Translate

środa, 24 czerwca 2020

L'Oreal Paris Unlimited Mascara & Eveline Mega Size Lashes Mascara

Chyba każdy kto się maluje wie, że tusz do rzęs jest jednym z najważniejszych kosmetyków niezbędnych do stworzenia ładnego makijażu. Można wręcz powiedzieć, że to najpopularniejszy kosmetyk, bez którego dalsze malowanie oczu cieniami do powiek, eyelinermi, kredkami itd. nie miałoby sensu. Tusze do rzęs zazwyczaj podkreślają długość, grubość rzęs, a także je rozdzielają, przez co oczy wydają się większe i bardziej wyraziste. 


Czy wiecie, że rzęsy malowano już w starożytności? Powstawały one z sadzy, oliwy i białka jajek albo z pyłu węglowego, miodu, wody i krokodylich odchodów. Na początku dwudziestego wieku tusze do rzęs miały formę kostki i oddzielnej szczoteczki, którą po zwilżeniu, najczęściej poprzez poplucie nakładano na rzęsy. Współczesne tusze do rzęs na szczęście charakteryzują się nieco przyjemniejszym składem i wygodniejszym aplikowaniem.

Tak jak pisałam na początku, tusze do rzęs to jedne z najważniejszych kosmetyków, dlatego chciałam dzisiaj opisać moje dwa tusze, dzięki którym zawsze mam ładne rzęsy. 

L'Oreal Paris Unlimited tusz do rzęs i Eveline Mega Size Lashes pogrubiająco-wydłużający tusz do rzęs 


L'Oreal Paris Unlimited tusz do rzęs


L'oreal Unlimited Tusz do rzęs Black 7,4 ml, jego cena to 70,99 zł (aktualnie jest na niego promocja w Hebe więc kosztuje 42,59 zł)
 

Opis producenta:

"Trwały, podkręcający, wydłużający tusz do rzęs Unlimited od L’Oréal Paris w nietypowym oryginalnym opakowaniu. Dzięki silikonowej szczoteczce, którą możemy ustawić pod odpowiednim kątem dokładnie zaaplikujemy tusz na każdą rzęsę, nawet w kąciku oka. Rzęsy pomalowane tuszem są widocznie dłuższe i podkręcone! Daje podobny efekt jak po zastosowaniu zalotki. Nie skleja rzęs. Nie pozostawia na nich grudek. Nakładaj tusz od wewnętrznego do zewnętrznego kącika oka aż po same końce. Ta szczoteczka nie pominie żadnej rzęsy."
 

Skład:

"AQUA/WATER, PARAFFIN, POTASSIUM CETYL PHOSPHATE, ACRYLATES COPOLYMER, CERA ALBA/BEESWAX, COPERNICIA CERIFERA CERA/CARNAUBA WAX, ETHYLENE/ACRYLIC ACID COPOLYMER, STEARETH-2, CETYL ALCOHOL, PHENOXYETHANOL, HYDROXYETHYLCELLULOSE, ACACIA SENEGAL GUM, ETHYLENEDIAMINE/STEARYL DIMER DILINOLEATE COPOLYMER, SODIUM DEHYDROACETATE, CAPRYLYL GLYCOL, HYDROGENATED JOJOBA OIL, HYDROGENATED PALM OIL, PROPYLENE GLYCOL, DISODIUM EDTA, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, SODIUM HYALURONATE, 2-OLEAMIDO-1,3-OCTADECANEDIOL."
 
Trzeba przyznać, że tusz do rzęs L'Oreal Paris Unlimited ma piękne opakowanie, które ładnie prezentuje się na toaletce. Ma fajną silikonową szczoteczkę, która dokładnie oddziela od siebie rzęsy i pokrywa nawet te najmniejsze. Tusz wydłuża oraz pogrubia rzęsy nie pozostawiając na nich grudek. Jest bardzo trwały ani nie rozmazuje się. Pod koniec dnia rzęsy wyglądają tak jakby były świeżo pomalowane. Jestem bardzo zadowolona z tego tuszu. Z względu na jego wysoką cenę i bardzo dobrą jakość maluję rzęsy tym tuszem tylko na wielkie wyjścia. 


Moje rzęsy po pomalowaniu ich tuszem do rzęs L'Oreal Paris Unlimited:



Pierwsze ujęcie

Drugie ujęcie


Eveline Mega Size Lashes tusz do rzęs pogrubiająco-wydłużający


Eveline Mega Size Lashes tusz do rzęs pogrubiająco-wydłużający 10 ml, jego cena to 15,99 zł (aktualnie jest na niego promocja w Hebe więc kosztuje 9,59 zł)
 

Opis producenta:

"Rewolucyjna maskara zapewnia natychmiastowy efekt maksymalnie wydłużonych i zagęszczonych rzęs. Innowacyjna formuła sprawia, że rzęsy stają się długie, gęste i wyraziste. Wyprofilowana, silikonowa szczoteczka Double Brush równomiernie rozprowadza tusz na rzęsach, nie pozostawiając grudek. Mikrowłoski silikonowe dokładnie rozdzielają rzęsy oraz maksymalnie wydłużają i pogrubiają każdą z nich, od nasady aż po same końce."
 

Skład:

"Aqua Synthetic Beeswax Paraffin Acacia Senegal Gum Stearic Acid Triethanolamine Palmitic Acid Polybutene Glyceryl Stearate VP/Eicosene Copolymer Copernicia Cerifera Cera Butylene Glycol Oryza Sativa Cera Phenoxyethanol Methylparaben Propylparaben Hydroxyethylcellulose CI 77499."
 
 
Tusz do rzęs Eveline Mega Size ładnie wydłuża rzęsy, jednak zbytnio ich nie pogrubia. Ma fajną silikonową szczoteczkę, która dociera do każdej rzęsy oraz idealnie pokrywa i rozdziela rzęsy delikatnie unosząc każdą z ich. Tusz ten nie pozostawia grudek i bardzo łatwo się rozprowadza. Jest on trwały i nie rozmazuje się. Mimo to, że zbytnio nie pogrubia rzęs jestem z niego zadowolona i wykorzystuje go do codziennego makijażu, ponieważ ładnie i delikatnie podkreśla rzęsy.

Moje rzęsy po pomalowaniu tuszem Eveline Mega Size



Pierwsze ujęcie

Drugie ujęcie



Znacie te tusze? 
Jakie są Wasze ulubione tusze do rzęs?

79 komentarzy:

  1. Interesting products. I haven´t tried those mascaras yet. Thanks for sharing.
    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. These products are very good and interesting :) Thank you :)

      Usuń
  2. Tych tuszy nie znam,ale ogólnie lubię te kosmetyki z Loreal'a 🙂
    Sama aktualnie używam innego tuszu tej marki 🙂
    Ten drugi z Twojej recenzji mi się spodobał 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. L'oreal ma bardzo fajne tusze, ten opisany jest moim ulubionym :) Też bardzo mi się spodobał ten tusz z Eveline, na pewno go jeszcze kupię:) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Niedawno go poznałam i tez bardzo polubiłam ;)

      Usuń
  4. They both look good, but prefer the first one :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The first mascara is better and unfortunatly more expensive :)

      Usuń
  5. Nie miałam okazji używać tego tuszu, ale z firmy Loreal cenię bardzo Volume Million Lashes :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. L'oreal ma bardzo dobre tusze, muszę kiedyś wypróbować Volume Million Lashes, bo jeszcze go nie miałam :)

      Usuń
  6. kocham tusze Loreal:) jak dla mnie są najlepsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) ten opisany przeze mnie to najlepszy tusz jaki kiedykolwiek miałam ;)

      Usuń
    2. czaję się jak niego jak wykończę zapasy:)

      Usuń
  7. Bardzo ładnie podkreślone oczko. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie podkreślają oczy te tusze :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Tuszy nie znam,ale ogólnie lubię kosmetyki z Loreal'a. Pięknie podkreślił Ci oczko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię kosmetyki z tej firmy :) Bardzo fajny jest ten tusz :)

      Usuń
  9. to musisz koniecznie poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt pierwszego tuszu bardziej mi się podoba, genialnie wydłużone rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, dlatego oszczędzam ten tusz i na co dzień maluje się tuszem Eveline :)

      Usuń
  11. super ten tusz z Loreal, nigdy go nie miałam, ale co za efekt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten tusz Eveline miałam i kusi mnie teraz L'Oreal Paris Unlimited.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny jest ten tusz z Eveline :) To koniecznie musisz sobie go kupić żeby Cie nie kusił :D

      Usuń
  13. Pierwszy tusz lepszy :) ja lubię bardziej wydłużający niz pogrubiający :)
    Chociaż od kiedy robie sobie trwała na rzęsy to tusze leżą i nie uzywam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ten pierwszy jest na wielkie wyjścia:) Też wolę wydłużające. Jeszcze nigdy nie robiłam sobie trwałej na rzęsy :D

      Usuń
  14. Ten z Eveline rzucił mi się nie raz w jakichś drogeriach, ale jakoś mnie nie przekonał. Nie wiem, jak Twoje oko wygląda bez pomalowanych rzęs,dlatego trudno mi ocenić efekt tuszy, aczkolwiek wydaje mi się, że nie jest on wow, jednak lepszy od innych.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie mogłam zamieścić moje zdjęcia przed pomalowaniem, ale też można zobaczyć moje niepomalowany rzęsy tu: https://martyna90210.blogspot.com/2020/05/makijaz-pod-okulary.html?m=1
      Eveline nie jest jakiś wow, tylko ładnie podkreśla rzęsy, za to efekt po L'Oreal jak dla mnie jest bardzo widoczny 😊 pozdrawiam 😊

      Usuń
  15. Tusze Loreal są fajne, Eveline jakoś mnie nie ciągnie, lepszy efekt jest po tuszu Loreala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ciągle do wszystkich kosmetyków Eveline dlatego wypróbowałam ten tusz😊 też tak myślę, że lepszy efekt po L'Oreal 😊

      Usuń
    2. Eveline ma za to dobre korektory ;)

      Usuń
    3. Miałam sobie ostatnio kupić z Eveline korektor ale w ostatniej chwili zamieniłam na Korektor z Alterry, który kupiłam ostatecznie i teraz żałuję ☹️

      Usuń
  16. Eveline miałam i dobrze się sprawił :). Ten pierwszy pewnie daje jeszcze lepsze efekty ale stanowczo zbyt drogi dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eveline też się u mnie sprawdza :) Niestety trochę za dużo kosztuje ten drugi, dlatego zawsze kupuję go jak jest promocja :)

      Usuń
  17. Ja mam Eveline taki w srebrnym opakowaniu i nie zamieniłabym go na żaden inny. Jest rewelacyjny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne są tusze Eveline, ja wybrałam ten, bo przy wyborze tuszu zawsze zwracam uwagę na to czy wydłuża rzęsy :)

      Usuń
  18. I love LOreal mascaras!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam nigdy tego tuszu, ale chętnie bym go przetestowała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię tusze obu marek, świetny efekt uzyskałaś.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dobrze się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam ich, ale od lat używam Eveline i uwielbiam! :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne są tusze z Eveline 😊 dziękuję, również pozdrawiam 😊

      Usuń
  23. Kiedyś używałam z tych firm, a teraz preferuje tusze z pierre rene :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei z Pierre Rene nie miałam jeszcze tuszy do rzęs 😊

      Usuń
  24. Bardzo lubię maskare od eveline, świetnie rozdziela rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię tą maskarę, i rozdziela, i ładnie unosi 😊

      Usuń
  25. Miałam kilka tuszy Eveline, lubię jak wyglądają, ale wszystkie się u mnie osypują i rozmazują :( Loreal mnie zawodzi już od lat, choć mam ulubione od nich mascary i one sa niezawodne :) ale na tę nigdy się nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dziwne, bo ten tusz ani mi się nie osypuje ani nie rozmazuje, może na źle tusze trafiłaś? Koniecznie wypróbuj ten tusz z L'Oreala, bo jest świetny 😊

      Usuń
  26. Your lashes look beautiful with both. I love maybelline mascaras.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. These lashes are very good. I have never used Maybelline mascara😊

      Usuń
  27. Tusze Loreal bardzo lubię. Tego akurat nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z L'Oreala miałam tylko ten i też go bardzo lubię 😊

      Usuń
  28. Odpowiedzi
    1. I also 😊 I always have to have mascara on my lashes😊

      Usuń
  29. Following you #32!!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja najczęściej sięgam po tusze od Eveline, zawsze je kupuje bo są dla mnie top! Tych nie miałam ale efekt mają ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest mój pierwszy tusz Eveline i jestem pewna, że teraz też często będę po niego sięgać 😊

      Usuń
  31. Tusze z firmy Loreal są moimi ulubionymi, lepszych nie miałam!

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię tusze z tej firmy 😊 dziękuję i również pozdrawiam 😊

      Usuń
  32. Mam tusz z Eveline akurat nie ten ale bardzo go lubię tylko ma jeden minus.. kruszy się :( czego nieznoszę :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Współczuję ☹️ mój tusz z Eveline nie kruszy się.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie używałam tych tuszy, ale dają bardzo fajny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem zadowolona z efektów tych tuszy :)

      Usuń
  35. Tych tuszy akurat nie znam, ale bardzo lubię tę markę więc pewnie i z kosmetykami bym się polubiła :) Zgadzam się, bez tuszu ciężko o makijaż, jest taką podstawą albo jak kto woli wisienką na torcie :) Świetna recenzja!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się bardzo polubiłam z tymi kosmetykami, więc myślę, że również byś się z nimi polubiła:) Tusz to jeden z najważniejszych kosmetyków :) Dziękuję, pozdrawiam :)

      Usuń
  36. Nie lubiłam opakowania tuszu Loreal bo nie dało się go sensownie ustawić na sklepowej półce :D Cały czas się przewracał :D Tusz do najtańszych nie należy, ale trzeba przyznać, że na Twoich rzęsach wygląda naprawdę dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To opakowanie jest stabilne i się nie przewraca 😀 bardzo lubię ten tusz dlatego kupuje go zawsze jak jest w promocji 😊

      Usuń
  37. Ten z Eveline bardzo ładnie wygląda,, faktycznie daje delikatny efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie komentarz :)

Your Natural Side Olej z pestek moreli

Dzisiaj przedstawię Wam kolejny ciekawy naturalny olejek z pestek smacznych owoców, z którym nie miałam wcześniej styczności. Jego marka jes...

Popular Posts