłby u mnie efekt gdybym nie piła codziennie kawy :D Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Nie widziałam tych produktów, ale prezentują się ciekawie. Zwłaszcza nakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt jest faktycznie widoczny, super!! A ile kosztuje taki zestawik?:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybielacz 249zł, nakładki 64 zł, a żel antybakteryjny 95 zł :)

      Usuń
  4. Great post, Thanks for sharing, x

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny produkt, efekt jest dobrze widoczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba jednak wybrałabym moją dentystkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt widoczny gołym okiem, produkt świetny :) Ja nigdy nie używałam takich wybielaczy... często się nad nimi zastanawiam ale jakoś boję się tego pierwszego razu :( Wspaniała recenzja!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się :) Ja pierwszy raz użyłam takiego wybielacza i jestem zadowolona, nie podrażnił moich zębów ani dziąseł :) Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Widziałam gdzieś to. Też mam problem ze szkliwem, nie mam białych zębów, hmm, nie wiem, może bym wypróbowała, ale nie wiem czy długo by się efekt utrzymał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbować, moje zęby wybieliło :) mam nadzieję, że efekt utrzyma się jak najdłużej :)

      Usuń
  9. Ja wybielam sobie zęby na większe wyjścia :) Boję się robić to częściej, żeby sobie nie zaszkodzić.Chętnie wypróbuję ten produkt, bo efekt rzeczywiście jest widoczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz wybieliłam sobie zęby i chyba zacznę częściej, bo efekty widać :)

      Usuń
  10. Piękne zęby i efekt. Też używałam ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks for the info, beautiful teeth!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zęby i fantastyczny efekt. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy jeszcze nie wybielałam zębów, ale chyba w końcu się zdecyduję. Szczerze to nigdy nie wierzyłam w te nakładki, bo influencerzy z Insta wiecznie je reklamują, a nigdy nie pokazują efektów, jednak Ty to zrobiłaś i uważam, że jak najbardziej warto zainwetsować.
    Pozdrawiam jak zwykle cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej też nie wybielałam zębów, bo tak samo nie wierzyłam w efekty, ale teraz z ciekawości pierwszy raz wybieliłam zęby i jestem zadowolona, bo efekt widać :) ten efekt pewnie byłby jeszcze bardziej widoczny gdybym codziennie nie piła kawy, której nie potrafiłam odstawić :)

      Usuń
  14. Ja kiedys miałam wybielającą pastę, działanie miała super, ale niestety moje zęby po niej stały się bardziej wrażliwsze.
    Super efekt, oby długo się utrzymał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety niektóre wybielacze potrafią podrażnić zęby :/ ten wybielacz na szczęście jest bezpieczny i nic złego z zębami mi się nie dzieję, też mam taką taką nadzieję, że utrzyma się jak najdłużej :)

      Usuń
  15. Stosowałam go jakieś 2 miesiące temu i byłam bardzo zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie :) Też jestem bardzo zadowolona z efektów :)

      Usuń
  16. Bardzo ładny efekt! Znam ten produkt, ale sama nie używalam, moze kiedyś :p Ogólnie nigdy w życiu nie wybielałam zębów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem zadowolona z efektu :) Ja wybieliłam zęby pierwszy raz :)

      Usuń
  17. Efekt naprawdę świetny :) Ja jeszcze nigdy nie stosowałam takich wybielaczy, bo jednak często ludzie skarżą się na podrażnione dziąsła. Skoro ten jest delikatny, to będę mieć go na uwadze. Ogólnie super, że pokazałaś efekt przed i po, dużo osób to omija, a jednak przy tego typu produktach to jest przez czytelników najbardziej szukane. :D Ja teraz testuję szczoteczkę soniczną z funkcją wybielania, tek na delikatnie, zobaczymy czy coś z tego będzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem zadowolona z efektu 😊 ten wybielacz nie podrażnił mi ani zębów ani dziąseł więc można go spokojnie stosować. Zdjęcie po i przed jest ważne, bo bez niego pewnie nikt nie uwierzyłby mi na słowo 😀 nie stosowałam nigdy tej szczoteczki sonicznej, miejmy nadzieję, że wybieli Ci zęby 😊

      Usuń
  18. Raz wybielałam zęby u dentysty,nie robię już tego bo mam nadwrażliwe.Efekt u Ciebie jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wybielacz nie spowodował nadwrażliwości u mnie, więc można go spokojnie stosować 😊 bardzo jestem zadowolona z efektu 😊

      Usuń
  19. Nie stosowałam tego typu produktów :) U mnie niestety nie zdało by to egzaminu, ponieważ mam wadę zgryzu, a szkoda bo efekt jest widoczny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jestem w trakcie wybielania tymi produktami. Już widzę świetne efekty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa Twojego efektu końcowego, fajnie, że szybko widać efekty :)

      Usuń
  21. Nie znam, ale z chęcią spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Widać różnicę, powinnam wypróbować ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, co za świetna formuła do wybielania zębów 38 Dr. Martin Schwarz. Rezultat jest bardzo widoczny. Też chcę tego użyć ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem zadowolona z efektu i bardzo polecam tą metodę wybielania zębów :)

      Usuń
  24. Rzeczywiście efekt jest widoczny ,nic dziwnego że jesteś zadowolona 🙂
    Sporo pozytywnych opinii czytałam o tej marce ,ja jednak mimo to zostanę przy wybielaniu zębów u stomatologa 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że widać efekt :) Czasem lepiej wybielić zęby u stomatologa ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  25. wow ale fajny efekt :) na pewno się skuszę jak zdejmę aparat :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Łał jaki piękny efekt jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Różnica jest :) Ja rezygnuje z takich rzeczy bo mam zbyt wrażliwe dziąsła :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna sprawa, lubię takie produkty, efekt świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię takie produkty od kiedy wybieliły moje zęby :)

      Usuń
  29. Ja mam niestety zbyt nadwrażliwe zęby na wybielacze.

    Ale efekt widać, warto jak ktoś może to zastosować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wybielacz jest bezpieczny dla zębów, ale jak ktoś ma nadwrażliwe zęby to lepiej nie ryzykować... Bardzo jestem zadowolona z efektu :)

      Usuń
  30. Wow, the effect is really fantastic! I have never tried similar products!

    The World Of A Vet
    Bloglovin
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  31. Rzeczywiście efekt jest bardzo dobry! Chyba wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, ten wybielacz to skuteczny i bezpieczny produkt :)

      Usuń
  32. Looks like it has done the job well. I have never tried anything to whiten the teeth!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i have done whiten my teeth first time and i'am happy with this effect:)

      Usuń
  33. Super :) Widać efekt wybielania :) ja trochę się boję wybielać w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest bardzo bezpieczna i skuteczna metoda więc nie ma się czego bać :)

      Usuń
  34. Ciekawe produkty, bardzo ładny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  35. Trochę boję się wybielać zęby w domu, ale trzeba przyznać, że efekt super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czego bać z tym wybielaczem, bo jest bezpieczny i podrażnia zębów :) Cieszę z efektu :)

      Usuń
  36. Z chęcią bym sobie zrobiła takie wybielanie, ale dopóki mam aparat ortodontyczny to niestety nie mogę. Mimo to, zanim go założyłam często wykonywałam takie wybielanie sama, tak jak i Ty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wybieliłam sobie pierwszy raz zęby i tak mi się spodobał efekt, że na pewno wybielę sobie jeszcze, oczywiście sama :)

      Usuń
  37. this product is very good :) I have already followed you :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Znam, sama przeszłam domową kurację wybielania. Polecam każdemu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również polecam😊 bardzo fajne produkty 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  39. Widoczny efekt,ciekawa metoda,tylko troche drogo,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena to jedyny minus tych produktów 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts