Translate

czwartek, 11 czerwca 2020

EVELINE Serum powiększające usta

W końcu zaczął się długi weekend, niektórzy mogą odpocząć od pracy lub szkoły i świętować. Pogoda sprzyja spacerom, na które zazwyczaj trzeba zabierać małą torebkę, najlepiej taką, do której mieści się telefon i ulubiona pomadka lub błyszczyk do ust. O każdej porze roku trzeba dbać o usta, zimą trzeba je chronić przed zimnym powietrzem, a latem przed promieniami UV. Ja już od dłuższego czasu nie rozstaje się z moim ulubionym kosmetykiem do pielęgnacji ust jakim jest Hialuronowe Serum powiększające usta, więc to jest bardziej niż pewne, że właśnie dzisiaj zabiorę go ze sobą na spacer.


Jak wiadomo z mojego ostatniego posta bardzo lubię kosmetyki z firmy Eveline, wiele z nich gości w mojej pielęgnacji niezmiennie od kilku lat. Jednym z nich jest wspomniane wcześniej Hialuronowe Serum powiększające usta. Swego czasu kupowałam to serum w Rossmannie, jednak od jakiegoś czasu nie jest on dostępny w sprzedaży... ale to nie stoi na przeszkodzie używania mojego ulubionego serum, ponieważ teraz kupuje je na Allegro. Jego cena waha się w okolicach 10-20 zł (bez kosztów przesyłki).



Opis producenta:

"Eveline Lip Push Up zawiera technologię 5 x Volume Maximize, która rozszerza naczynka krwionośne i przyspiesza mikrokrążenie, dzięki czemu mikrocząsteczki kwasu hialuronowego błyskawicznie wnikają do głębokich warstw skóry i wypełniają ubytki powstałe z upływem czasu. Formuła bogata w ekstrakt z aloesu oraz witaminy E i C odżywia i zmiękcza skórę oraz zabezpiecza ją przed skutkami ekspozycji na promieniowanie UV. Serum Eveline Lip Push Up zawiera trwały barwnik do ust, który ulega utlenianiu, pozostawiając delikatnie zaróżowione usta.
Po 3 aplikacjach usta stają się gładsze, pełniejsze, odzyskują kontur. Po 2 tygodniach wygładzają się zmarszczki wokół ust"

Przed posmarowaniem ust:



Po posmarowaniu ust i odczekaniu 5 minut:



Po nałożeniu serum na usta czuć przyjemne chłodzenie i mrowienie. Może moje wąskie usta nie są powiększone jak po inwazyjnym zastrzyku powiększającym, ale są delikatnie wypełnione. Poprawiony jest kontur i kształt warg. Usta są przez długi czas nawilżone, mają ładny odcień różu. Jeśli ktoś nie lubi takiego koloru na ustach, to po wchłonięciu serum możne pomalować usta ulubionym błyszczykiem lub szminką, ja zawsze pozostawiam na ustach tylko serum, ponieważ podoba mi się ten kolor. Czasem maluję nim usta przed pójściem spać, wtedy rano budzę się z delikatnie wypełnionymi i nawilżonymi ustami. Jestem bardzo zadowolona z tego serum i każdemu go polecam.



To już będzie na tyle zachwycania się moim ulubiony serum do ust. Pora zacząć świętować długi weekend. Życzę Wam udanego długiego weekendu ze swoimi ulubionymi kosmetykami za czele :)



62 komentarze:

  1. Efekt fajny! :) chociaż pytanie na ile to jest to faktyczne powiększenie, a na ile kolor sprawia takie wrażenie :)
    Myśle, ze sie skuszę na ten produkt aby sie przekonać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiększa minimalnie, ale i tak jestem z niego zadowolona, bo usta wydają się pełniejsze :)

      Usuń
    2. O to w tym chodzi :) nawet jesli tylko sie wydają pełniejsze to i tak super.
      Bardziej mi sie ten sposób podoba nic wyjeżdżanie produktem za usta :)

      Usuń
    3. Takie wyjeżdżanie produktem za usta wygląda bardzo sztucznie:)

      Usuń
  2. Fajnie, że jesteś zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam jeszcze tego produktu:D Bardzo ciekawi mnie on

    OdpowiedzUsuń
  4. I love the nice shine it gives. Beautiful!
    I just followed your lovely blog :)

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Such a lovely colour with beautiful shine!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt, ja się z nim jeszcze nie spotkałam. :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę ten produkt. Efekt daje niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam ciekawa jego działania :D Chyba je sobie kupię przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie prezentuje się na Twoich ustach. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie robi trochę różnicę :D Może kiedyś skuszę się na zakup tego produktu :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh wow, that makes the lips look so shiny and pretty! 🙂

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjemny efekt. Dobrze, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię tą markę i często kupuję ich kosmetyki. Tego serum nie miałam, bo chyba nie potrzebuję, ale u Ciebie efekt jest bardzo na tak 😊👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię tę markę. Takie serum przeznaczone jest raczej dla małych i wąskich ust więc nie każdy go potrzebuje 😊 cieszę się, że widać efekt😊

      Usuń
  14. Ciekawy produkt, mam strasznie wąskie usta, może by mi pomógł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz wypróbować, moim wąskim ustom pomaga więc może i Twoim pomoże 😀

      Usuń
  15. Moje są wystarczająco duże, więc nie muszę ich powiększać :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj tak trzeba korzystać z tej pięknej pogody ,bo nie wiadomo ile ona potrwa...
    Widzę że serum ładnie usta wypełnia ,więc się za nim rozejrze - dla mnie plus że nie powiększa on ust ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby ta piękna pogoda trwała jak najdłużej 😊 bardzo polecam to serum, najlepsze jakie do tej pory miałam 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  17. Ciekawy produkt, dawno nie używałam czegoś takiego ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdybym tylko pamiętała o aplikacji tego typu produktu na usta przed wyjściem z domu, to pewnie bym kupiła :D Ale wątpię, żebym była regularna w tym temacie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na szczęście już weszło to w krew, że zawsze jak wychodzę z domu maluję sobie usta😀

      Usuń
  19. Świetny efekt na ustach, koniecznie muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam z Eveline błyszczyk powiększający usta, ale dawno go nie używałam, bo nie przepadam za formułą błyszczyków. A o usta dbam stosując pomadki ochronne. Obecnie mam taką różową z Vianka. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadki ochronne to też fajny sposób na pielęgnację ust :)

      Usuń
  21. Ja mam bardzo małe usta wiec muszę spróbować tego serum :) Dodaje Twoj blog do obserowanych :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie spróbuj:) Dzięki, ja też obserwuję Twój. Pozdrawiam :)

      Usuń
  22. Ja nie przepadam za takimi produktami:) Nie ma zbyt spektakularnego efektu, w sumie nie ma co za bardzo też się nastawiać

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem 😊Ja jestem zadowolona z delikatnego wypełnienia ust i długotrwałego nawilżenia 😊

      Usuń
  23. Miałem w secie z peelingiem , ale pewnie to to samo tylko bez peelingu i powiem szczerze, że był efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie to samo, bo to serum dodatkowo nabłyszcza i pozostawia różowy odcień. To serum z peelingiem też mam ale rzadziej używam😊

      Usuń
  24. Efekt wydaje się całkiem fajny, zawsze lepiej takie serum niż te dziwne zasysające cuda gumowe hehe:D :**Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zadowolona z efektu, te gumowa cuda oszpecają zamiast upiększyć😀 pozdrawiam 😊

      Usuń
  25. So nice post and blog :)

    I follow you # 22 , follow back?

    https://styleoflifet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts