Translate

piątek, 26 czerwca 2020

Róże na paznokciach

Stwierdziłam, że dzisiaj w końcu muszę sobie zrobić paznokcie. Trzeba w końcu jakoś sobie poprawić humor w ten deszczowy i burzowy wieczór. Mam masę przeróżnych lakierów do paznokci, które trzymam w lodówce żeby przez dłuższy czas były świeże i w miarę rzadkie. Postanowiłam dzisiaj zrobić z nich użytek w postaci wymyślnego, ale jednocześnie delikatny manicure.



Jak urozmaicić zwykły manicure?



Zdecydowałam się na róże tylko na dwóch paznokciach (bo co za dużo to nie zdrowo). Jeśli mowa o różach, stwierdziłam, że najlepiej będzie jeśli mój manicure będzie w odcieniach różu. Na początku pomalowałam wszystkie paznokcie delikatnym, pastelowym różowym lakierem.

Lakier do paznokci Essence Shine Last&go

Róże narysowałam specjalnym pędzelkiem do robienia wzorków. Wystarczy mi do tego jeden taki lakier obojętnie jakiego koloru ze specjalnym pędzelkiem żeby narysować wzorki. 

Lakier do robienia wzorków z Delii z cienkim pędzelkiem

Zdecydowałam się na róże w kolorze wyrazistego różu, żeby były wyraźnie widoczne.

Lakier do paznokci Insta Perfect Nails Bell

Oczyściłam pędzelek od lakieru do robienia wzorków ręcznikiem papierowym i zanurzyłam go w różowym lakierze.

Przed przystąpieniem do malowania róż...

Następnie urozmaiciłam róże tak, żeby były lepiej widoczne, roziskrzonym lakierem. W taki sam sposób jak powyżej lakierem do robienia wzorków (wcześniej zanurzonym w roziskrzonym lakierze) podkreśliłam każdy płatek róży od wewnętrznej strony.

Roziskrzony lakier z Delii

Na końcu utwardziłam paznokcie i wyrównałam ich powierzchnię za pomocą Utwardzacza z Avonu, o którym wspominałam już w każdym moim poście o paznokciach.

Utwardzacz z Avonu

Tak właśnie wyglądał efekt końcowy:





Lepiej wyglądały moje paznokcie bez różyczek czy z nimi (dawno nie malowałam róży na paznokciach więc wyszłam z wprawy)?

Malujecie też sobie wzorki na paznokciach specjalnym lakierem do robienia wzorków?

76 komentarzy:

  1. Przepiękny odcień, zdecydowanie wiedziałabym taki na swoich paznokciach :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię taki delikatny odcień, często mam taki na swoich paznokciach :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ładnie. Lubię różowe paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja też lubię, większość moich lakierów jest koloru różowego:)

      Usuń
  3. Cudowny efekt, uwielbiam róż na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) ja tak samo lubię róże, kiedyś często sobie je malowałam na paznokciach :)

      Usuń
  4. Ale piękny manicure! Taki delikatny, letni :) Kiedy byłam nastolatką bardzo często sama zdobiłam sobie paznokcie i całkiem nieźle mi to wychodziło. Teraz od lat kładę tylko lakier i na tym koniec. Trochę brakuje mi czasu na bardziej wymyślny manicure. Muszę sobie znowu taki zrobić :) Róże wyglądają pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też czasami bywa, że nie mam czasu albo weny, wtedy nie robię sobie wzorków tylko jednokolorowo maluję paznokcie. Kiedy byłam nastolatką tak samo często robiłam sobie przeróżne wzorki, bo na brak czasu nie narzekałam :D Koniecznie zrób sobie taki manicure, robi się go łatwo i szybko :)

      Usuń
  5. Bardzo ładny manicure. Lubię różowe paznokcie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 często maluję sobie paznokcie na różowo😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  6. Fajny manicure lubię takie kolory na paznokciach. Myślałam, że te róże to stempelki są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie wyglądają takie kolory na paznokciach 😊 za krzywe te różyczki jak na stempelki 😀

      Usuń
  7. Bardzo ładne paznokcie. Podoba mi się kolor lakieru, Ja już dawno nie robilam sobie wzorków na paznokciach ale jak byłam nastolatką to robiłam je wszystkim w rodzinie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) bardzo lubię ten kolor. Też jak byłam nastolatką częściej robiłam wzorki sobie i niektórym w rodzinie (nie wiem czemu ale u innych wychodziły mi krzywo, a u mnie w miarę):D

      Usuń
  8. Paznokcie wyszły super! Ja osobiście nie często maluje wzorki, gdyż nie za dobrze mi to wychodzi :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mi też czasem niezbyt wychodzą wzorki :D

      Usuń
  9. Ja uwielbiam różne pierdół na paznokciach więź z różyczkami zdecydowanie bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem lepiej wyglądają przyozdobione paznokcie ;)

      Usuń
  10. Śliczny jest ten kolor 😍
    Podziwiam cię za to że umiesz takie cudenka malować 😍
    Ja nie przepadam za wzorkami -wole gładkie paznokcie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwo maluje się takie cudeńka :D Czasami gładkie wyglądają lepiej :)

      Usuń
  11. Bardzo ładne, szacun za takie umiejętności. Ja ostatnio "chodzę" w odżywce ciągle, jakoś nie mam weny na pazury. Może w wolne coś sobie machne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też jak nie mam weny to mam ciągle odżywkę na paznokciach :D

      Usuń
  12. Piękny wzór i kolory na lato i wiosnę. Wcale nie widać braku wprawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przy zdjęciach z daleka na szczęście nie widać :D

      Usuń
  13. Piekny letni i subtelny manicure. Szkoda, że nie mam takich zdolności:( Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie trzeba dużych zdolności do namalowania takich różyczek :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Perfekcyjnie namalowane te różyczki :) Podziwiam za talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się kolor tego lakieru, a róże bardzo ładnie wyszły :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładny ten lakier 😊 dziękuję 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  16. Ten różowy lakier bazowy już sam w sobie ma piękny odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny wzór, różyczki wyszły świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piekne mani. Z różami wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaraz za czerwieniami i beżami, róże to moje ulubione odcienie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię beże i czerwienie na paznokciach, ale chyba bardziej wolę róże :)

      Usuń
  20. Róże wyglądają uroczo, gratuluję talentu, ja na pewno nie umiałabym ich namalować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 nie trzeba jakiegoś wielkiego talentu żeby namalować takie różyczki 😀

      Usuń
  21. Bardzo fajnie wyszło, kiedyś często rysowałam wzorki w tym róże, a teraz tylko czysty lakier, albo naklejki :D A co do róży to ja też często robiłam je 'na bazie' czyli najpierw ciapałam sobie plamki na kształt róży, a potem rysowałam płatki tak jak Ty :) Bardziej u mnie podobał mi się taki efekt, ale nie wiem czy rozumiesz co mam na myśli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wiem co masz na myśli, bo w podobny sposób malowałam sobie kiedyś zwykle kwiatki😀 na róże znam tylko ten sposób 😊

      Usuń
  22. Ale piękny ten odcień lakieru z Essence! ♥ Uwielbiam takie delikatne kolorki na paznokciach. No i bardzo podziwiam za różyczki - dla mnie namalowanie takich małych wzorków i do tego tak równo, to czarna magia. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo mi się podoba ten odcień 😊 jak się przypatrzeć to trochę krzywo mi powychodziły te różyczki 😀

      Usuń
  23. Świetnie Ci wyszło. Ja kompletnie nie potrafię sama sobie zrobić wzorków. Przez kilka lat używałam hybrydy, ale chce teraz wrócić do zwykłych lakierów. Mimo wszystko są zdrowsze dla nas. Widząc ostatnio co się dzieje z paznokciami po kilku latach noszenia hybryd bardzo się przestraszyłam.
    pozdrawiam i obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja tylko umiem robić łatwe wzorki takie jak te różyczki. Ja kilka razy miałam na paznokciach hybrydy i moje paznokcie po nich też zawsze były słabsze, w dodatku nawet tygodnia nie trzymały się na moich paznokciach, dlatego teraz tylko maluję zwykłymi lakierami. Pozdrawiam :)

      Usuń
  24. Bardzo ładnie wyszło, bazowy bardzo fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 też mi się podoba ten kolor 😊

      Usuń
  25. Bardzo ładnie Ci to wyszło, jednak ja preferuję lakiery hybrydowe. Odkąd pierwszy raz styknęłam się z tym lakierem teraz nie wyobrażam sobie przenieść się na zwykłe lakiery. Nie robię sobie wzorków, ponieważ nie mam talentu do tego i więcej byłoby nerwów niż pożytku.

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi z kolei hybrydy nie chcą się trzymać na paznokciach, w dodatku niszczyły mi się po nim łamały :/ Niestety do robienia wzorków potrzeba dużo cierpliwości :) Dziękuję, pozdrawiam :)

      Usuń
  26. Podziwiam ludzi, którzy mają cierpliwość do malowania paznokci i jeszcze ładnie im to wychodzi. Ja tak nie umiem.

    OdpowiedzUsuń
  27. Amazing nails and manicure :-D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładne. Ja używam naklejek wodnych od czasu do czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja jeszcze nigdy nie używałam naklejek wodnych 😊

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts