Translate

piątek, 19 czerwca 2020

Polska Spiżarnia Urody, Kisiel jagodowy do kąpieli

Czy wspominałam już w moich poprzednich postach, że uwielbiam kosmetyki, które nawiązują do jedzenia? Uwielbiam, kosmetyki, zapachu kawy, czekolady, peelingi truskawkowe, a także te kosmetyki, które swoją konsystencją przypominają jedzenie. Jednym z takich kosmetyków jest Kisiel jagodowy do kąpieli z Polskiej Spiżarni Urody. 



Kisiel jagodowy do kąpieli, jak sama nazwa wskazuje przeznaczony jest kąpieli, ale można go też stosować jako żel pod prysznic (ja zawsze wybieram tę drugą opcję). Kisiel ten ma nie tylko ładny aromat jagodowy, ale i  właściwości pielęgnacyjne. Przeznaczony jest głównie do skóry wrażliwej, ale można go również stosować do każdego typu skóry. Ze względu na składniki przyjazne dla skóry można go stosować codziennie.

Kisiel jagodowy do kąpieli, Polska Spiżarnia Urody, 400 ml

Szczegółowy opis i skład

Kisiel jagodowy do kąpieli swoją konsystencją przypominającą zimny kisiel do jedzenia, który w połączeniu z wodą szybko się pieni. Ma piękny jagodowy zapach, dzięki któremu kąpiele z jego udziałem to sama przyjemność. Zamknięty jest wygodnym opakowaniu w postaci szerokiego słoiczka, który ułatwia jego aplikację. Żeby lepiej poczuć jego przyjemną konsystencję nie używam do mycia żadnej gąbki, kisiel rozprowadzam na ciele rękoma. Mimo przyjemnych jagodowych kąpieli, po wytarciu się ręcznikiem nie czuć na mojej skórze jagodowego zapachu.
 
Konsystencja przypominająca kisiel

Kisiel jagodowy do kąpieli to bardzo ciekawy kosmetyk, który kupiłam jakiś czas temu w Rossmannie, ze względu na jego oryginalną konsystencję. Przykuł moją uwagę również swoją niską ceną jak na taką pojemność (niecałe 10 zł w promocji). Mimo to, że po kąpieli nie czuć go już na skórze, lubię się nim myć. Bardzo lubię jego konsystencję i zapach, który mi towarzyszy w trakcie brania prysznica. Mam po nim ładną, gładką i oczyszczoną skórę, którą zawszę mogę spryskać ulubioną mgiełką do ciała lub perfumami, dlatego nie przeszkadza mi to zbytnio, że nie czuć jego zapachu na skórze.

A Wy lubicie kosmetyki o takiej konsystencji? 
Stosowałyście już ten jagodowy kisiel?









76 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt. Słyszałam dużo dobrego o tej marce kosmetycznej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawy. Więc muszę jeszcze sobie coś kupić z tej marki 😊

      Usuń
  2. Zapach kurcze mógłby się dłużej utrzymywać :( Ale kusi już samym wyglądem ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że się nie trzyma. Wygląd ma bardzo fajny😊

      Usuń
  3. Ale ciekawy kosmetyk. Z chęcią bym go przetestowała, bo jeszcze nigdy nie używałam kisielu do kąpieli. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawy 😊 koniecznie przetestuj, bo nie tylko ciekawy ale i fajny 😊

      Usuń
  4. Bardzo fajny produkt. Muszę go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz spotykam się z takim kosmetykiem i muszę przyznać, że bardzo mnie nim zaciekawiłaś :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. O jeej! Pierwszy raz coś takiego widzę! Ale z chęcią bym przetestowała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie przetestuj, bardzo fajny produkt do kąpieli 😊

      Usuń
  7. Ohh I would love to try something like this.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh what a nice post! I love everything :)


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o kislu do kąpieli. Bardzo ciekawa forma. Chętnie poznam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko spotykany kosmetyk😊 koniecznie go poznaj😊

      Usuń
  10. Kisielu do kąpieli jeszcze nie wiedziałam ale brzmi ciekawie :D bardzo ciekawa konsystencja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo oryginalny kosmetyk😊 konsystencja jest bardzo fajna😊

      Usuń
  11. Ciekawią mnie takie produkty, są bardzo oryginalne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, bardzo lubię testować takie ciekawe kosmetyki 😊

      Usuń
  12. Jeszcze nie miałam tego typu produktu :) Mam skórę wrażliwą, więc skuszę się na testy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. This product is very interesting 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. O! Kosmetyki o takich zapachach są boskie. Miałam kiedyś truskawkowy żel pod prysznic ale innej marki. A kisielowa konsystencja w ogóle mi nie przeszkadza. Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna jest ta konsystencja :) Też lubię kosmetyki o takich owocowych zapachach :)

      Usuń
  15. Ciekawy produkt, też lubię kosmetyki kojarzące się z jedzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa konsystencja, mówiąc szczerze jeszcze nie używałam kosmetyków, ale doznania mogą być ciekawe. Zapach jagodowy bardzo kuszący:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doznania są bardzo ciekawe, a zapach cudowny :)

      Usuń
  17. Moja koleżanka szalała za takimi kisielami z firmy Nacomi :) Tylko, że one były prawie trzy razy droższe. Nie pamiętam czy miałam kiedyś kisiel, ale miałam na pewno peeling nawiązujący do jedzenia z Avon. I faktycznie, był tak czekoladowy, że na opakowaniu pisało iż produkt nie jest przeznaczony do spożycia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Nacomi jeszcze nie miałam takich kosmetyków :) Ja kiedyś miałam maseczkę czekoladową z Avonu i też coś takiego było napisanego na opakowaniu :D

      Usuń
  18. pierwszy raz widzę taki kisiel do kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam te kisiele, ale nie testowałam ich. Bardzo ciekawy kosmetyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie to akurat nowość :) Ale jak najbardziej czuje się zaciekawiona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda jak kisiel do jedzenia, oj mozna się pomylić i go zjeść :D
    Pierwszy raz widze taki produkt, na pewno cudownie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nie jest taki smaczny jak kisiel do jedzenie :D Zapach ma piękny :)

      Usuń
  22. To mnie dopiero zaskoczyłaś! Pierwszy raz widzę taki kosmetyk :) Bardzo mi się podoba pomysł. Muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie niespotykane kosmetyki :) Koniecznie wypróbuj go :)

      Usuń
  23. Też lubię takie "jedzeniowe" bajery pod prysznicem ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie wygląda, chętnie bym go przetestowała podczas kąpieli. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lovely! Thanks for sharing, Martyna.

    OdpowiedzUsuń
  26. nigdy nie testowałam czegoś co ma taką konsystencję, przynajmniej nie przypominam sobie, ale chętnie by spróbowała, myślę, że bym go polubiła ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajną konsystencję ma ten Kisiel 😊 koniecznie wypróbuj go 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  27. Pierwsze widzę taki wynalazek. Kisiel to nie moja bajka ale do kąpieli dlaczego nie. :)
    Ja lubię nowości do wanny :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o wiele bardziej wolę Kisiel do mycia niż do jedzenia 😊

      Usuń
  28. Ja kocham kisiel <3 Bardzo podoba mi sie coś innego na pewno wypróbuje ;) Kąpiel w takim kisielu mysle, ze idealnie sie sprawdzi na takie dni dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Koniecznie wypróbuj :) U mnie idealnie sprawdza się właśnie w takie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie stosowałam nigdy takiego kisielu :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam zakupy w drogeriach, to zawsze poprawia humor :) Najbardziej cieszą mnie zakupy maseczek do twarzy oraz szminek... zachęciłaś mnie do kolejnych zakupów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie miłych zakupów :) Nie ma nic lepszego na poprawę humoru, też bardzo lubię kupować przeróżne maseczki do twarzy:)

      Usuń
  32. Oh so nice these beauty masks darling
    xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts