Translate

środa, 17 czerwca 2020

Odżywki AVON Advence Techniques

Chyba każdy kto ma długie włosy wie jak trudno jest o nie zadbać... Zazwyczaj końcówki rozdwajają się, łamią i plączą przez co trudno je rozczesać. Najlepszym rozwiązaniem byłoby je obciąć, jednak zawsze szkoda mi moich długich włosów do pasa więc przy obcinaniu końcówek każę mojej fryzjerce zachować i najdłuższą długość. W tej sytuacji najlepszym rozwiązanie są odżywki do włosów, które zapobiegają ich niszczeniu i ułatwiają rozczesywanie.


Dzisiaj chcę zaprezentować Wam moje dwie odżywki z firmy AVON, których używam w ostatnim czasie. Nie przepadam za szamponami z tej firmy (mimo to, że ją bardzo lubię) ale odżywki sprawdzają się u mnie świetnie! Bardzo polubiłam odżywki Advence Technoques luksusowe odżywki do włosów Nutrii 5 z linii odżywienie i połysk. 

Zawierają one 5 cennych olejków:

  • makadamia, który zapewnia odżywienia
  • z nasion kamelii, który zapewnia blask
  • migdałowy, który zapobiega rozdwajaniu 
  • winogronowy, który nawilża
  • marula, który zapewnia gładkość
Odżywki te ratują moje plączące się włosy, które dzięki nim nie są suche jak siano.

Odżywki AVON Advence Techniques z linii odżywienie i połysk:
Luksusowy odżywczy spray do włosów Nutri 5 i Luksusowa odżywka do włosów Nutri 5.

Luksusowy odżywczy spray do włosów Nutri 5, 100ml.


Opis produktu:


Jest to spray przeznaczony do każdego rodzaju włosów. Dzięki naturalnym składnikom nadaje włosom blask, zdrowy wygląd i sprawia, że wyglądają na odżywione. Jest to olejek dwufazowy, który ma lekką formułę przypominającą mgiełkę, która nadaje puszystości, gładkości i miękkości włosom, a także naprawia ich strukturę. Można go stosować na mokre lub suche włosy, bez spłukiwania.

Jak u mnie sprawdza się ta odżywka:


Jak widać po opakowaniu mam tej odżywki już niewiele co świadczy o tym, że bardzo ją lubię i często używam. Stosuję ten spray zazwyczaj na sucho, kiedy chcę żeby moje włosy były lśniące i wyglądały na zdrowe. Czasami stosuję go na mokre włosy, ponieważ ułatwia rozczesywanie. Jest on bardzo przydatnym kosmetykiem, po kąpielach np. w morzu lub na basenie, kiedy już chcę się doprowadzić do porządku. Jestem bardzo zadowolona z tego spraju, ponieważ bardzo ułatwia mi on życie poprzez łatwe rozczesywanie moich długich włosów i przy okazji nabłyszcza je.

Ten Luksusowy odżywczy spray do włosów Nutri 5, przed moim zużyciem wyglądał tak jak na powyższym zdjęciu. Jak widać można go kupić po atrakcyjnej cenie, ponieważ zawsze jest w jakiejś promocji. 


Luksusowa odżywka do włosów Nutri 5, 400 ml


Opis produktu:


Jest to odżywka przeznaczona do każdego rodzaju włosów, a w szczególności do matowych i zniszczonych. Tak jak powyższy luksusowy odżywczy spraj do włosów, posiada naturalne składniki, które sprawiają, że włosy są odpowiednio nawilżone, odżywione, wzmocnione i wygładzone. Można ją stosować na włosy jako odżywkę (nałożona na minutę) lub jako maskę (nałożoną na trzy minuty)

Jak u mnie sprawdza się ta odżywka:


Odżywka ta ma lekką i przyjemną konsystencję, którą łatwo się spłukuje. Ułatwia rozczesywanie moich mokrych włosów, dzięki niej ładniej się układają i nie plączą się. Odżywka ta zmniejsza widoczność zniszczonych końcówek oraz na całej długości włosy wyglądają na zdrowe i nawilżone. Jak widać na zdjęciu zdecydowałam się na kupno odżywki, która ma aż 400 ml, dlatego, że bardzo lubię tę odzywkę i chcę ją używać jak najdłużej. Odżywka ma długi termin ważności, dzięki temu mogę spokojnie zużyć dużą pojemność tej odżywki nie martwiąc się, że mi się przeterminuje.

Jak  widać, w najnowszym katalogu można kupić Luksusową odżywkę do włosów Nutri 5 po atrakcyjnej cenie, dostępna jest jedynie mniejsza wersja tej odżywki o pojemności 250 ml.


A Wy używałyście już te odżywki? Jakie są wasze ulubione odżywki do włosów?







65 komentarzy:

  1. Akurat tych kosmetyków nie znam, ale lubię produkty AVON, najczęściej się sprawdzają i można na nich polegać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię produkty z AVONU, z każdego katalogu zawsze muszę coś zamówić 😊

      Usuń
  2. Jakoś nigdy nie miałam żadnej odżywki z tej firmy. U mnie dobrze działają maski z Kallos lub Pantene :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Pantene też kiedyś miałam i byłam z niej zadowolona, ale ostatnio mam fazę na Avon 😊

      Usuń
  3. Ten spray do włosów mnie zaciekawił. Uwielbiam odzywki w takiej formie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też 😊 zawsze szybko i skutecznie odżywiają włosy 😊

      Usuń
  4. Dawno nie miałam nic z Avonu ale jak będę zamawiać perfumy do pracy to zwrócę na nie uwagę :**Super recenzja!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na bieżąco zamawiam kosmetyki z AVONU😊 dziękuję 😊

      Usuń
  5. kusi mnie odżywka, uwielbiam te w sprayu. Mogę polecić Ci te z Joanny, są równie świetne ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam takie odżywki 😊 akurat mi się kończę ta odżywka więc może teraz wypróbuję sobie któraś z Joanny 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  6. Moja mama miała kiedyś tą odżywkę, ale z tego co pamiętam nie szczególnie jej się sprawdziła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja jestem zadowolona z tych odżywek 😊

      Usuń
  7. Glad you like the conditioner than shampoo, i never used this brand, but looks good. But i always need condition , without it doesn't feel hair has washed .
    New post on My Blog | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This brand od very good. I also always need condition, because without it my hair are very dry😊

      Usuń
  8. Ja jakoś nie lubię produktów do włosów z Avon :) jak zamawiam od nich to płyny do kąpieli czy żele pod pryszynic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko za szamponami nie przepadam, odżywki bardzo lubię. Płyny i żele pod prysznic też często zamawiam z tej firmy 😊

      Usuń
  9. Nie uzywałam i na razie nie mam swojej ulubionej, ale może ta została by nią hehe

    OdpowiedzUsuń
  10. Już dawno nie używałam kosmetyków tej firmy ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecam tę odżywkę Avon mojej młodszej siostrze. Nawiasem mówiąc, szukał odżywki, która ma dobre odżywianie włosów. Dziękuję za recenzję, Martyna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że spodoba się Twojej siostrze ta odżywka :)

      Usuń
  12. Nice. Avoon always have good products :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety pielęgnacji Avonu nie lubię:) jedyne co od nich lubię to perfumy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tylko szampony i kremy do twarzy nie podchodzą, a pozostałe kosmetyki pielęgnacyjne z Avonu uwielbiam :)

      Usuń
  14. nawet nie widzialam takiej serii

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja lubię odżywki z Kallosa z Hebe. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I teraz moje pytanie brzmi - dlaczego ja tego nigdy nie zamówiłam! :D Nie wiem czemu, ale jakoś negatywnie byłam nastawiona na produkty do włosów od AVON.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie produkty do włosów z AVONU są zle 😊 odżywki z tej linii bardzo dobrze się u mnie sprawdzają 😊 musisz zamówić te odżywki, może wtedy zmienisz nastawienie na pozytywne 😀

      Usuń
  17. Tych kosmetyków nie miałam ,ale lata temu używałam i szamponu i odżywki Avonu do włosów i strasznie mi włosy wtedy wypadały po nich
    Zresztą ja za Avonem nie przepadam ,a jeśli chodzi o odżywki używam tych z Kallosa ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przepadam za szamponami z AVONU (pewnie przez nie Ci włosy wypadały) ale odżywki bardzo lubię i używam już je od jakiegoś czasu 😊 Z Kallosa jeszcze nie miałam żadnej odżywki l😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  18. Nie miałam nigdy tych produktów, ale luksusową odżywkę do włosów chętnie bym przetestowała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie przetestuj ją, bo jest fajna 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  19. Nie mam ulubionej, a tych nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja rzadko sięgam po odżywki, bo najczęściej kończy się ciężkimi, przylegającymi do głowy włosami. Tych jednak jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko trafić na dobrą odżywkę... Te odżywki na szczęście nie przylegają do głowy i są lekkie😊

      Usuń
  21. Mało korzystam już z Avon, ale ostatnio zauważam mnóstwo dobrych opinii.
    Obserwuje i zapraszam do mnie w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z każdego katalogu zawsze coś zamawiam, bo bardzo lubię tę Avon 😊

      Usuń
  22. Dla mnie totalna nowośc ponieważ rzadko kiedy sięgam po tą markę :D
    Dodaje się do obserwujących :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Both products look good. I would like to try them.
    Thanks for sharing. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you😊 i like both products and i often use them 😊

      Usuń
  24. Miałam odzywkę kiedyś, ale mnie one nie podeszły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkim podchodzą te kosmetyki, ale ja jestem z nich zadowolona 😊

      Usuń
  25. Kiedyś, dawno temu kupowałam z Avonu :) ale nigdy nie odzywki. :)
    Najbardziej i najcześciej do nich wracam do odzywki Dr Organic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często zamawiam z Avonu odżywki 😊 z Dr Organic jeszcze nie miałam odżywek 😊

      Usuń
  26. Nie znam tych kosmetyków, rzadko sięgam po produkty z katalogu Avon. Dobrze, że odżywki się u Ciebie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo często sięgam po kosmetyki z tej firmy 😊

      Usuń
  27. Miałam podobny też o podobnej konsystencji. Fajnie się sprawdził. Aktualnie używam serie z Yves Rocher.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie 😊 z Yvez Rocher jeszcze nie miałam odżywek 😊

      Usuń
  28. Znam dobrze te produkty :) Z Advance Techniques miałam szampon tylko, że z fioletowym kolorkiem na butelce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten fioletowy chyba jeszcze nie miałam, teraz mam fazę serię luksusowych odżywek 😊

      Usuń
  29. Miałam tę drugą, świetna odżywka i na pewno do niej wrócę, bo ostatnie jakich używałam średnio się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne są obie odżywki, też czasem próbuje innych odżywek ale i tak zawsze wracam do Avonowych, bo dobrze się u mnie sprawdzają 😊

      Usuń
  30. Nie znam, ale skład bardzo ciekawy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Produktów do włosów z tej firmy nie miałam i trudno powiedzieć, jak by się one u mnie sprawdziły. Może spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie spróbuj :) u mnie się sprawdzają więc może i u Ciebie się sprawdzą :)

      Usuń
  32. I also like Avon. These products are very good for me :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts