Translate

niedziela, 14 czerwca 2020

Joanna, Naturia, Drobnoziarnisty Peeling myjący "truskawka"

Długi weekend dobiega końca i pora wrócić do szarej codzienności... Stwierdziłam, że spędzę te ostatnie chwile słodkiego lenistwa w towarzystwie truskawek, a właściwie w towarzystwie drobnoziarnistego peelingu do ciała. Bardzo lubię owocowe peelingi z marki Joanna Naturia, które mają piękny owocowy zapach, dzięki którym mycie ciała to sama przyjemność. Peelingi te mają drobne ziarenka, dzięki którym można zrobić odprężający masaż. Myjąc się truskawkowym peelingiem mam wrażenie, że myję się soczystymi truskawkami, dopiero zerwanymi z krzaka!


Joanna, Naturia, Drobnoziarnisty Peeling myjący "Truskawka" 100g

Opis producenta

Szczegółowy skład

Jak już wspomniałam na początku peeling ten ma bardzo ładny truskawkowy zapach, który pozostaje na skórze przez długi czas. Zapach ten idealnie pasuje na tę porę roku, kiedy mamy sezon truskawkowy. Po zastosowaniu truskawkowego peelingu moja skóra jest odświeżona i gładka. Peeling ten ma żelową konsystencję zawierającą drobne ziarenka. Mogłabym tak godzinami masować moje ciało tymi małymi drobinkami, relaksując się przy tym...

Zjeść tę truskawkę? Czy zrobić z niej peeling?

Czy wiedzieliście, o tym, że peeling truskawkowy można zrobić sobie samemu? Potrzeba do tego jedynie kilka rozgniecionych truskawek i trochę cukru. Można też z truskawek robić różne maseczki na twarz czy włosy, a także pastę do zębów. Jest wiele stron internetowych zawierające przeróżne ciekawe przepisy na naturalne domowe kosmetyki z truskawek. Zawierają one wiele niezbędnych witamin, które zapewniają piękny i promienny wygląd skóry i włosów.


Pomimo tych wszystkich dobroczynności jakie truskawki dostarczają skórze, wolę jeść truskawki, niż przeznaczać je na kosmetyki domowej roboty. Truskawkowe kosmetyki wolę kupować w różnych drogeriach, a świeże truskawki zawsze zjadam przeważnie w postaci smacznego deseru...

... lub w postaci smacznego omletu na słodko, który zjadłam dzisiaj na śniadanie :)

A Wy lubicie truskawkowe kosmetyki?
Wolicie zjadać truskawki, czy robić sobie z nich naturalne kosmetyki?


81 komentarzy:

  1. mmm uwielbiam truskawki! :D choć nie do końca lubię kosmetyki truskawkowe... pachną jak dla mnie trochę sztucznie :P te peelingi z Joanny kiedyś często używałam. bardzo je lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam tryskawki 😊 ja bardzo lubię stosować kosmetyki truskawkowe w okresie letnim. Teraz mam fazę na peelingi z Joanny 😊

      Usuń
  2. Uwielbiam ten peeling! Był to mój pierwszy peeling od marki joanna i nie ostatni :) Później kupiłam inne wersje zapachowe i też są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię te peelingi 😊 mam jeszcze wersje malinową i kiedyś miałam z olejkiem arganowym😊

      Usuń
  3. Truskawkowe kosmetyki pachną intensywnie i cudownie! Ja też zdecydowanie wolę zjeść truskawki niż robić z nich domowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię truskawkowe kosmetyki, szkoda truskawek na kosmetyki domowej roboty, lepiej je zjeść 😀

      Usuń
  4. Ostatnie zdjęcie narobiło mi smaku :D

    http://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię te peelingi Joanny. One są też dostępne w większych rozmiarach i mają chyba kilkanaście różnych wersji zapachowych. Ale truskawka jest chyba najfajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory miałam tylko truskawkowy, malinowy i z olejkiem arganowym, też bardzo lubię te peelingi, muszę kiedyś kupić w większym rozmiarze😊

      Usuń
  6. Ale pyszności :) Takiego omletu jeszcze nigdy nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś jakis peeling tej marki i był okej :) truskawki to moje ulubione owoce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne są te peelingi😊 też bardzo lubię truskawki😊

      Usuń
  8. Mmm taki deserek bym wszamała, nie rób smaka:D

    OdpowiedzUsuń
  9. I like strawberries in real life - yum yum and strawberry scented shower gels and creams :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strawberries are very tasty, I also like strawberry cosmetics :)

      Usuń
  10. Wszystko co z truskawkami czy jedzenie czy kosmetyki są dla mnie idealne. Podobnie jak z czekolada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak i dla mnie, czekoladowe tez bardzo lubię:)

      Usuń
  11. Dla mnie te peelingi są zbyt słabe. Kiedyś miałam i stosowałam jak klasyczne żele. A zdecydowanie bardziej wolę zjeść świeże truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam lubię te peelingi najbardziej ze względu na ich zapach :) Smaczne są świeże truskawki:)

      Usuń
  12. Bardzo lubię wszystko co truskawkowe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie lubię trzech zapachów w kosmetykach : truskawki, czekolady i banana. Dla mnie ten peeling niestety odpada. Za to peeling ze świeżych truskawek z chęcią spróbuję:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię te składniki w kosmetykach 😊 mam nadzieję, że Ci podpasuje peeling ze świeżych truskawek 😊

      Usuń
  14. Wolę zjadać, ale mam ochotę zrobić chociaż raz taki peeling :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo wolę zjadać i wiem że prędzej zjadłabym te truskawki niż zrobiłabym sobie z nich peeling😀

      Usuń
  15. Jestem za truskawkowym szaleństem : piling(kupiony) + deser + świece trukawkowe. Dla mnie to truskawkowa bomba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o świecach truskawkowych w moim truskawkowym szaleństwie 😊

      Usuń
  16. ubóstwiam produkty z Joanny. Naprawdę mi służą. Peeling testowałam tylko kawowy (nie przepadam za kawą i jej zapachem, ale sprawował się super) myślę, że ten truskawkowy byłby dla mnie idealny!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawowego peelingu z Joanny jeszcze nie spotkałam a szkoda, bo uwielbiam kawowe kosmetyki 😊 też lubię produkty tej firmy, zawsze jakiś fajny kosmetyk można z niej wyrwać 😊

      Usuń
  17. To mój ulubiony peeling :) znam go od czasów gimnazjum :) i niezmiennie uwielbiam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niedawno odkryłam truskawkowy peeling, wcześniej używałam innych peelingów tej firmy 😊

      Usuń
  18. Kocham owocowe kosmetyki, zwłaszcza wiosną <3

    OdpowiedzUsuń
  19. This brand od very good. I like the cosmetisc od this brand😊

    OdpowiedzUsuń
  20. O matko, jaka pychota, a ja bez śniadanka :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, okazuje się, że możesz również tworzyć własne zarośla z truskawek zmieszanych z cukrem. Chcę spróbować. Dziękuję za informację, tak.

    OdpowiedzUsuń
  22. miałam kiedyś ten peeling i bardzo lubiłam , muszę do niego wrócić ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie przetestuję kiedyś ten peeling, a deserek przepyszny :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Truskawki lubię bardzo, ale tylko w czystej postaci. Nie jadam nic o smaku truskawek. :) kiedyś sie zatrułam...
    A jesli chodzi o kosmetyki to teraz testuje serum truskawkowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję :( To serum na pewno musi być fajne :)

      Usuń
  25. miałam:) super są peelingi tej serii:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też je bardzo lubię i używam je od dłuższego czasu:)

      Usuń
    2. ja tak samo:) dobrze działają i są tanie;)

      Usuń
  26. Ale tu u Ciebie truskawkowo. :) Nie miałam jeszcze okazji przetestować peelingów z tej serii. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ostatnio fazę na truskawki 😊 fajne są te peelingi 😊

      Usuń
  27. Z truskawkami to ja najbardziej lubię desery :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyszne są desery z truskawkami 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  28. Like your blog. I follow you 23 , follow back maybe? Thanks! :)

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Peelingu truskawkowego nigdy nie robiłam. :D Zwykle robię kawowy, a ostatnio jakieś w stylu miód-cukier-oliwa z oliwek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Truskawkowego też nigdy nie robiłam, samodzielnie robiłam tylko kawowy :)

      Usuń
  30. Kiedyś bardzo często kupowałam ten zapach, właśnie ze względu na zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny jest, też kupuję go głównie ze względu na zapach :)

      Usuń
  31. Ostatnio zakochałam się w peelingu od Soraya :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Sorayi jeszcze nie miałam peelingu, nie wykluczone, że też się w nim zakocham jak spróbuję :D

      Usuń
  32. Strawberry peeling sounds quite interesting, but the desserts with berries are even better :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Tego peelingu nigdy nie używałam, ale zapach zapewne ma piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pamiętam jak te kosmetyki m ożna było dostać w kiosku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że w tych kioskach, w których robiłam zakupy:/

      Usuń
  35. Bardzo lubię ich peelingi i chętnie po nie sięgam. truskawkowe kosmetyki to jest to

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo je lubię, mają piękne owocowe zapachy 😊

      Usuń
  36. Dawniej lubiłam te peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam peelingi z Joanny. Są najlepsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale cudownosci masz do jedzenia

    OdpowiedzUsuń
  39. Długo używałam tylko tych pilingów

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts