Translate

poniedziałek, 8 czerwca 2020

EVELINE MAGIC SKIN CC

Jak zapewnić swojej skórze właściwą pielęgnację i jednocześnie zatuszować wszystkie niedoskonałości? Można oczywiście używać kremu upiększającego na dzień oraz odpowiedniego podkładu i korektora do twarzy. Co jeśli ktoś jest leniwy lub nie ma za bardzo czasu żeby się kremować? Co jeśli w upalny dzień podkład spływa z twarzy lub powoduje jej świecenie? W dużym stopniu mogę nam wtedy pomóc kremy CC.


Krem CC, czyli krem color control cream (lub też color and correct, z różnymi angielskimi nazwami tego kremu się spotykałam, więc nie jestem w stanie wytłumaczyć jego dokładnej nazwy). Jest to krem przeznaczony do skóry z różnymi niedoskonałościami takimi jak: zaczerwienienia, trądzik, popękane naczynka krwionośne. Mając taką problematyczną skórę nie powinno się jej obciążać dodatkowymi kosmetykami, mogącymi tylko pogorszyć jej stan. Jednocześnie krem CC nawilża skórę i chroni ją przed szkodliwymi promieniami UV. Można go stosować jako bazę pod podkład lub zamiast podkładu.

EVELINE MAGIC SKIN CC nawilżający krem na zaczerwienienia 50 ml
zakupiony w Hebe za 19,99 zł


W ostatnim czasie świetnie sprawdził się u mnie krem Eveline Magic Skin CC. Jest to nawilżający i upiększający krem na zaczerwienienia, który stosuję w upalne dni, kiedy nie chcę obciążać skóry nadmierną ilością kosmetyków. Nawilża moją skórę, szybko się wchłania, maskuje zaczerwienienia i nie powoduje nadmiernego świecenia. Po zastosowaniu tego kremu moja skóra jest promienna, delikatnie rozjaśniona nie widać na niej śladów zmęczenia. 

Krem Eveline Magic Skin CC pełni aż 8 funkcji:
  1. Wyrównuje koloryt skóry
  2. Chroni przed promieniami UV i smogiem
  3. Rozświetla i wygładza
  4. Intensywnie nawilża przez 24 godziny
  5. Minimalizuje niedoskonałości
  6. Zmniejsza objawy zmęczenia
  7. Łagodzi podrażnienia
  8. Optycznie odmładza


Skład

Krem CC Magic Skin zawiera  kompleks Micropigments, który wyrównuje koloryt skóry, maskuje niedoskonałości i przebarwienia oraz delikatnie rozjaśnia skórę. Zawiera również kompleks Puridetoks, który jest odpowiedzialny za ochronę przed zanieczyszczeniami, smogiem, dymem papierosowym i działaniem wolnych rodników. Kwas hialuronowy zapewnia dogłębne i długotrwałe nawilżenie oraz sprawia, że zmarszczki są mniej widoczne. Drobinki 24 karatowego złota wygładzają i wzmacniają strukturę naskórka. Witamina E działa przeciwstarzeniowo, wyrównuje koloryt skóry,  zapobiega powstawaniu przebarwień


Krem ma lekką kremową konsystencję koloru białego mieniącego się na zielono (nie widać tego na zdjęciu), która po nałożeniu na twarz dostosowuje się do koloru skóry maskując jej wszelkie niedoskonałości, jednocześni chroni i delikatnie rozświetla skórę.


Jak do tej pory Krem CC Magic Skin jest dla mnie jednym z najlepszych kremów CC. Używam go już od długiego czasu (co z resztą widać po tubce). Idealnie się u mnie sprawdza, tak jak większość kosmetyków z tej firmy.


A Wy używacie kremów CC? Jakie są wasze ulubione?

63 komentarze:

  1. Nie znam go, ale nadrobię zatem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam innym krem CC tej marki i dla mnie był porażką i bublem - tym bardziej że lubię kosmetyki Eveline ��
    Latem zazwyczaj używam kremów BB ��
    Pozdrawiam i obserwuje
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Innych kremów CC z tej firmy nie miałam, dobrze, że trafiłam na dobry krem. Mi jakoś bardziej podchodzą kremy CC😊

      Usuń
  3. Kiedyś w gimnazjum używałam ale kremu BB :D CC nie miałam okazji :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś używałam BB ale ostatnio wolę CC😊

      Usuń
  4. Nie używałam kremów CC. Zawsze jakoś kremy BB wpadały mi w ręce. Ten Eveline bardzo mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio tylko używam kremów CC. Mi też się spodobał, zadowolona jestem niego :)

      Usuń
  5. Ja od lat już nie używam podkładów :) tylko kremy bb. Ale z chęcią taki CC bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to często używam podkłady, bo z moją cerą mieszaną nigdy nic nie wiadomo, dlatego kremy CC sprawdzają się u mnie lepiej :)

      Usuń
  6. Ja wolę zwykły krem do twarzy, z filtrem i na to podkład. Fajnie, że ten kremik się u Ciebie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasem wolę krem do twarzy i podkład w jednym, czyli krem CC :)

      Usuń
  7. nie miałam jeszcze takiego cudaka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezentuje się pięknie, świetnie że jest dobry

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie przetestuję taki produkt :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie próbowałam jeszcze, ale może się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. 8 funkcji tego nawilżacza sprawia, że ​​chcę go używać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo, chętnie kupię :) Kiedyś myślałam że BB jest dla nastolatek a CC dla takich kobiet 30-40 lat xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jakie BB i jakie CC. Ten CC jest niezależny od wieku 😊

      Usuń
  13. Seems like a very quality skin care product!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy produkt. Mam ochotę wypróbować. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I haven´t tried that brand yet. Thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks. This brand od very good. I'll visit your blog soon😊

      Usuń
  16. Zainteresowałaś mnie. Wypróbuję przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, mam nadzieję, że będziesz z niego zadowolona :)

      Usuń
  17. Kolejny, pozytywnie zaskakujący kosmetyk z Eveline.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eveline ma bardzo fajne kosmetyki, nie jeden mnie już pozytywnie zaskoczył 😊

      Usuń
  18. Przeczytałam Twoją recenzję na temat tego kremu i jest to kolejna, z którą się zapoznałam i oczywiście kolejna pozytywna! I pomyśleć, że miałam go w koszyku, ale odłożyłam na półkę. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam ten krem, ja na szczęście go nie odłożyłam i nie żałuję 😊

      Usuń
  19. Ja też używam kremów CC chociaż tego jeszcze nie próbowałam. Ogólnie widzę, że Eveline bardzo poprawił się jeżeli chodzi o jakość kosmetyków i skład. I dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam jeszcze wiele innych ulubionych kosmetyków z tej firmy, które używam już jakiś czas niezmiennie 😊

      Usuń
  20. Miałem go jak był jeszcze w innym opakowaniu ... kolorem był bardzo jasny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie kolor idealnie dopasowuje się do koloru cery 😊

      Usuń
  21. Używałam CC jedynie do ciała i wyrównywał on koloryt choć był troszkę za jasny. Ten wygląda ciekawie, ale też pytanie czy nie będzie za jasny dla ciemnej karnacji. Czy nie będzie wybielał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nie za jasną ani nie ciemną karnację i jest dla mnie odpowiedni. Myślę, że jest małe ryzyko, że ciemną karnację może trochę wybielić...

      Usuń
  22. nie używam tych kremów, raz miałam bodajże z cashmira, ale nie przypadł mi do gustu.
    Pozdrawiam cieplutko!
    https://wyjasnij-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, nie dla każdego odpowiednie są kremy CC. 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  23. Kremy BB używałam, ale CC jeszcze nie miałam okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie używam ani kremów BB, ani CC. Ewentualne niedoskonałości zakrywam korektorem. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakrywanie korektorem to też dobry sposób na niedoskonałości 😊

      Usuń
  25. Akurat mam go w swojej kosmetyczce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, mam nadzieję, że się sprawdza 😊

      Usuń
  26. Chciałam go wypróbować, ale kompletnie o tym zapomniałam :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam ten krem CC, ale u mnie się nie sprawdza :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts