Translate

poniedziałek, 1 czerwca 2020

Prezent z okazji Dnia Dziecka i nie tylko...

No i zaczął się kolejny piękny miesiąc, a co za tym idzie? Dzisiaj jest Dzień Dziecka. Wszystkim dzieciom małym i dużym życzę wszystkiego najlepszego :) Każdy z nas jest dzieckiem swoich rodziców więc myślę, że każdy powinien zrobić sobie dzisiaj jakąś przyjemność. Nawet jeśli jesteśmy dorośli i nie mamy jeszcze swoich dzieci, powinniśmy świętować ten dzień, a jeśli mamy już swoje dzieci powinniśmy świętować razem z nimi. Z racji tego, że nie mam dzieci, zrobiłam sobie prezent w postaci kosmetyków z AVONu.

Moje skromne zakupy.

Skusiłam się dwa zestawy. Jeden to zestaw na lato składający się z żelu pod prysznic i wody toaletowej. Drugi to zestaw z Planet Spa składający się z balsamu i peelingu do ciała. Kosmetyki zamówiłam z katalogu 8, z którego można jeszcze zamawiać do 10 czerwca.

Kremowy żel pod prysznic Miód i Gardenia 250 ml 
Woda toaletowa Scent mix velvet Amber 30 ml
Zestaw za 19,99 zł


Często zamawiam sobie żele pod prysznic z linii Senses. Tym razem zdecydowałam się na Kremowy żel z miodem, gardenią i z dodatkiem olejku sandałowego. Żel ma bardzo ładny i słodki zapach, więc myślę, że będzie mi się nim miło i przyjemnie myło, tym bardziej, że lubię słodkie zapachy. Wodę toaletową Scent mix velet Amber zdążyłam już przetestować. Bardzo spodobał mi się zapach, który zawiera tropikalny kwiat lei, wanilię i kaszmir. Jest on intensywny i słodki, szkoda, że ma tylko 30 ml. Dawno nie zamawiałam perfum z AVONu, ponieważ zawsze trafiałam na krótkotrwałe zapachy, jednak ta woda toaletowa zaskoczyła mnie miło, ponieważ utrzymuje się skórze przez wiele godzin.

Peeling do ciała głęboko oczyszczający z minerałami z Morza Martwego 200 ml
Masło do ciała ujędrniające z ekstraktem kolumbijskiej kawy 200 ml
Zestaw za 29,98 zł

Bardzo lubię kosmetyki z Planet Spa, dlatego skusiłam się na ten zestaw. Ostatnio polubiłam masła do ciała, a to Masło z ekstraktem z kolumbijskiej kawy chodziło za mną już jakiś czas. Lubię kosmetyki zawierające kawę, więc stwierdziłam, że będzie dla mnie idealne. Masło dobrze się wchłania i pozostawia skórę miękką i nawilżoną. Miałam jedynie nadzieję, że zapach będzie bardziej intensywny. Peelingu do ciała z minerałami z Morza Martwego jeszcze nie stosowałam. Zdecydowałam się na niego, bo jestem ciekawa działania tych minerałów. Już sam zapach jest orzeźwiający i intensywny więc mam nadzieję, że dobrze odżywi i wygładzi moje ciało .

Jeśli któryś z tych kosmetyków będzie tego wart (a czuję, że będzie) to zrobię dla niego oddzielny post, w którym dokładniej opiszę jego działanie.

A Wy używałyście któryś z tych kosmetyków?
Jak dzisiaj świętujecie Dzień Dziecka? 
Zrobiłyście sobie jakiś prezent?

Odbiegając od tematu...

Dzisiaj mam jeszcze jeden powód do świętowania. Można powiedzieć, że dzisiaj minął miesiąc od kiedy prowadzę swojego bloga. Utworzyłam go już w kwietniu, jednak zaraz miałam się już poddawać i kasować go, bo moja wena do pisania mnie opuściła. Na szczęście nie skasowałam bloga i na początku maja zaczęłam publikować posty. Polubiłam bardzo dzielić się z Wami opiniami o różnych kosmetykach oraz o przeczytanych przeze mnie książkach, o których piszę na moim drugim blogu. Mam wiele pomysłów odnoście czerwcowych postów, więc mam nadzieję, że tym razem wena mnie nie opuści. Lubię też czytać Wasze blogi o kosmetykach, ubraniach, książkach, gotowaniu i o innych ciekawych rzeczach, dlatego miło mi jeśli zostawiacie po sobie ślad w postaci komentarza, dzięki czemu mogę złożyć Wam rewizytę:)

Z okazji miesięcznicy zrobiłam sobie  kolejny prezent.

50 komentarzy:

  1. Thanks for the review! I like Avon's shower gel.

    OdpowiedzUsuń
  2. omom kocham chipsy te:D ja z prezentów kupiłam sobie też kosmetyki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :D Potrafię zjeść całą dużą paczkę za jednym zamachem :) Kosmetyki to chyba jeden z najlepszych prezentów dla samej siebie :D

      Usuń
    2. haha to piona xd mamy te same fizie:D

      Usuń
  3. Żel pod prysznic chętnie bym wypróbowała :D Fajny prezent sobie zrobiłaś z okazji miesięcznej rocznicy :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ten żel, ma ładny zapach :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Nie kasuj bloga. Fajnie go czytać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W najbliższej przyszłości nie zamierzam :D Miło, że fajnie się go czyta :)

      Usuń
  5. Avon lubie. Szczególnie zapachy. Mam do nich ogromny sentyment :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię Avon, z każdego katalogu zawsze sobie coś zamawiam :) Zapachy ma piękne, tylko niektóre mogłyby być trwalsze :)

      Usuń
  6. no i super! sobie też trzeba sprwiać przyjemność ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny prezent sobie zrobiłaś. Bardzo dobrze, trzeba pamiętać o sobie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Staram się zawsze pamiętać 😊 również pozdrawiam 😊

      Usuń
  8. Super, właśnie szukam nowego peelingu. Moze zamówię ten 😁. Życzę kolejnych udanych miesięcy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z niego zadowolona, więc możesz śmiało zamówić :) Dziękuję :)

      Usuń
  9. Bardzo fajny prezent na dzien dziecka! Ja juz tak bardzo dawno nic nie zamawialam z Avonu :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Peeling Avon bardzo lubię :-) te czekoladki i chipsy również :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są peelingi z Avonu :) od tych chipsów to zawsze trudno mi się oderwać :)

      Usuń
  11. Ja z Avonu najbardziej lubię perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładne ma zapachy Avon tylko niektóre mogłyby być trwalsze :)

      Usuń
  12. To co kupiłaś to u mnie się świetnie spisało <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie :) bardzo lubię kosmetyki do pielęgnacji z Avonu :)

      Usuń
  13. Witam serdecznie:) Super prezent:)))Kiedyś używałam kosmetyków z Avonu i byłam zadowolona. Będę zaglądać do ciebie bo temat mnie interesuje i bardzo lubię czytać - więc niech Cię wena nie opuszcza:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne ma Avon kosmetyki więc co miesiąc coś zamawiam :) Zapraszam na mojego bloga, mam nadzieję, że wena mnie nie opuści i będę zamieszczać ciekawe posty :D

      Usuń
  14. O yasss, Lays'y zawsze spoko. Gratuluję miesięcznicy! Oby tak dalej, mam nadzieję, że nie będziesz miała żadnych zawahań, bo masz supi bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię te Lays'y :) Szybko ten miesiąc zleciał :) Nie powinnam już mieć zawahań, bo polubiłam swojego bloga :)

      Usuń
  15. Uwielbiam żele AVON Senses :) Polecam Ci jeszcze żel Garden of Eden - cudnie pachnie jak landrynka :)

    Gratuluję miesięcznicy :) Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To muszę zamówić sobie ten zapach następnym razem, bo też uwielbiam Avon Senses :) Dziękuję :)

      Usuń
  16. Kosmetyki i słodkości są zawsze idealne na prezent. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czerwiec to mój ulubiony miesiąc. <3 Gratuluję Ci miesiąca prowadzenia bloga i życzę kolejnych wspaniałych lat. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 też bardzo lubię czerwiec 😊

      Usuń
  18. Kosmetyków nie testowałam jeszcze :) Gratulacje kolejnego miesiąca.
    Prezenty dla siebie są super inwestycją. Moje serce skradło ostatnie zdjęcie, aż zjadłabym takie strongi!

    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 tak, bardzo lubię kupować sobie kosmetyki, a te chipsy uwielbiam 😀

      Usuń
  19. Zawsze lubiłam żele z Avonu. W zapasie mam jakiś czekoladowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są żele z Avonu. Czekoladowego chyba jeszcze nie miałam :D

      Usuń
  20. Moje doświadczenie w kupowaniu perfum Avon ma długotrwały aromat. Moim zdaniem perfumy nadają się również na prezent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne są perfumy z Avonu. Prezent w postaci perfum to też fajny pomysł :)

      Usuń
  21. Super wybór :) U mnie była to butelka czerwonego wina :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam peeling do ciała głęboko oczyszczający z minerałami z Morza Martwego by świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem z niego zadowolona, dobrze że zrobiłam dobry zakup:)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts